Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nannahs supergode knekkebrød!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-11, 19:19   #376
MysticMoon
Nytt Medlem
 
MysticMoon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Haugesund
Alder: 34
Innlegg: 2
MysticMoon er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Kan knekkebrødene fryses?

__________________


MysticMoon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-Karbo - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:37   #377
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av MysticMoon, her.

Kan knekkebrødene fryses?

De holder i ukesvis i boks så det er unødvendig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 14:11   #378
ikea
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 46
ikea er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Hei!

Ser at dette er en tråd som er skrevet for lenge siden, men hva menes med å snu plata? Det skjønner jeg lite av gitt, ikke akkurat noe bakemester Gleder meg til å prøve i kveld.

ikea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 14:32   #379
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av ikea, her.

Hei!

Ser at dette er en tråd som er skrevet for lenge siden, men hva menes med å snu plata? Det skjønner jeg lite av gitt, ikke akkurat noe bakemester Gleder meg til å prøve i kveld.

Det betyr at du må ta stekeplaten ut av ovnen og sette den inn igjen med den andre siden først!

Dette fordi mange ovner steker ujevnt(?), på denne måten blir alt stekt ca likt!

Ikke så gammel denne tråden. Hadde jo innlegg senest i forrige uke! Har sett folk har spurt om ting/kommentert etc i tråder det ikke har vært skrevet i siden 2005!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 14:35   #380
ikea
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 46
ikea er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det betyr at du må ta stekeplaten ut av ovnen og sette den inn igjen med den andre siden først!

Dette fordi mange ovner steker ujevnt(?), på denne måten blir alt stekt ca likt!

Ikke så gammel denne tråden. Hadde jo innlegg senest i forrige uke! Har sett folk har spurt om ting/kommentert etc i tråder det ikke har vært skrevet i siden 2005!

Åja! hehe. Så det stod noe om oktober 2006, men det er vel kanskje når de registrerte seg det Takk så mye for svar. Gleder meg virkelig til å prøve de, jeg er så ufattelig lei egg til frokost nå , må ha noe annet innimellom!

ikea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 15:26   #381
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av ikea, her.

Åja! hehe. Så det stod noe om oktober 2006, men det er vel kanskje når de registrerte seg det Takk så mye for svar. Gleder meg virkelig til å prøve de, jeg er så ufattelig lei egg til frokost nå , må ha noe annet innimellom!

Tråden ble faktisk startet for nøyaktig et år siden, den. 11-01-10!

Jeg fikk ikke til disse knekkebrødene, ble for mye stekt i min ovn, så pass på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 15:37   #382
ikea
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 46
ikea er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tråden ble faktisk startet for nøyaktig et år siden, den. 11-01-10!

Jeg fikk ikke til disse knekkebrødene, ble for mye stekt i min ovn, så pass på!

Hadde du for høy temperatur da eller hva var årsaken?

__________________


ikea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 16:05   #383
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av ikea, her.

Hadde du for høy temperatur da eller hva var årsaken?

Trodde jo ikke det, men er ikke vant til å bruke varmluft- funksjonen og kjenner dermed ikke den delen av ovnen min så godt. Pleier ofte å måtte bruke høyere temperatur enn det som er oppgitt på vanlig steking, så jeg trodde ikke det skulle bli svidd på den temperaturen som var oppgitt for varmluft- steking!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 16:11   #384
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg har disse i ovenen nå,blir spennedes å smake på de
Da er jo frokosten grei fremover..

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:11   #385
ikea
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 46
ikea er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Hei. Hvor skal platene stå? Øverst og nederst eller midten og midten?

__________________


ikea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:49   #386
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Har du varmluftovn kan du sette dem hvor du vill

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 22:55   #387
ikea
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 46
ikea er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Har du varmluftovn kan du sette dem hvor du vill

De er ferdig nå. Sitter og spiser ett med baguettskinke og ost. Har bare en ting å si; Herregud, for noe fantastiske greier. Det smaker så ufattelig godt. Dette er helt klart tungen på vektskålen for meg til at jeg kan fortsette med lavkarbo! Tusen takk Nannah

__________________


ikea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:00   #388
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Så koselig at du likte dem!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:10   #389
ikea
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 46
ikea er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Så koselig at du likte dem!

Om jeg gjorde, hehe

Hva kan jeg lage med kokos og kokosmelk? Er veldig glad i dette, men vet liksom ikke hva jeg får ut av det. Har du noen gode oppskrifter på lur Nannah?

__________________


ikea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:43   #390
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av ikea, her.

Hva kan jeg lage med kokos og kokosmelk? Er veldig glad i dette, men vet liksom ikke hva jeg får ut av det. Har du noen gode oppskrifter på lur Nannah?

Jeg er jo ikke Nannah, men denne oppskriften til Aeryth liker i hvert fall alle hjemme hos meg!

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Regner med at fiber er inkludert i kh. Så lenge ingredienslista er så fin som den var, så hadde jeg fylt opp kjøkkenet med billig kokosmelk. Kokosmelk er herlig! Du kan f.eks lage Bali kyllingsuppe/gryte. Mmm, lagde dobbel porsjon på søndag og hadde deilig kyllingryte hele uka.

Bali kyllingsuppe/gryte

4 kyllingfiléter (eller ca 5-600g kylling)
1 løk
1 paprika
2 bokser kokosmelk (helst den fete du finner i innvandrerbutikker)
Gjerne litt baconfett (jeg sparer på baconfettet fra steking og bruker det i sauser og supper)
Litt raspet ingefær (noen cm)
Karri
Pepper
Noen fedd hvitløk (alt etter hvor glad du er i det. Jeg er veldig glad i det og brukte 6 fedd)
2 ts chilipasta (sambal oelek)
eventuelt noen spiseskjeer Cocosa Extra Virgin når gryten/suppen er ferdig kokt. La smelte og rør godt.

