Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-11, 10:35   #526
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Snart i mål du jo
Har gått på feil tog jeg , lokaltoget, mens du tydeligvis er på hurtigtoget



Enda 3,5 kilo til minstenotering... Så er det resten etterpå... Men det får bli til høsten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 11:12   #527
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Urk, jeg sitter og venter i fellesområdet på sykehuset, rett ved en kiosk OG personalkantina, og BEGGE lager varmmat som lukter sååååå godt akkurat nå Det kjipeste er at det lukter skikkelig ris, og jeg får vann i munnen - jeg som ikke liker ris engang

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 12:53   #528
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

I går var det noe som lurte meg inn i pommes frites vogna. Ble der til min porsjon var tom. Men hekta den av så fort jeg kunne. For jeg skal ikke innom den flere ganger. Men fristelsen ble for stor til middag i går.

Nå er jeg tilbake i holdekursvogna. Og har jevnlige runder inn i vannvogna. Så håper dette går veien.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 12:56   #529
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg stakk en tur innom Cavalier-sjokoladevogna jeg, men til min store glede oppdaget jeg at sjokolade liksom ikke var like godt som jeg husket det

(Dessuten innbiller jeg meg at Cavalier-sjokolade er bedre enn vanlig sjokolade, sånn hvis jeg først skal sprekke... Noen som har innvendinger på det? )

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:36   #530
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

å spise Cavalier-sjokolade er da vel ikke å sprekke? Den er jo helt ok i ny og ned! Spis i vei

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:37   #531
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Var og snik veide meg i dag og har gått ned 200 g siden mandag. Vekta mi går saaakte nedover kjenner jeg, men er veldig glad for all nedgang.

Ellers har jeg vært i frokost-, klesvask og turvogna i dag. Blir en liten tur igjen samt middagsinnkjøpsvogna. Kylling, bacon og brokkoli blir det. Blitt dilla på det i det siste.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:41   #532
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

å spise Cavalier-sjokolade er da vel ikke å sprekke? Den er jo helt ok i ny og ned! Spis i vei

Er den? Kult!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 13:52   #533
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Er den? Kult!

Jepp, så lenge du tåler malitol og det ikke blir hver dag så er det ingen grunn til å holde seg unna. Den er sukkerfri sukkeralkoholer teller vi ikke med, så da blir det ikke mange grammene karbo igjen.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:31   #534
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jepp, så lenge du tåler malitol og det ikke blir hver dag så er det ingen grunn til å holde seg unna. Den er sukkerfri sukkeralkoholer teller vi ikke med, så da blir det ikke mange grammene karbo igjen.



Jeg har koblet på en ekstra vannvogn i dag, regner med det er ok for alle passasjerer?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:39   #535
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Takk, kattungen. Jeg iler dit nå

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:41   #536
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Er i deppevogna i dag,lurer på om jeg skal boikotte veievogna en stund.Er så lei av å se det samme tallet lyse mot meg.Men som gubben sier,jeg går nå ikke opp da så det er da noe.Nå er det middagsvogna om ikke lenge,i dag blir det kyllinggryte og blomkålris

__________________
nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:46   #537
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Flott tiltak, Kattungen! Jeg kjenner at jeg må innom den før jeg forlater hotellvogna.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:47   #538
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

NÅ går jeg til vannvogna ! Lover !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 15:49   #539
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Har vært i vannvogna jeg og

__________________
nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 16:01   #540
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Rusler en tur inn i vannvogna jeg å...
I dag har jeg vært litt i late-sole-meg-vogna. Lurer litt på om jeg skal boikotte veievogna, rikker seg ikke i det hele tatt...

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 16:57   #541
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.



Jeg har koblet på en ekstra vannvogn i dag, regner med det er ok for alle passasjerer?

