Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-06-11, 14:23   #8276
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg vet ikke hvilken substans det er, men den brukes i de aller fleste plaster/strips og jeg er allergisk mot dem nesten alle!

Lærte en gang at om man får reaksjoner på selv den minste skramme, har man anlegg for mye allergi!
Diabetikere har også lett for å få slike raksjoner pga dårlig grokjøtt.

Hvorfor bruker du sminke når du har rosacea? Da blir det jo bare verre på sikt! Det gjør i hvert fall min! Har akkurat vært å sprengt noen blodårer i ansiktet og lege var veldig streng på akkurat det. Rosex eller ikke noe!

Jeg kan bruke de fleste plaster, men det var tydeligvis noe i disse jeg ikke tålte. Er fortsatt rød og hoven, på tredje dagen.

Jeg har mye allergier, er vel kanskje det som gjør at jeg alltid får små betennelser da. Dårlig grokjøtt har jeg ikke, jeg har nesten ikke arr i det hele tatt, det meste gror helt fint uten å lage merker. Takk for svar! Lurte litt på det.

Og jeg bruker sminke fordi jeg er forfengelig, føler meg ukomfortabel uten, og fordi det ikke er så ille i utgangspunktet, og heller ikke blir verre av sminken. Jeg har bare tendenser til å få røde "T"-er i kinnene, og det går helt greit å bare sminke over de lett.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-06-11, 14:31   #8277
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg også reagerer på plaster, og jeg er ikke allergisk. Men jeg har både atopisk og generell sensitiv hud, så den blir fort irritert. Plaster blir for klamt og fuktig, samt skittent (særlig på hender) og da får jeg mye utslett og rødhet. Så jeg bruker ikke plaster i det hele tatt, tørker av blod om det er det, men lar ingenting sitte på. Gror mye raskere (og finere!) om jeg bare vasker og renser såret ofte..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-06-11, 14:48   #8278
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Hvilken substans i plasterlim kan være skyld i at jeg nå har to hovne, røde fikanter som klør på overarmen der jeg hadde et plaster på i går?

Kolofonium

Sitat:

Eksem skyldes mange ulike påvirkninger. Lappetest (epicutantest) har vist at du er allergisk for kolofonium . For at eksemet skal bli bedre og at du skal hindre forverring, bør du unngå at huden kommer i kontakt med produkter som kan inneholde kolofonium.
Kolofonium er kvae eller harpiks fra bartrær/nåletræar. Man må derfor unngå kontakt med kvae, tremateriale og sagmugg fra furu og gran.
Kolofonium brukes som klebemiddel og i industrien.

Kolofonium kan forekomme i:
Plaster, isoleringsbånd, håndballklister, lim
Vortemidler (eks. Verucid®)
Kosmetikk (eks. mascara, leppestift, øyenskygge, dekkende kremer, neglelakk)
Lakker, fernisser, blankt papir, harpiks
Bil-, møbel- gulv- og, skopolish
Tyggegummi
Enkelte produkter til tannbehandling


Kolofonium kan også gi kryssreaksjoner med:
Perubalsam, terpentin og lignende.



Lenker (engelsk)
http://chemotechnique.se
http://dermnetnz.org/dermatitis/rosin-allergy.html
http://www.truetest.com/templates/7.html


Kilde

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-06-11, 16:12   #8279
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

I tillegg; den minste skrape jeg får i huden blir betent. Kan det være en spesiell grunn for dette?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Lærte en gang at om man får reaksjoner på selv den minste skramme, har man anlegg for mye allergi!
Diabetikere har også lett for å få slike raksjoner pga dårlig grokjøtt.

Det kan være dermografisme. Har det selv, og i følge legen min er det ikke noe farlig. Til vanlig blir jeg bare rød der huden er borti noe skarpt, men har jeg en infeksjon i kroppen så hovner det opp. Legen skreiv et fint, stort "HEI" på armen min for å demonstrere, det sto der i en liten halvtime eller noe, hehe.

Veit ikke det stemmer at man har mer anlegg for allergi, jeg har i alle fall ingen til tross for at jeg har dermografisme. Men jeg fikk forklart det som at dermografisme er en bitteliten allergisk reaksjon i huden. Ser doktoronline skriver at det ikke er allergi, men at de ikke er helt sikre på hva som forårsaker det.

Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-06-11, 16:48   #8280
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en guttunge på 20 måneder som sier ca 25 ord, men jeg har lest at i perioden mellom 1-2 år så skal de kunne si rundt 50 ord. Ligger gutten min etter? De ordene han kan si er gjerne ord omtrendt kun jeg og sambo forstår, en fremmed spør oss om hva han sier hver gang han snakker.. Vi skal på kontroll på torsdag, men jeg vil gjerne vite om dette er noe jeg burde ta opp?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-06-11, 16:50   #8281
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg har en guttunge på 20 måneder som sier ca 25 ord, men jeg har lest at i perioden mellom 1-2 år så skal de kunne si rundt 50 ord. Ligger gutten min etter? De ordene han kan si er gjerne ord omtrendt kun jeg og sambo forstår, en fremmed spør oss om hva han sier hver gang han snakker.. Vi skal på kontroll på torsdag, men jeg vil gjerne vite om dette er noe jeg burde ta opp?

Jeg har også ei på 20 måneder. 50 ord?. Hmm. Hun sier kanskje 25-30. Har ikke tella egentlig. Hater det der normaltgreiene når det gjelder små barn. Noen utvikler seg den veien, andre den andre. I noen perioder veldig mye fysisk i andre veldig mye på andre områder. Hadde ikke bekymret meg what so ever.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 20-06-11, 16:52   #8282
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hmmmm. Er det mulig at et lite barn slipper veldig billig unna vannkopper?? Det går vannkommer i barnehagen til Emma og hun hadde feber på fredag og lørdag. I går var hun frisk og rask og i dag har hun fått tre små prikker, som ligner veldig på vannkopper, etter som jeg kan se på bilder fra google. Både faren og jeg slapp veldig billig unna med bare noen få prikker, kanskje det er arvelig? Og hvor lenge skal de evt holdes hjemme fra barnehagen da?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 20-06-11, 16:54   #8283
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja 50 ord, er det de skriver i alle bøkene om utvikling. I den ene så stor det OPPTIL 50 ord, og da høres det normalt ut, men de andre skriver at de skal si rundt 50 ord jo nærmere de er 2 år.. Fra de er 2 og oppover skal de si 900-1000 ord.

Jeg har skrevet en liste etterhvert som han har brukt ordene oftere, så det er akkurat 25 ord nå han sier ofte og han sier 1 setning. Han hermer ofte også, men de ordene er det gjerne bare 1 gang at de kommer og han sier de ikke igjen uten oppfordring.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-06-11, 16:55   #8284
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hmmmm. Er det mulig at et lite barn slipper veldig billig unna vannkopper?? Det går vannkommer i barnehagen til Emma og hun hadde feber på fredag og lørdag. I går var hun frisk og rask og i dag har hun fått tre små prikker, som ligner veldig på vannkopper, etter som jeg kan se på bilder fra google. Både faren og jeg slapp veldig billig unna med bare noen få prikker, kanskje det er arvelig? Og hvor lenge skal de evt holdes hjemme fra barnehagen da?

Slik jeg har hørt så skal barnet være friskt en hel dag etter sykdom før det kan tilbake til barnehage og skole.
Har forresten hørt om mange som bare får et par stk, og ikke noe mer med det..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-06-11, 17:34   #8285
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vannkopper smitter så lenge det er blemmer, men det kan gå 14 dager fra man blir smittet til man blir syk.
Var iallefall slik vi fikk det forklart i gamle dager.
Ene sommeren klarte 3 av min og få vannkopper, med tre ukers mellomrom.
Det var en pyton sommer, da vi stort sett var uten besøk og uten mulighet til å gjøre masse av det gøye vi hadde planlagt....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 20-06-11, 18:11   #8286
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ser med glede frem mot 14 dager hjemme med en duracellunge Men hvis de prikkene hun har fått er så ille som det skal bli, så kan det jo hende det går fort over. Jeg fikk bare 2-3 prikker jeg også, men jeg var voksen da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 20-06-11, 18:32   #8287
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet om en synsk person kan finne i gjen ting som er forsvunnet? Har selvsagt lett og lett, men det nytter ikke.

Vet noen her inne om noen det går an å spørre? Og hva tror dere det koster?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 20-06-11, 19:31   #8288
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ser med glede frem mot 14 dager hjemme med en duracellunge Men hvis de prikkene hun har fått er så ille som det skal bli, så kan det jo hende det går fort over. Jeg fikk bare 2-3 prikker jeg også, men jeg var voksen da.

