Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Jeg trenger kjøttkakeråd!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-09, 17:10   #1
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Jeg trenger kjøttkakeråd!

Bestandig, og da mener jeg bestandig når jeg skal lage kjøttkaker så ender det med at vi sitter og tygger oss i hjel på tørre, harde kjøttkaker.

Jeg vil ha dem luftige og saftige, men jeg får det ikke til.

Noen som har noen gulltips til meg?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 17:22   #2
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg trennger kjøttkakeråd!

For meg funker det ganske bra om jeg blander inn finhakket (på grensen til mos) rå løk i kjøttkakedeigen
Uten løk blir de tørre og seige og utrolig kjedelige. Gidder som regel ikke spise opp greierne

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 17:47   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Jeg sper mine kjøttkaker med egg, gjerne to egg til 400 gram, en skvett fløte og hakka løk. Har dessuten bakepulver/hjortesalt og ingefær i dem. OG salt og pepper seff. De eser skikkelig opp når jeg steker dem... Og de er saftige.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 18:18   #4
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Jeg har i stortsett det samme, men likevel blir de tørre.

Tror jeg skal begynne og skylde på stekepannen min.

Hvor sterk varme steker dere på?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 18:19   #5
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Jeg gjør samme som Kanutten, bare uten bakepulver eller hjortesalt. Kan godt kutte ut løken også, men eggene er essensielle.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 18:20   #6
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Tror dere det har noe og si på hvor mye man "kjører" kjøttdeigen? Holder den seg luftigere om man f.eks blander for hånd i stedet for foodprossesor?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 18:25   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Jeg steker dem paa maks varme til de har faatt en fin farge. Heller deretter litt vann eller floete oppi og lar dem koke ferdige der. Eller trekker panna til side og lar dem gjoere seg ferdige ala biff.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 09-06-09 kl 18:35.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 18:26   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Red face

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Tar tid aa skrive paa en ipod....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 18:33   #9
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Jeg bruker en pk kjøttdeig (400 g eller 500 g), har i ett stort eller to små egg og masse pepper. Litt salt. Knar alt sammen i maks ett minutt. Tilsetter en stor dæsj fløte og knar lett videre noen sekunder til all fløta er absorbert.

Steker på middels sterk varm i tung stekepanne med mye smør. Ha hendene i kaldt vann og form deigen til store kjøttkaker (ca 6-7 stk). Ha på mer pepper.

Disse blir litt løse, så det er best å la dem steke en stund før de snus. Snu dem flere ganger.

Lag sjysaus fra pose og ha i kjøttkakene. La de trekke i 5-10 minutter.

Smaker godt med brokkoli eller nykål til.

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:00   #10
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

du må spe ut deigen! Er det bare deig og krydder blir det tørt...fløte, buljong (obs salt..), melk, vann...what ever...og krydder da. Og egg..mm

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:17   #11
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Ja, jeg stemmer også for å spe ut deigen. Og, i følge min mamma, så skal man spe veldig, veldig forsiktig/ sakte med en veldig tynn stråle. Hun bruker ca 2 dl melk på en pk kjøttdeig, men jeg ville nok blandet vann og fløte 50/50 og brukt det i stedet for for å få mindre karber.

Og ellers; 1 egg, salt & pepper.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:49   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Jeg steker dem i veldig mye smør, for once. Først på høy varme, og så skrur jeg ned varmen sånn at de blir gjennomstekte uten å bli brente. Har alltid i egg, aldri vann/melk/fløte, men de blir likevel saftige. Har også i smør, da. Til ca 400 gram, skjærer jeg kanskje tre fire skiver meierismør med ostehøvel, og lar de ligge i romtemperatur til jeg skal lage dem. Jeg har både blanda for hånd og med stavmikser. Begge deler funker like godt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:53   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Noen sper jo kjøttkaker og karbonader med brødsmuler, noen som har prøvd med bacongull? Blir vel litt sånn baconburgere?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:56   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Det er også innmari godt å blande i finhakka bacon i kjøttkake, altså!
Koriander er visst også en vinner.
Mitt faste krydder i kjøttkaker er salt og pepper, chilli og hvitløk

I dag har jeg kjøpt to kg lammekjøttdeig som skal bli kjøttkaker! Aiai! Man kunne se hvor fett kjøttet var, mmm! Jeg elsker innvandrerbutikker

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 21:21   #15
Luna*
Seniormedlem
 
Luna* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 48
Innlegg: 703
Luna* er en juvelLuna* er en juvelLuna* er en juvel

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Tror dere det har noe og si på hvor mye man "kjører" kjøttdeigen? Holder den seg luftigere om man f.eks blander for hånd i stedet for foodprossesor?

Jeg blander bare for hånd, bare sånn at krydderet blander seg godt. Steker de på middels varme og får som oftest luftige kjøttkaker. Neste gang må jeg prøve med bacon i kjenner jeg

__________________
Påskeutfordring:


Luna* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 22:49   #16
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Tusen, tusen takk for mange flotte tips! Nå skal jeg prøve meg frem.

