Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Februarskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-11, 17:12   #51
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

smerter i nakke og øvre del av rygg. med tilhørende hodepine, stiv nakke og refererte smerter. det tar ca 5 min på jobb til det started, og tar ca 4-5 timer etter jobb før det forsvinner, hvis jeg er heldig. vært sta og gått med smerter i et halvt år da jeg har glemt det hver legetime, for *da* har jeg jo ikke vondt!

bestill deg en legetime som skal handle om nakkesmertene dine. det er viktig å ta det på alvor! be om å få henvisning til en manuellterapeut eller vanlig fysioterapeut. jeg har gått hos manuellterapeut for cervikogen hodepine (som ligner veldig på det du beskriver!) og refererte smerter, og har hatt stort utbytte av behandling. livet er for kort til å leves med nakkesmerter, kjære sanney! kom deg til legen og få henvisning og evt en sykemelding

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:19   #52
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

jeg har time den 16, tenkte å ta det da. bare no herk å starte uka med en så vond dag.. men det går vel over. har jo i tillegg denne trøttheten som drar meg ned, er bare konstant sliten. og jeg er jo ikke akkurat gammel arbeidshest heller...

er et par på jobben som bruker manuellterapeut og er fornøyd med det, så det finns i byen. men det må jeg betale selv, staten dekker ikke noe. men hu var ikke så dyr. er vel heller det med min hersens telefonskrekk.. jeg får meg bare ikke til å ringe =/

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:25   #53
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

jeg har time den 16, tenkte å ta det da. bare no herk å starte uka med en så vond dag.. men det går vel over. har jo i tillegg denne trøttheten som drar meg ned, er bare konstant sliten. og jeg er jo ikke akkurat gammel arbeidshest heller...

er et par på jobben som bruker manuellterapeut og er fornøyd med det, så det finns i byen. men det må jeg betale selv, staten dekker ikke noe. men hu var ikke så dyr. er vel heller det med min hersens telefonskrekk.. jeg får meg bare ikke til å ringe =/

manuellterapeut dekkes av egenandelsforetak 2, det er vel fra man har betalt 2500,- eller noe. skal litt til for å komme opp i den summen, dog. om du har sånn telefonskrekk, hvorfor sender du ikke en mail?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 20:04   #54
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Idag har jeg vært flink med karbene! De siste dagene har jeg godt litt over grensa mi det fleste dagene, men idag derimot! Hadde en atkinsbar til frokost, en til lunch, så litt baconkrisp (0karber) Så en ferdigtacosalat, og så nå litt pepsimax og Peanutcookies fra sukkerfritt! En deilig følelse at jeg har spist godt, men alikevell holdt meg til grensa

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:20   #55
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden 30+

Heisann dere!

Har ikke vært innom her siden jeg dro til Houston for to og en halv uke siden. Turen var hektisk siden jeg bare hadde en uke. Men jeg fikk da i tillegg til jobbingen truffet en venninne og spist deilig sushi, shoppet meg iPad, litt gaver, masse atkinsbarer og cookies, masse sukkerfri sjokkis, sukkerfri sirup og litt stevia. Tung koffert på vei hjem ja, og det meste var spiselig. iPad'en trodde jeg at jeg kjøpte til meg, men ungene bruker den mer enn meg tror jeg.

Siden jeg kom hjem har det vært syke barn, syk meg og jobbreise til Stavanger. I tillegg til stadige samtaler med mannen min om hvordan det går med oss. Har det i alle fall ikke kjedelig..

Oppi det hele så har jeg lagt merke til at jeg har begynt å unne meg småting med karbo innimellom. "Sprekker" kan man vel si. De er skjeldne, ikke planlagte og heldigvis begrensede. Så jeg er egentlig fornøyd med det, jeg er på vedlikehold på vekten og den holder seg. Typiske sprekker er et par makibiter når jeg spiser sushi, bittelitt brød eller en pommes frites når jeg er på restaurant, og til og med ved en anledning en øl! Jeg følger veldig nøye med på meg selv for å se om det er en tendens som medfører mer og mer sprekk etter hvert, men jeg tror ikke det.

Ellers så er det like lenge siden jeg har trent som siden jeg var her inne sist, så der må jeg virkelig skjerpe meg. Jeg vet jo at jeg trives bedre når jeg får trent et par ganger i uken.