Et par jeg kjenner har to gutter som fikk et par prikker bare, og lett feber. De trodde de ble friske og sendte de tilbake til barnehage og skole, men ikke ei uke senere en gang så brøt det ut for fult og ungene ble hjemme i 2 uker. Så de første prikkene var bare forordet..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 20-06-11, 20:03   #8289
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fikk SMS fra Altinn i dag om at jeg kunne sjekke skatteoppgjøret....når jeg gikk inn på siden der stod det at selvangivelsen min ikke var levert.....
Jeg synes å huske at hvis det ikke var noen endringen trengte man ikke å gjøre noe?....
Hvis jeg ikke har levert - får jeg ikke pengene jeg har tilgode da ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-06-11, 20:05   #8290
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Fikk SMS fra Altinn i dag om at jeg kunne sjekke skatteoppgjøret....når jeg gikk inn på siden der stod det at selvangivelsen min ikke var levert.....
Jeg synes å huske at hvis det ikke var noen endringen trengte man ikke å gjøre noe?....
Hvis jeg ikke har levert - får jeg ikke pengene jeg har tilgode da ?

Det vil stå det om du ikke har levert den, ja, og det skal du heller ikke behøve å gjør om du ikke har gjort noen endringer. Jeg tror du heller bør sjekke innboksen din.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-06-11, 20:07   #8291
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen kan sjekke skatteoppgjøret fra i dag http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10087730

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 20-06-11, 20:08   #8292
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det vil stå det om du ikke har levert den, ja, og det skal du heller ikke behøve å gjør om du ikke har gjort noen endringer. Jeg tror du heller bør sjekke innboksen din.

Innboksen min ????

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 20-06-11, 20:25   #8293
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Typisk da! Jeg som får restskatt, kunne sjekke det i dag. Er jo mye mer spent på hvor mye gubben får igjen, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 20-06-11, 20:36   #8294
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Bruker dere sminke på standen når dere skal bade?

Av og til vannfast mascara.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 20-06-11, 23:20   #8295
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva gjør dere, åpner dere døren på oppvaskinen helt og slipper ut alle damp når den er ferdig, eller lar dere den stå til det er tørt/kaldt?
Jeg pleier åpne og slippe ut noe damp, og så lar jeg den gli igjen, uten at den lukkes helt.
Noen ganger er det en del vann igjen på tingene, og andre ganger ikke .. hva anbefales?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 20-06-11, 23:24   #8296
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hva gjør dere, åpner dere døren på oppvaskinen helt og slipper ut alle damp når den er ferdig, eller lar dere den stå til det er tørt/kaldt?
Jeg pleier åpne og slippe ut noe damp, og så lar jeg den gli igjen, uten at den lukkes helt.
Noen ganger er det en del vann igjen på tingene, og andre ganger ikke .. hva anbefales?

På jobb åpner jeg helt, og etter to-tre minutter trekker jeg ut begge kurvene. Etter fem-ti minutter er alt kaldt nok til at det kan ryddes vekk

Hjemme åpner jeg på gløtt, og sånn får den stå til mannen rydder ut av den

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 20-06-11, 23:27   #8297
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer igjen jeg, noen som har peiling på om synske personer kan fortelle hvor ting man ikke finner er?
Og kan dere anbefale noen ?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 20-06-11, 23:47   #8298
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Lurer igjen jeg, noen som har peiling på om synske personer kan fortelle hvor ting man ikke finner er?
Og kan dere anbefale noen ?

Huff, hva har du mistet? jeg kan ikke anbefale noen for jeg har ikke prøvd noen.
"Mistet" passet mitt dagen før avreise, og hadde kontakt med både politi og reiseselskap, men fant det igjen bak en kommode.. hadde snudd etuiet opp ned og det datt ut uten at jeg merket det..
Håper du finner det du mistet.

.. fant aldri gifteringen min selv om jeg tømte støvsugerposen og alt mulig..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 20-06-11, 23:49   #8299
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

På jobb åpner jeg helt, og etter to-tre minutter trekker jeg ut begge kurvene. Etter fem-ti minutter er alt kaldt nok til at det kan ryddes vekk

Hjemme åpner jeg på gløtt, og sånn får den stå til mannen rydder ut av den


Hmm, har ingen mann her som kan ta den jobben Da får jeg bare forsette som før, egentlig ikke noe stor problem da

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 20-06-11, 23:55   #8300
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hmm, har ingen mann her som kan ta den jobben Da får jeg bare forsette som før, egentlig ikke noe stor problem da

Nå har vi ikke oppvaskmaskin, den er ødelagt, så nå får mannen æren av å vaske opp for hånd isteden

*bortskjemt*



(ok, vi har en avtale om at den som lager mat slipper å vaske opp - og jeg lager alltid maten )

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no