Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan vet man at man er klar for å få barn?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-08, 11:38   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Hvordan vet man at man er klar for å få barn?

Jeg og Sven har vært sammen i over 5 år nå () og vi har lenge pratet om å få barn. Planen var å prøve fra og med mai og ut august. Vil gjerne ha "tidlig på året" barn Og jeg vil selvfølgelig at dette skal være planlagt. Mitt barn skal ikke være "hull i kondomen" - barn

Men så har jeg tenkt så sinnsykt mye i det siste, for det begynner jo å nærme seg mai nå. Jobber en del i barnehagen om dagen og ELSKER barn bare mer og mer, selv om de hyler og griner eller griser i gjørme og med saftis. De er så sinnsykt sjarmerende. Og hver gang jeg ser ynglingene mine i barnehagen, kribler det i magen. Jeg gleder meg til å komme på jobb hver gang jeg er der og være sammen med alle de skjønne barna. Og gleden av å se dem smile fra øret til øret når foreldrene kommer å henter dem på ettermiddagen.
JEG VIL ÅÅÅ HAAA......

Men hvordan vet man at man er klar??
Noen dager har jeg sinnsykt lyst på, andre dager er jeg veldig i tvil. Akkurat i dette minuttet har jeg veeeldig lyst på, men i neste kan jeg angre litt. Hva betyr det??
Jeg tenker på dte hver dag. Har jeg lyst på eller har jeg ikke?!

Har jo også disse forferdelige drømmene mine som gnager i bakhodet. Nå om dagen drømmer jeg at jeg dater andre gutter og synes faktisk det er deilig. Men det er jo ikke noe jeg vil, men det virker som om hjernen min tror det er det. Drømmer om sex og forelskelse, klining og flørt. Er dette helr normalt når man har vært sammen med en type så lenge? Men jeg elsker jo Sven over alt på jord, jeg vil jo IKKE date andre
Men er det rettferdig å få barn når man drømmer sånn?

Har til og med begynt å tenke giftemål Har ALDRI villet gifte meg i hele mitt liv, men nå har jeg til og med lyst til det. Det må jo være min kjære samboer som får meg til å ville det, og da må det jo bety at han er ALT for meg?!

Jooo, jeg vil ha barn. Det nærmer seg mai og jeg kjenner jeg blir nærvøs. Elle melle deg fortelle..... Vil eller ikke vil.... HJEEEELP!!!

Jooo, jeg prøver. Hva er sansynligheten for å bli gravid i løpet av tre mnd! Om jeg ikke blir det nå, har jeg et helt år å tenke meg om fram til neste gang.

Noen meninger???

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 11:50   #2
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Det å få barn er jo en stor avgjørelse, så jeg skjønner godt at du blir litt usikker nå som det nærmer seg..det er helt naturlig.. Men utifra hva du skriver virker du/dere klar for det..så jeg synes du skal kaste prevansjonen og se hva som skjer

Lykke til!!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 12:12   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

hehe, du synes det ja
Det er ikke bare bare. jeg har lenge vært hundre prosent sikker, men når jeg først kommer til stykket, er det ikke en lett avgjørelse. Er jo snart mai, og jeg er ganske sikker på at jeg har lyst til å gi det et forsøk.

Men så har jeg så mye å tenke på i sommer også. Skal til syden første uka i juni en jentegjeng, så er det Hove og ditt og datt, men alt dette er jo i juni, og sannsynligheten for at jeg blir gravid i juni er jo ganske liten. Men noe må man jo ofre.

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 12:44   #4
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Tror det er vanskelig å gi noen fasit på når man er klar,gitt.
Det er en sånn ting som man bare må hoppe uti om det passer og man vil. At man drømmer om andre i et forhold vil jeg tro er ganske normalt.
Det er jo bare en fantasi, sant, ikke noe som henger sammen med hva du ønsker å gjøre i virkeligheten.

Jeg har kun EN advarsel: det er mye vanskeligere å slutte å få barn enn å begynne. *trenger antistoffer mot babyer..*

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 12:45   #5
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Man blir aldri hundreprosent sikker og det vil aldri passe hundreprosent så det er bare å sette i gang.

Forøvrig så tror jeg at du er svært,svært normal.
Giftemål er heller ingen dum ide.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 12:49   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Noen blir ikke klare før de sitter midt oppi det. Men tro meg - du BLIR klar. Du har 9 mndr på deg i svangerskapet, og i løpet av de månedene blir de fleste forsonet med hva som skal skje, at man skal bli foreldre, og du kan bruke tiden på å forberede deg skikkelig.
Det er helt fantastisk å bli foreldre, det er det største som kan skje i livet. Gled deg.

