Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kjempesint!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-11, 22:12   #26
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Kort lunte.com her. Jeg er så sint!! Denne uken fryser jeg, er konstant trøtt og slapp. Og sint..
Er en fersking, inne i 4 uken på ketose. Kroppen skal takle det nye kostholdet, men det skal jammen hodet også!! Mitt hode og muligens tankesett henger vel litt etter....
På butikken og handla. Tok opp en vare, leste og la den fra meg. Sånn holdt jeg på....Men vogna ble full den, av grønnsaker, kjøtt og div oster. Ikke noe problem å gå forbi godteriet - men fruktdisken derimot......
Savner frukten jeg. De fine fargene og gode smaken. Og jeg har bestandig trodd det var så sunt da..
At det går an å være så sur... Nei jeg skal ikke ha rød tante på besøk, og egentlig går jo det overraskende bra å unngå karbo - men irritabel ja Lurer på hvorfor?
Tror hodet mitt fortsatt har juleferie jeg.. Ellers bare bra - og ønsker alle ei riktig god helg!!! Men eller uten lunte!

Det blir sikkert bedre etter hvert.Lykke til.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:26   #27
brittelin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1
brittelin er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Kjempesint!

Ser at jo mer jeg fokuserer på at jeg må gå ned i vekt, jo mer holder kroppen på kiloene. Har også sjekket at jeg må være forsiktig med kalorier generelt i denne første fasen. Så gjør som meg når jeg føler at det butter skikkelig imot og ta en kur på noen dager med kun 1000 kalorier der 70% skal være fett, helst av det gode slaget.
Lykke til

brittelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:28   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av brittelin, her.

Ser at jo mer jeg fokuserer på at jeg må gå ned i vekt, jo mer holder kroppen på kiloene. Har også sjekket at jeg må være forsiktig med kalorier generelt i denne første fasen. Så gjør som meg når jeg føler at det butter skikkelig imot og ta en kur på noen dager med kun 1000 kalorier der 70% skal være fett, helst av det gode slaget.
Lykke til

Sukk.... Da var det påan igjen... Nellie!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:57   #29
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjempesint!

Har du sjekket stoffskifte? (både før ketose og når)
Hva er verdiene?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:58   #30
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av brittelin, her.

Ser at jo mer jeg fokuserer på at jeg må gå ned i vekt, jo mer holder kroppen på kiloene. Har også sjekket at jeg må være forsiktig med kalorier generelt i denne første fasen. Så gjør som meg når jeg føler at det butter skikkelig imot og ta en kur på noen dager med kun 1000 kalorier der 70% skal være fett, helst av det gode slaget.
Lykke til

Du. At du ønsker å pine kroppen din ned i vekt, får være opp til deg. Men sitt ikke her og anbefal andre å gjøre det samme!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 00:01   #31
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av brittelin, her.

Ser at jo mer jeg fokuserer på at jeg må gå ned i vekt, jo mer holder kroppen på kiloene. Har også sjekket at jeg må være forsiktig med kalorier generelt i denne første fasen. Så gjør som meg når jeg føler at det butter skikkelig imot og ta en kur på noen dager med kun 1000 kalorier der 70% skal være fett, helst av det gode slaget.
Lykke til

Jeg annbefaler deg og være forsiktig med å annbefale noen et lite kaloriinntak pr. døgn.Det er noen her på forumet som er veldig imot det,det har jeg fått erfare.Jeg er forsåvidt enig med deg,men ville sagt 1500 kcal jeg da.Jeg må bare si at jeg rekner kalorier selv og er ikke imot det.Vil understreke at jeg ikke anbefaler det jeg har skrevet nå til noen,men noe jeg selv kunne gjort.Syns det er så utrivelig at noen må ha så skarpe kommentarer til noen ,selv om de er uenig i det personen skriver.Jeg har opplevd det selv og syns synd på deg når du får slike skarpe svar.Det er så unødvendig.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 00:15   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Det finnes andre fora hvor lavt kaloriinnhold er bra. Fesk GR.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 00:27   #33
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det finnes andre fora hvor lavt kaloriinnhold er bra. Fesk GR.

Ja det gjør det sikkert,men vi er jo på lavkarbo vi som teller litt på kaloriene også.Det er jo en del her inne som gjør det.Dette forumet er vel for alle former for lavkarbo.Det er jo ikke bare for de som ikke rekner på kalorier og har et veldig høyt fett innhold i maten.Så det er ikke særlig pent av deg og annbefale et lavkalori forum ,når det er lavkarbo kosthold vi/jeg har som kosthold.Ønsker ikke og krangle med deg og respekterer at du mener kaloritelling ikke er bra,men prøv og respektere oss andre som mener at en er nødt til og rekne litt på kaloriene for å gå ned i vekt.Det er ikke alle som går ned av å gå på ketolyse kuren feks.,hvis de ikke er særlig overvektig.Da er kanskje løsningen og telle litt på kaloriene.Ligger en person på 1500 kcal daglig er det ikke helsefarlig over en stund ,for å få vekta ned. Hvis ikke annet fungerer.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 09:24   #34
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjempesint!

Enig med deg Kari Marita i at 1500kcal sjelden har drept noen (om man ikke trener mye hver dag). Fine svar du gir EM, ikke la deg hisse opp

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 09:26   #35
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Enig med deg Kari Marita i at 1500kcal sjelden har drept noen (om man ikke trener mye hver dag). Fine svar du gir EM, ikke la deg hisse opp

Nå var rådet jeg "hisset meg opp" over 1000 kalorier om dagen da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 09:31   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Ok, kan vi la det ligge nå sånn at vi slipper enda en kjempelang diskusjon? Det er supert at dere irettsetter råd om å innta 1000 kalorier daglig, men poenget har kommet fram! .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 09:35   #37
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Kjempesint!

