Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som starter 16. mars?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-09, 16:01   #1
Joranna
Juniormedlem
 
Joranna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 35
Joranna er på en erverdig vei
Unhappy

Noen som starter 16. mars?

Hei
Nå er jeg egentlig ganske skuffet og sint på meg selv. Starta på ny rundt Ketolyse 5 januar, gikk ned 5 kg. Men for ca 1 mnd siden sprakk det, prøvde å rette det opp. Men holdt bare noen dager så var det ut i karboverden på nytt. Nå er det 3 kg pluss. Grrrr...
Jeg sliter virkelig med å finne motivasjonen på nytt. Men jeg vil jo så gjærne. Er jo så nær målet. Flere som vil være med fra mandag av? 16 mars.. Krysser fingrer og tær att dette skal gå.

__________________


Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 18:04   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som starter 16 mars?

Motivasjon er noe av det viktigste på kuren, er du ikke motivert er sannsynligheten for å sprekke større dessverre.
Merker du ikke hva kroppen på høykarbo gjør mot deg? Eller merker du det ikke?
Jeg blir skikkelig dårlig på høykarbo og ønsker meg automatisk tilbake til lavkarbo med en gang, og da ikke for vekta si skyld.
Håper du finner ut av det for innerst inne er det kun du som kan gjøre noe med det.
Masse lykke til

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:15   #3
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Noen som starter 16 mars?

Ikke tenk så mye på at du er så og så nærme målet eller på slanking i det hele tatt. Bestem deg heller for at dette er slik du skal spise resten av livet for at kroppen din skal ha det bra.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 19:46   #4
bite_me
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: telemark
Innlegg: 10
bite_me er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

hei
da hiver jeg meg på her, har akkurat gått en måned på ketolyse(og er kjempefornøyd!!!) men sprakk i helgen som var noen som vet om det er vanskligere å komme i ketose 2 gangen?? forrige mnd gikk jeg ned 5,2 kg håper på like mye denne gangen her :P

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wlkQGPb/]
bite_me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:06   #5
Joranna
Juniormedlem
 
Joranna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 35
Joranna er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Takk for svar. Det er nok sant det som blir sagt. Jeg føler meg elendig på høy karb mat. Uvel hver kveld når jeg legger meg. Og tenker hver kveld, dette kan ikke fortsette. Men neste dag finnes det mange unskyldninger for å spise noe "dritt" . Men jeg skal greie det.
Begynner på mandag. Håper noen blir med.

__________________


Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:29   #6
girl68
Nytt Medlem
 
girl68 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: hedemark
Alder: 56
Innlegg: 7
girl68 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Jeg skal også starte den 16 mars, har vært ute siden 20 februar, men nå er jeg motivert til å starte igjen, jeg føler keg ikke bra på høykarbo, og kroppen min har det mye bedre med ketolyse diett... Har gått ned 5 kg, har heldigvis ikke gått opp noe enda, men det kommer fort hvis jeg ikke starter opp NÅ*!!!

girl68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:33   #7
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Sv: Noen som starter 16 mars?

Opprinnelig lagt inn av Joranna, her.

Hei
Nå er jeg egentlig ganske skuffet og sint på meg selv. Starta på ny rundt Ketolyse 5 januar, gikk ned 5 kg. Men for ca 1 mnd siden sprakk det, prøvde å rette det opp. Men holdt bare noen dager så var det ut i karboverden på nytt. Nå er det 3 kg pluss. Grrrr...
Jeg sliter virkelig med å finne motivasjonen på nytt. Men jeg vil jo så gjærne. Er jo så nær målet. Flere som vil være med fra mandag av? 16 mars.. Krysser fingrer og tær att dette skal gå.

Jeg har gått på kuren en stund, men det har stått stille... Så fra mandag begynner jeg "på nytt" Blir gjerne med deg! Så kan vi motivere hverandre!!!!

