Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Fløte

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-12-07, 14:36   #1
Bigmamma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 56
Innlegg: 25
Bigmamma er på en erverdig vei

Fløte

Ny her og venter på boka i posten, men i mellomtiden hvordan er det å bruke fløte for å få opp fettprosent?
Da tenker jeg vispa fløte til krem å mumse på (ja jeg liker det selv uten søtning), rar ja vell

Ellers gleder jeg meg til å komme i gang selv om jula står for døra, mye god ribbe her i huset
Noen som har gode råd om hvilke feller jeg bør unngå i det minste i starten?

Bigmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 15:49   #2
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte

Hei hei! Hvilken bok er det du venter på i posten, ketolyse?

Hm, feller, altså, det meste av kjøtt, ost og grønnsaker er ok, så lenge du holder deg på et minimum av karbohydrater. Se tabellene på forsiden av forumet. Mel, sukker, ris, pasta, belgfrukter, frukt og enkelte grønnsaker som potet og gulrot er neinei.

Og TA KOSTTILSKUDDENE. Veldig veldig viktig. Mangelplager kan være skikkelig bedritent.

Noen reagerer på søtstoff, noen på kaffe, noen på melkeprodukter og noen på alkohol. Kanskje du gjør det, kanskje ikke. Her må du prøve deg frem. Så lenge vekta går nedover og du har det bra, spiser du riktig.

Om du føler deg dårlig i begynnelsen er det vanlig.

Lykke til!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 11:51   #3
Bigmamma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 56
Innlegg: 25
Bigmamma er på en erverdig vei

Sv: Fløte

Hei igjen.

Jeg venter på Skaldeman sin bok for kvinner, er rett rundt hjørnet nå.
Har forstått slik at jeg kan fråtse i kjøtt og fett, holde et minimume med grønsaker som vokser over jorda og kutte ut alt med sukker/søtt, frukt, bær, brød, spagetti ris osv. hvor karbohydratene er.

Dette blir spennendevirker som om dette er en fornuftig vei å gå når en ser hvor mye som produseres av mat i dag med tilsettningsstoffer.

Utover det - forslag til kosttilskudd jeg bør ta

Bigmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 13:57   #4
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Fløte

Ta kosttilskudd som du får kjøpt på ketolyse .no. da vet du at du får i deg det kroppen trenger.
Veldig vktig og ta kost tilskuddene.. jeg har vært litt sløv i det sisste så det merker jeg på kroppen.. får heldig vis mine nye kosttilskudd tabeletter i neste uke håper jeg.
Fløte er godt det du merker fort om du tåler det.. jeg personlig må holde meg unna slikt.
Men seff så unner jeg meg jo både rømme og fløte en gang i blant. Men personlig merker jeg at vekten beveger seg mye fortere om jeg lar være..
Denne kuren virker flott slippe og være sulten er tingen. Det værste med denne kuren er at folk har så store fordommer mot den...Kan bli slitsomt i lengden.. Lykke til detta klare du

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 20:58   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte

Jeg fikk mer fart i nedgangen min når jeg kuttet ut fløte i kaffen. Det skjer med mange, og egentlig er det ikke så rart.

På Skaldeman og andre lavkarbo-kosthold skal man ikke behøve å spise mellom måltidene, fordi maten man spiser er næringsrik og har godt med fett. Det gjør oss mette i mange timer.

Når vi drikker kaffe med fløte mellom måltidene, fungerer det egentlig som mellommåltid. Jeg drikker en del kaffe, og hvis jeg har fløte i hver kaffekopp ville det bli det samme som å småspise hele dagen. Og som Skaldeman sier; "Mellommåltid er for sukkerspisere".

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 12:52   #6
Bathory
Medlem
 
Bathory sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 35
Innlegg: 79
Bathory er på en erverdig vei

Sv: Fløte

Opprinnelig lagt inn av Bigmamma, her.

Ny her og venter på boka i posten, men i mellomtiden hvordan er det å bruke fløte for å få opp fettprosent?
Da tenker jeg vispa fløte til krem å mumse på (ja jeg liker det selv uten søtning), rar ja vell

Ellers gleder jeg meg til å komme i gang selv om jula står for døra, mye god ribbe her i huset
Noen som har gode råd om hvilke feller jeg bør unngå i det minste i starten?


Om jeg blir snope syk eller får lyst til å kose meg, pleier jeg å piske meg litt krem uten noe søtning å gomle litt så det er vel lov, du kan bruke det som dessert i sammen med et måltid om du har fått litt for lite fett fks?

__________________
It's all in your head...
Bathory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 frem til desember 2013 Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 18:08   #7
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte

Husk at du må telle karbene i fløten også.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gratinert røkelaks med fløte, mmmm Felix Festmat 5 31-05-11 17:59
Kan fløte fryses? MorStine Ketolysekuren 3 29-05-07 21:18
Alternativ til fløte? Sprudle Lavkarbo generelt 13 18-05-07 01:05
Torsk i ovn med fløte og tomatsaus jeef-micro Middag 1 27-03-07 21:47
Fløte Kanari Spørsmål og svar 3 26-11-06 17:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no