Stek kylling og finhakket løk. Kutt opp kylling og finhakk paprika. Bland alt (bortsett fra kylling og Cocosa) sammen i en gryte og kok opp. Eventuelt vann i hvis du vil ha den tynnere. Tilsett kylling i biter i slutten av koketiden. Ferdig.

Jeg liker godt rå løk, så jeg stekte bare halvparten av løken og halvparten av paprikaen. Kjente ikke noe til at løken var rå. Men så hadde jeg veldig små biter av både løk og paprika. Har en grønnsakskutter som er fiiin til slikt.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 10:04   #391
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Disse var knallgod!
Takk for oppskrift Nannah

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 14:49   #392
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

wow wow wow

Har akkurat overtalt gubben til å spise lavkarbo,men som det brødmonstret han er ,har det ikke vært lett....men skal love deg han digga disse knekkebrødene

Blir nok fast frokost disse her til han ja ,tusen tusen takk Hannah

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 01:20   #393
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Kan ikke tro at jeg har oversett denne tråden. Dette høres rett og slett fantastisk ut! Jeg har en drøm om at de skal smake skikkelig sesamkjeks. Kanskje bytte ut med mer sesam bare?

For mange år siden fantes det en sekskantet(?) salt kjeks i hvit og blå pakke fra Sætre tror jeg det var, med sesamfrø. Fantes en i rød pakke og. Jeg drømmer fortsatt om denne kjeksen! og ingen husker den :'( sukk...

Hvis disse knekkisene kan ligne litt i smaken, skal jeg være for evig lykkelig. Needless to say, jeg må bake snart...

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 08:54   #394
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Sirius:
Da syns jeg du skal prøve Nannahs knekkebrødkjeks som stort sett består av sesamrø og manelmel.
Det er min favoritt rett etter disse knekkebrødene av alt jeg har laget av lavkarbobakverk.

Ere være Nannah sier jeg bare.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....kkebr%F8dkjeks

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 10:16   #395
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Tusen takk!

Jeg husker kjeksene, Sirius...og jeg synes mine knekkebrødkjeks
ligner jeg

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 11:59   #396
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Tusen takk!

Jeg husker kjeksene, Sirius...og jeg synes mine knekkebrødkjeks
ligner jeg

Jeg brukte 100 gram mandel mel og 100 gram solsikkekjerner,og de ble super gode ...Gubben sa klart i fra i stad at jeg MÅ lage nye hehehe, kan ikke få takket deg nok Nannah

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:00   #397
Sirius
Medlem
 
Sirius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 41
Innlegg: 222
Sirius har en fantastisk aura rundt segSirius har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Tiki, tusen takk for link!
Og til deg Nannah, for at du deler disse fantastiske oppskriftene! Nå føler jeg på meg at jeg nærmer meg slutten på jakten på 6-kant-kjeksene - lavkarbofisert! Tenk at det var noen som husket de, har prøvd å forklare de for så mange!

Skal definitivt prøve begge oppskriftene med litt ekstra sesamsmak <3

hurra!

__________________
Karbojunkie in recovery
Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene!
Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen...

Bilder av matretter
Sirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life! Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 23:01   #398
9epoke
Nytt Medlem
 
9epoke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 5
9epoke er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg har laget disse nå i kveld, med litt endring.
Jeg hadde ikke kli av noe slag, så jeg byttet det ut med 1,5 dl bakemiks (ketolyse) og 0,75 dl knuste linfrø. Så hadde jeg en neve gresskarfrø som jeg også puttet oppi.
Det er mindre karbo i mine nå enn det var i den opprinnelige oppskriften pga at det ikke er karbo i linfrøene og at det er (jeg veidde det ikke) kanskje maks 8 g karbo i bakemiksen.
Jeg er veldig glad for alle kommentarene ang. bakepapir og temperatur, for jeg brukte tefflon ark i stedenfor bakepapir, og da skle de så fint av
Måtte også prøve meg litt frem ifht temperatur på ovnen.

Utrolig gode knekkebrød!!!
Tusen takk til deg Nannah! Jeg har 3 ungdommer og de er alle kjempe glade i disse Jeg kommer til å fortsette å bake disse også etter at vekten har kommet ditt jeg ønsker.

9epoke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 23:43   #399
Vidisse
Juniormedlem
 
Vidisse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: i Triveselsfylket...
Innlegg: 13
Vidisse er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Nå har jeg ikke lest alle sidene her, men vil tipse om at disse sikkert også er perfekt å dele i små "ostekjeks-biter", og strø flaksalt på. En sikker vinner på jentefesten!!

__________________
*** Vidisse***



Vidisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/egenkomp Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 19:36   #400
frk_johansen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 58
frk_johansen er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

NAMNAMNAMNAMNAM! disse var jammen gode! TUUUUSEN takk for oppskrift!

__________________
Startvekt 71,8 kg
http://marieshverdagsliv.blogspot.com/
frk_johansen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Supergode muffins Cornelia Kake/dessert og snacks 35 14-01-13 18:51
Supergode lavkarbo knekkebrød Gunhild Bakst 31 22-09-11 10:41
Knekkebrød? Ramboline Ketolysekuren 12 13-09-10 12:45
Knekkebrød AltforStor Ketolysekuren 2 21-08-07 19:35
Enids supergode biffsalat Enid Middag 0 23-05-07 17:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no