Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-10, 11:15   #3101
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

ca 29 kilo...

Jeg glemte ta med potensen!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-08-10, 11:27   #3102
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er jo enig i at det blir litt rart å flagge på halv stang på balkongflagg. Men det er noe med det å markere et dødsfall også. Men jeg flagget ikke med balkongflagget selv da pappa døde. Kom bare på tanken da jeg så et flagg på halv stang her om dagen.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish
Gammel 27-08-10, 11:32   #3103
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ina64, her.

Jeg har redusert inntaket av karbohydrater kraftig, og har så og si ikke spist smågodt siden påsketider. I dag skeiet jeg skikkelig ut, og har nok spist en ca 20-30 biter av både sjokolade og "sukker-klumper". Men nå er jeg rett og slett dårlig. Er uvel, har hjertebank og føler meg "rar". Kan dette skyldes den plutselige sukkermengden og er det noe jeg kan gjøre for å redusere "plagene"?

Høyst vanlig etter en sprekk. Du må vel bare vente til det gir seg, det gjør jo det i løpet av en dag eller to.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 27-08-10, 12:24   #3104
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt
Question

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noken som veit kor eg la ekstraboksane m ketolysevitaminar?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 27-08-10, 12:50   #3105
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Noken som veit kor eg la ekstraboksane m ketolysevitaminar?

I krydderskapet???? (der har jeg funnet igjen mine en gang )

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 27-08-10, 12:54   #3106
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

evt kjøleskapet! *fnis*

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-08-10, 12:55   #3107
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som veit hva disse store grenballene som tuller rundt i forlatte westernbyer heter?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-08-10, 13:03   #3108
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Noen som veit hva disse store grenballene som tuller rundt i forlatte westernbyer heter?

Tumbleweed?

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-08-10, 13:05   #3109
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Noken som veit kor eg la ekstraboksane m ketolysevitaminar?

Jeg hadde satt noen vitaminer i det skapet det står ekstra toalettpapirer.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-08-10, 13:08   #3110
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Tumbleweed?

Takk! Finnes det et norsk ord?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-08-10, 13:09   #3111
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Jeg hadde satt noen vitaminer i det skapet det står ekstra toalettpapirer.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 27-08-10, 13:10   #3112
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Takk! Finnes det et norsk ord?

Markløper tror jeg.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-08-10, 18:53   #3113
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Er det noen vet hvilken type proteinpulver som smaker minst? Syns alltid at det er en rar bismak når jeg lager en oppskrift med proteinpulver.
Evt. er det noe annet jeg kan bytte ut proteinpulveret med? F.eks soyamel eller bakemiks fra ketolyse?

Ingen som har noen erfaring med dette?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 27-08-10, 18:58   #3114
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Noen som veit hva disse store grenballene som tuller rundt i forlatte westernbyer heter?

Kanskje de rett og slett heter Store Grenballer??? Jeg kom bare på hårballer... Men de er ikke så store... og IKKE ruller de rundt i forlatte westernbyer...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-08-10, 19:49   #3115
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Noen som veit hva disse store grenballene som tuller rundt i forlatte westernbyer heter?

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Tumbleweed?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Takk! Finnes det et norsk ord?

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Markløper tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kanskje de rett og slett heter Store Grenballer??? Jeg kom bare på hårballer... Men de er ikke så store... og IKKE ruller de rundt i forlatte westernbyer...


Eller steppeheks!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-08-10, 19:49   #3116
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Noen som veit hva disse store grenballene som tuller rundt i forlatte westernbyer heter?

Russisk tistel, faktisk

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-08-10, 20:03   #3117
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Markløper tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Eller steppeheks!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Russisk tistel, faktisk

En kjapp tur på nettet viser at alle tre damene har rett!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-08-10, 20:11   #3118
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Ingen som har noen erfaring med dette?

bakemix kan du bruke. den har ikke bismak slik som mye soyaprotein.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 27-08-10, 23:12   #3119
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

bakemix kan du bruke. den har ikke bismak slik som mye soyaprotein.

