Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-09, 00:52   #1
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

Jeg husker aldri hvilke bein man kan gi til hund, i kokt form..
I dag kjøpte jeg årets lam, og skar av bein/knoker med litt kjøtt
på, og gav til hunden. (en mindre terrier)
Han koste seg med dem, men jeg fikk jo også noen i gryta,
og syns det er litt dumt å ikke gi ham dem.

Kan noen fortelle, enkelt og greit hvilke ben en hund kan ha,
både rå og kokte?

Vet at noen (eller alle?) splitter seg og kan gi problemer, men hvilke?

Dessuten, jeg pleier kjøpe en pose kraftbein på butikken, de er rå
og frosne. Da jeg var i en slakterbutikk her forleden, ba jeg om å få kjøpe kraftbein til hund.

Da spurte han først hvilken hund jeg hadde, og kom med noen flate beinstykker.
De jeg pleier kjøpe ellers er runde bein, hvor margen er i og de har hund lenge og gnager på.

De jeg fikk hos slakter var flate og han åt dem opp på ett øyeblikk..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 08:02   #2
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

bare ikke kylling ben? ( de knuses til mange biter,skarpe og sånt)?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 08:25   #3
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Noen tips!!
Rå bein er myke og splintrer ikke så lett
Stekte/kokte bein er sprø og kan splintre.

Små kokte/stekte/grillete bein er ikke bra fordi de kan splintres
Store kokte margbein som er så store at hundene ikke kan tygge dem i stykker er liten fare for magen, men ikke så bra for tennene som kan skades. Margbein kan også gjerne gis rå! Kyllingvinger og halser kan gis rå
Bein fra unge dyr er fint å gi rå (sau, geit, storfe) men pass på at det er av god hygienisk kvalitet (til menneskemat eller spesialfremstilt til hund)
Du får kjøpt frysetørkete bein til hund - de er rå og behandlet slik at de ikke splintrer og ikke er så harde at tennene skades. Vi mennesker spiser ikke rått svinekjøtt på grunn av trikinfaren - det bør nok ikke hundene heller. Trikiner er små parasitter som ikke kan sees uten mikroskop, risikoen for at det finnes trikiner i svinekjøtt er nok minimal, men den finnes.
En annen ting er at koteletter er ferdig skåret opp og har små skarpe splinter allerede og det er ikke så bra.

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 09:02   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Jeg har hørt at du ikke skal gi hunder bein av det som begynner med "F", som i fisk, får(sau) og flesk(svin), men...
Vi gå kyllinghals og "knokene" på kylling, mens vi hold i beinet
Og slintrer og sener liker de veldig godt. Kokte opp og blandet i den vanlige maten .Tror ikke det er skadelig heller.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 11:02   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Jeg har råfòret og har gitt det meste av ben, men rått. ALDRI ben som er varmebehandlet. Dette med at hunder ikke skal spise Fugl, Fisk og Får gjelder heller ikke så lenge det ikke er varmebehandlet
Det man forøvrig skal være forsiktig med er hule, vektbærende ben. De kn splintre og gi store skader.

Selv lapphunden her klarer å knuse margben (de runde, hule man får som kraftben) så det er bannlyst....

Det jeg derimot gjerne gir er Euroshoppers kyllingvinger, laksekoteletter, billig fårikålkjøtt med ben, høne man finner i frysedisken som jeg deler i 4 med kjøttøks osv
Schäfertispa vi hadde før fikk en slik 1 kg`s frossen høne hel, knaste det i seg
Har òg fått høner som er nyslaktet, delt de opp før de har havnet i fryseren. Har så gitt en frossen kyllingkladd med fjær og nebb.
Ser kanskje litt brutalt og uggent ut, men bikkja elsket det

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 17:02   #6
Bacon
Medlem
 
Bacon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 121
Bacon er ny på veien

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Opprinnelig lagt inn av Mjauritz, her.