Det var mye snakking om meg selv... Gratulerer til dem som har gått ned mens jeg var borte. Godt jobbet.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:27   #56
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Velkommen tilbake Christine
Kan tenke meg at en tur til USA må ha vært herlig. Håper du og din mann klarer å ordne ting mellom dere.
Sushi savner jeg.. jeg har ved to anledninger spist sushi med brun ris. Jeg prøvde dog å bruke mye mindre ris enn hva jeg gjorde når jeg var høykarbo. Men så såg jeg et tips om blomkålris istedet. Er tenkt å prøve dette ved en anledning
En og annen "sprekk" er da lov, og spesielt når du har nått vekten din. Du merker kjapt om det fører til at du går opp i vekt, og da er det bare å innstille seg etter det. Syns du er kjempeflink!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:34   #57
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg elsker shashimi jeg da. Synes det er den beste sushien, og har ikke mer karber enn det er i det lille som brukes av soyasaus, wasabi og ingefær. Men er kjekt å kunne unne seg noen makiruller også.

Hvis man lager selv så går det vel gjerne ann å lage maki uten ris også. Vet noen bruker tynn omelett i stedet for ris når de lager sushi.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:56   #58
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Det er mye å prøve ut innen sushi. Jeg liker sashimi jeg også. Men det er noe med den riseddiken og risen likevel. Jeg prøvde ikke sashimi før noen år etter at jeg var begynt å spise sushi, så det kan ha med det å gjøre. Skal prøve å lage maki uten ris, kanskje litt blomkålris, så får jeg slenge på med avokado, vårløk osv

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 23:02   #59
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Sanney: Jeg ser du bor i Horten; i Tønsberg har det åpnet et pilates senter ved Rimibutikken rett på oversiden av Esmeralda. Hun ene som driver det er manuellterapeut, og veldig flink.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 07:54   #60
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Høres ut som en god ide å prøve blomkålris. Mulig det går å bruke litt riseddik og sukrin for smaken på "risen". Det må i alle fall prøves.

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 12:41   #61
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Februarskravletråden 30+

Tusler litt rødmende og flau inn igjen her jeg..... Jeg var dårlig på slanking i 2010 og vekter har holdt seg stabilt høy

Nå har jeg imidlertid fått kniven på strupen av både gynekolog og homeopat og jeg MÅ ned i vekt.

Jeg er igang og har gått ned 3 kg allerede i år. Kommer til å titte innom her endel + skrive i bloggen.

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 13:18   #62
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Februarskravletråden 30+

Velkommen tilbake bærrgen!
Kniven på strupen er ofte akkurat hva man trenger. Det var i alle fall det for meg.

Jeg er så utrolig sulten for tiden. Skjønner det ikke, for jeg er ikke spesielt flink til å trene. Kanskje jeg spiser litt for lite fett? Jeg får passe litt på fremover. Ikke det at det er noe stort problem egentlig da, jeg spiser jo når jeg blir sulten. Og det er vel ikke noe problem at jeg spiser mye så lenge vekten holder seg. Men pussig er det. I motsetning til vanlig der jeg spiser frokost, lunsj og middag spiser jeg gjerne frokost, mellommåltid, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds. Nå er det under to timer siden lunsj og jeg begynner alt å bli småsulten. Og det er ikke fordi jeg spiste lite til lunsj heller.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 13:57   #63
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Matlysten min er ikke så mye å skryte av for tiden. Jeg gjør som Skaldemann sier; spiser når jeg er sulten. Og de siste ukene har det blitt frokost og middag. Frokosten blir litt sen, for jeg våkner sjeldent med matlyst, og da blir naturlig nok middagen sen også. Da er jeg mett til jeg legger meg, og ofte er jeg mett når jeg står opp også.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 13:59   #64
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Velkommen tilbake Bærrgen
Gratulerer med nedgang, og la dette bli året der du klarer målene dine

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 14:19   #65
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Ååå.. jeg føler meg så misslykket fortiden joo.. Kommer nesten alltid litt over grensa.. Å da tikker vekta oppover! skulle ønske jeg levde ketogent igjen, men da var det jo bare stress med å finne ut hvilke måltider jeg faktisk kunne ha, og kunne aldri unne meg noe godt..
Jeg trenger trøst, og noen gode ord!!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 15:00   #66
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Hva slags mat er det som fører deg over grensa da?
Du er jo flink vet du og har kommet langt men må finne noe som gjør at du holder vekten stabil når du har nådd målet ditt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 15:54   #67
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

I dag er en ordentlig drittdag så matlysten er foreløpig helt fraværende...
Merkelig, når jeg var høykarbo og deppa/frustrert osv så spiste jeg nesten alltid ekstra mye.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 15:56   #68
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Hva slags mat er det som fører deg over grensa da?
Du er jo flink vet du og har kommet langt men må finne noe som gjør at du holder vekten stabil når du har nådd målet ditt.