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 18:11   #8
bumbleroot
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 32
bumbleroot er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Jeg starter mandag 16 mars
Har enda ikke mottatt pakken min, men regner med at den kommer imorgen eller mandag.
Men har forberedt meg og lagd meny for neste uke, så da er jeg klar!

bumbleroot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 19:13   #9
Joranna
Juniormedlem
 
Joranna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 35
Joranna er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Så bra att det er flere som vil følge meg på veien. Vi skal greie dette.. Sammen er vi sterke..

__________________


Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 21:25   #10
bite_me
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: telemark
Innlegg: 10
bite_me er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

jepp, detta skal vi klare har dere tenkt til å trene underveis, hvis tilfelle, hvilken treningsform da? jeg tenkte jeg skulle gjøre som forrige gang, gå en times tid hver dag, funket kjempegreit for meg

tjuvstartet litt i dag, mens gubben spiste spagetti og kjøttdeig, lagde jeg kjøttdeig, smeltet ost, paprika, agurk og litt av toro`s tacosaus, KJEMPEDEILIG!!! anbefales

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wlkQGPb/]
bite_me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 11:13   #11
Joranna
Juniormedlem
 
Joranna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 35
Joranna er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Ja litt trening må det vel bli. Trener handball 2 ganger i uka. Ellers blir det lite tid til så mye anent. Men har en 1 åring som er ganske aktiv, så det blir jo litt "trening" i det også..

__________________


Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 01:32   #12
mirafoli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 47
mirafoli er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Hei hei
Kan jeg få bli med på denne tråden? Startet på ketolyse den 12. Planen var å starte den 16 på en mandag Men klarte ikke å vente da jeg mottok pakken. Skal dere ha en fast veiedag? Hadde vert knall å vært flere sammen, blir spennende med veiing, og motivasjonen øker. Har tidligere gått ned 11 kg, da jeg for 4 mnd siden måtte kutte ut alle mel produkt og alle meieriprodukt pga reaksjoner i magen.
Begynte å spise det igjenn sakte menn sikkert, og det gikk fint. Magen holdt seg i fin form, men ble så mye dåligere form sånn ellers. giddesløs og lat. Sukkersuget kom tilbake osv osv.
Nå har jeg lest en del om ketolyse, og er kjempe gira etter batre noen dager på dietten. .

mirafoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 01:33   #13
mirafoli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 47
mirafoli er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Hvordan lager dere di fine vektkurvene deres? Vill også få meg en sånn!!!!

mirafoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 02:17   #14
Finally
Juniormedlem
 
Finally sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordstrand, Oslo
Alder: 53
Innlegg: 27
Finally er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Opprinnelig lagt inn av mirafoli, her.

Hei hei
Kan jeg få bli med på denne tråden? Startet på ketolyse den 12. Planen var å starte den 16 på en mandag Men klarte ikke å vente da jeg mottok pakken. Skal dere ha en fast veiedag? Hadde vert knall å vært flere sammen, blir spennende med veiing, og motivasjonen øker. Har tidligere gått ned 11 kg, da jeg for 4 mnd siden måtte kutte ut alle mel produkt og alle meieriprodukt pga reaksjoner i magen.
Begynte å spise det igjenn sakte menn sikkert, og det gikk fint. Magen holdt seg i fin form, men ble så mye dåligere form sånn ellers. giddesløs og lat. Sukkersuget kom tilbake osv osv.
Nå har jeg lest en del om ketolyse, og er kjempe gira etter batre noen dager på dietten. .



Hei!

jeg startet også på nytt den 12. mars. Fant ut at det var en fin dag å begynne på nytt. Eksakt 2 mnd igjen til min bursdag i mai! Jippi! Disse 2 månedene SKAL jeg klare og komme nærmere målet mitt!

Du har jo vært KJEMPEFLINK allerede da. 11 kg borte! Det er MYE det!
Tenk på hvor mye 22 pakker meierismør er???? Det er 11 kg fett det! WOW! Og det er BORTE fra kroppen din! Kjempe bra gjort!
Jeg vil også klare det du har klart!


