Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tror ikke jeg orker mer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-09, 21:54   #76
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av isabella, her.

Enig, men jeg errrrr ikke så prrrrovoserrrt at det gårrrr utoverrr drrrikkingen.... dessverrrrre !?!

Brrrrrrrrrra, forrrrr da blirrrrr du forrrrt hangoverrrrr prrrrovoserrrrrt....

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:02   #77
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Jeg kom til å tenke på det Baloon at jeg går slik frem og tilbake hele tiden jeg. Noe av grunnen er nok at jeg har brukt mat som en trøst/støtte . Dette er noe av det jeg jobber mest med akuratt nå men det er tøft. Heldivis så har vi dette forumet å komme inn på å kunne avreagere litt.

Vi er nok mange som har brukt mat som trøst/støtte. Og det er vanskelig å bryte en slik uvane. Fordi det handler mye om noe som ligger "under overflaten" - ting en ikke vil/kan/orker å ta tak i. Ofte er det små bagateller som utløser noe mer dyptliggende.

For noen er mat løsningen når en er glad, for andre når en er trist, og for ytterligere andre når en er stresset. Det verste er når mat blir løsningen på alle de ovennevnte.Det blir som en ond sirkel, men vi kan snu det. Vi kan bryte slike sirkler, men det tar mot, tid og krefter. Og jeg er enig at vi heldigvis kan ha et forum der vi kan få råd/vink og oppmuntring når noe topper seg, eller gjør at vi får et tilbakefall.

Som sagt mange, mange ganger før vi er ulike. Og den eneste som har fasit til hvordan din kropp fungerer best - er deg.

Forumet her er en fantastisk plass å vær, og som alle andre steder - vi har forskjellige livssituasjoner, forskjellige handlingsmåter og forskjellige meninger. Og det er lov å være uenige - og det er faktisk viktig.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:06   #78
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Brrrrrrrrrra, forrrrr da blirrrrr du forrrrt hangoverrrrr prrrrovoserrrrrt....

Ingen farrrre forrr det - jeg jobberrr med noen forrrredrrrag jeg skal holde samtidig - SKÅL

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:24   #79
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Kanskje denne tråden burde stoppes nå...?

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:26   #80
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tror ikke jeg orker mer

foruten rrrrrrr'ene tror jeg den har stoppet

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå tror jeg faktisk ikke jeg orker mer! elian Kostholdsfilosofier 17 17-02-09 18:06
Jenta mi nekter å legge seg, jeg orker snart ikke mer!!! Iset Generell diskusjon 71 06-12-05 12:14
Fase 1 - orker ikke mat cococococat Fase I 26 27-10-04 18:34
Orker ikke mer. Marit Generell diskusjon 14 16-05-04 23:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no