Nei, det er liksom lovlig mat, men i litt for store mengder på en måte.. Sliter med å få dagene helt til å passe sammen med tanke på maten, mengden osv.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 18:18   #69
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Litt klaging fra meg...
Etter snart 4 mnd med ketolyse, og gjort ting rett (er i ketose) så går vekta knøende tregt! Har nå gått ned ynkelige 7,3kg... Nå begynner jeg for alvor å tenke på slankeoperasjon... Sukk...

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 18:29   #70
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg dro meg avgårde på trening, men i dag funket det virkelig ikke. Kroppen nektet å finne energilageret, og jeg måtte bare legge inn årene og seile stille avgårde i flau bris. Jaja, neste gang da, kanskje.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 19:18   #71
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

Litt klaging fra meg...
Etter snart 4 mnd med ketolyse, og gjort ting rett (er i ketose) så går vekta knøende tregt! Har nå gått ned ynkelige 7,3kg... Nå begynner jeg for alvor å tenke på slankeoperasjon... Sukk...

LITT tidleg å gi opp. Til samanlikning har eg gått ned rundt 12kg sidan mai 2009 (seier rundt for eg veit ikkje heilt, for eg veit ikkje 100% kor tung eg var på det tyngste, hadde totalt vektvegring). Det går ikkje raskt nei. Men det går rette vegen.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:57   #72
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Jeg trente ikke i går eller i dag heller. I går var en jævlig dag, rett ut og forsåvidt mildt sagt. I dag var etterdøninger av i går, selv om i dag i bunn og grunn er bra. Hovne øyner og ser ikke ut. Nå til helgen skal jeg feire dagen min, så på'n igjen med trening neste uke

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:08   #73
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av HeleneV, her.

Litt klaging fra meg...
Etter snart 4 mnd med ketolyse, og gjort ting rett (er i ketose) så går vekta knøende tregt! Har nå gått ned ynkelige 7,3kg... Nå begynner jeg for alvor å tenke på slankeoperasjon... Sukk...

Sakte nedgang er som regel et tegn på at kroppen er opptatt med å fikse et eller annet du ikke vet om. Desverre er overvekt en luksus for kroppen, så den vil alltid prioritere alle andre ubalanser før den gir slipp på vekta. Bonusen er at du blir sunn og frisk i det minste!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:24   #74
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Februarskravletråden 30+

nå har jeg fått tlf nr til manuellterapeuten, så da blir det telefon imorra.. denne uka har værst skikkelig helvete på jobb, smerte + hodepine, samt at jeg er så forbanna trøtt... men tvinger meg til å trene og få gjort det nødvendigste hjemme, som å lage mat, vaske klær og stelle fiskene mine. de skal hvertfall ikke lide for mine vondter

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 22:31   #75
HeleneV
Medlem
 
HeleneV sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
Innlegg: 75
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

LITT tidleg å gi opp. Til samanlikning har eg gått ned rundt 12kg sidan mai 2009 (seier rundt for eg veit ikkje heilt, for eg veit ikkje 100% kor tung eg var på det tyngste, hadde totalt vektvegring). Det går ikkje raskt nei. Men det går rette vegen.


Hehe... Ja, aller helst skulle kiloene vært vekk i går (eller, egentlig for 10 år siden)...

Men ja, blir så frustrert over "vidunderkuren" for den som har prøvd alt -så virker det liksom ikke på MEG!!! Kiloene vil liksom ikke gi slipp, så derfor tenker jeg nesten at en GBP-op ville sikkert heller ikke funka.... Fullstendig krisemaksimering her i gården akkurat nå.... Men, jeg slutter ikke -uansett! Skjønner jo at det er karbene som har fått vekta til å gå opp og opp...

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Februarskravletråden til 30+ grotingeling Mer enn 30 kg overvekt 121 01-03-10 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no