Vi mennesker spiser ikke rått svinekjøtt på grunn av trikinfaren - det bør nok ikke hundene heller. Trikiner er små parasitter som ikke kan sees uten mikroskop, risikoen for at det finnes trikiner i svinekjøtt er nok minimal, men den finnes.

Det blir tatt prøver for trikiner av hver eneste gris som blir slaktet i Norge, så trikiner kan man være sikker på at man ikke får i seg så lenge man spiser norskt kjøtt, og det er god kontoll over importert kjøtt. Dessuten kan man nevne at trikiner blir drept ved frysing (ved -18 grader i tre uker), så det er lett å gardere seg selv med rått kjøtt.
Innenlandssmittet trikinose hos menneske har ikke vært rapportert i Norge siden 1980, så dette er neppe noen reell trussel.

Ellers har Charlott svart fint.
Kort fortalt: Rått er godt uansett hvilket dyr det kommer fra. Varmebehandlete bein er en uting å gi til hund, og man skal passe på med vektbærende bein. Ikke så komplisert egentlig.

Bacon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Baconinfisert Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:14   #7
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?


Vi har tre hunder nå og har hatt en til som døde av alderdom/kreft...har alltid gitt de rester etter oss samme åssen bein det er. Det har alltid gått bra her i gården i alle fall..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:43   #8
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Man skal ikke gi stekte/kokte ben av fisk,får og fugl til hund.

Man KAN gi hunden rå fisk, rå får og rå fugl. Men jeg gjør det ikke.

Kraftbein kan man gi til bikkja, men bare ett nå og da. De får gjerne magesjau av for mye av det gode. Litt som oss når vi har spist litt for mye karbo.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:08   #9
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

fff
fugl
får
fisk
..har jeg lært.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:16   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

fff
fugl
får
fisk
..har jeg lært.

Blir nok litt av den samme "vranglæren" som "spis brødskiva og ta ei ekstra potet, da blir du stor og sterk"
Les gjerne mer om både rå ben og råfòring generelt her : http://www.amerikanskbulldog.no/inde...ring&Itemid=56

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:25   #11
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

hei alle sammen ny her i dag.. men har gått på ketolysekuren i 4 uker.. bare lurer litt på denne vekt telleren jeg ser mange har=) hvordan får man den?

ha en fin kveld

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:37   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

hei alle sammen ny her i dag.. men har gått på ketolysekuren i 4 uker.. bare lurer litt på denne vekt telleren jeg ser mange har=) hvordan får man den?

ha en fin kveld

Her er oppskriften!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:41   #13
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

tusen takk syntes de var litt ekstra motivasjon jeg da.. hihi

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:25   #14
NinaOp
Medlem
 
NinaOp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
Innlegg: 137
NinaOp er ny på veien

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Blir nok litt av den samme "vranglæren" som "spis brødskiva og ta ei ekstra potet, da blir du stor og sterk"
Les gjerne mer om både rå ben og råfòring generelt her : http://www.amerikanskbulldog.no/inde...ring&Itemid=56

Jeg råforer også, og signerer hva Charlott sier her. Det er ikke noe problem å gi hunden bein, så lenge det er rått. Pass opp for skarpe bein og de beina som kan splintres opp ellers er det bare å la hunden kose seg. Hvis hunden din ikke er vant til rå mat, vil de bli dårlige i magen hvis de får for mye.
Bein er fint for å rense tenner og hundene har litt jobb med ett skikkelig bein

__________________


NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 11:10   #15
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Man skal ikke gi stekte/kokte ben av fisk,får og fugl til hund.

Man KAN gi hunden rå fisk, rå får og rå fugl. Men jeg gjør det ikke.

Kraftbein kan man gi til bikkja, men bare ett nå og da. De får gjerne magesjau av for mye av det gode. Litt som oss når vi har spist litt for mye karbo.

