Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med en tråd for aprilstartere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-10, 12:10   #426
Ebbalilla
Medlem
 
Ebbalilla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Innlandet
Alder: 39
Innlegg: 124
Ebbalilla er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Eva40, her.

Jeg har spist 4 måltider om dagen selv, og føler sult når det har gått 4-5-6 timer foreløpig.

Opprinnelig lagt inn av Eva40, her.

Også har jeg alltid pleid å spise mye frukt, så det er litt rart at jeg ikke kan ta et eple som mellom-måltid en gang nå. Men jeg vil følge kuren - for nå skal jeg gå ned altså!


Du sier selv at det er litt vanskelig, og du tenker mye på mat.
Dette høres etter hva jeg har erfart, lest andres erfaringer og lest boken, HELT vanlig. Kroppen er på avrusning etter karber i starten. Du vil nok sikkert være småsulten og kanskje til og med kroppen skriker etter sjokolade, eller et eple for den sakens skyld. Da pleier jeg å gå i kjøleskapet å ta meg noe, for eksempel et par skiver ost eller litt kjøttpålegg.

Du er helt i starten på å forandre livet ditt, legge om kostholdet og å gå ned i vekt. Det er store saker. Men med tanke på alt matfokuset, det er seriøst bare å holde ut litt til.. For plutselig så forsvinner det, jeg lover Imens kan du ta deg en neve med noe "lovlig" eller en kopp te dersom du blir fysen.


Lykke til, det blir bare lettere herfra, på alle måter

__________________



Start: 12.04.10 Min Journal

Sist redigert av Ebbalilla : 30-04-10 kl 12:17.
Ebbalilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:16   #427
Ebbalilla
Medlem
 
Ebbalilla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Innlandet
Alder: 39
Innlegg: 124
Ebbalilla er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av nokia90, her.

Hei!
idag har jeg hatt en helt for j*vlig dag, rett og slett.. Jeg spiste tre kokte egg, 8 striper bacon til frokost, og thats it.. Dro på trening, klarte 10 min løp på tredemølla og besvimte.. rett på legevakta, og der ble det påvist at jeg er kraftig underernært (både at jeg har alt for lite mat i kroppen, og vann).. herregud.. De trodde jeg hadde anorexi, så jeg må i møte med fastlegen min i morgen.. Ser jo at det jeg har spist i dag er aalt for lite, men jeg orker ikke spise når jeg ikke er sulten!!! Jeg har da for f**n ikke anoreksi, se på meg sier jeg bare.. åå.. unnskyld for all klagingen men er bare så langt nede..

Vet du hvordan de kom frem til at du var kraftig underernært?
Du skriver for lite vann og mat i kroppen, men hvis du selv mener du spiser tilstrekkelig (og det stemmer vel å merke), så syns jeg dette låt kjemperart og egentlig veldig skremmende!!

Jeg spiser jo ikke så veldig mye akkurat selv for tiden... Ble bekymret for alle her inne plutselig

Stor klem til deg, og håper du får bedre dager fremover

__________________



Start: 12.04.10 Min Journal
Ebbalilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 14:36   #428
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har siden 7. april til 26. april begrensa inntaket av karbohydrater, mens jeg prøvde å finne ut hvilken retning jeg skulle følge. Raida biblioteket og har lest til øyet blei vått og stort. Og jeg har landa på Ketolysekuren. Fra 7. april til 26.april har jeg gått ned 6,5 kg. 26. april starta jeg med ketolysekuren og i dag har jeg gått ned yttligere 3 kg. (Jeg har virkelig mye å ta av)
Jeg er blitt helfrelst - ikke er jeg sulten, ikke fyser jeg på noe godt, ikke er det vanskelig å stå imot fristelser og alle luftsmerter og plager med magen er borte.
Det eneste jeg sliter med er å spise nok fett - etter 30 år med slanking og holde seg unna det - er det ikke gjort i en feil å endre "huet".

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 17:51   #429
mo9ca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 29
mo9ca er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Nokia90 - huff, for en fæl opplevelse
Håper det går bedre med deg!

Og at de ikke trodde på det du sa enda!

Platon - velkommen hit jeg er også fersk, startet på mandag!
Lykke til, til deg og datteren din!

