Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Februarskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-11, 20:41   #1
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Februarskravletråden 30+

Da er vi i februar folkens!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:44   #2
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Vil gi alle ett tips til en fantastisk middag / et fantastisk tilbehør!

Laget sellerirot-fries av oppskrift jeg lånte herfra:
http://lchf-bloggen.blogspot.com/201...rot-fries.html

Bare at jeg brukte frityrkoker istedenfor da.
Så stekte jeg kjøttdeig og løk til, og toppet det hele med bearnaisesaus. NYDELIG!

Er lenge siden jeg har spist noe som har smakt så gått! Er så godt at det føles ulovlig, hihi

Lavkarbo for life! <3

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:59   #3
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Februarskravletråden 30+

Får joine den nye skravletråden med et lite gledesutbrudd. Var på butikken i dag, og fikk det plutselig for meg at jeg skulle prøve en dongeribukse, siden jeg ikke har ikke eid en på flere år (flyttet inn i tightsene etter at 48 begynte å bli for trang). Og gjett hva!!! Jeg fikk meg inn i 42. Jeg er overlykkelig nå. (Den ble kjøpt med en gang for å si det sånn)... ^^

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:03   #4
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Får joine den nye skravletråden med et lite gledesutbrudd. Var på butikken i dag, og fikk det plutselig for meg at jeg skulle prøve en dongeribukse, siden jeg ikke har ikke eid en på flere år (flyttet inn i tightsene etter at 48 begynte å bli for trang). Og gjett hva!!! Jeg fikk meg inn i 42. Jeg er overlykkelig nå. (Den ble kjøpt med en gang for å si det sånn)... ^^

Ååå, den følesen er så fantastisk!

Når jeg var på shopping her for ikke så lenge siden, å fant ut at jeg faktisk passet !M! Da ble jeg helt fra meg av glede Gå ifra xl til m liksom

Gratulerer, forresten!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:06   #5
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Februarskravletråden 30+

Takk, det er helt herlig, og motiverer veldig til å forsette videre.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:07   #6
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Takk, det er helt herlig, og motiverer veldig til å forsette videre.

Ja, det er det!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:31   #7
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg hadde helt glemt at det var februar og fortsatte i januar-tråden.
Jeg trente i dag tidlig før frokost! Noe som gjør meg stolt. Var et kvarter med intervall på ergometersykling. Svettet godt, og gjorde godt. Tenkte å prøve å sykle litt før frokost hver dag, ikke mye for å holde motivasjonen oppe, bare 10-15 minutt, men slik at det gjør seg merkbart

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:42   #8
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Hæ, er vi i februar allerede?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 21:43   #9
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Ahhhh... Sukk! 3 mnd med lavkarbo/ketolyse, og det går TREGT som rakker'n. Har sneglet seg ned bare 6kg. Da forsvinner litt motivasjonen.

Har stort sett vært i ketose, med et par unntak. De kiloene vil liksom bare ikke av!

Men: blodprøvene viser for høy K+, høy Na+ og kreatinin i øvre referanseområde.... Så, jeg har vært dehydrert. Har ikke vært flink nok til å drikke, men må fokusere mer på det. Vet ikke om det kan være grunnen til treg vektnedgang -for jeg har forsøkt å være slavisk, men med unntak av vann da...

Har jo merket at jeg var trøtt og slapp, hatt en del ekstrasystoler - men fikk litt hakeslepp da BT var 90/50mmHg og hadde puls på 48....

Første blodprøve var også K+ noe forhøyet, men tenkte ikke på det, iom at helsesekretæren hadde brukt stase under blodprøvetakingen... Siden jeg er i ketose kan jo det gi økt K+ ekstracellulært. Men når andre prøve UTEN stase viser enda høyere høyere K+ (5,7) ble jeg litt bekymret.

Så nå er det masse vann som teller! Går jeg ikke ned litt fortere nå altså...! Tips?? Anyone? (Er i ketose, kcal på ca 2000/døgn, spiser kjøtt til nesten hvert måltid, spiser nok fett -tror jeg).

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 22:23   #10
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

tja, jeg har gått ned fattige 7 kg siden juni ifjor jeg da... er også elendig til å drikke vann, sliter med å være kronisk trøtt og uopplagt, men det skal utredes mer håper jeg! for alle de vanlige blodprøvene er helt fine.

