Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningsdagbok (for alle)

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-08, 20:25   #126
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

ENDELIG! Har vært på trening i dag. Har tenkt å satse mest på styrke fremover siden jeg ikke orker å løpe noe særlig. Heller løpe meg opp litt og litt.
Var i Sandvika og fikk treningsprogram. Morsomt å kunne bytte litt på mellom Asker og Sandvika.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 20:32   #127
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Første dagen på lavkarbo-livet, og nytt treningsprogram! Kan ikke si jeg har gått for hardt ut akkurat, men har da fått til en styrkeøkt, 15 min på stepmaskin og tur i 90 minutter, så jeg er igang, om ikke annet! Så får jeg øke på etterhvert.. Har fortsatt gangsperr fra økten på lørdag, det sier vel sitt om formen..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 17:29   #128
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

YES! kom meg på trening i dag også. Løp 5-10 min først, så styrke, så løp jeg litt til. Merker at kroppen har hatt pause en stund.. Deilig å være i gang!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 18:54   #129
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Åh, jeg misunner dere som kan gå på treningstudio. Så lett å bli demotivert med hjemmetrening...

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:15   #130
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Åh, jeg misunner dere som kan gå på treningstudio. Så lett å bli demotivert med hjemmetrening...

Det fins jo en million ting man kan gjøre hjemme

  Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:21   #131
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Det fins jo en million ting man kan gjøre hjemme

Njoa, men er likevel større variasjonsmuligheter i studio. Og så er det litt kjekt å trene sammen med andre og da Hjemme har jeg jo heller ingen å konkurrere med (jeg konkurrerer i smug med sidemannen på mølle/sykkel etc..), ganske effektivt Er man først kommet i studio så er det også lettere å gjøre en skikkelig økt synes jeg. Men jeg må bare bli vant til det først som sist, så ingen unnskyldninger!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 20:00   #132
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

I går hadde jeg 1.5 timer jazzdans, i dag kun 25 min rask gange midt i arbeidstiden da møtene er på forskjellige steder, og jeg velger å gå. Hehe. betalt trening er ikke å forkaste. Må prøve å gå i hvertfall til jobben i morgen. Det er bare 15 minutter dit, men bedre enn ikke no..

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 20:06   #133
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Treningsdagbok (for alle)

55 min Sats Dans! Yeah...

Muttern har begynt, det er ganske morro. Hun sykler og bruker noen apparater. Hadde sånn "kondis-gå-test", fem min gåing på tredemølle, og på fire uker har hun fått redusert pulsen fra 149 til 141... Ikke dårlig for ei som er 66...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 20:18   #134
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Første økt på over en uke pga en strekk som ikke vil gi seg. 1 mil løping i variert tempo/rolig tempo på en times tid. Natta og dagen i morgen vil vise om strekken er borte eller ikke.

I morgen går turen til Moskva og Champions League Finalen!!!!!!!!!! JIPPPIIIIIIII :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:21   #135
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Ikke noe pang-trening idag heller, men siden jeg var på nippet til å droppe det helt, får jeg si meg passelig fornøyd med 40 min på stepmaskin + styrkeprogrammet mitt. Gikk en tur på rundt 40 min tidligere idag og, men det var vel mer for slentre-kosetur å regne.. Hm, lurer på om det gir noe ekstra effekt å dytte en vogn foran seg hele tiden.. Godt å bevege seg i litt frisk luft i alle fall! Energiløs for tiden, håper det tar seg litt opp snart.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:18   #136
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Ble trening i Sandvika i dag også! Deilig å få løpt litt og trent litt styrke!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:32   #137
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Yoga hver dag denne uka så langt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 23:41   #138
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Åhh..jeg er misunnelig på yogaen din... Yoga er bare heeelt fantastisk! Kroppen elsker det! Yogalæreren min sluttet for i år pga sykdomog jeg er altfor slapp til gjøre det hjemme selv Men har trent i dag. En time på treningssenter. 30 min step hadde glemt hvor kjipt jeg synes step er. og 30 min styrke med vektstang. er stolt av meg selv. Må bare få trent mer vekter. Muskler trengs for å forbrenne fett.

