Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Apropos vennelister og blogging

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-10-07, 13:05   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Apropos vennelister og blogging

Jeg hadde nettopp en stor utvidelse av min venneliste, siden jeg ikke skriver om så store hemmeligheter i bloggen min. Allikevel er jeg ganske personlig og vil være sikker på at jeg ikke gir tilgang til noen jeg kjenner IRL.
Det som er litt vanskelig er at det er mange som ikke skriver noe særlig i profilen sin. Dette er selvfølgelig OK hvis det er bevisst, for det er jo forskjellig hvor anonyme folk ønsker å være.
Ville bare tipse om at det kanskje er lurt å skrive hvor man er fra f.eks., hvis det ikke er viktig å holde det hemmelig da.
Selv hadde jeg nettopp lyst til å sette en på vennelista som hadde vært i journalen min med en hyggelig tilbakemelding, men siden det ikke sto hvor hun var fra engang, så torde jeg ikke.
Hvordan skal jeg vite at det ikke er bestevenninda til lillesøster eller en kollega da liksom...?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 13:11   #2
Zinger
Juniormedlem
 
Zinger sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 45
Zinger er ny på veien

Sv: Apropos vennelister og blogging

Det har du rett i.
Det skal jeg gjøre.

Zinger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo light Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 14:58   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Apropos vennelister og blogging

Skjønner problemstillinga din nalana, absolutt. Selv har jeg pendlet mellom å skrive hvor jeg bor, og å ikke skrive det, alt etter hvor paranoid jeg til stadighet er Men man behøver jo ikke å skrive selve stedet, man kan jo skrive området (sør-norge/østlandet) eller fylket, f.eks?

Også skjønner jeg iallfall veldig godt hvis man unnlater å skrive stedet man kommer fra, hvis man kommer fra et sted som har bare noen tusen innbyggere..

Opprinnelig lagt inn av nalana

Hvordan skal jeg vite at det ikke er bestevenninda til lillesøster eller en kollega da liksom...?

Det er nok umulig å vite, tror jeg.. sånn i alle tilfelle. For folk har jo "falske" identiteter avogtil, sånn er det jo. Selv om den bare kanskje er så falsk at man sier at man er 33 istedetfor 31..

Hmja, vet ikke om jeg kom med noe konstruktivt her jeg.. ville vel bare si at jeg skjønner greia

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Liten innføring i blogging ... Gerd Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 10 18-02-08 22:50
Apropos et lettere liv og flere feite show Goggen Generell ernæringsdebatt 12 14-09-06 00:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no