Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Effekten av krom

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-05, 19:13   #1
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Effekten av krom

Dere som tar krom-tilskudd, får dere en merkbar effekt? Hvilket merke bruker dere isåfall, og hvor mye?

Vet at de selger noen tilskudd på ketolyse.no, er de verdt prisen?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 19:30   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg har ikke hatt noen merkbar effekt av krom, dessverre.

  Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 19:33   #3
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

står litt her


http://forum.lavkarbo.no/showthread....highlight=krom

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 19:37   #4
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Krom info

http://www.acu-cell.com/crcu.html

Her står det ganske mye om krom. Se litt nede på siden, der det diskuteres effekten av forskjellige krom-tilskudd. Jeg har ennå ikke sett noen som selger krom-kelat i Norge. Bare de billige versjonene. Solaray KromActiv er vel av de bedre, men muligens ikke verdt pengene... Ikke vet jeg. Tar det selv nå, så vi får se...

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 20:32   #5
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Takk! Jeg burde kanskje søkt litt nøyere på forumet før jeg spurte..

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Krom rsy Lavkarbo generelt 28 19-01-06 23:24
Noen som tar krom? Elisabeth Kosttilskudd 7 13-01-05 11:58
Magnesium og Krom når? Labella Kosttilskudd 10 05-01-05 19:02
Krom virker stabiliserende på blodsukkret. Begod Kosttilskudd 3 19-03-04 22:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no