Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-05-11, 12:17   #601
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hvem av dere eier boligen da? Om det er du som pakker du bare klærne hans i en bag, setter den utenfor døra og skifter lås.

Om dere leier så flytter du bare og lar ham sitte igjen.

Om dere eier sammen blir det jo litt vanskeligere dersom han både nekter å kjøpe deg ut og å flytte.

Vi leier, men det er ikke så lett for meg å bare flytte. Leiemarkedet er sprengt her i byen, og med tre barn er jeg nødt til å ha minst tre soverom. Finnes ikke noe sånt under 12-14000 i mnd, og det har jeg ikke råd til alene. Her er det billig husleie, og jeg hadde fint klart det. Vi hadde et brudd i fjor, og han sa han skulle flytte fordi det er mye lettere for ham som ikke trenger så stort. Han fikk seg leilighet, men da overtakelsesdatoen kom, lot han glatt bare være å flytte. Anstrengte seg som bare fy for å få meg tilbake, og var supergrei i to-tre måneder. Jeg gikk på limpinnen og trodde virkelig han hadde forandret seg. Altså, han ble værende her, men det varte jo selvfølgelig ikke lenge. At jeg kunne være så dum!

Jeg har et par ganger prøvd å få igang samtale om dette, men han blir bare sur og sier at da får jeg flytte. Han vet jo at jeg ikke har råd til det.. Litt fastlåst kan man si.

Går greit i perioder, men det er jo litt bittert å ha satt seg i en slik posisjon. Jeg er ikke SÅ gammel, og burde vært i en god periode i livet nå sånn forholdsmessig sett, synes jeg. Savner å føle meg satt pris på, og er lei av å sove på sofaen.

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 12:33   #602
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Vi leier, men det er ikke så lett for meg å bare flytte.

Det skjønner jeg. Hvem av dere står som leietaker i kontrakten? Begge to? Om bare du står så kan du jo kaste ham ut på samme måte som jeg foreslo i sted. Hva er det med slike menn tro? Synes de virkelig det er helt greit å dele hus med en dame som ikke tåler trynet på dem!?

Lykke til!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 15:12   #603
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Vil bare gi deg en og lykke til olive oil, har ikke så mange gode råd å komme med.

Selv har jeg tilobragt litt lang tid i sovevogna i formiddag, sovnet ikke før i 4-tiden i natt, men la meg til anstendig tid. Har bare blitt værre og værre denne uken, så spørs om det ikke blir sovetablett i kveld, bare det at jeg da er så inn i hampen trøtt på morgenen.

Ellers har det blitt en tur i lesevogna, først med eksamenslesing, så i "bedre uten brød". Motivasjonen er større for å lese om lavkarbo enn til eksamen, fryktelig dumt, det kan jeg ta igjen om en drøy uke... Men den boken ble litt tung for meg, har noe med formen å gjøre, for jeg har litt grunnleggende fysiologi kunnskaap og burde ha gode forutsetninger til å forstå det som stod der...

Nå er det livat med barnebesøk, mens storesøster er ute på sykkeltur. Synes det er litt skummelt med 8-9 åringer alene på sykkel, men alle andre får lov her, så da er det vanskelig å si nei. Hun er faktisk ganske flink, men tenkte i utgangspunktet som de gjør i skolen jeg, er det slutten av 5. eller noe sånt? Kanskje bare litt overnervøs, rart det å skulle gi slipp på de små...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 15:39   #604
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

til alle som trenger det.
Jeg er hjemme alene sammen med ungene idag, men minste sover så det er stille i kupeen her. Så mitt snitt til å besøke bakevogna idag. Laget bunn til suksessterte og hjemmelaget is idag. Det blir gode greier når vi feirer mannens bursdag i morgen. Tipper jeg ikke går ned noe denne helga nei

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 16:48   #605
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Har en eks som skal i søppelvognen i dag jeg også kanutten

