Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen marsstartere her?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-11, 10:37   #126
Stressguri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Stressguri er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg bruker osteskiver med litt pommes frites krydder og har de i steikovnen, da blir de litt sprø

__________________



Stressguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 13:15   #127
Peace
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Kongsvinger
Alder: 47
Innlegg: 7
Peace er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Stressguri, her.

Har nettopp bestilt startpakke, og tenker å starte på mandag. Mandag er liksom en grei dag å starte på Er veldig spent på hvordan dette vil gå, men er veldig motivert.
Er det flere som har startet/ skal starte i mars?

Startet nå i mars. Skal ned 18 kilo. Er helt nybegynner, men følger en kur som minner veldig om Ketolyse Er allerede litt spent på om dette vil gå ( det er min 5 dag uten karbohydrater). Svetter veldig mye og i går slet jeg med diare

__________________


Peace er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra ernæringsfysiolog Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 22:36   #128
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Noen marsstartere her?

huff for en dårlig da.. tror jeg har falt ut av ketose nå, hvis ikke så er det et miakel.. Jeg veide meg i morrest og fikk se at jeg hadde gått opp 300g, i samme slengen som 'tante rød' kom så jeg regner med at dette er grunnen. Resten av dagen bare ballet på seg problemer.. jeg skulle avsted med guttungen til et opplegg han bruker å være med på for barn på hans alder, men jeg rakk ikke frokost. Jeg glemte parkeringspenger og akkuart der jeg måtte parkere så var det altså ikke sånn kort-dings man kan bruke, så uten mynter så måtte jeg finne meg en annen plass å stå. Vi var nå 30 minutter for sen, så jeg valgte å stille meg utenfor en butikk hvor det er lov å stå i 1 time. I samme slengen kom sulten og jeg gikk inn på butikken for å kjøpe litt niste til guttungen og se om jeg var heldig å finne noe lovlig å spise, men det eneste jeg fant var pepsi max å drikke.. Så da ble det det, og guttungen fikk seg noen kjeks og druer. Vi dro på det tilbudet og ble der timen ut (pga parkeringen) så vi dro tidligere enn de andre. Etterhvert kom sulten nok en gang da pepsien selvfølgelig ikke varte så lenge. Jeg ga etter og tok meg en kjeks (safarikjeks!) fra guttungen... big mistake, og jeg visste allerede da at dette kom til å gå galt. Deretter ballet det bare på seg siden jeg ikke skulle hjem igjen før mot kvelden. Jeg ble invitert hit og dit, og alle serverte søtsaker som sjokolade, kjeks og boller. Så det ble til at jeg spiste det ene og det andre ettersom sulten var stor, men prøvde å begrense meg. Sjokoladen var en som ikke var tilsatt sukker, men innholdet viste at de var rundt 5g pr posjon på 10g.
Det var først nå kl 22 at jeg fikk spist et måltid, men jeg tror ikke det greier å veie opp mot dette, da vi spiste fylt og gratinerte paprikaer i dag.

off, det er så leit å falle ut av ketose allerede så tidlig, og jeg vil gjerne skylle på mensen, men det er jo min feil at jeg ikke tok meg tid til å dra hjem å spise mat etter dietten min.. Hadde jeg bare ikke gitt etter for den kjeksen..

Hva er sjangsen for at jeg fortsatt er i ketose? Jeg må fortsatt teste før jeg legger meg i kveld..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 23:25   #129
Stressguri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Stressguri er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

