Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-11, 22:21   #476
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Har en eks som skal i søppelvognen i dag jeg også kanutten

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 22:25   #477
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Da har jeg vært i restaurantvognen og spist pannestekt røye med rømmesaus og grønnsaker. Deilig! Mett og god. Så da tusler jeg inn i sovevognen for å være våken og uthvilt til kursvognen i morgen.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 22:26   #478
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Da har jeg vært i restaurantvognen og spist pannestekt røye med rømmesaus og grønnsaker. Deilig! Mett og god. Så da tusler jeg inn i sovevognen for å være våken og uthvilt til kursvognen i morgen.

Natta, kjære Hevingen !

godt !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 23:08   #479
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Merker fortsatt etterdønningene av varmen de siste dagene, sloknet i den dype sofaen i stuevogna etter jobb i dag.
Selv etter 2 timer rett ut merker jeg at et henger i, så jeg skal straks tasse framover i toget for å finne sovekupeen
Matinntaket har også i dag vært relativt lite - skjerpings!!!!!, men vann har det derimot blitt rikelig av
Men ny dag og nye muligheter i morgen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 23:42   #480
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Togtråden!

HEi HEi Ja jeg er på natttoget og sitter på vannvogna har ikke vært så flink til å drikke men tente jeg skulle prøve å ta det igjen i natt

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 06:43   #481
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Så flinke dere er...

Jeg får sette meg i skammevogna for her går det ikke så bra... Tror jeg er flink, men når det kommer til veieng så bikker jeg 1 kg oppog 1 kg ned. Står liksom på samme plassen... Jeg vil undre 90 til 17 mai. Vekta ligger mellom 89.7 og 90.9 hver uke..

Sette meg i vannvogna fram til jeg skal en tur i kursvogna idag... Buffe på hotel blir bra..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 06:44   #482
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Våknet uthvilt og klar for en ny dag før 6 i dag
Deilig når en får sove skikkelig, og ikke minst var det morsom å svinge innom vekta og se 500g mindre enn i går
Nå er jeg imidlertid skrubbsulten, så jeg får tusle bort i frokostvogna - trenger litt næring før jeg møter i treningsvogna i dag kjenner jeg.
Ha en fortreffelig dag på toget folkens

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 06:49   #483
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Grattis alle sammen

Det går fint med maten her
Skulle veid meg i går, men glemte det... Så jeg går tilbake til onsdagsveiing igjen.

Lykke til videre hele gjengen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 07:51   #484
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

GRATULERER, grotingeling !

God tur i dag, alle sammen !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 08:37   #485
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Du får bare prøve å gi litt blaffen, men jeg vet hvordan det er å gå og grunne på ting...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 09:02   #486
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Har har det egentlig godt bra i en god stund helt til jeg havnet i en isvogn i går.
Spurte ingen jeg, men jeg tok å koblet den fra igjen etter 10 minutter.
Regner med at dette var greit.

Jeg må bare tilbringe litt mer tid i vannvogna, det er det jeg strever mest med. Glemmer det liksom, enda jeg har vann flaske ved min side nesten hele dagen.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 09:18   #487
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

I går tilbragte jeg to timer på legevogna og deretter 11 timer på sykehusvogna, og det hadde litt påvirkningskraft på matvalgene utover dagen kan man si... Jeg klarte å unngå alle høykarbo-fellene (til tross for at jeg kjøpte sjokolade til pasienten ) men endte opp med at en boks tunfisk, litt fetaost og 2/3 pose bacongull fra Maarud var det eneste jeg spiste i løpet av dagen. I tillegg var det veldig lite vann og veldig mye Cola Zero (jeg skylder atter en gang på sykehusvogna...) så jeg var egentlig forberedt på å ha gått opp igjen masse på vekta i dag - men dengang ei 100 gram ned, det er jeg strålende fornøyd med

I dag blir det en tur i bodyart-vogna

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 09:36   #488
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Spurte ingen jeg, men jeg tok å koblet isvognen fra igjen etter 10 minutter.
Regner med at dette var greit.

TAKK!!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 09:48   #489
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Sitter å funderer på å lage knekkebrød så jeg leser over diverse oppskrifter her inne nå, men man må jo ha så himla mye for å lage dette.. Kanskje noen kan hjelpe meg å se om det er mulig å lage det med det jeg allerede har i hus? Jeg har ikke laget knekkebrød selv før jeg vet ikke helt hva som er nødvendig men jeg har isåfall solsikkerkjerner, linfrø, sesamfrø, bakepulver, egg, smør, sukrin, fiberhusk, cocosa, salt, vann selvfølgelig..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 09:52   #490
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Sitter å funderer på å lage knekkebrød så jeg leser over diverse oppskrifter her inne nå, men man må jo ha så himla mye for å lage dette.. Kanskje noen kan hjelpe meg å se om det er mulig å lage det med det jeg allerede har i hus? Jeg har ikke laget knekkebrød selv før jeg vet ikke helt hva som er nødvendig men jeg har isåfall solsikkerkjerner, linfrø, sesamfrø, bakepulver, egg, smør, sukrin, fiberhusk, cocosa, salt, vann selvfølgelig..

