Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Står bom stille - i ketose

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-10-10, 15:46   #1
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Står bom stille - i ketose

Hei
Håper dette spørsmålet ikke et stilt for mange ganger, nå har jeg lett en del de siste dagene, både her og i boka...

Jeg startet for 3 uker siden, har vært ganske flink. Må ty til litt nøtter, og også Atkins-barer av og til, men ellers klart meg bra. Bruker litt fløte i kaffen, og spiser max 2 lavkarbo-knekkebrød pr. dag.

Siste uka har jeg stått bom stille - heller gått opp litt. Men jeg er fremdeles i ketose???? Går det an?

Jeg lurer på om jeg spiser for lite, føler meg litt sånn uggen/sulten(?) i magen, og har mer lyst på noe søtt (nå er svigers her også, og da kommer sjokolade, sjokoladekake osv. på bordet....jeg har stålsatt meg og ikke forsynt meg.)

Har funnet ut at jeg skal kutte ut Atkins-baren inntil videre, selv om jeg ikke kommer ut av ketose, kan det kanskje være noe av årsaken?

I morges spiste jeg to egg med smør. Til lunsj to lavkarbo-knekkebrød med masse brie og paprika + noen kubber med Norvegia, men nå er jeg uggen i magen....

Til middag i går hadde jeg spinat-kjøttsaus (m/cf og matfløte i) + masse ost oppå og tomatsalat - var stappmett hele kvelden. (Har foressten en rest, tror jeg skal ta den nå, siden det ikke blir middag før i kveld, og jeg er fysen på mat.)

Jeg har lest mye om partystoppere(trodde disse gjorde at man kom ut av ketose) og ulike ting som gjør at vekten stopper opp - men gjelder det fremdeles når man er i ketose?

Blir veldig takknemlig for svar!

Debussy

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 15:57   #2
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Debussy - det er akkurat dèt som er poenget med at de kalles partystoppere; de kan holde igjen vektnedgang til tross for at man er i ketose. Derfor må man prøve og feile litt og se hva du tåler og ikke.

MEN - du har faktisk gått ned de to første ukene, og da er det foreløpig ingen grunn til å lete etter disse. Stillstand rundt uke 3 eller 4 er vanlig hvis du leser litt rundt i forumet. Årsaken er at kroppen trenger "tenkepause" over det som skjer.

Reell stillstand regnes når vekta verken går opp eller ned ila 4 uker. Først da bør man lete etter partystoppere.

Som du ser av min ticker har jeg vært i ketose i 3,5 uke og ikke gått ned et gram - før fra i går til i dag. Mulig det nå begynner å løsne, når kroppen har skjønt at jeg ikke skal sultefore den.

Men - sørg for å spise når du er sulten. I starten kan du også være mer sulten, det har jeg vært, og det eneste som har funket har vært å spise. Mat, ikke erstatninger for mat. Og godt med fett.

Lykke til - gled deg over at vekta faktisk ikke har stått stille

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:02   #3
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Takk for svar - trodde de het partystoppere fordi man kom ut av ketose, men nå forstår jeg at man altså kan være i ketose og fremdeles stå stille....
Joda, har gått litt ned, men litt opp igjen også, så tickeren er nok litt mer positiv enn utviklingen har vært siste uke.... (Måtte i tillegg bytte vekt, så har nok litt grums akkurat her.) Gikk jo flott ned de to første ukene, både i kilo og cm, men også målene har "låst" seg. Likevel er jeg mer fornøyd med midjen min, som er hovedfiende nr. en - har i alle fall ikke gått opp i cm!

Er glad jeg ikke har stått bom som deg, vanskelig å motivere seg når man er utålmodig.... Lykke til til deg!

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 08:23   #4
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Sv: Står bom stille - i ketose

Jeg tror det bare er å puste med magen. Jeg har stått helt stille i ti dager nå, etter først å ha gått ned fem kilo på tre uker.

__________________
~Ulvemor
Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 08:58   #5
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Står bom stille - i ketose

Utålmodighet er kanskje vår største fiende nest etter karbohydratane

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 11:20   #6
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Skjønner etter å ha lest her inne at man må være tålmodig. Men de siste dagene har faktisk vekten gått litt OPP.... og det er kjipt.
Jeg biter tennene sammen og fortsetter.... Er redd for at det er knekkebrødene som er partystoppere for meg.... Skal sjekke det ut nå til uka....(og de som er så gode.... og jeg spiser ikke mye heller.....)