Åneiii, jeg som hadde tenkt å gå bort til naboen å drikke kaffe... Men nå blir det for spennende her

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 09:37   #38
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Når folk påstår at det er 1500 kalorier som det er blitt "hisset opp om" så må det vel være lov å påpeke at det var 1000 kalorier, uten å bli stempla som en kranglemaker av den grunn? Jeg har ikke tid til å krangle akkurat nå Ha en fin dag!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 09:47   #39
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjempesint!

JEg er for trøtt til å få med meg alt her tydeligvis. Beklager om jeg blingsa Nellie! Dessuten var min støtte til det at EM hadde et bra svar til hun som sa 1000. Det hadde hun jo helt rett i!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 09:49   #40
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Det var ikke noe å beklage måtte bare påpeke. 1500 kcals er fint og flott 900 og 1000 not so hot.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 09:53   #41
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Nei nei, ta det heeelt med ro. Det er bare en erfaringsmessig og helt generell oppfordring .
Kan vi gå tilbake til å være kjempesinte for ingenting igjen, eller? Haha!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 10:03   #42
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjempesint!

Ja - bæsj og føy.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 10:09   #43
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Ja, nå er jeg rimelig forbanna !!!!!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 10:10   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 16:39   #45
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Når folk påstår at det er 1500 kalorier som det er blitt "hisset opp om" så må det vel være lov å påpeke at det var 1000 kalorier, uten å bli stempla som en kranglemaker av den grunn? Jeg har ikke tid til å krangle akkurat nå Ha en fin dag!

Jeg påstod ikke at det var 1500 kcal det var blitt hissa opp om ,men 1000 kcal.Men det jeg sa var at jeg ville sagt 1500 kcal og ikke 1000 kcal.Selv om 1000 kcal for bare noen dager går greit,men ikke over lengre tid.Jeg stempler deg ikke som kranglemaker.Men det jeg syns var unødvendig var å svare så skarpt på innlegget hennes.Det er det jeg ville fram til.Var ikke kaloriene jeg ville diskutere i det hele tatt ,men måten det ble svart henne på. Bare for å klare opp i det.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:10   #46
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg påstod ikke at det var 1500 kcal det var blitt hissa opp om ,men 1000 kcal.Men det jeg sa var at jeg ville sagt 1500 kcal og ikke 1000 kcal.Selv om 1000 kcal for bare noen dager går greit,men ikke over lengre tid.Jeg stempler deg ikke som kranglemaker.Men det jeg syns var unødvendig var å svare så skarpt på innlegget hennes.Det er det jeg ville fram til.Var ikke kaloriene jeg ville diskutere i det hele tatt ,men måten det ble svart henne på. Bare for å klare opp i det.

Jeg har ikke skrevet noe hverken til deg eller rettet til deg i denne tråden, så ta det helt med ro Skarpt.. Ikke skarpt.. Det kommer ann på øyet som ser.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 18:37   #47
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjempesint!

Er forskjell på å ta sak og å ta person.. Vi får ha litt takhøyde for å bli korrigert synes jeg. I min jobb (ungdomsskole) blir jeg kverrulert på hele dagen = har etter noen år utvikla verdens mest tøyelige tålmod Anbefales!! (tenk alle de selvutviklings- og så videre- kursene jeg har spart meg for)

I det siste har jeg imidlertid merka at jeg hisser meg opp over det utroligste - særlig leger som enten må ha ferdig diagnose på et fat, eller kun kan hjelpe dersom dine symptomer passer inn i deres sjablon.. likte derfor sparkene til legestanden over her fortreffelig Nå er jeg en filosofisk krabat og kan ikke la være å undre meg - er det noe vi spiser feil, siden så mange virker litt hissige??? Før jul var jeg solstrålen selv - jevnt over fantastisk humør og positivitet. Må sjekke hva jeg spiser annerledes nå.. kan det være noe som hat lurt seg inn i karbodeigen fra Gilde?? Hmmm, noen teorier ?

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:04   #48
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Kjempesint!

Jeg har falt av lasset litt, men hissig ja... Jeg er av typen som har svartsinne, raseriet kan boble fra null til hundre på sekunder, til vanlig....
Jeg er ny på dette-denne mnd har gått i sirup. Har psos også, så det kan være litt psykisk rett og slett. Mannen min minte meg på at jeg har spist søtt hele livet og plutselig var det bråstopp. Vi har så mange vaner - og skal nå tenke en del nytt. Og vi har til felles overvekt, men ellers har vi ulike utgangspunkt. Så noen syns det går strålende fra dag en eller fem, mens andre som jeg trenger TID
Jeg er ikke så sint idag heldigvis ( herregud jeg høres ut som et bøllefrø) er snill som et lam!!!
Nå gleder jeg meg til Grand Prix som jeg elsker å hate og skal irritere meg litt over det også. Neida. Joda.

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:12   #49
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjempesint!

Ikke noe er så morsomt å irritere seg over som grand Prix men vi bare MÅ se det

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:13   #50
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Ikke noe er så morsomt å irritere seg over som grand Prix men vi bare MÅ se det

Jeg blir nekta å se det... jeg blir så hissig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no