Bra for oss!!! Håper søppelvogna fylles opp av håpløse ekser for det er så mange flotte damer i trasigeforholdvogna som fortjener å komme i
hadetgodtvogna. Trasigeforholdvogna burde vært tom...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 16:52   #606
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Vi har vært sammen i 3 år nå i juli, barnet vårt er 19måneder så forholdet har i grunn bare dreid seg om barnet (som forsåvidt var planlagt,men så angret av han midt under graviditeten bah lang historie). Jeg er egentlig lei av sytet hans, men han også er en sånn som lite trolig kommer til å flytte ut, og dette er hjemmet mitt og ungens så jeg skal IKKE flytte. Dessuten vil jeg ikke at han skal ha noe ansvar for ungen om vi flytter ifra hverandre fordi jeg ikke stole på han om diverse ting, men moren hans står barnevernet nært og kan alle smutthull i slike regler og kommer til kommer til kjempe hardt for at jeg ikke får ungen alene. Derfor hindrer det meg i å prøve også.. ble mye inside info her nå, så håper ikke jeg deler ubehagelig mye med dere! I såfall, si ifra!
Moren hans er forresten besatt av gutten min, under graviditeten så oppførte hun seg sykelig sjalu og var omtrendt inbildt gravid selv, under fødselen så SKULLE hun være der og leke konge ved min side uten at jeg ville ha henne der og hun gjorde vondt verre. Når han var født fikk vi ikke fred fra henne og hun begynte å leke mor.. Hun stjal mye av æren min for min nyfødte og jeg er drittlei av henne også.. Hun er steril og har aldri født sine egne barn (min sambo er fosterbarnet hennes) så jeg ser at det dreier seg nok om det også, at hun virkelig vil oppleve det. Nå leker hun forstatt superhelt og er den som alltid har rett om hva MIN gutt skal ha på seg, hva som er best for han, hva han skal spise osv, så jeg har sluttet å si ja til at hun kommer på besøk. Ofte stikker jeg til min egen mor mens hun er på besøk hos oss for å unngå henne.. Hun har nok dikket så mye med samboeren min at han er evig baby! Han har i allefall ikke vokst opp enda. Skal legge til av vi alle har STERK sosial angst med panikk anfall og hele pakka med depresjoner osvosv, så vi er ikke 'vanlige' og kan forventes å fungere normalt, men det må da være måte på.. off, nå ble det mye syt her, men så godt det føles å dele!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 16:55   #607
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Har klart å holde meg på lavkarbo-toget gjennom hele arbeidsdagen, til tross for både bløtkake og brødskive-fristelser

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 20:19   #608
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg har vært en god og lang tur i badekar vogna, deilig... Så blir det nok Grand Prix vogna i kveld...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 20:32   #609
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Nå står lavkarbo-muffins i ovnen - røra ble skikkelig luftig og god, så jeg er kjempenysgjerrig på hvordan det endelige resultatet blir! Og til middag var det fet, tysk ostesuppe, så nå håper jeg virkelig jeg er tilbake i ketose snart

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 20:35   #610
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Olive oil, skjønner deg godt, ikke noe god situasjon å bryte i. Her er det ikke så ille, men vi er ikke ektepar, bare deler hus lissom......savner og å bli satt pris på og sånn. men men.

Ellers har jeg vært i fettvogna i dag, spist 150 g fett i dag. Både majones og cocosa, og litt annet fett. Har funnet ut at eggemelk er en fin måte å få i seg fett på.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:38   #611
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Startet så bra i trimvogna i dag, men deretter har jeg så og si kun oppholdt meg i sløvevogna.
Egentlig veldig deilig å bare slappe av, selv om det også har medført noe lite mat og sikkert alt for lite vann.
Derfor står nå vannvogna for tur.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:41   #612
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Og jeg har vært i vaske-leilighet-vogna. Ikke spesielt morsom vogn, men det er en av de obligatoriske, - dessverre.

Ellers har jeg slept meg inn i slækkisvogna. Deilig !

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 15-05-11 kl 12:48.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:54   #613
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

I dag skulle jeg i hagevogna, men her har det regnet i hele dag, derfor ble det plass i symaskin vogna for meg i dag. Reperasjon av klær å har sydd nye gardiner til hu på 13 år Nå må jeg nok ta plass i vann vogna, alt for lite vann i dag

Hvordan skal dette gå da

I kveld er kaln på utdrikkings lag for en kompis som skal gifte seg om en mnd Tror nok det blir en sein kveld

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:01   #614
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg har plutselig blitt superoppblåst og full av vann Hva kan sånt komme av tro?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:10   #615
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

For lite trim

Eller maltitol.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:22   #616
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Da er jeg i stuevogna. Jeg har vært innom i migrenevogna og plukket en alt for stor migreneporsjon... Har tatt medisiner for noen timer siden, men skal fylle på og gå og legge meg.