Joho TUSEN TAKK for svar

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 28-08-10, 00:19   #3120
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det like vanlig å miste mensen som å få den tilbake etter et fravær etter å ha gått over til lavkarbo, eller er det slik at det er undervekt som må være årsak?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 28-08-10, 00:21   #3121
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Aldri hørt om noen som har mistet mensen på grunn av lavkarbo Bare sykluser som har stabilisert seg på den ene eller den andre måten. Det skal vel virke hormonstabiliserende og å miste mensen er ikke akkurat noe stabile hormoner jobber for å få til, med mindre man er i overgangsalderen.. Men da er de kanskje ikke stabile uanset..
Du har vel en fettprosent som ligger rundt der man mister mensen

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 28-08-10, 00:30   #3122
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok. Da trenger jeg ikke forvente å få den tilbake heller da, antar jeg.Takk for svar.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 28-08-10, 13:46   #3123
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg lurer på hvordan folk med luktesansen i behold klarer å bo i Egersund. Hersens sildojefabrikk.

DET lurer jeg også på! Har prøvd å spørre sambo vordan han klarte 3 år på vgs der, men han kan ikke forklare det

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Når man skal steke løken sånn at den blir brun og myk, men ikke brent hva gjør man da? bruker sukker? (funker det å bruke sukrin i stedet?)

Sukkerkulør. Trenger veldig lite, så den utskeielsen bruker jeg de to gangene i året jeg skal lage ordentlig løk.

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Korleis lagar ein best ingefærte?

På helsekost her hjemme hvertfall finnes det en ingefær og sitron(gress?) te fra Yogi som er helt fantastisk mot kvalme. Dessuten funker den veldig bra om man begynner å bli forkjøla eller lignende, man svetter rett og slett ut dritten...

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg er veldig lite fjong og i det store og hele en analfabet når det gjelder alle former for skjønnhetspleie, så jeg lurer på... håret mitt er veldig tjukt og veldig tørt og lett, sånn frizzy, jeg har liksom en sky rundt hodet av hår som ikke vil legge seg ned med resten. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det Jeg føner det aldri, rører det knapt med hårbørste siden det bare gjør det verre, og bruker nå også forholdsvis dyr antifrizz-sjampo/balsam. Noen gode råd? Vitaminer som kan hjelpe?

Mitt hår var helt håpløst intil jeg oppdaget Tigi-shampo/balsamene. Stort sett alle funker på meg, men i det siste har jeg nesten bare brukt denne:
http://www.lookfantastic.com/hair/ti...r-shampoo.html
De "tynger" håret uten at det ser fett og klistret ut som andre shampoer gjør. Nå kan det til og med lufttørke uten å fly i alle retninger.

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Jeg sitter her og funderer på hvordan man flagger med balkongflagg når noen dør. På vanlige flaggstenger senkes flagget til halv stang, men hva gjør vi som bare har balkongflagg?

Flagger på halv stang! Det har jo med å vise respekt for den avdøde, og vil man det så flagger man på halv, og heiser til hel når personen er jordfestet. Man flagger hvetfall IKKE på hel stang! (Jippi, han er dau liksom??)

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

bakemix kan du bruke. den har ikke bismak slik som mye soyaprotein.

Jeg syns bakemiksen smaker værre enn det meste av proteinpulver, pga JBKM.... Men wheyprotein smaker mindre enn soya.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-08-10, 15:25   #3124
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Carisma, skal sjekke ut om den finst her også! Har jo fått tak i frisk ingefær, og hatt i kopp i skiver, men kan jo vere greit å ha teposar i bakhand.

Det er vel ikkje alle verandaflagg som kan "senkast på halv" - så då meiner eg det er best å berre la vere. Men kvar sin smak

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-08-10, 17:14   #3125
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kjøper ingefærdrops i innvandrerbutikk for jeg blir noen ganger bilsyk på lange turer hvis jeg sitter i baksetet. Da er ingefærdropsene god å ha

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 8 (0 medlemmer 8 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no