Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Og hva med de minste??

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-06, 12:33   #1
therese1972
Nytt Medlem
 
therese1972 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 51
Innlegg: 8
therese1972 er på en erverdig vei

Og hva med de minste??

Hei!
Ganske fersk her inne men "gammel" i matgamet...

Jeg har to barn på 2 og 5 år. Synes selv jeg gir dem sunne alternativer til det synlige, opplagte sukkeret, men sliter innemellom.

De er jo, som alle barn, glade i pannekaker, pølse og is. Og kresne på middagsmat. De er glade i rå grønnsaker da og får masse av dette til alle måltider og mellommat. Noen som har tips?

Jeg er daglig leder i en barnehage og har gjort mye med kostholdet til barna der. Men jeg kommer ikke unna brødlunsjen. Den er billigst og krever minst ressurser i form av utstyr og personale (dessverre er dette en viktig faktor i barnehageverden) Barn her er også kresne og vil ikke ha brød med synlig korn eller mørkt brød. Tips?

Må nevne at jeg har innført totalt kakefri bursdager i barnehagen og grønnsaksbuffet tilgjengelig mellom 9-15 hver dag.

__________________
Therese1972
therese1972 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-08-06, 15:38   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Og hva med de minste??

så mye bra du har gjort i din barnehage kjempeflott at noen tar litt tak i ting og innfører feks grønnsaksbuffet. Jeg mener at det viktigste er at barna ikke lærer å spise sukker. Et lite tips til alternativ brødmat kan være knekkebrød... i den barnehagen jeg jobbet i var det i allefall jubel når vi hadde knekkebrød... Ellers kan det være greit å finne på noe spennende av og til feks lage grønnsakssuppe eller noe slikt... visss barna får være med å lage maten blir det så den smaker bedre også... selv om det er grønnsaker i

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-08-06, 16:16   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Og hva med de minste??

Kanskje litt verre når det gjelder en hel skokk med unger, men jeg har bare ei jente på 3 og hun er ikke noe glad i karborik mat med unntak av pasta. Der bruker jeg kun fullkorn-variantene og hun elsker dem.

Brød er hun IKKE glad i, så jeg pleier å lage istand en tallerken med all slags pålegg, oliven, grønnsaker osv til henne morgen og kveld. Så sitter hun og snackser på det hun liker. Hun er veldig glad i oliven og ost. Lager kubber av osten. Bacon og egg elsker hun også, så jeg koker enten bløtkokt egg til henne eller steker egg og bacon/eggerøre med bacon og fløte.

Hun er jo selvsagt også glad i usunn mat som iskrem, sjokolade, chips og slikt, og hun får spise det i selskaper og litt på lørdagen osv. Men jeg lager som regel alternativer som jo smaker like godt, feks chips av ost, iskrem uten sukker, fruktsalat, nøtteblanding, smoothies, ispinner av smoothies (kjøper sånne ispinneformer i plast på Rema/Rimi/Nille og fryser ned smoothies eller annet i dem) osv.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-08-06, 23:11   #4
therese1972
Nytt Medlem
 
therese1972 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 51
Innlegg: 8
therese1972 er på en erverdig vei

Sv: Og hva med de minste??

Sitat:

Brød er hun IKKE glad i, så jeg pleier å lage istand en tallerken med all slags pålegg, oliven, grønnsaker osv til henne morgen og kveld. Så sitter hun og snackser på det hun liker. Hun er veldig glad i oliven og ost. Lager kubber av osten. Bacon og egg elsker hun også, så jeg koker enten bløtkokt egg til henne eller steker egg og bacon/eggerøre med bacon og fløte.

Hun er jo selvsagt også glad i usunn mat som iskrem, sjokolade, chips og slikt, og hun får spise det i selskaper og litt på lørdagen osv. Men jeg lager som regel alternativer som jo smaker like godt, feks chips av ost, iskrem uten sukker, fruktsalat, nøtteblanding, smoothies, ispinner av smoothies (kjøper sånne ispinneformer i plast på Rema/Rimi/Nille og fryser ned smoothies eller annet i dem) osv.

