Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Slankere i fingrene etterhvert?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-12, 16:54   #1
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Slankere i fingrene etterhvert?

Vi forlova oss på julaften (skikkelig frieri, jeg ante ingenting ), men ringene kom i dag. Til tross for prøving og alt så er den sånn passe bittelitt trang. Jeg har aldri brukt ring før, så det er jo en dose uvant også her, men jeg lurer: merker man at fingrene blir tynnere når vekta (forhåpentligvis) stuper? Jeg har alltid hatt pølsefingre, og selv mamma som er ei bittelita dame på 50 kg har store knoker på fingrene og kraftige never. Men hud/skinnet mellom leddene, endrer det seg noe? For tenker at det jo blir dumt å ta den ut nå, om den viser seg å være passe, eller endatil for stor om et år.

__________________


Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 17:14   #2
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av Babalotta, her.

Vi forlova oss på julaften (skikkelig frieri, jeg ante ingenting ), men ringene kom i dag. Til tross for prøving og alt så er den sånn passe bittelitt trang. Jeg har aldri brukt ring før, så det er jo en dose uvant også her, men jeg lurer: merker man at fingrene blir tynnere når vekta (forhåpentligvis) stuper? Jeg har alltid hatt pølsefingre, og selv mamma som er ei bittelita dame på 50 kg har store knoker på fingrene og kraftige never. Men hud/skinnet mellom leddene, endrer det seg noe? For tenker at det jo blir dumt å ta den ut nå, om den viser seg å være passe, eller endatil for stor om et år.

GRATULERER SÅ MYE med forlovelsen!! Så artig å bli overrasket da!

Ja, fingrene blir mindre!!! Jeg har nå gått ned litt over 20 kg, og det er stor forskjell på fingrene. Jeg har selv en giftering som var for trang, som nå igjen passer

Og så er det jo sammenheng mellom vann i kroppen og fingre... Har du mye vann kanskje?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 17:28   #3
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Jeg har gått ned 4 ringstørrelser på 10 år. Gifteringen min har alltid sittet som støpt, inntil jeg begynte med lavkarbo og mistet et par pyntekilo og masse vann.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 17:33   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Først gratulerer så mye
Ja, fingerne mine har også blitt mindre. Ringer som ikke passet i september, passer nå

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 18:35   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

ja, ikke så mange kg som skal til

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 18:44   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Jeg har gått ned 20 kilo og merker ikke så ille stor forskjell på ringen Før var den litt trang, nå passer den perfekt! Det er nok ganske individuelt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 18:57   #7
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Jeg har gått ned to amerikanske ringstørrelser.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 19:01   #8
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Jeg har brukt samme ringstørrelse hele tiden... Med en vekt som har variert pluss-minus femti kilo...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 19:04   #9
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg har brukt samme ringstørrelse hele tiden... Med en vekt som har variert pluss-minus femti kilo...

Wow Det er nesten utrolig Bønna.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 19:22   #10
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Wow Det er nesten utrolig Bønna.

Også er det hvertfall NOE på meg som er tynt

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 19:33   #11
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Også er det hvertfall NOE på meg som er tynt

Heldiggrisen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 19:59   #12
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Jeg har ikke fått ringen på meg siden slutten av nittitallet da jeg sluttet å røyke, men nå etter et halvt år på lavkarbo og 15 kg minus går den faktisk på! Fortsatt litt trang, men jeg satser på å nå målet mitt på 22 kg minus totalt i løpet av året og da passer den nok perfekt;-))

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 20:05   #13
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Så morro å se at så mange har svart Og takk for gratulasjoner

Jeg har kontaktallergi, derfor jeg ikke har hatt ringer før. Så jeg har uansett en backupplan med å ha ringen i smykke en periode. Foreløbig sitter den godt på fingeren, men begynner det å klø må jeg tenke alternativt. Og om jeg er så heldig å gå litt ned i fingrene så kan det jo hende at jeg kanskje reagerer mindre pga mindre tetthet og kontaktflate rundt ringen. Får krysst pølsefingrene mine

__________________


Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 23:12   #14
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Slankere i fingrene etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av Babalotta, her.

Vi forlova oss på julaften (skikkelig frieri, jeg ante ingenting ), men ringene kom i dag. Til tross for prøving og alt så er den sånn passe bittelitt trang. Jeg har aldri brukt ring før, så det er jo en dose uvant også her, men jeg lurer: merker man at fingrene blir tynnere når vekta (forhåpentligvis) stuper? Jeg har alltid hatt pølsefingre, og selv mamma som er ei bittelita dame på 50 kg har store knoker på fingrene og kraftige never. Men hud/skinnet mellom leddene, endrer det seg noe? For tenker at det jo blir dumt å ta den ut nå, om den viser seg å være passe, eller endatil for stor om et år.


Grattis med forlovelse!!

Jepp, fingrane forrandrar seg og! Eg har gått ned snart 50kg, og har faktisk gått fra str 43 til 41 i sko!!!

Min forlovelsesring som var passe før, eg kjeeempestor no...

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Krampe i fingrene Jarlos Ketolysekuren 2 06-09-10 19:36
Øking av karbo etterhvert? Namba Ketolysekuren 0 11-05-10 14:58
Mindre matlyst etterhvert? nita58 Ketolysekuren 23 05-03-10 08:56
Kan man bli mindre rosa i ansiktet etterhvert? mofe Trening 18 08-03-09 20:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no