var hos lege ved senter for sykelig overvekt igår, og han sa det ikke var vits i at jeg kom for å koseprate to ganger i året.. jeg greide meg fint, søkte kunnskap og visste hva jeg drev med. så jeg kunne heller bestille time selv senere om jeg lurte på noe
var også han jeg kommenterte slappheten med, og etter noen spørsmål så trodde han at jeg kan ha forskyvet søvnfasesyndrom. noe det er hele to eksperter på i hele landet. ingen andre kan en skitt. jippi

om to uker skal jeg til kontroll hos fastlege, da skal jeg spørre om å ta c peptid for å sjekke om jeg burde prøve metformin igjen, samt div leverprøver som typen min skal prøve å hoste opp fra sin lege... han har en leversykdom som blant annet har kronisk trøtthet som symptom.. og denne er dødelig om den ikke reverseres.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:29   #11
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

tja, jeg har gått ned fattige 7 kg siden juni ifjor jeg da... er også elendig til å drikke vann, sliter med å være kronisk trøtt og uopplagt, men det skal utredes mer håper jeg! for alle de vanlige blodprøvene er helt fine.

var hos lege ved senter for sykelig overvekt igår, og han sa det ikke var vits i at jeg kom for å koseprate to ganger i året.. jeg greide meg fint, søkte kunnskap og visste hva jeg drev med. så jeg kunne heller bestille time selv senere om jeg lurte på noe
var også han jeg kommenterte slappheten med, og etter noen spørsmål så trodde han at jeg kan ha forskyvet søvnfasesyndrom. noe det er hele to eksperter på i hele landet. ingen andre kan en skitt. jippi

om to uker skal jeg til kontroll hos fastlege, da skal jeg spørre om å ta c peptid for å sjekke om jeg burde prøve metformin igjen, samt div leverprøver som typen min skal prøve å hoste opp fra sin lege... han har en leversykdom som blant annet har kronisk trøtthet som symptom.. og denne er dødelig om den ikke reverseres.

Oi, ja det var ikke mye du har gått ned da, nei... Da kan sikkert C-peptid være greit å ta, evt oppstart av Metformin/Glucophage.
Min C-peptid og HbA1c var grei, så det ligger ikke der.. TSH, T3/T4 ligger i grenseland for hypothyreose, så kanskje det er noe rusk der.

Hmmm... Forskyvet søvnfasesyndrom??? Spennende!! (beklager, slikt er bestandig spennende for en sykepleier). Kan du forklare litt mer?
Jeg sover forøvrig også dårlig, startet opp på Melatonin (venter på effekt, det er depottbl, så forventet eff e 2 uker). Vil ikke bruke noe særlig av B-prep, og mange c-prep gir hang-over (spes antihistaminer). Så nå håper jeg at Melatonin som er kroppens eget søvnhormon gjør susen!

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:51   #12
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Masse interesant

Jeg håper det går bra for typen til slutt.

Nå ble jeg foresten nyskjerrig på hva forskjøvet søvnfasesyndrom er.. så jeg søkte litt.
For andre som lurer, så har NettDoktor'n litt info her.

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 00:26   #13
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Føler meg nesten litt slem når jeg sier jeg har gått ned 22 kg siden oktober, sånn i forhold til dere som ikke går like fort ned.. Men jeg hadde jo mye å ta av da.. Og så er jeg kanskje bare heldig?? For jeg har ikke jobba SÅÅ hardt for det føler jeg.. Men godt er det, helt klart Begynner å føle meg nesten normal...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 01:14   #14
LeneM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 36
LeneM er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Er det vanlig at en går til legen mens man er på Ketolyse "diett"?

Vet jo at det er mer en livsstil, men fant ikke noe bedre ord.

Pleide å få foreskrevet Thyroxin for mange år siden, men så flytta jeg til England, og glemte å fortsette med det. Er det noen som har peiling på om man kan bli bra fra Hypotherose? Sånn helt på egen hånd.

Må kanskje researche det litt..

__________________


LeneM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman - 50+ Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 01:15   #15
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Ingenting å føle seg slem for Senorita Bare vær glad du! Det er selvsagt frustrerende å ikke gå ned så mye, men det er motiverende å vite at andre har det, da må man jo nå målet sitt til slutt selv også (?)
Jeg vet jeg har gått ned, spørsmålet er hvor mye, men med regelmessig trening fremover, og så intenst flink jeg har vært med lavkarbo etter jul så må det jo gå rette veien Ikke at jeg ikke var lavkarbo før btw, men jeg tillot meg slike ting som surkål og kålrabistappe...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 01:21   #16
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Februarskravletråden 30+

Jippi! Fant skravletråden! Men jeg fatter ikke noe av de tallene og bokstavene dere kaster rundt her (fatter bare de tallene som har kg bak seg...) Men hvis det betyr at dere er syke eller mangler noe håper jeg det ordner seg for dere. Det var desverre litt gresk for meg (evt. er det vel kanskje latin).