huff for en dårlig da.. tror jeg har falt ut av ketose nå, hvis ikke så er det et miakel.. Jeg veide meg i morrest og fikk se at jeg hadde gått opp 300g, i samme slengen som 'tante rød' kom så jeg regner med at dette er grunnen. Resten av dagen bare ballet på seg problemer.. jeg skulle avsted med guttungen til et opplegg han bruker å være med på for barn på hans alder, men jeg rakk ikke frokost. Jeg glemte parkeringspenger og akkuart der jeg måtte parkere så var det altså ikke sånn kort-dings man kan bruke, så uten mynter så måtte jeg finne meg en annen plass å stå. Vi var nå 30 minutter for sen, så jeg valgte å stille meg utenfor en butikk hvor det er lov å stå i 1 time. I samme slengen kom sulten og jeg gikk inn på butikken for å kjøpe litt niste til guttungen og se om jeg var heldig å finne noe lovlig å spise, men det eneste jeg fant var pepsi max å drikke.. Så da ble det det, og guttungen fikk seg noen kjeks og druer. Vi dro på det tilbudet og ble der timen ut (pga parkeringen) så vi dro tidligere enn de andre. Etterhvert kom sulten nok en gang da pepsien selvfølgelig ikke varte så lenge. Jeg ga etter og tok meg en kjeks (safarikjeks!) fra guttungen... big mistake, og jeg visste allerede da at dette kom til å gå galt. Deretter ballet det bare på seg siden jeg ikke skulle hjem igjen før mot kvelden. Jeg ble invitert hit og dit, og alle serverte søtsaker som sjokolade, kjeks og boller. Så det ble til at jeg spiste det ene og det andre ettersom sulten var stor, men prøvde å begrense meg. Sjokoladen var en som ikke var tilsatt sukker, men innholdet viste at de var rundt 5g pr posjon på 10g.
Det var først nå kl 22 at jeg fikk spist et måltid, men jeg tror ikke det greier å veie opp mot dette, da vi spiste fylt og gratinerte paprikaer i dag.

off, det er så leit å falle ut av ketose allerede så tidlig, og jeg vil gjerne skylle på mensen, men det er jo min feil at jeg ikke tok meg tid til å dra hjem å spise mat etter dietten min.. Hadde jeg bare ikke gitt etter for den kjeksen..

Hva er sjangsen for at jeg fortsatt er i ketose? Jeg må fortsatt teste før jeg legger meg i kveld..

ville nok ha testet ja. men om man går på en smell av og til er det jo bare å nullstille seg og starte på nytt dagen etter er jo ikke alltid man kan forutse hva som dukker opp iløpet av en dag, og mat må man jo ha. tror også at hvis man tar en kjeks eller lignende, så har man liksom ødelagt ketosen, og har lettere for å skeie ut resten av dagen. tror det blir en stor utfordring å begynne å jobbe turnus nå etter permisjon, men må vel bare planlegge noen dager frem i tid, slik at jeg vet hva jeg skal ha med på jobb av mat

__________________



Stressguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 23:54   #130
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Stressguri, her.

ville nok ha testet ja. men om man går på en smell av og til er det jo bare å nullstille seg og starte på nytt dagen etter er jo ikke alltid man kan forutse hva som dukker opp iløpet av en dag, og mat må man jo ha. tror også at hvis man tar en kjeks eller lignende, så har man liksom ødelagt ketosen, og har lettere for å skeie ut resten av dagen. tror det blir en stor utfordring å begynne å jobbe turnus nå etter permisjon, men må vel bare planlegge noen dager frem i tid, slik at jeg vet hva jeg skal ha med på jobb av mat

Takk for god tilbakemelding!
Det er vel bare, slik du sier, å nullstille meg og starte på nytt i morgen.. Det er selvfølgelig ingenting å gi opp vektnedgangen over Jeg håper bare testen kan gi meg et lite håp i kveld.. Vektoppgangen kan komme av dårlige planlegging av måltider i går, slik at jeg endte opp med å spise nattmat, og når man skal opp kun få timer senere, så er det ikke rart at kroppen ikke har rukket å fordøye det som lå i magen.
Og når det blir to dager med kluss i tillegg til mens, så kunne jeg vel ha forutsett det.. Men der er ingen annen diett som har gitt meg så gode resultater som ketolyse, så jeg gir ikke opp så lett!
Jeg tror jeg legger med tidligere i dag enn ellers, bare for å bli ferdig med denne dagen og begynne på nytt. Tror du det er for tidlig å teste nå? siden jeg spiste middag/kvelds for kun kort tid siden? tester med ketostix.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 07:23   #131
Tempest
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 58
Tempest er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Hmm - hard guttetur i helga som resulterte i at eg fallt ut av ketose. Stramme linjer fra mandag av igjen, men fortsatt ikkje i ketose i går kveld. Opp 1,4 kg og ut 2 cm vart resultatet av utskeielsen

