Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Jeg er så frustrert

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-06, 09:32   #1
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Jeg er så frustrert

Nå er jeg snart lei...for etter en fantastisk start med Skaldeman har jeg nå stått dønn stille i tre uker...grrrrrrrrrr!

OK, jeg vet at jeg ikke skal veie meg hver dag, men jeg synes det er helt ok sålenge jeg kan se at kurven nedadgående på ukesbasis.

Jeg tar en halvtimes mosjonstur i rask gange hver morgen og trener litt vekter hjemme, det det kan jo f... være slik at jeg erstatter tapt fettvekt med akkurat like mye nyvunnet muskelvekt...

Etter to uker uten fremgang gikk jeg over på en lavkalori (1000 kcal/dag) men høyfett versjon uten at det ser ut til å hjelpe. Tenkte jeg skal prøve med en skikkelig høykalori (3000 kcal/dag) og høyfett variant neste uke form å se om det kan sette fart i sakene.

Jeg drikker bøttevis med vann, men mesteparten renner rett gjennom, og ketostixen har hele tiden vist utslag, så det ser jo ut til å fungere, men det er så frustrerende likevel.

I tillegg kommer også dette merkelige utslettet, som når jeg tenker meg om begynte omtrent samtidig med at vektnedgangen stoppet opp, uten at jeg kan se noen direkte sammenheng der...

Jaja, litt trøst er det jo å finne her:
http://www.lowcarbiseasy.com/whattoexpect.htm
"When your cells lose some of their fat content, they usually want to fill up with something else and so they inflate themselves with water. Even though you have lost fat it may take your body some time, possibly a month or two, to adjust and release this water."

Sukk, nei, jeg får bare vente og se...uansett så er det godt å få luftet frustrasjonen litt, og jeg vet at jeg ikke er alene om det her inne. Tusen takk for et kjempebra forum, for det er utrolig mye inspirasjon å hente her, og jeg hadde nok ikke holdt ut uten min daglige dose lavkarbo.no

Jan.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vekt.jpg (66,8 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg IMG_4223.jpg (62,4 KB, 24 visninger)
jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 09:40   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så frustrert

Vet du, jeg tror faktisk jeg ville begynt å spise litt mer grøntfor om jeg var deg. Mange kropper trenger å få i seg lit grnnsaker, og kan ikke spise mest fett og grønnsaker.
Det er som jeg har sagt til flere her inne: Alle kropper er forskjellige, og krever sin individuelle behandlig og løsning. Når kroppen din sier i fra med et slikt utslett samtidig som den slutter å tape vekt. Så ville jeg absolutt satt det i sammenheng med kostholdet ditt.

Du er jo ikke akkurat så veldig stor, jeg ser du bare veier 88kg, og da tenker jeg at kansje kroppen din ikke trenger eller setter pris på en så drastisk fremgangsmåte som dette. Fordi den trenger det ikke, ubalansen er ikke så stor i kroppen tenker jeg.

Så mitt råd er å trappe opp på grønnsakene, sørg for å fortsette med vanndrikkingen, prøv å få i deg litt sunne oljer (kaldpresset olivenolje feks), og smør aloe vera gele på ryggen.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 09:41   #3
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg er så frustrert

Sitat:

Etter to uker uten fremgang gikk jeg over på en lavkalori (1000 kcal/dag) men høyfett versjon uten at det ser ut til å hjelpe. Tenkte jeg skal prøve med en skikkelig høykalori (3000 kcal/dag) og høyfett variant neste uke form å se om det kan sette fart i sakene.

Jeg har levd på rundt 1000 kcal når jeg brukte VK sitt opplegg, la på meg 5 kilo.... Nå lever jeg på mellom 2500 og 3200, nå går jeg ned jevnt....

Det å ha kommet på en sånn hylle tror jeg er kroppens reaksjon på at du ligger lavt i kcal, men også dens måte å sjekke om det faktisk er riktig at den skal få leve på fett....

Nå vet ikke jeg hva du spiser, og har ikke peiling på de prikkene, men jeg har tro på at det er en form for kroppen å rense slagprodukter på....
Vet ikke hvor mye melk o.l du får i deg, men de prikkene kan se litt ut som melkeintoleranse....

Tror jeg ville prøvd olivenbladtabeletter så du får renset tarmystemet, sammen med flytende aloe vera, det har hatt en utrolig effekt på meg og huden er finere og slettere enn før jeg begynte på skaldeman....

Jeg startet med å ta en tur til Karin hos www.naeringsvett.no og fikk denne listen av henne med hva jeg skulle ha i tillegg til å legge om kosten...

Lykke til!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:02   #4
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Jeg er så frustrert

Lise og Tone, takk for gode råd. Aloe Vera ja...det burde jeg jo ha tenkt på for lenge siden.