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 11:20   #7
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Står bom stille - i ketose

Jeg har også ikke hatt vektreduksjon på ca 3 uker. Det er som flere har nevnt helt naturlig. Iflg Skandeman er det ikke nødvendig å gjøre noe med kostholdet før man har stått stille i over 4 uker. En annen faktor er at du er relativt nær normalvektig og jo nærmere man kommer normalvekten jo tregere går det. Den eneste løsningen er tålmodighet.

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 11:24   #8
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Tilnærmet normalvekt var vel en overdrivelse.... Mitt første delmål er 80kg - men strengt tatt burde jeg vært nede i 70-75... Det er ikke så viktig for meg, men at jeg skal ned minst 10 kg er helt klart - og når det begynner å gå oppover igjen, blir man jo litt engstelig.....

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 12:17   #9
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Står bom stille - i ketose

Hei,
Du har bare holdt på i 3 uker og uke 3 og 4 er det veldig normalt at det går sakte eller står still, spesielt dersom man har mistet en del i uke 1 og 2. Vil bare minne om ot overgangen fra høykarbo til ketose er en krevende prosess for kroppen og enkelte kan bruke opp til 4 uker for å komme i optimal fettforbrenningsmodus. Husk at her, som på alle andre vektreduksjons opplegg så er det ikke anbefalt at man går ned mer enn 0,5 – 1 kg pr uke, husk at hode også skal være med på nedgangen.
Ketose er ikke ensbetydende med vektnedgang, jeg har spist ketogent med kun noen korte pauser og de siste 2 årene har det stått bom stille. Dette til tross for at jeg bør ned ytterligere 15 kg. Når man snakker om stress så er det ikke bare mentalt stress vi tenker på sykdom og skader er STRESS for kroppen, i tillegg kan også medisiner være en bremsekloss. For min del så sliter jeg med kroniske smerter, er ikke i stand til å trene effektivt, bruker en del medisiner og dette er mine tre bremseklosser. Har ikke mistet motivasjonen underveis da jeg trives veldig godt med et ketogent kosthold og vekta er veldig stabil.
Husk også at salt mat binder vann i kroppen, mange har fått seg en overraskelse dagen etter et spekematmåltid.

Vil bare minne om følgende:
Hjelp jeg går ikke ned/vekta står stille: Ha i minne at kroppen ikke er en maskin, noen ganger vil vekta nødvendigvis stå stille, noen kan endog gå opp noen kilo i forbindelse med mens og/eller eggløsning. …man snakker ikke om platå før vekten har stått helt stille i minst 4 uker. Husk også at kroppen kan trenge opp til 4 uker for å omstille seg til å komme skikkelig i gang i fettforbrennings modus. Har man gått ned mye på kort tid så er det ikke unormalt at kroppen trenger en ”tenkepause” – en del opplever lite eller ingen nedgang i uke 3-4. Har man nådd et platå så gå igjennom kostholdet ditt nøye og eventuelt sjekk det ut for de mye omtalte partystopperne.

Partystoppere: Dette er ulike matvarer som har vist seg å være faktorer som kan hindre vektnedgang uten at man helt kan forklare hvorfor og er veldig individuelt. De mest vanlige er bl.a. nøtter, tomater, brød erstatninger, søtningsmidler, meieriprodukter bortsett fra smør. Andre faktorer er smerter, sykdom, medisiner, dårlig søvnkvalitet og sist men ikke minst STRESS. I og med at vektnedgangen går i rykk og napp så anser man at man ikke bør eksperimentere med de ulike partystopperne før vekta har stått stille i minst 4 uker.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 14:02   #10
MFUS
Sperret
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 28
MFUS ikke populær nei

Sv: Står bom stille - i ketose

Ketose eller ikke ketose, jeg mener, det ligger ikke noen automatikk i at du nødvendigvis skal tape vekt med å være i ketose - det er tross alt kalori-inntaket alt dreier seg om.

Noe vekttap får man alltids i starten på en slik kur, dette fordi kroppen frigjør vann (fettreservene forblir nær uendret og vekttapet skyldes IKKE fett-tap).

Grunnen er enkel, ved en karbohydratfattig meny så går kroppen raskt tom for glykogen ("sukker" lagret i muskelvev etc). Et glykogenmolekyl har den egenskap at det binder til seg to molekyler vann, som kjent er vann noe som veier og vi snakker her om flere kilo grunnet nettopp dette samt ikke minst at kroppen ellers gjerne ikke binder opp like mye vann på en slik kur.

Man kan således ha like mye dauflesk selv om tallet på badevekten umiddelbart etter å ha startet på en slik kur gjør et hopp nedover.