__________________



mo9ca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 18:08   #430
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Jeg har siden 7. april til 26. april begrensa inntaket av karbohydrater, mens jeg prøvde å finne ut hvilken retning jeg skulle følge. Raida biblioteket og har lest til øyet blei vått og stort. Og jeg har landa på Ketolysekuren. Fra 7. april til 26.april har jeg gått ned 6,5 kg. 26. april starta jeg med ketolysekuren og i dag har jeg gått ned yttligere 3 kg. (Jeg har virkelig mye å ta av)
Jeg er blitt helfrelst - ikke er jeg sulten, ikke fyser jeg på noe godt, ikke er det vanskelig å stå imot fristelser og alle luftsmerter og plager med magen er borte.
Det eneste jeg sliter med er å spise nok fett - etter 30 år med slanking og holde seg unna det - er det ikke gjort i en feil å endre "huet".


Ønsker deg masse lykke til videre, men dette går jo fantastisk godt..

__________________




tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 18:15   #431
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Platon, her.

Hei! Jeg rekker vell akkurat å kvalifisere for denne tråden
Jeg startet for to dager siden og i går kveld tisset jeg på en slik stiks - den var mellom rosa .
Jeg har ambisjoner om å gå ned ca 7-8 kg, men mest av alt er det et ønske om å bli kvitt sukkeravhengigheten som er mest motiverende for meg.
Men jeg har, på en måte, med meg dattera mi på dette. Jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på at hun kankje en gang ikke skal føle seg tjukk og utilpass. Hun er bar 11 år, men har alltid vært lubben og det har bare forverret seg. Og det som er så merkelig er at hun fanktisk spiser sunt. Bare godis på lørdag, ordentlige middager med grønsaker, poteter og litt kjøtt. Brød niste på skolen og alltid frokost. Hun er glad i mat, men jeg fatter ikke hvordan hun kan legge på seg av det hun spiser. Hun er veldig glad i pasta og brød (og godteri så klart) men synes ikke hun spiser mer enn andre selv om hun nesten alltid føler seg sulten. Jeg er veldig spent på hvordan denne lavkarbo dietten fungerer på henne. Når jeg leste boken til Dr. Atkins forsto jeg at dette er nok kosthold som kan hjelpe henne. Tror ikke hun "tåler" mel selv om hun er helt hol på slike matvarer. Men selvfølgelig jeg får litt kvaler når jeg tenker på at jeg setter ei 11 år gammel jente på "diett"! . men på den andre siden det er IKKE bra å miste selvbilde over overvekt heller. Og dette handler jo ikke om "sulting" som vel "vanlige" kurer går ut på. Jeg har veiet for og i mot lenge, men tror jeg gjør det rette. Tar i mot synspunkt og kommentarer med takk!
Flott forum, fantastisk flinke og hyggelige mennesker her inne også .
lykketil til alle dere, til dattera mi og meg selv

Jeg synes det er flott at du tar det alvorlig når datteren din legger på seg, det behøver jo ikke være en slankekur, men en omlegging av kosten.
Lykke til for dere begge.

__________________




tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 19:27   #432
Platon
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Holmestrand
Alder: 55
Innlegg: 31
Platon er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Takk!!!!
Så deilig å få litt støtte. Føler meg liksom "skyldig" i å være dålig mor eller noe når en har et barn som sliter med vekta. Takk og takk igjen :-)

Platon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins VV Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 20:05   #433
mo9ca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 29
mo9ca er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Nå fikk jeg mørk lilla på stixen Hærran går bærre lækkert

__________________



mo9ca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 20:07   #434
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av mo9ca, her.

Nå fikk jeg mørk lilla på stixen Hærran går bærre lækkert

Så bra at du har kommet i ketose!

Husk at hvis den blir så mørk betyr det at du drikker for lite. Pøs på med væske!

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 20:29   #435
mo9ca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 29
mo9ca er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Så bra at du har kommet i ketose!

Husk at hvis den blir så mørk betyr det at du drikker for lite. Pøs på med væske!

Åh, det visste jeg ikke... Drikker ca 3 liter vann for dagen, men skal vel klare å få ned litt til!

__________________



mo9ca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 20:46   #436
mo9ca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 29
mo9ca er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Så bra at du har kommet i ketose!

Husk at hvis den blir så mørk betyr det at du drikker for lite. Pøs på med væske!