Jeg vil bare gi til alle dere flotte damer som trenger en ekstra!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:24   #617
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Da er jeg i stuevogna. Jeg har vært innom i migrenevogna og plukket en alt for stor migreneporsjon... Har tatt medisiner for noen timer siden, men skal fylle på og gå og legge meg.

Jeg vil bare gi til alle dere flotte damer som trenger en ekstra!

til deg også Hevingen, og god bedring - sov godt

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:25   #618
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Da er jeg i stuevogna. Jeg har vært innom i migrenevogna og plukket en alt for stor migreneporsjon... Har tatt medisiner for noen timer siden, men skal fylle på og gå og legge meg.

Jeg vil bare gi til alle dere flotte damer som trenger en ekstra!

Jeg tror jeg trenger klemmer kontinuerlig, jeg, Hevingen !

godt og god bedring til deg !

right back til deg !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:28   #619
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Jeg har plutselig blitt superoppblåst og full av vann Hva kan sånt komme av tro?

Samme her! gikk opp nesten 2kg i dag..... vann håper jeg. Har gått og gått og gått og gått i dag så er supersliten nå.Holdt lavkarbo helt ut, og håper på at vannet gir seg til i morgen, Pemper vann nå for å drive det ut.
Jeg snakket med min søster om det som er høykarbo, og hun også var oppblåst, uvel og full av vann, hun tisset og tisset UTEN å drikke. Fikk blodsukkerfall mens vi var ute og jeg følte meg skikkelig ræva jeg også med kvalme, oppblåst og dette vannet da. trodde jeg skulle svime at et sekund, og var dryppende våt av svette av ingenting. Vi lurte litt på om dette kan komme av været. Det er regn, overskyet, tordenvær-varmt og fuktig, nesten slik at man ikke får pust ute. Hørte enda fler som hadde samme symptomer i dag.. Tror vær har en stor sammenheng jeg faktisk, kanskje det har med hvor månen er nå..Alle var jo forskjellige med kosthold og situasjon så noe må det ha vært.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:32   #620
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg tror jeg trenger klemmer kontinuerlig, jeg, Hevingen !

godt og god bedring til deg !

right back til deg !

Vi er vel flere som alltid trenger det! Jeg er ganske heldig, for jeg har en liten gutt som gjerne klemmer mamma masse. Så jeg kan snike meg til noen i hverdagen når jeg vil. Må bare si de riktige ordene til ham

Men det er ikke noe galt med disse virtuelle klemmene heller

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:33   #621
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Huffda, Regret. Dette hørtes ikke noe særlig godt ut. . .

God bedring ! Vann hjelper mot alt, tror jeg

Og til deg !

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 15-05-11 kl 12:48.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:34   #622
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Vi er vel flere som alltid trenger det! Jeg er ganske heldig, for jeg har en liten gutt som gjerne klemmer mamma masse. Så jeg kan snike meg til noen i hverdagen når jeg vil. Må bare si de riktige ordene til ham

Men det er ikke noe galt med disse virtuelle klemmene heller

Nei, ikke sant ? De er gooode !

Og jeg har en kjæreste som er så veldig flink til å klemme meg.

Det er jeg veldig glad for !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 06:38   #623
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

For lite trim

Eller maltitol.

Jeg spiste ikke maltitol i går, tror jeg... I dag er jeg nesten like oppblåst, og har fått vonde "tak" i magen på høyre siden. Satser på at det går over, for jeg må være på jobb om under en time

Bakte lavkarbo-muffins i går etter oppskrift funnet her: http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...77&postcount=3 De ble veldig gode (smakte på en i går kveld), og jeg tipper det er det jeg kommer til å spise på jobb i dag også Orker ikke styre mer med mat når jeg ikke føler meg så bra

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:51   #624
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Søndagstur på toget ! Det går vel bra, tenker jeg. Vi er bedt bort til middag i deg klokken fem, - så får vi se hvordan dét går. Jeg har de beste intensjoner !

Ellers var jeg en ørliten snartur innom den sukkerfrie sjokoladevogna i går, - 50 gram Cloettas Melkesjokolade. Guuuud, den er god. Men det er på grensen av hva jeg tåler

God tur, alle sammen !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:50   #625
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

I dag har jeg vært i sløvevogna. Har vært noen turer innom vannvogna, men må nok hyppigere inn dit i løpet av dagen. Og så skal jeg mentalt forberede meg på en ny uke på jobb. Det går nok greit det.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no