Henger meg på dette jeg. Har 3 hunder selv og de får bein om vi har til overs, men bare litt og aldri av fisk, får eller fugl.
Har også hørt at dette bare gjelder varmebehandlede bein , men jeg lar være å gi mine hunder denne type bein uansett.

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 11:28   #16
NinaOp
Medlem
 
NinaOp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
Innlegg: 137
NinaOp er ny på veien

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

Vi som råforer hundene gir gjerne rå kylling, rå fisk o.l Husk at hunden er en kjøtt-eter, og bla. fugl vil være en naturlig del av kosten. Kjempenammis for bikkja å få gnage opp en kylling!

__________________


NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 13:11   #17
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

Takker så mye for fine svar!
Da vet jeg mere om hva jeg kan kjøpe og gi til hunden min.
De som jeg fikk hos slakteren gikk i tusen knas med en gang, og jeg
kommer til å be om skikkelige bein neste gang.
Vel er hunden liten, men han er sterk og egentlig av en jakthundrase

I dag kjøpte jeg en pose rå kyllingvinger, og han fikk ett par, men de er
frosne så han lot dem foreløpig ligge.

På onsdag skal jeg til byen, og stikker innom slakteren der.

Takk igjen!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:06   #18
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

fff
fugl
får
fisk
..har jeg lært.

Det er det jeg også har hørt

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:14   #19
Camillas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 28
Camillas er på en erverdig vei

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

fff
fugl
får
fisk
..har jeg lært.


Jeg også

Camillas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:15   #20
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

Hoho, hunden ville IKKE ha rå kylling, så den har kattene spist opp..
Men jeg kjøpte en pose billig fårikålkjøtt, for der oppi lå noen runde fine bein,
og tenkte hund kunne ha dem,...
nå lukter det får i hele stua

usikker på om han kan ha dem da, for han knuser dem og spiser alt opp

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:16   #21
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

fff
fugl
får
fisk
..har jeg lært.

ja der var jo Får ja... ok så får jeg koke noe rart av dem da,
evt lage fårikål...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:24   #22
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein..?

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

ja der var jo Får ja... ok så får jeg koke noe rart av dem da,
evt lage fårikål...

Du KAN gi bikkja fårekjøtt, ikke noe problem så fremt det ikke er vektbærende ben eller varmebehandlet.

Dette med at hunder ikke skal ha Fugl Får eller Fisk er like utdatert som at man MÅ spise brød og potet

Lappisen her er kresen, men han synes det er knallgodt med fårekjøtt, laksekoteletter og frossen torsk

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:33   #23
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

å ingen av mine dyr liker laks.. men kattene tok kyllingen da,
og alle få kokt fiks, minst en gang i uken, rå fisk er det bare kattene som liker.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 15:21   #24
NinaOp
Medlem
 
NinaOp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
Innlegg: 137
NinaOp er ny på veien

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

Henger meg på denne igjen.. den gamle regelen med Fugl, Fisk, får er gammel. Hvor mange her må ikke daglig kjempe mot innbitte brødforkjempere? "Men du må da spise brød og potet! det er jo sunn norsk mat.."
Samme for bikkjene våre, la de gnage bein, men styr unna vektbærende bein og all slags varmebehandlede. Bein blir sprøtt av varme og kan splintre seg.
Jeg lar forøvrig aldri bikkja få bein når han er alene, i tilfelle han skulle bli for glupsk og svelge dem hele.
En hund klarer fint å knekke opp ett bein og spise det, sunt og godt!

__________________


NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 21:24   #25
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..?

...KOKT fulgl får fisk da!?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hunder og kosthold Adriane Generell diskusjon 79 07-02-11 22:06
Bein som "knekker" Tuppen Trening 23 14-02-08 16:39
Hovne bein! Lemen Spørsmål og svar 19 20-06-07 22:27
iih..jeg har hovne bein! maggotbaby Kosttilskudd 1 07-11-06 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no