Tusen takk for fine tips! Skal jammen lage smoothie-isen...

Prøver å la barna mine få kornblandinger eller knekkebrød til frokost og kveldsmat. Noen ganger velger de brød, og da har jeg bare speltbrød. Heldigvis er de glad i det!

Det beste vi kan gjøre er vel å være gjennomtenkte i alt vi putter i barna våre. Så får det kanskje være litt høyere karbo enn vi bør ha men dog sunnere enn myyye annet. Har nok av venninner som stapper i ungene hva-det-måtte-være av kjeks og godterier og kaker... huttetu. Det er så jeg nesten ikke vil sende barna mine dit...

Håper vi sår noen gode vaner på veien...

__________________
Therese1972
therese1972 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 13:06   #5
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Og hva med de minste??

Off topic, men hva gjør man med unger som allerede er skakkjørte? Har to som er så sære i matveien at det er et mareritt å finne middager de liker. Har også ei som smaker på alt og som kan reddes. Hu spiser lavkarbomat så det holder. Verre med han på 14 og han på 7. Begge har hatt matvareallergier som har gjort at de ikke har kunnet spise alt mulig. Ergo har den ene vendt seg til finbrød til tross for at mageproblemene hans er over for lenge siden. Og den andre er som tenåringer flest snopesjuk og junkfoodentusiast.. Grønnsaker er i allefall veldig farlig i disse guttenes verden.. Noe som har greid å omvende ungene sine på en forsvarlig måte?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 22:12   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Og hva med de minste??

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Grønnsaker er i allefall veldig farlig i disse guttenes verden..

Broren min spiste ikke grønnsaker før han var nesten 25... Og han har levd på brødskiver stort sett hele livet og er tynn som en strek...og jeg som ikke liker brød noe særlig, og elsker salat og grønnsaker absolutt ikke er det. Livet er urettferdig...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 10:45   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Og hva med de minste??

Da jeg var liten måtte vi ha grønnsaker på tallerkenen til hvert måltid. Husker mamma sa at det var til pynt, og at det var lov å spise pynten... både jegog søsteren min spiste en del grønnsaker, men var vel som barn flest, at vi ikke ville ha alt...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 08:59   #8
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Og hva med de minste??

Jeg lot dattera mi være med på å lage middag fra hun var 2 år: skjære opp grønnsaker, fks. Tror det var med på å få henne til å spise grønnsaker.
Nå er jeg velsignet med et barn som spiser det aller meste... bortsett fra løkbiter, som hun fremdeles sorterer ut...(hun er 12..) Men hun liker rosenkål og kokt blomkål, noe jeg ikke er begeistra for...

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 09:14   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Og hva med de minste??

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Noe som har greid å omvende ungene sine på en forsvarlig måte?

Eldstemann har jeg reddet, yngste er vokst opp med sunn mat.

Jeg bakte brød og innførte mer og mer grovt mel etterhvert. Vaffler ble tilsatt litt og litt sammalt mel. Skjærte opp frukt og satte frem på bordet om kvelden.

Gjorde små endringer hver uke over noen måneder og gutten spiste og var fornøyd han.. nå foretrekker han det mørkeste brødet og knasker druer og epler til det tyter ut av øra på han. Har fått sansen for ren mat og liker ikke fiskepinner lenger, det er jo ikke ordentlig mat i hans øyne

Stikkordet er nok å lure de over tid...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 15:01   #10
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Og hva med de minste??

Det har jeg prøvd gitt, men de lar seg ikke lure.. Det er det som er problemet.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 15:50   #11
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Og hva med de minste??

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Det har jeg prøvd gitt, men de lar seg ikke lure.. Det er det som er problemet.

Hmmmm... trussler?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 20:11   #12
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Og hva med de minste??

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Hmmmm... trussler?

