Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Februarskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-11, 14:21   #26
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Åh, Vestlandsvær. :hjerte:

he he, ja det er vel akkurat det er!!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 14:43   #27
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av heidia79, her.

he he, ja det er vel akkurat det er!!

Best på avstand. Jeg er vestlending i trøndelag.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 15:36   #28
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg kjøpte en t-skjorte i str M i dag! og den var romslig! Stor for størrelsen, men likevel! Har attpåtil trent 2 dager på rad nå.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 16:05   #29
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

Oi, ja det var ikke mye du har gått ned da, nei... Da kan sikkert C-peptid være greit å ta, evt oppstart av Metformin/Glucophage.
Min C-peptid og HbA1c var grei, så det ligger ikke der.. TSH, T3/T4 ligger i grenseland for hypothyreose, så kanskje det er noe rusk der.

Hmmm... Forskyvet søvnfasesyndrom??? Spennende!! (beklager, slikt er bestandig spennende for en sykepleier). Kan du forklare litt mer?
Jeg sover forøvrig også dårlig, startet opp på Melatonin (venter på effekt, det er depottbl, så forventet eff e 2 uker). Vil ikke bruke noe særlig av B-prep, og mange c-prep gir hang-over (spes antihistaminer). Så nå håper jeg at Melatonin som er kroppens eget søvnhormon gjør susen!

allerede kommet en link om forskyvet søvnfasesyndrom, og står det samme der som på wikipedia
angående søvnforstyrrelsen så var det snakk om melatonin tror jeg, samt lyslampe. han skulle skrive til fastlegen min hvertfall og be om utredning. og jeg håper jeg får det, for det går virkelig trått for tiden. må tvinge meg til å gjøre husarbeid og stelle akvariene mine, jobb er et ork, jeg er trøttere når jeg våkner enn når jeg gikk og la meg osv.

jeg har tsh på 1,6 (0.2-4), fritt t4 på 18.3 (11-23) og ft3 på 3.7 (3.5-6,5).
så det er bare ft3 som er litt i grenseland hos meg

typen min jobber med saken, levern hans jobber på høygir og eneste måten å roe den på er å få ned fettprosenten. ifølge tanitavekta mi er hans på 22%, han er ikke veldig overvektig med andre ord. på 2 mnd gikk han ned hele 9 kg, og han har vel kanskje 10 kg til å ta av. sånn bortsett fra at han trener og dermed bygger muskler. denne sykdommen har 3 årsaker, 2 av dem er "greie", alkoholmisbruk og overvekt. den 3. årsaken er genetisk, hvilket han har. som er den vanskeligste å gjøre noe med, da selv tynne folk kan få det.. men han er godt på vei og leververdiene har allere begynt å forbedre seg.
så han skal prøve om legen hans kan gi en liste over hvilke prøver som må tas, som jeg kan gi til min lege. litt enklere når jeg kan gi en liste over ting som bør sjekkes, istedenfor å være vag og uvitende

..nå er jeg så trøtt og sliten at jeg er sår i øya. og klokka er bare fire... hjelp!

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 17:27   #30
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av LeneM, her.

Tusen takk for svar angående mitt lave stoffskifte.

Kanskje ikke så rart at jeg gikk opp 40kg i løpet av 2 år da jeg var yngre da. Utviklet både PCOS og Hypotherose.

Skal definitivt ta meg en tur til legen for å se om der er noen hjelp å få der =)

Nesten litt rart å være glad for at jeg fremdeles har denne "tilstanden" men da er det ihvertfall ikke bare alt jeg har stappa i munnen som har skylda, selv om det nok er 75% min egen feil

Jeg tror ikke jeg ville gått med en ubehandlet hypothyreose, nei...
Rent bortsett fra vektøkning og å føle seg slapp/uopplagt, så kan man få hukommelsessvikt, anemi, struma, hjerte-karproblemer, ødemer, infertilitet, problemer med binyrene... og listen bare fortsetter... (For å ikke snakke om nedsatt sexlyst! )...

Og, nei -jeg synes ikke det er "frekt" av dere som går ned mange kilo å fortelle det! Det gjør at man fortsetter likevel, selv om det går tregt...

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 02:32   #31
LeneM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 36
LeneM er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Ante ikke at man kunne få problemer med hukommelsen..

Det forklarer faktisk en del. Jeg husker knapt fra tolv til middag jeg.
Lider også endel av svimmelhet når jeg reiser meg for fort.

Skal absolutt få tatt en titt på almentilstanden også når jeg går til legen =)

Takk for hjelpen, det blir virkelig satt pris på =)

__________________


LeneM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman - 50+ Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 08:35   #32
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden 30+

HURRA!!!! jeg har ikke veiet meg denne uka fordi jeg VET jeg har hatt to utskeiinger(pokkers bursdags mnd!!) MEN jeg har trent mye, og i dag tok jeg på meg den type dongeribukse som jeg måtte ligge på senga for å glide opp glidelåsen på i jula... og i dag??? Der skle glidelåsen glatt opp!! I stående stilling!!! NOE har blitt mindre og treningslysten økte!! Hvor er ZUMBA DVD`n min??♥♥♥

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 12:48   #33
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Februarskravletråden 30+

Hurra Anarko og heidia Så flinke dere er! Jeg har nå gått ned 25 kg. Det har tatt et år (3 kilo gikk før jeg begynte på lavkarbo i mars). Og jeg kjenner at nå er jeg faktisk ganske stolt. JEG har klart å gå ned i vekt. Jeg må jo selvsagt gi mye av æren til kunnskapen om mat og til metthetsfølelsen. Men jeg hadde faktisk mistet håpet om at jeg kunne klare det. Men jeg har klart det!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:09   #34
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hurra Anarko og heidia Så flinke dere er! Jeg har nå gått ned 25 kg. Det har tatt et år (3 kilo gikk før jeg begynte på lavkarbo i mars). Og jeg kjenner at nå er jeg faktisk ganske stolt. JEG har klart å gå ned i vekt. Jeg må jo selvsagt gi mye av æren til kunnskapen om mat og til metthetsfølelsen. Men jeg hadde faktisk mistet håpet om at jeg kunne klare det. Men jeg har klart det!