Jeg og min mann hadde forresten vært sammen i 6 år da jeg ble gravid, men vi traff hverandre tidlig da (16 og 17 år gamle), derfor ventet vi såpass lenge. Han var egentlig ikke klar for å bli pappa da jeg ble gravid med eldstejenta, men skjønte at noen ganger må man hoppe i det (så lenge alt ligger tilrette), og han har aldri angret. Han var faktisk den ivrigste på å få nummer 2, og nå maser han allerede om nummer tre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 12:56   #7
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det var akkurat det jeg trengte å høre
Da er det bare å henge i, øve, prøve, øve, prøve.... vet ikke hva som er best jeg

Jeg trenger virkelig motivasjon og det fikk jeg nå. Dere doblet lysten min mange ganger! Jeg har en buddie som skal prøve samtidig som meg også (hvis ikke hun backer ut) så hadde vært super duper nice om begge ble det samtidig!!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 12:58   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Oj så spennende, håper det klaffer for dere på likt! Artig; min beste venninne ble gravid TO UKER før meg denne gangen, så vi har begge sønner født med 10 dagers mellomrom.

Ja, i tillegg til at vi begge har døtre født i 2003 (9 mndrs mellomrom).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:02   #9
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

det er jo så koselig når man har noen å være sammen med under graviditeten, dele erfaringer og opplevelser med. og ikke minst etterpå.... det må være helt fantastisk.

Og det beste er at jeg ikke tenker på hvordan jeg vil se ut etterpå. tanken på å bli tjukk, feit og skrukkete etter fødsel gjør meg ingenting!!!

Er bare fremtiden som skremmer meg litt. Blir det oss to\tre for alltid lizm?! Det kan man jo aldri vite. men det VIL jeg!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:02   #10
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Enig med de andre her at det er vanskelig med fasitsvar på å være klar ja. Og sant at det "aldri" passer. Sånnsett er det jo fint med uplanlagte barn Jeg hadde nok ikke hatt datteren min nå hadde det ikke vært for at hun kom pga slurv med p-pillene.

Helt sant at man blir klar altså! Iløpet av svangerskapet bl.a og i tiden etterpå. Hadde aldri holdt en nyfødt baby før jeg fødte jeg, så klart man er naturlig redd da. Men man lærer seg selv og barnet sitt å kjenne på en måte som man ikke kan beskrive. Man er mor, og det er ikke noe problem å være en god mor.

Jeg hadde vært sammen med sambo ei uke da jeg ble gravid da (vi kjente hverandre fra ett år tilbake da) og nå i vår har vi 5-årsjubileum Stooortrives med å være foreldre til ei Snuppe på 4 år vi ja.

Så såsant ikke det er noenting som er veldig ugunstig nå, med tanke på sykdom, jobb osvosv, men "bare" er frykten for å ikke være klar så syns jeg dere skal go for it!

Og ps: sånne drømmer tror jeg er helt normalt. Drømmer om andre jeg også av og til. Bl.a en jeg var forelska i på ungdomskola, som jeg absolutt ikke kunne tenkt meg noe omgang med nå Tror ikke at det er bevisstheten som spiller inn for å si det sånn

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:04   #11
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Iset: kommer til å mase myyyyyye på deg om jeg blir gravid du er jo master of pregnancy and food på dette forumet

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:06   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Haha, bare mas i vei du.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:10   #13
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Enig med de andre her at det er vanskelig med fasitsvar på å være klar ja. Og sant at det "aldri" passer. Sånnsett er det jo fint med uplanlagte barn Jeg hadde nok ikke hatt datteren min nå hadde det ikke vært for at hun kom pga slurv med p-pillene.

Helt sant at man blir klar altså! Iløpet av svangerskapet bl.a og i tiden etterpå. Hadde aldri holdt en nyfødt baby før jeg fødte jeg, så klart man er naturlig redd da. Men man lærer seg selv og barnet sitt å kjenne på en måte som man ikke kan beskrive. Man er mor, og det er ikke noe problem å være en god mor.

Jeg hadde vært sammen med sambo ei uke da jeg ble gravid da (vi kjente hverandre fra ett år tilbake da) og nå i vår har vi 5-årsjubileum Stooortrives med å være foreldre til ei Snuppe på 4 år vi ja.

Så såsant ikke det er noenting som er veldig ugunstig nå, med tanke på sykdom, jobb osvosv, men "bare" er frykten for å ikke være klar så syns jeg dere skal go for it!

Og ps: sånne drømmer tror jeg er helt normalt. Drømmer om andre jeg også av og til. Bl.a en jeg var forelska i på ungdomskola, som jeg absolutt ikke kunne tenkt meg noe omgang med nå Tror ikke at det er bevisstheten som spiller inn for å si det sånn

Tack så mycke

Tror vi går for p-ring slutt til tirsdag. Må bare planlegge at jeg ikke får mensen når jeg er i syden

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:12   #14
Paxen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 46
Paxen er på en erverdig vei

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Når du allerede har så mye som taler for at du skal få barn, så ikke vent lenger Jeg kjenner flere som sliter med å bli gravide, sannsynligvis fordi de venter for lenge. Og jeg kjenner også flere som angrer på at de ikke fikk barn etter at det har blitt forsent. Dessuten merker jeg godt at det var lettere å være gravid da jeg var 25 enn 32.