Det kan bety at man drikker for lite, har jeg lest meg fram til nå. Men jeg gjør jo ikke det. Var 2 timer etter at jeg hadde spist mye middag, kanskje det var grunnen? Ikke så nøye, jeg er i ketose

__________________



mo9ca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 21:17   #437
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg er stolt av å annonsere at jeg i dag har spist lavkarbo på burger-king!!
Uten problem
Var med ei venninne som bare MÅTTE ha burger. Kjente jeg var litt sulten selv, men hadde ikke noe håp om å stille sulten på den sjappa der. Så jeg trasket nå med, og til min store overraskelse hadde de kyllingsalat. riktignok med brød, men det lot jeg bare være Utrolig stolt over å ikke skyve i meg en burger når jeg først var der

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:12   #438
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Elmira86, her.

Jeg er stolt av å annonsere at jeg i dag har spist lavkarbo på burger-king!!
Uten problem
Var med ei venninne som bare MÅTTE ha burger. Kjente jeg var litt sulten selv, men hadde ikke noe håp om å stille sulten på den sjappa der. Så jeg trasket nå med, og til min store overraskelse hadde de kyllingsalat. riktignok med brød, men det lot jeg bare være Utrolig stolt over å ikke skyve i meg en burger når jeg først var der

Hurra for deg! Greide det samme på mc Donalds her forleden. Det er en utrolig seier å greie det, da jeg må innrømme at jeg er svak for pommes frites.... Jeg skal konfirmasjon i morgen, og er spent på hvordan det går. Har bakt lavkarbo kaker å ta med meg, så vi får håpe jeg greier meg med det...

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:15   #439
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Så flinke dere er!

Jeg lurer på om det er andre enn meg som har en vond smak i munnen? Jeg har hatt en skikkelig vond ekkel smak i munnen de tre siste dagene. Jeg skyller med fluorvann morgen og kveld, men det hjelper ikke..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:19   #440
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Så flinke dere er!

Jeg lurer på om det er andre enn meg som har en vond smak i munnen? Jeg har hatt en skikkelig vond ekkel smak i munnen de tre siste dagene. Jeg skyller med fluorvann morgen og kveld, men det hjelper ikke..

Jepp! Skikkelig dårlig smak! Hjelper å drikke mye har jeg funnet ut. Det er ekstra ille om jeg er tørr i munnen.

__________________
Jeg SKAL klare dette!
Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:27   #441
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Elizabeth, her.

Jepp! Skikkelig dårlig smak! Hjelper å drikke mye har jeg funnet ut. Det er ekstra ille om jeg er tørr i munnen.

Godt å høre at jeg ikke er alene! Jeg drikker og drikker da, masse! Men det er vel bare å holde ut og håpe det blir bedre etterhvert.

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 02:24   #442
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg kommer til å starte nå i april, jeg liker bare å planlegge litt først før jeg starter ordentlig. Uansett, det blir spennende å se hvordan det går, spesielt fordi jeg nok kommer nok til å få litt problemer. Å kutte ut pasta, brød, poteter og ris høres egentlig forferdelig ut, og jeg er ikke sånn superbegeistret for grønnsaker, så det blir jo spennende. Tror nok jeg ikke kommer til å kutte ut alt fullstendig, men heller redusere inntaket med Lindberg.

Uansett, sukkeret er byttet ut med sukrin og jeg spiser kun godis én gang i uken. Jeg er dog overbevist om at trening er det aller viktigste og prøver å trene ca fem ganger i uken.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 11:48   #443
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Godt å høre at jeg ikke er alene! Jeg drikker og drikker da, masse! Men det er vel bare å holde ut og håpe det blir bedre etterhvert.

Jeg leste et sted at det er når ketonene skilles ut gjennom munnen/åden, får vi denne dårlige ånden. Men mesteparten av ketonene skiltes ut gjennom urinen, så da er det vel naturlig at vi må drikke mer.
Jeg jobber med kunder så jeg måtte gjøre noe med det, jeg har kjøpt en pakke med B12 tyggis, tar en halv på formiddagen og en halv etter matpausen. Vet ikke om det er ok iforhold til dietten, men jeg er bare nødt.. Noen som vet?

__________________




tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 15:33   #444
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tonel, her.

Jeg leste et sted at det er når ketonene skilles ut gjennom munnen/åden, får vi denne dårlige ånden. Men mesteparten av ketonene skiltes ut gjennom urinen, så da er det vel naturlig at vi må drikke mer.
Jeg jobber med kunder så jeg måtte gjøre noe med det, jeg har kjøpt en pakke med B12 tyggis, tar en halv på formiddagen og en halv etter matpausen. Vet ikke om det er ok iforhold til dietten, men jeg er bare nødt.. Noen som vet?