Haha...jeg ikke stor? Med bare 173 på strømpelesten er 88 nok endel for mye, og jeg skulle gjerne bli kvitt det.

Ok, jeg får bruke salatbaren i kantina hver dag fra nå av. Litt dyrt kanskje, men jeg er rett og slett for lat til å lage salaten selv.
Og desusten skal jeg øke kaloriinntaket...må bare omprogrammere hjernen, det tar litt tid å overbevise seg selv om at kalorier ut over det såkalte dagsbehovet ikke er farlig når mesteparten kommer fra fett.

Kommer tilbake med ny rapport etterhvert.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:04   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er så frustrert

Jeg skjønner frustrasjonen din så uendelig godt, fordi jeg har det sånn selv. Men vekta mi går i tillegg oppover, og DET skjønner jeg ikke så mye av. Gransker nå menyene mine for å se hva som kan gjøres annerledes.

  Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:18   #6
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er så frustrert

Jeg har det sånn jeg og.. Går opp i steden for ned. Men jeg vet jeg har gjort ting feil og nå justerer jeg det. Jeg tror neppe det er muskler som har erstattet fettet. Det skal mye trening til og mye styrketrening til får å øke i muskelmasse så fort. Det tar ca 1 år å få 1 kilo muskler for kvinner i allefall. Sikkert noe mindre for menn, men vektoppgangen din er for stor til å si at det er muskelmasse alt sammen.

Utslettet ditt behøver ikke å ha noe med dietten din å gjøre. Du bør oppsøke lege og få det undersøkt. Det er mange årsaker til at ting slår ut som eksem. Det kan være alt fra virus, kjønnssykdom, arvelige eksemer og stress. Kun en lege kan gi deg riktig diagnose. Siden du ikke aner hva dette utslettet er bør du oppsøke lege umiddelbart. Du kan ha noe som er smittsomt, eller utslettet kan indikere alvorligere ting. Så løp til legen.

En ting til.. gå aldri for lavt kcal-messig. Det kvele forbrenningen din og gjør at kroppen vil spare på fettet framfor å frigjøre det. Du kommer da i sparemodus og det er ikke bra. Kroppen tror da det er hungersnød og setter inn forsvarssystemene sine. Den gjør alt for at du skal overleve og da gjelder det å spare på overskuddsfettet.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:22   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så frustrert

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Det tar ca 1 år å få 1 kilo muskler for kvinner i allefall.

Akkurat det er vel litt avhengig av hvilket kosthold en har og hvor mye en trener.

Med lavkarbokost, så kan man faktisk oppleve å legge på seg i muskler uten å trene, bare ved å begynne å tilføre nok proteiner til kroppen (særlig dersom en har hatt et veldig dårlig kosthold fra før), og informasjon som sier at man mister ca 25% muskler når en slanker seg, det gjelder ikke når en slanker seg med lavkarbokost, så lenge en spiser riktig og får i seg nok proteiner vel og merke.

Ellers er jeg enig. Kan være lurt om du får sjekket utslettet ditt hos en lege.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:24   #8
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er så frustrert

Joda, jeg vet det at lavkarboer kan gå opp i muskelmasse uten trening, men her var det snakk om ganske mye oppgang på kort tid og det kan neppe tilskrives moderat trening og proteinrik kost. Det skal ganske hard trening til for å få stor muskelmasse fort.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:26   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så frustrert

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Joda, jeg vet det at lavkarboer kan gå opp i muskelmasse uten trening, men her var det snakk om ganske mye oppgang på kort tid og det kan neppe tilskrives moderat trening og proteinrik kost. Det skal ganske hard trening til for å få stor muskelmasse fort.

Jeg er helt enig i det.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:32   #10
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Jeg er så frustrert

Waaaa...det er jo den lille trøsten jeg har da, at det ihvertfall ikke går oppover. Da hadde ihvertfall jeg vært nær ved å gi opp. Stå på Albertine!

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:34   #11
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Jeg er så frustrert

Har vært hos legen med utslettet...det ble diagnostisert som typisk kontakteksem...noe i klærne mine jeg ikke tåler, vaskemiddel o.l.
At jeg gikk på lavkarbo ville han ikke høre på engang.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 10:38   #12
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er så frustrert

Prøv noe annet en skolemedisinen. Vanlige leger er for opphengt i konvensjonell tenking. De ser ikke lengre enn nesa rekker på enkelte områder.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 11:16   #13
114->92-95
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er så frustrert

Synd at det ikke går som du hadde håpet på aå langt. Hva spiser du om dagen?

  Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 11:21   #14
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg er så frustrert

Jeg er heldig som har en lege som vil teste lavkarbo selv, hun syns det er så spennende siden jeg er hos henne og sjekker vekten 1 gang i uken....

De legene jeg har vært hos før dette er på Balderklinikken, den som Rognlien driver... Nå kom jeg på hva han het

De er flinke med matintoleranse og driver endel med homeopati, selv om alle legene der er "vanlige" leger er de også alternativt utdannet.....