Du kan ha flaks å bli gravid på 3 måneder, men jeg ville nok ikke prøvd metoden dere så mange ganger. Jeg har 3 barn født på 3 helt forskjellige tidspunkter på året. Det går like bra med alle sammen Og det kommer en periode med hvert barn hvor man må være mer inne pga kulda. Modenhetsnivået varierer også.

De fleste vil alltids kunne spørre seg om "passer det nå?" Og mange finner på unnskyldninger for at det ikke passer. Men når barnet kommer, tilpasser man seg dette mirakelet som et lite barn er! Og kunne ikke tenkt seg å leve uten det

Lykke til

__________________




Paxen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse ==> Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:16   #15
Salt
Medlem
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 134
Salt er en juvelSalt er en juvelSalt er en juvel

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Så koselig tråd dette var da!

__________________
Nytt og bedre liv i emming
Velkommen til min journal!
Salt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:18   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Ja, dette med å planlegge å få barn feks. tidlig på året, er jo helt greit, MEN det blir mindre og mindre viktig når man sliter med å bli gravid. Jeg ble gravid på første forsøk denne gangen, men vi prøvde i over ett år uten resultat i 2005-2006, og om jeg så hadde fått termin 24 desember hadde jeg blitt overlykkelig over å faktisk BLI gravid. Så jeg ville ikke tenkt sånn, egentlig, men heller latt det stå til, for det er de færreste forunt å bli gravide fort, føler jeg. Jeg var heldig denne gangen, håper jeg er like heldig neste gang.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:19   #17
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

men da er det planlagt: lørdag 26.april slutter jeg på ringen

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:21   #18
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

men da er jo dette en fin tid å begynne på da, for da har jeg på en måte lang tid å prøve på før jeg ender opp med å få unge i november-desember (det hadde vært kjedelig), men det er jo ikke hast egentlig. men sven er 33 år nå og kanskje litt for han

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:28   #19
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn?

men en ting: mamma er veldig fruktbar. hun ble gravid med lillesøs på første forsøk tenk om jeg blir det da

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:29   #20
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Så koselig tråd dette var da!

ja ikke sant trenger noe annet enn krig og elendighet (og slanking )

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:36   #21
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

men da er jo dette en fin tid å begynne på da, for da har jeg på en måte lang tid å prøve på før jeg ender opp med å få unge i november-desember (det hadde vært kjedelig), men det er jo ikke hast egentlig. men sven er 33 år nå og kanskje litt for han

Jeg er desemberbarn og ville aldri i verden ha byttet bort det Aldeles ikke kjedelig.
Jeg ble gravid sånn ca. i slutten av mai, og fikk baby i slutten av februar. Så ja, hvis du virkelig vil ha i begynnelsen av året så er det en ganske fin tid nå ja. Og gjør du som jeg, så klaffer det på første forsøk etter prevensjonslutt men klart, det er jo såå forskjellig da.
Ps: hvor gammel er du forresten?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:36   #22
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn?

Spennende! Det ser ut som at alt ligger til rette for dere nå slik du beskriver det. Du blir klar underveis, så det skal du ikke tenke på. 9 måneder er veldig lenge, det er mange dager å bearbeide på, og du får masse hormoner som hjelper deg på vei også.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:54   #23
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Jeg er desemberbarn og ville aldri i verden ha byttet bort det Aldeles ikke kjedelig.
Jeg ble gravid sånn ca. i slutten av mai, og fikk baby i slutten av februar. Så ja, hvis du virkelig vil ha i begynnelsen av året så er det en ganske fin tid nå ja. Og gjør du som jeg, så klaffer det på første forsøk etter prevensjonslutt men klart, det er jo såå forskjellig da.
Ps: hvor gammel er du forresten?

jeg er 22, blir 23 i august
men jeg håper ikke det klaffer med en gang da det beste hadde vært å bli gravid i slutten av juni begynnelsen av juli

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:55   #24
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn?

Opprinnelig lagt inn av Summer, her.

Spennende! Det ser ut som at alt ligger til rette for dere nå slik du beskriver det. Du blir klar underveis, så det skal du ikke tenke på. 9 måneder er veldig lenge, det er mange dager å bearbeide på, og du får masse hormoner som hjelper deg på vei også.

ja det er i grunn det asså håper ikke jeg får noia og begynner på ringen igjen!! hadde vært utrolig kos med en liten krabat!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 14:18   #25
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Hvordan vet man at man er klar for å få barn??

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

jeg er 22, blir 23 i august

Åh det er en fantastisk alder da! Vi var begge 19 når Snuppa vår kom.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål og belønning - viktig for suksess firth Generell diskusjon 9 28-04-08 00:05
Et bedre forhold Marianne Fysisk og mental helse 4 21-02-06 02:15
Hvordan vet jeg at jeg er i ketose? themonk Lavkarbo generelt 7 07-01-05 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no