Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lurer litt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-08, 23:50   #1
ketogeir
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 45
Innlegg: 1
ketogeir er på en erverdig vei

Lurer litt

Hei alle sammen! Da har bare noen timer igjen, så har jeg gjennomført 1 uke på ketolysediett. Har hatt et vekttap på 6 kg til nå, og er kjempemotivert! De siste 2-3 dagene har jeg hatt litt hodepine og mageknip men det virker som det begynner å gi seg nå.

Men jeg har merket en gradvis redusert matlyst, spesielt i dag. Jeg føler meg mett stort sett hele tiden, og klarer av den grunn ikke å spise alle 4 måltidene (frokost, lunch, middag og kveldsmat).F.eks i dag har jeg stort sett bare spist 2 kyllinglår til lunch. Nå er jeg redd dette skal påvirke effekten av katolysedietten. Noen som har noe erfaring/meninger om dette?

Jeg har likevell et bra væskeinntak iløpet av døgnet, basert på vann + litt kaffe og cola light.

ketogeir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:57   #2
joggebukse-jenta
Juniormedlem
 
joggebukse-jenta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: arendal
Alder: 39
Innlegg: 36
joggebukse-jenta er på en erverdig vei

Sv: lurer litt

WOW....6kg på en uke... så bra.
begynte i går jeg, så er leeeeenge til jeg skal veie meg...(veldig spent ja)
men føler meg også mett nesten hele tiden... i dag har jeg bare orka 2 måltider,
men vet ikke åssen det der er, så håper noen erfarende kommer med gode svar til deg.

joggebukse-jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:02   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: lurer litt

Gratulerer med pangstart

På ketolyse spiser man når man er sulten, og til man er mett. Ikke stappmett. Om man hopper over et måltid av og til har ikke så mye å si. Ketoseforbrenningen går lell. Men det sies at det ikke skal gå mer enn 6 timer, i våken tilstand, mellom måltidene.

Vann er veldig viktig 2-3 liter dagen. Og grønnsaker, i vertfall til 2 av dagens måltider. Helst litt til hvert måltid.

Lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 09:48   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Lurer litt

Signerer Gerd. Ville kanskje laget litt mindre til hvert måltid og prøvd å få i meg i allefall 3 måltider pr dag. Og pass på at du får i deg nok fett (og vann), slik at du holder forbrenningen oppe

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 10:19   #5
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Lurer litt

Hadde en periode de første ukene hvor maten bare vokste i munnen. Det gikk heldigvis over, men det er skjelden jeg blir skrubbsulten.
Du MÅ ikke ha i deg 4 mål om dagen, så ikke stress så veldig med det.
Som de andre sier, spis til du ikke er sulten lenger, så er mye gjort.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny som lurer litt joggebukse-jenta Ketolysekuren 4 14-01-08 20:25
Bare lurer litt?? Linge Spørsmål og svar 6 27-08-07 21:57
Gidder noen å se litt på menyen min? LilleVille Lavkarbo generelt 22 07-09-06 23:25
Jeg lurer litt.. turid Dr Lindbergs 3 25-08-06 20:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no