Nå vet jo ikke jeg hvor du bor, men de holder til i Oslo

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 11:24   #15
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg er så frustrert

Og der fant jeg det ut Der du bor er jeg født

Legene der kjenner jeg bare de du skal ligge langt unna, så der kan jeg ikke hjelpe.... Kanskje på Medi3, endel der jeg har litt tro på, de har faktisk en av Norges dyktigste plastik kirurger der, han som satte sammen ansiktet mitt etter ulykken, Steinar Dahl, i dag kan nesten ingen se det en gang

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 12:00   #16
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Jeg er så frustrert

Hei Tone og takk for råd igjen. Jeg får se hvordan det går med eksemen etterhvert. Den er jo ikke plagsom, bare irriterende.

Og til deg som spør etter hva jeg spiser, så ser en typisk dagsmeny slik ut (før jeg reduserte den denne uken, og slik den skal bli igjen neste uke):

Frokost
-svine- el. nakke- eller lammekotelett, eller lakseskiver surret i rømme/creme fraiche, brokkoli el paprika til, el.
- egg og bacon, også det med grønnsaker, el.
- stekt kylling (restemat, se middag)

Lunsj
-1 skive Lindbergbrød smurt med majones og tykt med ridderost el brie, el.
- en håndfull paranøtter el valnøtter, el.
- salat fra salatbaren i kantina, el.
- stekt kylling (restemat, se middag)

Middag (Sjelden sulten før utpå kvelden)
- ferdigstekt kylling fra butikken, sparer bryststykkene til neste dag, el.
- blandet tallerken, utvalget kan variere, men for det meste: div. fete oster, leverpostei, sardiner i olje, makrell i tomat (minst mulig av sausen), etpartre nøtter, hardkokte egg, pillede reker, majones, litt smågrønt

Drikke
4+ l vann
Maks 2 store krus kaffe per dag (+ 1/4 Bocca til hver kaffe av og til)

Helgekos
1 pose baconsvor fordelt på 2 dager

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 12:07   #17
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg er så frustrert

Hei igjen

Siden jeg sprer denne oljen ut over alt ellers legger jeg den inn her også.....

Jeg ville ha stukket innom på apoteket i Storgata, de har den eller kan skaffe den fra Norsk Medicinal depot.

Da kommer du mer opp i fett uten å endre så mye på det du spiser....

MCT heter den, kan brukes til nesten alt siden den er smak og luktfri, bare ikke varm den siden den ikke tåler mer enn 150 grader...

Den gjør at jeg ligger veldig høyt på ketosen ihvertfall....

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 12:10   #18
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Jeg er så frustrert

Takker...får ta meg en tur ned i byen i dag og se hva som skjer...spent som f.. nå!

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 12:21   #19
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg er så frustrert

Siden jeg ikke klarer å lese de forskjellige prosentene av det du spiser, det er sånt Nille er ekspert på, så skal jeg ikke uttale meg om det, men jeg tror du spiser endel mer grønnsaker enn meg. Jeg ligger høyere på kcal nettopp på grunn av oljen, dessuten spiser ikke jeg NOEN form av brødmat, ikke en liten skive en gang...

Jeg har med det jeg tråkket på vekten i går gått ned nesten 9 kilo på litt under 5 uker, har helgen igjen

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 13:20   #20
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Jeg er så frustrert

Hvor mye olje heller du i deg pr dag sånn ca?

Ang. brødet, så har jeg det kun mtp andelen karboer, siden det liksom er "sunne" karboer med lav GI. Spiser ikke annet brød enn Fedon sitt.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 13:21   #21
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er så frustrert

Jeg ville ha kuttet ut brødet jeg. Det er jo korn!

  Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 13:31   #22
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg er så frustrert

Jeg spiser ca 4-6 ss olje om dagen... Istedet for brød tar jeg en tomat de dagene jeg må opp i karber noe jeg sjelden må. Om du tenker deg en rund ring med 3 farver hvor farve rød er fett, lilla proteiner og gul karber ser kaken sånn ut... fett.JPG


Det er ca sånn mine fordelinger ser ut prosent messig, og jeg spiser sjelden mer enn 20 karber om dagen

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 13:32   #23
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Jeg er så frustrert

Du presidenten, den der masken kledde deg ikke, tror neppe du gjør deg med sigar

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 13:36   #24
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg er så frustrert

*fnis*

  Svar med sitat
Gammel 17-02-06, 13:47   #25
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Jeg er så frustrert

Tja, jeg teller ikke så nøye, men er neppe særlig over 20 karboer, helst under. Prøver å holde meg ganske striks til sånn omtrent 75%F 20%P og 5%K og maks 20g K. Pøser heller på med litt ekstra F hvis jeg er i tvil om det er for mye K.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no