Vil anbefale deg et mer normalt kosthold, lavkarbohydratkosthold er desperate tiltak som sjelden er langvarige og har heller kjedelige og usosiale livsstilsvaner - hvor lenge klarer du f.eks. å leve med et så kjedelig kosthold og skille deg så til de grader ut med alternativ og omstridt livsstil (jeg bare spør?).

Finnes andre veier til Rom en hva en ytterst liten gruppe som er påvirket av kommersiell livsstilsindustri lever etter - er ikke noen verdenssensasjon og et mirakel du står overfor.

Hvorfor i det hele tatt gå til en så til de grader desperat livsstilsfilosofi?

Sorry, men du tror på julenissen om du tror dette vil hjelpe deg på sikt, all statistikk viser det motsatte dessverre. Om du ikke går lei av det annerledeslivet etter noen mnd., ja så skal du bli lei av å gomle fett ganske raskt.

MFUS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Den eneste riktige Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 14:17   #11
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Står bom stille - i ketose

Råd fra MFUS bør ikke tas alvorlig!! Ref diverse tråder her inne.
At han legger inn egne tråder her inne, får være en sak - men at han begynner å gi råd inne på andres tråder, spesielt ikke for nybegynnere, ja det er gaske enkelt ikke akseptabelt!! Adm?

Debussy - følg den filosofi du har valgt og ha tro på den, den virker. Les, lær og bli klokere på dine valg.
Et råd kan være å kutte ut Atkinsonbarene, de trigger søthungeren din og du blir fysen på noe hele tiden. Det er min erfaring
Etter fire uker er kroppen tilvendt fettforbrenningen og du vil føle deg bedre, også egen erfaring

Lykke til, dette klarer du!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 15:33   #12
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Står bom stille - i ketose

Opprinnelig lagt inn av Debussy, her.

Tilnærmet normalvekt var vel en overdrivelse.... Mitt første delmål er 80kg - men strengt tatt burde jeg vært nede i 70-75... Det er ikke så viktig for meg, men at jeg skal ned minst 10 kg er helt klart - og når det begynner å gå oppover igjen, blir man jo litt engstelig.....


Det jeg prøver å si er at du ikke må sammenligne deg med folk som har 30+ kg å gå ned. Det er enklere å gå ned mye i begynnelsen dersom du har høy startvekt. Det som er viktig som mange andre også har sagt, ha tålmodighet, ikke få panikk og hold deg til kostholdet også når du står stille. Etterhvert vil vektreduksjonen komme. Du klarer dette.

Ps ikke les MUFUS sitt innlegg. Han predikerer høykarbo. Hans innspill har ingenting i en lavkarbodiskusjon å gjøre.

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 16:01   #13
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Jeg skulle ønske noen kunne sperre MFUS fra dette forumet.. Han/hun ser ut til å ha ødelagt de aller fleste trådene den siste tiden. Frustrerende!

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 16:07   #14
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Utrolig dårlig og lite solidarisk gjort å komme inne her i en nybegynners tråd og vise noe annet enn støtte.

Skam deg MFUS! Du har misforstått hensikten - skal du være negativ så får du holde deg til tråder der ordet er fritt.

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 16:25   #15
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Står bom stille - i ketose

Opprinnelig lagt inn av Debussy, her.

Det er ikke så viktig for meg, men at jeg skal ned minst 10 kg er helt klart - og når det begynner å gå oppover igjen, blir man jo litt engstelig.....

Det er en skummel kostomlegging når man "alltid" har forholdt seg til at fett er fienden, og kalorier er alfa omega. Meninger som de MFUS så uhjelpsomt ytrer her i tråden er jo de man ofte finner blant folk flest, som ikke har det spor lyst til å sette seg inn i hvordan en kropp kan fungere med fett som hoved-drivstoff. Når du i tillegg ikke er "overbevist" selv, tenker jeg at det må jo være en anselig ekstra mengde stress (bekymring) å dra rundt på.

Min oppfordring er: Tro på kostholdet ditt! Les om hvordan og hvorfor og hva som skjer i kroppen din når du spiser mye fett og lite karbohydrater. Still spørsmål ved tingene du ikke forstår, eller ikke tror på, og finn svarene og/eller bekreftelsene. (Og vær kritisk til kildematerialet - at "det sto på forsida av Dagbladet" er ikke holdbart...) Det er ingenting galt med å gå grundig til verks når det gjelder å analysere hvilken næring man vil gi kroppen sin; det er faktisk utelukkende positivt, fordi - jo mer du lærer, jo mindre grunn til å være engstelig har du.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 21:44   #16
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Takk for svar og støtte. (Nei - tar ikke MFUS alvorlig, la oss ignorere det - h*n sender pm-er også, det kan du bare slutte med - jeg leser dem ikke en gang.)