Hvor mange kilo totalt er målet ditt?
En sånn "vekt kurve" kan du lage lett på nett. Bare klikk på en eller annen som har en sånn i profilen sin så kommer du inn til en egen nettside for "ticker" (som det heter)
Så bare følger du instruksene der! Var ganske greit å få laget!

Gleder meg til å følge deg videre mot målet ditt!

__________________

Ny start: 12. Mars 2009


Finally er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 02:33   #15
mirafoli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 47
mirafoli er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Målet mitt er totalt 27-28 kg tror jeg, så da har jeg ca 17-18 igjenn!

mirafoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 02:36   #16
mirafoli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 47
mirafoli er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Jeg fant det stedet hvor dere har ordnet dere en sån fin vektkurve. Men når jeg plottet inn tallene, ble det bare krøll. Enten er jeg himla dålig på engelsk. (noe som er godt mulig ja!) Ellers så forstår jeg rett og slett ikke hvor jeg skal sette hva..
Tusen takk for gode tilbakemeldinger! Det er kjekt d

mirafoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 09:37   #17
Joranna
Juniormedlem
 
Joranna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 35
Joranna er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Hei
Velkommen med. Jo flere jo bedre. Jeg har veiedag på mandager. Hva med dere?
Blir spennende å se hva vi får til..

__________________


Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 21:34   #18
Flisa
Medlem
 
Flisa sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bærum
Innlegg: 75
Flisa er på en erverdig vei
Red face

Sv: Noen som starter 16 mars?

Opprinnelig lagt inn av Joranna, her.

Hei
Nå er jeg egentlig ganske skuffet og sint på meg selv. Starta på ny rundt Ketolyse 5 januar, gikk ned 5 kg. Men for ca 1 mnd siden sprakk det, prøvde å rette det opp. Men holdt bare noen dager så var det ut i karboverden på nytt. Nå er det 3 kg pluss. Grrrr...
Jeg sliter virkelig med å finne motivasjonen på nytt. Men jeg vil jo så gjærne. Er jo så nær målet. Flere som vil være med fra mandag av? 16 mars.. Krysser fingrer og tær att dette skal gå.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Er også ganske sint på meg selv og fortvilet fordi jeg ikke klarer å la være å spise karbos :-(
Men målet er heller ikke så langt unna for meg, men det er de siste kiloene som skal vekk.... men jeg som deg skal være med å for kiloene som skal av... Vi får sammen. Jeg på oss!!! Hvordan har du tenkt å gjøre det? Min første uke skal se sånn ut.

frokost: omelett eller cottage cheese frukt og nøtter (annenhver dag)
lunsj: salat med forskjellig tilbehør, egg, div kjøtt/fiske rester, aspargues, 3 sukkererter, hjerte salat, 3 cherry tomater, grønn og rød paprika, selleri olivenolje, litt ost
middag: diverse kjøtt og fisk med blomkål, brokoli, stekt i smør, eller i ovnen med ost og fløte...
kvelds: advocado

Lykke til

__________________
Hilsen Flisa



Flisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 23:05   #19
mirafoli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 47
mirafoli er på en erverdig vei
Talking

Sv: Noen som starter 16 mars?

Opprinnelig lagt inn av Joranna, her.

Hei
Velkommen med. Jo flere jo bedre. Jeg har veiedag på mandager. Hva med dere?
Blir spennende å se hva vi får til..

Kan godt ha veiedag på mandag

__________________


http://www.mirabell.no/
mirafoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 23:14   #20
mirafoli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 47
mirafoli er på en erverdig vei
Wink

Sv: Noen som starter 16 mars?

Opprinnelig lagt inn av Finally, her.

Hei!

jeg startet også på nytt den 12. mars. Fant ut at det var en fin dag å begynne på nytt. Eksakt 2 mnd igjen til min bursdag i mai! Jippi! Disse 2 månedene SKAL jeg klare og komme nærmere målet mitt!

Du har jo vært KJEMPEFLINK allerede da. 11 kg borte! Det er MYE det!
Tenk på hvor mye 22 pakker meierismør er???? Det er 11 kg fett det! WOW! Og det er BORTE fra kroppen din! Kjempe bra gjort!
Jeg vil også klare det du har klart!

