Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tilbake igjen

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-10, 11:08   #1
Trulte42
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 32
Trulte42 er på en erverdig vei

Tilbake igjen

Hei alle.
Etter ett år med masse karbo er jeg tilbake igjen, og ingen trenger vel spørre hvorfor ...

Grunnen jeg sluttet sist var at jeg ble så fryktelig rynkete, spesielt på hals og ansikt. Halsen var verst. Hvordan er det med dere andre? Noen tips og ideer hvordan dette kan unngås?

Denne gangen skal jeg trene mens jeg går på lavkarbo (sist sov jeg i tre uker), og sykler på jobb (1,2 mil) samt går tur på kvelden med hunden i en time. Deretter er et rockering i 10 - 20 minutt og situps som gjelder. Jeg er ikke flink å trene i helgene - er helt utslitt, men vasker jo huset og det er jo trim det også. Kjenner at jeg er ganske så tappet uten noe form for sukker når fredagen kommer. Syklingen er tortur da. Jeg er typen som før syklet 5 - 6 mil i slengen - har ikke nubbesjangs nå. Blir det bedre etter hvert?

Trulte42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:55   #2
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake igjen

Velkommen tilbake! Personlig har jeg ikke hørt om noen som blir rynkete på lavkarbo, heller tvert om...???Jeg opplevde at jeg ikke greide å gi maks under trening på ketolyse, men på lavkarbo (mer grønnsaker enn på ketolyse) går det helt fint, det er MIN erfaring. Ellers er det et ganske ambisiøst opplegg du har, men bevares, hvis du greier å trene alt det der, er det jo vel og bra, men det vil jo ta flere timer hver dag- men som sagt greier du det , så er det vel og bra!Finn det du trives med i lengden og stå på!

Lykke til med kost og trening








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Emneord
rynker...


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbake igjen :) Anitra Ketolysekuren 4 28-09-08 02:11
Tilbake igjen! Frac Spørsmål og svar 3 28-07-06 16:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no