Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Pupper og lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 00:11   #26
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pupper og lavkarbo

Menn liker pupper ja, det er sikkert. Det starter veldig tidlig også.



Mine har IKKE krympet.

Fra 80/85 D/DD til 70G!!

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 00:14   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Pupper og lavkarbo

A cup, herlig. Slipper bh.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 00:42   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Kanskje noe lignende som du hadde over en stang fylt med svampvev. Du er nylig blitt mor, så jeg vet du har prøvd.


Trenger ikke være særlig fasinert av den av den av den grunn. Har enda tilgode å høre noen jenter som syns helt nakne menn er mer sexy enn litt påkledd

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 00:46   #29
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Bæret, her.

Menn liker pupper ja, det er sikkert. Det starter veldig tidlig også.



Mine har IKKE krympet.

Fra 80/85 D/DD til 70G!!

Husk at jo mindre omkrets - så tilsvarende høyere cup! Så ikke fortvil! Riktig bh til puppene er det viktigste

Mine har også krympa...

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 05:42   #30
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Pupper og lavkarbo

Det er dessverre ikke mulig å punktslanke seg, kroppen fjerner fett fra der den vil selv, litt avhengig av din biologi, men stort sett over det hele. Å beholde bryststørrelsen er ca like vanskelig som å fjerne mest magefett...

Derimot er det jo veldig bra at vi på lavkarbo har mye mindre sjanse for muskelsvinn, siden vi ikke sulter kroppen for proteiner Så det du har av annet vev vil jo holde seg rimelig bra, sammenliknet med de som spiser for lite. Det er nok ingen ulempe!

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 09:59   #31
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Pupper og lavkarbo

Overskriften var bedre enn tråden

  Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 10:43   #32
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Trenger ikke være særlig fasinert av den av den av den grunn. Har enda tilgode å høre noen jenter som syns helt nakne menn er mer sexy enn litt påkledd


Stemmer det

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 10:55   #33
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Trenger ikke være særlig fasinert av den av den av den grunn. Har enda tilgode å høre noen jenter som syns helt nakne menn er mer sexy enn litt påkledd

Stemmer i!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 12:26   #34
lillemy01
Medlem
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 67
lillemy01 er på en erverdig vei

Sv: Pupper og lavkarbo

Etter svangerskap nr 2 fikk jeg enorme pupper. Enorme for meg i hvertfall siden jeg hadde a før svangerskapet. Og nå etter å nesten å ha holdt på med lavkarbo i 6 måneder synes jeg nesten de er større. Men siden jeg har godt ned så mye ser det helt teit ut nesten som silikon pupper. De presses jo ut av klærne. Er foressten 70 E.

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 12:47   #35
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Pupper og lavkarbo

Mine er fortsatt STORE, men har godt ned rundt omkretsen. Bruker forøvring en H-cup.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:42   #36
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Bæret, her.

Menn liker pupper ja, det er sikkert. Det starter veldig tidlig også.



Mine har IKKE krympet.

Fra 80/85 D/DD til 70G!!

Jamen, det betyr at de er blitt mindre! Når man må ned i runden rundt, så må man opp i cup! Mine 70G er mindre enn de var da de var 85E, for en 70G ER mindre enn en 85E, samma hvor merkelig det høres ut

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 14:55   #37
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Trenger ikke være særlig fasinert av den av den av den grunn. Har enda tilgode å høre noen jenter som syns helt nakne menn er mer sexy enn litt påkledd

Tja, jeg syns da helt nakne menn er mye mer sexy enn menn i bare sokker f.eks

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 15:17   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Tja, jeg syns da helt nakne menn er mye mer sexy enn menn i bare sokker f.eks

Hehe, forsåvidt. Men om en dame hadde stått naken med sokker hadde ingen mann lagt merke til sokkene. :roleyes::

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 17:32   #39
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hehe, forsåvidt. Men om en dame hadde stått naken med sokker hadde ingen mann lagt merke til sokkene. :roleyes::

Mannen min legger merke til det. Vet ikke hvem eller hva det sier mest om; mannen min eller puppene mine?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 17:58   #40
Silversun
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 76
Silversun er på en erverdig vei

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jamen, det betyr at de er blitt mindre! Når man må ned i runden rundt, så må man opp i cup! Mine 70G er mindre enn de var da de var 85E, for en 70G ER mindre enn en 85E, samma hvor merkelig det høres ut

Dersom hun var en 85D, er cupstørrelsen den samme i 80E, 75F og dermed også i 70G, som hun er nå, så de har da ikke gått ned i størrelse?

Men du har rett i at 70G er mindre enn 85E, 85E ville vel tilsvart til 70H.

__________________
Silversun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 18:09   #41
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Silversun, her.

Dersom hun var en 85D, er cupstørrelsen den samme i 80E, 75F og dermed også i 70G, som hun er nå, så de har da ikke gått ned i størrelse?

Men du har rett i at 70G er mindre enn 85E, 85E ville vel tilsvart til 70H.

AAAH. Dyskalkulien min strikes again. Du har helt rett. De er i alle fall ikke blitt større!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 19:52   #42
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Pupper og lavkarbo

Det fettet som kom sist på går først av. Hos meg gikk "ovre bildekk" deretter "nedre bildekk" og nå samtidigt som støtfangeren bak minker går jammen meg de fremre og...

Finnes jo damer med DE flotte "øynene" med ett midtparti som ei synål, men heldigvis er vi forskjellige.

For min del er jeg bare glad de blir mindre. De har aldri vært digre, men når klærene henger derfra og ned ser man liksom ikke noe mindre ut.

Pupper er deilig og pupper er flott, klarer meg godt selv om det til slutt blir litt smått!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 22:06   #43
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Pupper og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Kanskje noe lignende som du hadde over en stang fylt med svampvev. Du er nylig blitt mor, så jeg vet du har prøvd.

Elsker slike stenger, og ønsker meg en selv av og til. De er så mye lettere å ha med å gjøre enn det vi kvinner har.....(i alle fall virker det sånn).....


Opprinnelig lagt inn av Hette, her.




Mine har og blitt mindre, eller, mindre fyll i......... MEN no får eg brystløft!!

Hvordan greide du å få det...betaler du kanskje selv?

Jeg har søkt, men har ikke fått noe svar ennå.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hovne pupper? hannedt Fysisk og mental helse 15 29-03-11 20:51
Pupper LeneM Mer enn 30 kg overvekt 51 27-03-11 21:19
Ømme pupper på høykarbo TrillTrall Stoffskifte / hormonproblemer 11 08-01-11 00:16
Pupper Camilla82 Fysisk og mental helse 24 12-09-09 00:07
Ødelagte pupper Bergen27 Spørsmål og svar 1 22-06-09 21:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no