Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Oliven

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-05, 22:17   #1
*Tulla*
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg

Oliven

Har sett i matvaretabellen, men finner ikke oliven.

Er dette noe man kan spise eller bør man styre unna? Noen som vet?

__________________



Skriv gjerne noen ord i dagboken min





*Tulla* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 22:39   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Oliven er bra å spise.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 22:57   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

10 sorte oliven:
Total: 36 Fat:3 29 84% Sat:0 4 11% Poly:0 2 7% Mono:2 22 62%Carbs:2 4 12% Fiber:1 0 0%Protein:0 1 3%Alcohol:0 0 0%

1 netto karb......

10 grønne oliven
Total: 39 Fat:4 39 94% Sat:1 5 13% Poly:0 3 8% Mono:3 29 70%Carbs:0 0 1% Fiber:0 0 0%Protein:0 2 5%Alcohol:0 0 0%

0 karber .....

I følge www.fitday.com

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 23:01   #4
*Tulla*
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Nille

10 sorte oliven:
Total: 36 Fat:3 29 84% Sat:0 4 11% Poly:0 2 7% Mono:2 22 62%Carbs:2 4 12% Fiber:1 0 0%Protein:0 1 3%Alcohol:0 0 0%

1 netto karb......

10 grønne oliven
Total: 39 Fat:4 39 94% Sat:1 5 13% Poly:0 3 8% Mono:3 29 70%Carbs:0 0 1% Fiber:0 0 0%Protein:0 2 5%Alcohol:0 0 0%

Takk, men skjønner ikke helt hva dette betyr......... feks: Fat 4 39 94%

__________________



Skriv gjerne noen ord i dagboken min





*Tulla* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 23:07   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av *Tulla*

Takk, men skjønner ikke helt hva dette betyr......... feks: Fat 4 39 94%

ingen betydning egentlig, det betyr at i 10 oliven er der 4 gram fett, som er 39 kalorier og 4 gram fett er 94% av de kaloriene....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 23:18   #6
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Å så deilig å bli minnet på oliven.. jeg hadde helt glemt at oliven og feta er helt YPPERLIG snacks om kvelden... Takk skal du ha, *Tulla*

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 20-04-05, 00:00   #7
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av *Tulla*

Har sett i matvaretabellen, men finner ikke oliven.

Er dette noe man kan spise eller bør man styre unna? Noen som vet?

Hei Tulla!
Ser at du alt har fått svar, men legger likevel ved linken til denne tabellen. Der er det flere matvaresorter og enkelt å finne frem synes jeg.

http://www.matoppskrift.no/sider/karbo.asp

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mellommåltider/små kveldsmåltider: Marianne Kake/dessert og snacks 0 29-12-04 11:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no