Heldigvis har jeg klart å holde på kostholdet, selv om det var litt skummelt når det gikk oppover igjen. Det ser ut som det verste er over, og det kryper sakte, sakte nedover igjen.

Den største grunnen til at jeg klarer å ikke sprekke, er at jeg kan spise meg mett. Har klart å si nei takk til all feil mat, og spesielt til min hovedfiende: sjokolade og kake Er stolt av meg selv, men har ikke hatt så stort søtsug, egentlig, bortsett fra noen få dager.

Jeg merker også at kroppen har det bedre etterhvert - syntes det startet veldig bra, men ble litt uvel etter et par uker. Nå føler jeg meg bra igjen - og regner med at det bare vil gå bedre

Takk igjen - fra en nybegynner

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 10:39   #17
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Det har løsnet!
Går ikke så fort, men det går nedover - og jeg føler meg bra! Andre kan også se at jeg har gått ned, og jeg har fått mange hyggelige kommentarer.

Nå har jeg holdt på i 6 uker - hadde en liten utskeielse forrige helg - spiste bittelitt kake, men det var helt kontrollert.

Er litt usikker på hvor mye jeg egentlig har gått ned - siden jeg byttet vekt etter et par uker. Men det er minst 5 kg på disse seks ukene, og det er jo bra tatt i betraktning av at det gikk litt opp også!

Det aller beste er at jeg nesten ikke har søtsug. Får av og til lyst på sjokolade og søt, syndig mat, men vet at det bare er hjernen som forsøker å "lure" meg. Synes det går over all forventning - det jeg trodde skulle bli nesten uhåndterlig, har egentlig gått som en lek - har aldri hatt denne følelsen rundt søtsaker før - og begynner å tro på at jeg kan bli tynn over tid Er i alle fall halvveis til første delmål, og begynner nå å tro at jeg kan gå videre etter det, hvis jeg bare fortsetter å leve som nå - jeg bare ELSKER å ha funnet en slik måte å leve på!

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 10:45   #18
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Står bom stille - i ketose

Opprinnelig lagt inn av Debussy, her.

Det har løsnet!
Går ikke så fort, men det går nedover - og jeg føler meg bra! Andre kan også se at jeg har gått ned, og jeg har fått mange hyggelige kommentarer.
!

*liker* Ha en feiende flott lørdag

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 10:48   #19
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Står bom stille - i ketose

Opprinnelig lagt inn av Debussy, her.

Det har løsnet!
Går ikke så fort, men det går nedover - og jeg føler meg bra! Andre kan også se at jeg har gått ned, og jeg har fått mange hyggelige kommentarer.

Nå har jeg holdt på i 6 uker - hadde en liten utskeielse forrige helg - spiste bittelitt kake, men det var helt kontrollert.

Er litt usikker på hvor mye jeg egentlig har gått ned - siden jeg byttet vekt etter et par uker. Men det er minst 5 kg på disse seks ukene, og det er jo bra tatt i betraktning av at det gikk litt opp også!

Det aller beste er at jeg nesten ikke har søtsug. Får av og til lyst på sjokolade og søt, syndig mat, men vet at det bare er hjernen som forsøker å "lure" meg. Synes det går over all forventning - det jeg trodde skulle bli nesten uhåndterlig, har egentlig gått som en lek - har aldri hatt denne følelsen rundt søtsaker før - og begynner å tro på at jeg kan bli tynn over tid Er i alle fall halvveis til første delmål, og begynner nå å tro at jeg kan gå videre etter det, hvis jeg bare fortsetter å leve som nå - jeg bare ELSKER å ha funnet en slik måte å leve på!

Så flott!! Gratulere! fem kilo på seks uker er jo kjempebra!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 12:05   #20
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Står bom stille - i ketose

Supert, Debussy!!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketose ned i vekt (vekta står bom stille, trenger hjelp!) pila Spørsmål og svar 12 03-12-09 20:43
Er i ketose, men vekten står stille Oi ..! Generell diskusjon 8 21-09-09 19:24
I ketose, men vekten står stille! Karbokarbo Atkins kosthold 24 06-09-09 18:48
Og jeg står bom stille Snehvit Ketolysekuren 17 19-03-09 11:38
Det står stille ... tuttelure Spis deg ned i vekt med Skaldeman 9 25-11-07 20:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no