http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=2769

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 10:33   #491
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Tusen takk, Gerd! men jeg innså at jeg eier ikke tålmodighet til å vente i 3 timer på frokost så det ble soyabrød i stedenfor her. Men de knekkebrødene går fint an å lage uten kli og buljong eller? i såfall så kan jeg lage de i kveld heller så jeg har til i morgen. Er egentlig på jobb nå, så da blir det ikke så mye tid til å følge med ovnen akkurat.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 10:46   #492
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Kanskje noen kan hjelpe meg å se om det er mulig å lage det med det jeg allerede har i hus? Jeg har ikke laget knekkebrød selv før jeg vet ikke helt hva som er nødvendig men jeg har isåfall solsikkerkjerner, linfrø, sesamfrø, bakepulver, egg, smør, sukrin, fiberhusk, cocosa, salt, vann selvfølgelig..

Nesten samme variant som Gerd lager, men ikke Buljong eller kli, men feks nøtter av ett eller annet slag:
Oppskrift på et brett:

100 gr sesamfrø
25 gr knust linfrø
50 gr malte mandler (litt grovt også)
1 ss fiberhusk
1/4-1/2 ts salt (jeg bruker Maldon)
2,5 dl vann( event litt(ss) når den har stått en stund)

Bland alt og la stå å svelle i 5 min.

Smøres/gnis utover matpapir i langpanne(bruk event en slikkepott, som dyppes i litt vann om det blir for vanskelig å få den utover)

Stekes på 160 g i varmluft ca 30-40 min...se an litt
Rutes med engang den tas ut av ovnen.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 10:49   #493
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

takk, Anne! Den gikk jo ganske raskt å lage,men jeg har ingen nøtter i hus Men siden det ble utsatt allikevel,så kan jeg jo handle det inn på onsdag da vi skal handle allikevel Hvordan knuser du linfrøene?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 11:26   #494
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Tusen takk, Gerd! men jeg innså at jeg eier ikke tålmodighet til å vente i 3 timer på frokost så det ble soyabrød i stedenfor her. Men de knekkebrødene går fint an å lage uten kli og buljong eller? i såfall så kan jeg lage de i kveld heller så jeg har til i morgen. Er egentlig på jobb nå, så da blir det ikke så mye tid til å følge med ovnen akkurat.

går fint uten buljong, men den gir en extra snert på smaken Jeg har ikke prøvd uten kli, så det vet jeg ikke....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:11   #495
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Hvem i alle dager har hekta på ostepopvogna!!!?? Hjælp meg....

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:14   #496
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Hvem i alle dager har hekta på ostepopvogna!!!?? Hjælp meg....

hekt den av! hekt den av!!! Jeg vil ikke risikere å rote meg bort i den! Den har en stor og god grunn til at jeg er den vekta jeg er i dag så den MÅ av!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:30   #497
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

takk, Anne! Den gikk jo ganske raskt å lage,men jeg har ingen nøtter i hus Men siden det ble utsatt allikevel,så kan jeg jo handle det inn på onsdag da vi skal handle allikevel Hvordan knuser du linfrøene?

Dette har jeg også lurt på.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:31   #498
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Har en tøff dag i dovogna med diare jeg. Ikke altfor ille heldigvis, men alt kommer ut så fort det går inn. Hadde planer om en tur i treningsvogna, men den gikk i vasken. Ble litt lenge i sovevogna i steden.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 13:58   #499
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Dette har jeg også lurt på.

Jeg har kjøpt ferdig knuste linfrø. Ellers må man vel nesten bruke morter eller noe liknende.

Så tar vi bort ostepopvogna! Er redd min kjære kunne vært behjelpelig med å hekte den på. Men denne gangen var det ikke han

Jeg er i holdekursvogna. Men den stenger om to timer, og da er det i transportvogna for noen timer, før jeg er i hotellvogna som da stopper i Tromsø.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 14:23   #500
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Enda en dag i sykehusvogna Men nå ser det ut til at vi slipper ut av den om et par dager, så da kan det bli greit sånn på sikt.

Merker at jeg sliter med matlyst og motivasjon nå som en jeg er glad i er dårlig altså, det frister liksom ikke å sitte å spise ved siden av en sykehusseng, og når jeg kommer hjem er jeg så utslitt at jeg bare sovner Men jeg har nøtter i veska, nettopp stekt kjøtt (og irritert meg over Gilde sine "sommerfavoritter" UTEN næringsinnhold!!! *grrr*) og nå skal jeg straks ut på tur igjen.

Snart helg!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no