Joda.. jeg har stått klar med råkost og skarpladd gevær.. Hjalp ikke det heller..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 23:40   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Og hva med de minste??

Lag gryterett med alle ingrediensene samlet. Med nok saus på kan de ikke skille alle ingrediensene...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 09:31   #14
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Og hva med de minste??

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Lag gryterett med alle ingrediensene samlet. Med nok saus på kan de ikke skille alle ingrediensene...

Tro det eller ei.. men mellomsten har mikroskop i steden for vanlige glugger. Han finner alt. Før prøvde jeg å finmose alt sammen med saus på tallerkenen hans, men neida.. raddisen fant både finmoste erter og finhakka løk han og dermed var rabalderet i gang.. Jeg har vel resignert og innsett at luremetoden ikke fungerer på ham. Så jeg må spille med åpne kort og heller finne en metode hvor han innser hvor viktig grønnsakene er for helsa hans.. Men hvordan?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 09:42   #15
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Og hva med de minste??

Har du forsøkt smake en teskje-metoden?

Gutta mine må smake en teskje på all mat jeg serverer til middag, selv om de sier de ikke liker. En liten teskje... uansett!

Selv om de ikke liker det første gangen, eller andre eller tredje.. osv.. så har jeg opplevd at de plutselig spiser det allikevel og at jammen, så smakte det ikke så verst allikevel

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 09:49   #16
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Og hva med de minste??

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Har du forsøkt smake en teskje-metoden?

Gutta mine må smake en teskje på all mat jeg serverer til middag, selv om de sier de ikke liker. En liten teskje... uansett!

Selv om de ikke liker det første gangen, eller andre eller tredje.. osv.. så har jeg opplevd at de plutselig spiser det allikevel og at jammen, så smakte det ikke så verst allikevel

Smart tips.. Tusen takk.. Det skal jeg jammen meg prøve.. Du er en knupp Georgine!!!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-09-06, 23:35   #17
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Og hva med de minste??

Sønnen min spiser det samme som meg, men han får også fiskepinner og poteter dersom han ønsker seg det en gang eller får det av andre. Jeg har ingen regler for hva han kan og ikke kan spise, men vi begrenser godterier til ca. en gang i uken. Og da trenger det ikke være det søteste av det søte, men han får velge det selv. Og så styrer vi unna de verste frokostblandingene, selv om jeg kjøper Honni Korn til han en sjelden gang som han kan få på lørdag. Ellers spiser han, som sagt, det samme som meg.

Han har ikke noe imot villris, fullkornspasta og speltbrød. Han er glad i grønnsaker (ikke alle typer, men det han ikke liker bare plukker han ut) og spiser mye av det. Grønnsaker med dip er en stor slager. Vi kan rett som det er ha det som kosemiddag, med kylling til.

Han er veldig glad i knekkebrød (Ryvita, Rugsprø, m.m.), så mange brødmåltider blir erstattet med det.

Vi spiser jo helt vanlig mat, bare erstatter de raske, usunne karboene med grovere produkter, så dette er ikke noe problem i vårt hus.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 16:24   #18
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Og hva med de minste??

Høres ut som et sunt og balansert kosthold for et barn. Jeg tror det er hva du venner dem til som små som teller. Dette tar de med seg gjennom hele livet dersom det ikke er noe de absolutt ikke liker. Det er jo lov og ikke like noe. Jeg feks. liker ikke reker (mange syns det er sprøtt), men det er meg. Skulle ønske jeg kunne like det, men det får heller bli et glass ekstra hvitvin
Jeg kommer til å gjøre noe liknende med mine barn (dersom jeg får noen noen gang da..). Bare tenk den serien som går fra England med at du faktisk er hva du spiser. Det overrasker meg stadig hvilken drittmat mange er villig til å stappe i ungene sine.

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva bør jeg kjøpe med meg fra USA? Trilla Kosttilskudd 3 26-09-05 20:50
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no