Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tror jeg falt ut

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-14, 00:47   #1
bjornali
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2014
Innlegg: 7
bjornali er på en erverdig vei

Tror jeg falt ut

Hei, nå vet jeg at det er veldig mange som spør om utslagene de får på ketostix, men finner ingem jeg føler passer til min situasjon, i c.a en uke nå har jeg fått forskjellige utslag på stix, på morningen får jeg ikle noe, men får stort sett på kvelden og noen ganger midt på dagen, denne torsdagen var min tredje uke i ketose. Jeg spiste en haug med pølser og lumper sist tirsdag i et desperat forsøk på å "resette" kroppen, det angrer jeg noe veldig på da jeg bare følte meg slapp og uvell etterpå, men i de siste dagene har jeg bare spist ost, egg og bacon, en haug med kylling og noen proteinshaker, det jeg lurer på er om kroppen min faktisk har blitt så flink til å bruke ketonene i kroppen eller om jeg faller ut og inn hele tiden, og det er jo litt rart at jeg får målinger på kvelden og ikke på morningen

bjornali er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjører løst, men prøvdf på under 20kh Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 08:04   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: tror ueg falt ut

Ketostix vise bare overskudd av ketoner så du kan være i ketose selv om stiv ikke viser utslag.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 09:42   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: tror ueg falt ut

Såvidt jeg har skjønt skal man kun måle om kvelden et par timer etter siste måltid for å få et korrekt resultat. Målinger om morgenen og midt på dagen er altså helt uten hensikt og bare bortkastede sticks.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 09:58   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: tror ueg falt ut

Ikke stress med de stiksa, hiv de i søpla

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 12:41   #5
bjornali
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2014
Innlegg: 7
bjornali er på en erverdig vei

Sv: tror ueg falt ut

Åh takk, hjalp med litt positive tilbakemeldinger nå

bjornali er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjører løst, men prøvdf på under 20kh Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Falt ut av ketosen Engledans Ketolysekuren 16 13-04-11 10:56
Jeg har falt ut av ketose, hva nå? 100til75 Ketolysekuren 5 20-02-11 10:52
Falt ut av ketosen? Sykepleierstudine Generell diskusjon 0 27-09-10 23:08
Hjelp, har falt ut tuppemor Mer enn 30 kg overvekt 3 06-08-10 23:13
Falt ut av ketosen Stilken Ketolysekuren 3 24-05-09 15:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no