Hvor mange kilo totalt er målet ditt?
En sånn "vekt kurve" kan du lage lett på nett. Bare klikk på en eller annen som har en sånn i profilen sin så kommer du inn til en egen nettside for "ticker" (som det heter)
Så bare følger du instruksene der! Var ganske greit å få laget!

Gleder meg til å følge deg videre mot målet ditt!

Takk for hjelpa me vektkurven
Prøvde på nytt i kveld, å da gikk det fint gitt
Blir du med å veier deg på mandager?
Gleder meg til å ha noen å fæølge med jeg også! Har sett på alle mulige tråder her inne! Utrolig fint forum Og utrolig innspirerende. !!!!

__________________


http://www.mirabell.no/
mirafoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 23:26   #21
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Jeg blir gjerne med begynte egentlig på runde to i februar, men motivasjonen forsvant...men i morgen er det påan igjen

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 10:44   #22
Joranna
Juniormedlem
 
Joranna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 35
Joranna er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Hei
Ja da var vi i gang. Har fått influensa selv i helgen da. Så matlysten er ikke så stor. Men skal greie å holde meg uten karbos.

Men når dagene blir normale igjen ser nok dagsmenyen slik ut:
Frokst: 1 egg og 2 skiver bacon. Eller 2 skiver oopsi roll med makrell i tomat.
Lunsj: 1 kyllinglår med salat og litt fett dressing eller rømme.
Middag: kyllinglår, koteletter eller noe kjøtt. Med brokkoli, blomkål o.l. kokt i vann og en dæsj smør.
Evt kvelds: 2 skiver oopsi roll med noe.
Masse vann og litt kaffe da..

Lykke til alle..

__________________


Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 11:03   #23
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter 16 mars?

Opprinnelig lagt inn av Joranna, her.

Hei
Nå er jeg egentlig ganske skuffet og sint på meg selv. Starta på ny rundt Ketolyse 5 januar, gikk ned 5 kg. Men for ca 1 mnd siden sprakk det, prøvde å rette det opp. Men holdt bare noen dager så var det ut i karboverden på nytt. Nå er det 3 kg pluss. Grrrr...
Jeg sliter virkelig med å finne motivasjonen på nytt. Men jeg vil jo så gjærne. Er jo så nær målet. Flere som vil være med fra mandag av? 16 mars.. Krysser fingrer og tær att dette skal gå.

Hei! Har starta på atkins induksjon i dag! E ikke så mange kg unna d opprinnelie måle. Æ e 4 kg unna d, men om æ klare d så vil æ gjerne ned inntil 9 kg. Æ har satt mæ som mål å træne 5 daga hver uka! I dag spiste æ egg og bacon til frokost.

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 11:11   #24
Joranna
Juniormedlem
 
Joranna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 35
Joranna er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Hei og velkommen...

Da er du kjempe flink, om du klarer å trene 5 ganger i uka.
Skulle gjærne ha gjort det selv. Men trener håndball 2 ganger i uka da. Kveldsjobb og en 1 åring i full aktivitet. Men gleder meg stort til våren kommer, da blir det mer trille turer..

Har satt meg ett delmål først. Målet er ned 4,5 kg i første omgang, da er jeg der jeg var før svangerskapet. Så håper jeg på ca 5 kg til. Men tar det som det kommer da. Får se hva jeg trivest med.

Lykke til..

__________________


Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 11:29   #25
Reiseglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 50
Innlegg: 47
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter 16 mars?

Jeg er helt ny her og starter i dag
Er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå. Tar gjerne imot tips og råd fra noen som er litt "drevne"
Gleder meg, dette blir spennede

Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 20:57
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 07:12
I dag er det 14. mars Begod Generell diskusjon 8 22-03-08 00:22
Noen som har tips til induksjonsplan? Starter 04/06/07 Icerus Induksjonen 5 31-05-07 14:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no