Det kommer vel an på søtningsmiddelet. Står det noe på pakken? Hadde vært kjekt å kunne ta en sånn i ny og ne ja. Jeg haaater å ha dårlig ånde..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 17:50   #445
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Det kommer vel an på søtningsmiddelet. Står det noe på pakken? Hadde vært kjekt å kunne ta en sånn i ny og ne ja. Jeg haaater å ha dårlig ånde..

Her er innholdsfortegnelsen på SB 12 tyggisen:
Søtningsstoffer (xylitol, sorbitol, aspartam, sukralose, acesulfam-K), gummibase, aromastoffer (menthol), sinkacetat 6mg pr. stk, fargestoffer (E171, E133, E132), natriumfluorid 0,26 mg pr. Stk, antioksideringsmiddel (E321)

Sier meg ikke så veldig mye i forhold til karber..

__________________




tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 17:54   #446
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tonel, her.

Her er innholdsfortegnelsen på SB 12 tyggisen:
Søtningsstoffer (xylitol, sorbitol, aspartam, sukralose, acesulfam-K), gummibase, aromastoffer (menthol), sinkacetat 6mg pr. stk, fargestoffer (E171, E133, E132), natriumfluorid 0,26 mg pr. Stk, antioksideringsmiddel (E321)

Sier meg ikke så veldig mye i forhold til karber..

Ingen fare med karbene tror jeg, men sorbitol er fy-fy såvidt jeg har skjønt.

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:09   #447
Ebbalilla
Medlem
 
Ebbalilla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Innlandet
Alder: 39
Innlegg: 124
Ebbalilla er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg tror nok ikke det er så innmari nøye med det lille kh du eventuellt får supa i deg av en tyggis, for du svelger den vel ikke?=)

Hvis den er sukkerfri, så er det vel heller hva slags søtningsstoffer du ønsker å holde deg unna..

Men uansett får du bare veie det opp mot hverandre da, la oss si 1g karbohydrat VS dårlig ånde, hehe

(Men nå veier vel ikke tyggisen 1g engang...)

__________________



Start: 12.04.10 Min Journal
Ebbalilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 11:20   #448
nussi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Narvik
Innlegg: 2
nussi er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei alle dere som er nybegynnere, akkurat som meg. Jeg er ca 13 kg overvektig, men har gikk ned i vekt 2,4 kilo første uka. Starta mandag for to uker siden, så i morra er det ny veiedag igjen, og jer er veldig spent. Har spist bare "lovlig" mat ( ketolysekuren) og vært i ketose fra dag 1, men er veldig usikker ang daglig inntak (mengde). Har spist kun kjøtt, fisk, salat, litt blomkål og broccoli, egg, rømme, ost og cottage cheese som jeg spiser til frokost hver dag. Savner frukt og andre grønnsaker. Er allerede lei salat. Kan jeg spise melon, tacokrydder av ferdigtypen og andre grønnsaker? Ratatuille?
Er takknemlig for all tilbakemelding.
Dersom noen der ute har gjennomgått brystrekonstruksjonsoperasjon vil jeg gjerne høre deres erfaringer. Har fått tilbud om denne operasjonen, men veldig lite info, så jeg har ikke bestemt meg ennu.

nussi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: noe fra hver Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 17:08   #449
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av nussi, her.

er veldig usikker ang daglig inntak (mengde). Har spist kun kjøtt, fisk, salat, litt blomkål og broccoli, egg, rømme, ost og cottage cheese som jeg spiser til frokost hver dag. Savner frukt og andre grønnsaker. Er allerede lei salat. Kan jeg spise melon, tacokrydder av ferdigtypen og andre grønnsaker? Ratatuille?

selv om melon kun inneholder 7 g pr 100 g, er det dumt å bruka alle karboene på litt vannmelon. dessuten er frukt fyfy
Når det gjelder tacokrydderet, inneholder den ferdige blandingen noe sånt som 51 til 58 kh pr 100 g, fikk sjokk når jeg så det første gang! Men inne på oppskriftsidene er det en super en som du kan blande sammen selv, smaker helt likt

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 17:12   #450
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Denne tacokrydderoppskriften er super

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Svar

Emneord
april, mat, meny, motivasjon, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no