Jammen er du flink!!!! supert!! 25 kilo det er, 50 pakker med margarin det, eller 25 pakker med sukker!! Det bør du virkelig være stolt av!!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:21   #35
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Gratulerer Heidia og Vimsen! 25 kg er kjempebra! Du har all grunn til å være stolt

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:50   #36
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Februarskravletråden 30+

Takk Jeg kjenner jeg trenger litt ros fra andre også. Dere er snille! Var å kjøpte en femkilos kalkun her for noen uker siden og syns det var tungt å dra rundt på den. Men når jeg tenker på at kroppen dro rundt på fem ganger så mye for bare et år siden må jeg si det er rart at man orker noe som helst når man er så tung. Alt er så mye lettere nå Dere er en inspirasjon og hjelp hele gjengen. Tusen takk! Jeg hadde nok ikke klart det uten dere!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 16:18   #37
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

nei nå altså! På tirsdag veide jeg 72,2 kg, men nå veier jeg plutselig 74?? Hallo? Kan man gå opp to kilo så fort? Føler ikke jeg har gjort noe feil med maten de siste dagene, å ikke har jeg mensen heller.. *frustrert*

Et par dager uten å ha vært på do, og kanskje litt salt mat som har bundet vann i kroppen. Det kan fort bli 1-2 kg.

Opprinnelig lagt inn av LeneM, her.

Nesten litt rart å være glad for at jeg fremdeles har denne "tilstanden" men da er det ihvertfall ikke bare alt jeg har stappa i munnen som har skylda, selv om det nok er 75% min egen feil

Tror ikke du skal gi deg selv 75% skyld sjøl. Når blodsukkeret hopper opp og ned er det umulig å ikke putte ting i munnen. De fristelsene som har dukket opp, har det ikke vært vanskelig å si nei til, som andre "normale" mennesker.Viljen min har jo ikke endra seg fra tidligere. Når jeg har klart -51 kg med ketolyse så er ikke det pga. viljen, men at "hodet" mitt har fungert som hos andre "normale". Uten "blodsukkerhelvete" som fikk meg til å skade meg selv, selv om jeg visste at det jeg spiste ikke var bra.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 16:25   #38
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg er blitt helt fiksert å se på andres kropper for tida. Det er nå noen som er større enn meg. Jeg er for første gang på sikkert 20 år ikke tjukkest uansett hvor jeg er. Jeg føler meg "normal" og merker at jeg ikke blir glodd på av fremmede. Alle de "skråblikka" som avsenderne ikke trodde at jeg så.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:06   #39
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg tror det er rimelig normalt å se på andre, sammenligne osv... Jeg gjør det jeg også, men i større grad før. Det er kanskje ikke det beste vi gjør, men fullt forståelig Du har tross alt gått ned 51 kg, noe som er utrolig bra! Nyt følelsen med god samvittighet
Jeg trente pokker meg i dag og! Er meget fornøyd med meg selv.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 01:57   #40
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Noen her som har en muffin oppskrift der man bruker mandelmel som dere vil anbefale?
Kjøpte med meg mandelmel idag og er gira på å få prøvd det ut, så derfor lurer jeg på om dere har noen lure oppkskrifter på lur?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:27   #41
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Endelig!! Jeg er under 80kg! Jeg tror sist gang var da jeg gikk på videregående! Det betyr at jeg har gått ned over 30 kilo nå, hurra

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:28   #42
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Grattis vaskeklut!! 30 kg er bare helt sinnsykt mye!!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:45   #43
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Gratulerer Vaskeklut! Må være herlig!
Likte nye bildet ditt Senorita

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:49   #44
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Supert, Vaskeklut, gratulerer!!!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 15:41   #45
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Tusen takk, folkens! Det er helt utrolig at jeg nå kan ha på meg de samme klærne som jeg brukte da jeg begynte å studere..! Hihihi

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 16:39   #46
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg er så lei av å ha vondt at jeg mest bare har lyst til å då og legge meg og ikke stå opp igjen før sdet slutter. men da får jeg vel sparken...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 16:58   #47
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Hvorfor har du aua? Sykedag?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:02   #48
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Får du ikke sykmelding om du er for dårlig da? kan ikke sparke folk for å være syk da..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:08   #49
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Noen her som har en muffin oppskrift der man bruker mandelmel som dere vil anbefale?
Kjøpte med meg mandelmel idag og er gira på å få prøvd det ut, så derfor lurer jeg på om dere har noen lure oppkskrifter på lur?


Disse syntes jeg er kjempegode og ikke minst saftige: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5130

Det er jo ikke mandelmel, men malte mandler... har det noe å si...? Må vel redusere mengden eller noe slikt...

Skikkelig gode med pisket krem og en muffins som er blitt lunket i microen bittelitt. Namme..

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:08   #50
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

smerter i nakke og øvre del av rygg. med tilhørende hodepine, stiv nakke og refererte smerter. det tar ca 5 min på jobb til det started, og tar ca 4-5 timer etter jobb før det forsvinner, hvis jeg er heldig. vært sta og gått med smerter i et halvt år da jeg har glemt det hver legetime, for *da* har jeg jo ikke vondt!

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Februarskravletråden til 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 121 01-03-10 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no