Takk, takk og takk!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 00:32   #17
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Blander med helt vanlig mixmaster. Etter denne tråden måtte jeg bare ha kjøttkaker i dag, og laget en stor porsjon, så det blir kjøttkaker til frokost i morgen også!

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 03:38   #18
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Jeg gjør det "etter boken" jeg.

Til 4-500 g kjøttdeig rører man inn ca 1/2 ts salt. Rør veldig godt. Deigen skal "røres seig" - det vil si at den skal røres veldig godt med salt, til kjøttdeigen kan ta imot masse vann.

Nå kan man spe: Inntil 200(-250) ml vann. (2-2,5 dl) Rør veldig godt.

Tilsett så finhakket løk (inntil 1/2), pepper, og andre krydder du vil ha med. Anbefaler f eks en hel del paprika. Her er det mye rom for individuelle tilpasninger. (Her i huset brukes pepper, paprika, Texas hot eller hva det nå het, Natvigs krydderblanding, en ANING karry (bare litt!) og resten husker jeg bare ikke riktig. . . )

Rør inn et egg.

Så skal det da være ca 1-2 ss potetmel. . . Jo mindre vann du har i, jo mindre potetmel kan du ha i.

Vet ikke om man kan bytte ut potetmelet med noe med mindre karber. Muligens litegranne ketolyse-bakemiks og litt potetmel? Men i min familie er det faktisk mannen som lager kjøttkaker, og han vil gjerne ha veldig lite potetmel i pga meg, så han korter med på vannet for å trenge mindre av potetmelet.

Man kan erstatte en hel del vann, og muligens alt (eller nesten alt) potetmel med egg. Har en tendens til å gjøre noe med konsistensen om man ikke får det helt til, men det funker.

Brunes/stekes på ganske sterk varme, og koker ferdig i saus. (Sausen kan man lage egen tråd på, tror jeg.)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 13:12   #19
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Kjøttkaker av kyllingkjøttdeig blir alltid inmari saftige og gode, bland inn hakket bacon, løk og krydder så har du min favoritt. Du kan også steke kjøttkakene på en plate i ovnen i steden for i pannen.

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 16:29   #20
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Jeg klarte det!!!!!!

Spedde med masse buljong og fløte og hadde i 2 egg, paprikakrydder, pepper, salt og koriander + aromat. Kokte i buljong til slutt og hadde i litt JBK + mer krydder, og det ble verdens beste brunsaus. Strålende fornøyd! Tusen takk for knalltips!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:25   #21
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Min favoritt for tiden er;
En pk vanlig kjøttdeig
En pk svinekjøttdeig
Gjerne et par egg
spes med 1,5-2 dl fløte
et par hvitløksfedd, fiiiinhakka
masse sitronpepper(dette gir en fabelaktig smak, kan ikke sammenlignes med noe annet krydder)
salt

Dette lager jeg enten små kjøttboller eller karbonader/kjøttkaker av.....nammmis

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:36   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Sikkert sær jeg, men klarer ikke, selvmed min beste vilje verken kyllingkjøttdeigen eller svinekjøttdeigen... Jeg får direkte avsmak og blir kvalm...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 21:00   #23
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Bruker en boks philadelpia eller kremost i tillegg til bacon, løk, (rødløk setter en herlig spiss på kakene) egg/fløte og masse krydder. Potetmel og vann høres jo helt vilt ut?
Sambal Olek, en teskje eller to i deigen smaker også helt nydelig til.
Når jeg steker de på ettervarmen klatter jeg oppi rømme og lar den kose seg til saus.

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 23:42   #24
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sikkert sær jeg, men klarer ikke, selvmed min beste vilje verken kyllingkjøttdeigen eller svinekjøttdeigen... Jeg får direkte avsmak og blir kvalm...


Da er vi to.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 10:16   #25
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger kjøttkakeråd!

Til 1 kilo kjøttdeig, så bruker jeg en kvart l fløte og en dl vann eller to.
Først blander jeg i salt, så en ss potetmel/hvetemel (spiller ingen rolle karbemesiig i så mye kjøttdeig) så har jeg i krydder, pepper (og event litt mer spennende krydder for å få litt viltsmak feks einebær og timian)Så har jeg i det flytende. Litt av gangen (mest første gangen)og rører/elter godt mellom hver skvett. Du skal ha i så mye værske at deigen på en måte eser når du jobber den og blir lett å elte. Ha egget i tilslutt.
Jeg elter for hånd, men tror ikke det spiller noen rolle om du gjør det eller bruker maskin, bare deigen blir litt "fluffy".

Dette er kjøttkaker og ikke karbonade,selv om de kan brukes som det om du ikke legger dem i saus. Jeg gjør det, bruker de både som karbonader og kjøttkaker i saus

Lykke til!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 11-06-09 kl 10:27.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger råd ... cathrine Lavkarbo generelt 6 09-08-09 11:26
Jeg trenger råd ... annemarta Spørsmål og svar 4 29-02-08 11:56
Trenger råd! Lindabtn Ketolysekuren 7 13-08-07 10:21
Hva trenger man? Monen Ketolysekuren 12 28-09-06 19:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no