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 08:19   #139
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Åh, hvor jeg savner trening med koordinasjonsutfordring og estetikk! Så intetsigende å sitte på en spinningsykkel eller opp og ned på hjemmestepen. De siste 2 dagene har det derfor kun blitt en lang og en litt kortere tur i det grønne, men prøver å gå på litt, i det minste. Vurderer å kjøpe meg noe pilatesutstyr - pilatesstolen virker litt interessant synes jeg..hm.. Og så får jeg skaffe meg en skritteller, så får jeg se om disse trilleturene faktisk monner litt.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 09:36   #140
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Åh, hvor jeg savner trening med koordinasjonsutfordring og estetikk!

Værsågod: http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=459685

  Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 09:51   #141
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Værsågod: http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=459685

Hehe - hjertelig takk Jeg tenkte mer på koordinasjon og estetikk som i turn/dans/kampsport o.l., men jeg har ikke vondt av å utvide repertoiret ellers heller, så jeg bukker og neier og tar en piruett for deg

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 10:44   #142
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Hmmm. Lurer på om jeg skal true med ned på treningsstudio i dag også.. De har bodypump/ styrketrening kl 1130. Har ikke lyst. men nå MÅ jeg få fart på vekta her... den rette veien..

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 00:27   #143
Fredrikke
Medlem
 
Fredrikke sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 47
Innlegg: 110
Fredrikke er på en erverdig vei

Sv: Treningsdagbok (for alle)

hepp ! idag har jeg hatt en runde med Tammys øvelser på youtube , samt sykla 50 minutter på neste høyeste gir ! yeah

__________________
Fra liten og tett til liten og nett....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 00:35   #144
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsdagbok (for alle)

2 timer sykkel på sti sammen med kompiser i dag. Mistenkelig pigg og opplagt etter rittet i går. Hva i alle dager var det i den shaken jeg drakk etter rittet i går?????

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 23:38   #145
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Dagens økt: Rappet konas racer-sykkel og fikk en fin kvalitetsøkt med rolig langkjøring i vakkert, solfylt landskap rundt i Drammen og Eiker.

2,5 timer.

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 23:49   #146
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Treningsdagbok (for alle)

gårdagen;4.5 mil sykkel i solskinn og fønvind Hate forresten nygrusa veia!!!

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 00:04   #147
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Sti-tur på sykkel i dag, ca 3 timer med mange innlagte skravle-pauser.

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 08:26   #148
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Heihei!
Det ble kondistest på Sats på mandag, på en gå-test (hater å løpe ) 3-4-4-5-5 km/h (fem minutter altså, til sammen) og en makspuls da på 115. Ikke helt håpløst for en astmatiker. Fikk og et fint intervalltreningsprogram fra han veilederen. Gjorde det mandag.

Ellers Sats Dans i går, 45min, jeg tok en kopp kaffe med en ss cocosa etter middagen og gikk rett på trening, og hildrande du for en energi!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 09:47   #149
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

jeg tok en kopp kaffe med en ss cocosa etter middagen og gikk rett på trening, og hildrande du for en energi!

Oi, dette må testes

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 10:57   #150
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Æsj, jeg liker jo sol og varme (faktisk! En nye greie for meg, jeg svetter kanskje en tredjedel av hva jeg gjorde før lavkarbo, samt at alle allergier er borte ), men nå så er jeg helt skjelven etter jobb, og blir bare sittende med et apatisk blikk i retning yogamatta, og ergometersykkelen min ler av meg hver gang jeg går forbi den på vei til badet.

Heldigvis får jeg 40 minutters gange hver dag til og fra jobb.

Skrittelleren min ser ut som om den teller ca 3 skritt pr 2 skritt jeg tar, hvor er det mest gunstig å putte den? Jeg går bare i skjørt og kjoler...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gratis online diett og treningsdagbok Dilly Spørsmål og svar 7 06-05-09 23:39
Treningsdagbok Icerus 2007 Icerus Trening 30 10-07-07 09:54
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Siljes Treningsdagbok - tilbake til 1 div! silje Trening 7 22-06-05 14:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no