Jeg har sexy wiskeystemme uten wiskey. Desverre gjør det også litt vondt i lungene og jeg håperhåperhåper det ikke er noe lungebetennelsedrit på vei. Den har liksom bare komt tilbake nesten hvert år siden jeg hadde en sånn smittsom type for fem-seks år siden. Håper mitt new and improved imunforsvar nips it in the bud. Jah, norwenglish ja.
Ha en nydelig februar mnd folkens. Snart er det våååår!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 08:59   #17
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

nei nå altså! På tirsdag veide jeg 72,2 kg, men nå veier jeg plutselig 74?? Hallo? Kan man gå opp to kilo så fort? Føler ikke jeg har gjort noe feil med maten de siste dagene, å ikke har jeg mensen heller.. *frustrert*

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:08   #18
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av LeneM, her.

Er det vanlig at en går til legen mens man er på Ketolyse "diett"?

Vet jo at det er mer en livsstil, men fant ikke noe bedre ord.

Pleide å få foreskrevet Thyroxin for mange år siden, men så flytta jeg til England, og glemte å fortsette med det. Er det noen som har peiling på om man kan bli bra fra Hypotherose? Sånn helt på egen hånd.

Må kanskje researche det litt..

beklager du, men har du først fått Hypotherose så er det for resten av livet... Kanskje du skal ta deg en tur til legen og ta noen blodprøver?

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 10:52   #19
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av LeneM, her.

...Pleide å få foreskrevet Thyroxin for mange år siden, men så flytta jeg til England, og glemte å fortsette med det. Er det noen som har peiling på om man kan bli bra fra Hypotherose? Sånn helt på egen hånd...

Som Heidia69 sa over her, så blir du aldri kvitt Hypotherose.
Kostholdet kan derimot forbedre åssen opplevt tilstand er. F.eks. de fleste (om ikke alle) typer kål inneholder visstnok stoffer som påvirker thyroxin-produksjonen til skjoldbruskkjertelen, slik at den produserer enda mindre enn det den eventuelt allerede måtte gjøre.

Det fins visstnok også enkelte matvarer som øker stoffskiftet, men disse vet jeg ikke noe om... Jeg burde vel vite om dette siden jeg har lavt stoffskifte selv, men neida.

Edit: Skrev bukspyttkjertelen... Hvorfor blander jeg alltid den og skjoldbruskkjertelen?

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.

Sist redigert av Savagedlight : 03-02-11 kl 11:45.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 13:25   #20
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Wow gratulerer til dere alle som har nedgang! Februar begynte med at jeg ENDELIG kom meg under 90 kilo, det føles nesten enda bedre enn å komme på tosifret vekt, for nå er jeg tynnere enn jeg har vært så lenge jeg har drevet og veiet meg! Så fra nå av vil alle veiinger være minstenoteringer!

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 13:36   #21
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

så flinke dere har vært! Må være hærlig å endelig kunne kjøpe vanlige klær

jeg er tilbake, og hvis noen har vært ekstra observante så har jeg sneket de siste 4 ukene. Jeg slutta å amma 3 januar og har gått på ketolyse siden. og har gått ned 6,5 kg til nå. elr har veiedag i morgen da, men tviler på at d blir like bra etter snikveiingen jeg hadde i går

ehm.. et litt pinlig spørsmål til dere damer. jeg har hormonspiral, og etter neste 6 mnd uten blødninger så har jeg blødd hver dag siden jeg kom i ketose!
Vil d stabilisere seg snart elr? kan jo ikke blø forever heller..
tar jern da, siden jeg allerede hadde lave nivåer før jeg begynte på kuren(tar også alle andre vitaminer som skal taes på ketolysekuren).

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 13:40   #22
LeneM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 36
LeneM er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Tusen takk for svar angående mitt lave stoffskifte.

Kanskje ikke så rart at jeg gikk opp 40kg i løpet av 2 år da jeg var yngre da. Utviklet både PCOS og Hypotherose.

Skal definitivt ta meg en tur til legen for å se om der er noen hjelp å få der =)

Nesten litt rart å være glad for at jeg fremdeles har denne "tilstanden" men da er det ihvertfall ikke bare alt jeg har stappa i munnen som har skylda, selv om det nok er 75% min egen feil

__________________


LeneM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman - 50+ Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 13:53   #23
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg prøver å bidra til skravlingen, men alt som kommer ut er snørrete sofasutring. Det er ikke spesielt imponerende å klare å gå på do selv, visstnok, og det betyr ikke at man er frisk nok til å dra på jobb. Visstnok. Arrrrrgh.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 14:01   #24
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden 30+

Uff då Deanna,God Bedring!! været her på Væstlandet såpass J.... at eg holdt på å blåse bort da eg hadde dagens tur ute... og nå snøer det og... i vannrett stilling!!IKKE noe bra, så her er det best å holde seg inne!! Finne moppen og vaske noen golv tenker eg!!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 14:02   #25
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Åh, Vestlandsvær. :hjerte:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Februarskravletråden til 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 121 01-03-10 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no