Kjempeflott, kattungen! Kommer en tur inn dit jeg også nå Har forstått at jeg kan ikke drikke vannet mitt før jeg vet at jeg ikke skal ut av huset igjen tisser sånn! men jeg er på vei dit nå

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 19:55   #542
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Jeg har vært en del i vannvogna i dag. Men siden jeg er på reise så frister alle disse forskjellige "ulovlige" vognene fælt. Potetgull, sjokolade og isvognene er veldig glitrende og spennende føler jeg. Må få fokus over på noe annet, tror jeg... Ta en ny slurk Farris, jeg.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 20:42   #543
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Så veldig flink du er, Hevingen ! GRATULERER !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 20:46   #544
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Togtråden!

Gikk en tur i høykarbovogna i dag jeg.
Hadde en liten operasjon i morrest og når jeg våknet så fikk jeg servert rundstykke og appelsinjus.
Sulten som jeg var etter faste, så spiste jeg 1 rundstykke og drakk 2 glass jus. Resten av dagen har jeg også spist feil, men i morgen er det en ny dag og da går jeg atter over i ketolysevogna

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 21:45   #545
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

I dag har jeg vært i vannvogna, sikkert 3 liter vann i dag, vært så utrolig tørst, å så har jeg fått tilbake nesten varmen i kroppen. Har fått på meg ei bukse som jeg ikke har brukt på 3-4 år Så noe skjer med kroppen
Når jeg måler meg med målbånet så har ikke jeg ikke krympet noe særlig i cm, men merker at ting skjer
Lykke til alle sammen

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 22:25   #546
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Målebåndet var en skikkelig opptur i hvert fall.Har krympet 10 cm i livet totalt

__________________
nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 06:26   #547
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Så flott, nadine !

I frokostvognen i dag ble det servert frøknekkebrød med rekesalat og sterk, deilig kaffe med mye fløte. Såååå nydelig for meg !

Det er så utrolig mange vogner etterhvert på dette fantastiske toget. Jeg nevner i fleng: hotellvogna, middagsinnkjøpsvogna og Cavaliervogna. . . .Tenk, en hel vogn med Cavalier ! Er ikke dette et flott tog, så vet ikke jeg !

Jeg håper folket får nok en strålende tur i dag !

Hekt på vogner etterhvert ! (- og AV, selvfølgelig - )

Jeg lurer sterkt på om jeg skal hekte på en liten, musserende hvitvinsvogn . . . sånn til fredda'n . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 07:02   #548
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Sneik meg innom veievogna i dag, men sneik meg raskt ut igjen. Opp til 83.8 fra 83.1 i går Jeg vet jo at det bare er vann, spiste mye salt i går, og medisinene jeg tok i går kveld vet jeg at jeg samler vann av, men det er småkjipt allikevel. Men men, i dag blir en bedre dag

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 07:15   #549
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Huff her ble det ikke vannvogn lell, det ble en stille krig mellom meg og sambo så jeg gikk å la meg klokken 20. I dag er det veiedag og jeg har 'ufrivillig' fastet i 13 timer allerede og jeg rakk bare middag i går og ett glass brus. Nå er jeg på jobb og har ungen her, og da får jeg ikke meg selv til å lage mat til andre enn ungene og evt sambo om han ser etter de i den tiden det tar å lage mat. Jeg som skulle kutte ut fasten Dette ble visst et større problem enn hva jeg trodde det skulle bli. Jeg skal veie litt senere i dag om jeg får hvertfall den minste ungen til å sove.. Vi får også besøk i dag og jeg spiser ikke om jeg har besøk hos meg så om hun kommer tidlig så tar det enda lengere tid før jeg får i meg mat. Jeez, får en tåpelig situasjon.
Om jeg ikke er under 70kg i dag etter alt dette strevet så blir jeg sur kjenner jeg. Det er snakk om 100g ned i tilfellet.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 09:09   #550
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Veide meg nå kl 9, da hadde det gått litt over 15 timer siden sist måltid, og jeg har gått ned 1kg denne uka under 70kg!
Resten av resultatene kan leses i dagboken min som du finner link til i signaturen min.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no