Vel vel, no blir det stramme linjer frammover. Hadde lagt inn guttetur og sprekk i programmet, så kan ikkje la meg knekke av ein tilbakegang pga det. No er fokus først å fremst å komme i ketose igjen, så å holde seg der til 20 kg er borte vekk

Tempest er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 09:09   #132
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg skeia ut her for et par helger siden (feira jo bursdagen min), og gikk ikke ut av ketose selvom. Det var riktignok bare en kveld, så sikkert ikke lang nok tid til at kroppen rakk ut og det på tross av ganske høyt alkoholinntak.

Viktigste er å ikke gi opp og tenke at nå er alt ødelagt, for det er som flere her sier; bare å starte med blanke ark dagen etter. Og enda viktigere, dersom man faller for fristelsen for en kjeks en dag, ikke tenk at resten av dagen er ødelagt og hiv innpå alt annet. Du kan fortsatt ta deg inn.

Tips til dere som ikke alltid rekker frokost; lag frokosten kvelden i forveien. Jeg har alltid stekt bacon liggende i en boks og tyrkisk yoghurt i kjøleskapet, samt hjemmelaga lavkarbo mysli stående i skapet. Har redda frokosten mange ganger Hardkokte egg holder seg også bra i kjøleskapet i 3-4 dager, og er også godt og mettende dersom tidsklemma kommer.

Ellers har jeg målt meg i dag, bryst og midje er den samme, men jeg har gått ned fra 102 til 97 rundt hoftene (5cm på 2 uker). Hurra Vekta viser nå 100gr mer enn den viste forrige uke, så jeg hadde rett ang sjokoladeteorien min.

  Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 09:39   #133
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Noen marsstartere her?

Gikk ned totalt 1kg den siste uka. - 2.6kg på to uker....
Har tatt noen glass vin de siste dagene så de bremser ting litt ned.. fortsatt i ketose

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 09:47   #134
smokka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 27
smokka er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

ARG, denne uka har vært helt håpløs for meg! Jeg spiser jo akkurat det samme som sist uke (gikk ned 1,8 kg da) men nå, den tredje dagen i denne uka, har jeg gått OPP 1,1 kg igjen :O Og jeg fatter ikke hvorfor. Testet igår ettermiddag om jeg var i ketose og det er jeg så jeg skjønner ingenting :s Har nesten ikke drukket noe pepsi max heller denne uka :/ Hmmm.

Noen som har noen tips?

smokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 09:57   #135
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Noen marsstartere her?

smokka: bare et lite tips.. når du sjekker med sticks skal du sjekke på kvelden, minst to timer etter siste måltid.

Hvor er du i syklusen din? har du drukket mindre vann?

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 10:02   #136
Stressguri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Stressguri er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

karbohydratene hjelper vann å lagres i kroppen,og dermed går man opp av en utskeielse. men det er viktig å drikke mye vann for å få ut alle slagstoffene av kroppen (gjennom urin), uten at det går ut over nyrene.
er flink å formane over andre hvordan man skal gjøre det, men selv klarer jeg ikke alltid å følge det kanskje litt liten selvdisiplin
men uansett, jeg PRØVER å drikke mellom 3-4 liter vann i døgnet, og burde holdt meg unna pepsi max og andre sukkererstatninger, men det er lettere sagt enn gjort har ihvertfall erfart at den sukkerfrie sjokoladen er hard for magen! diare på 3 dag etter å ha spist en plate sjokolade.. gir igrunn litt avsmak på sjokolade da når man har mageknip i flere dager.. er fortsatt i ketose, men har nok ikke samme nytten av ketosen siden sjokoladen inneholder noen g KH (sukker).. så, idag ble det salat til frokost, og skal (prøve) å kjøre en stram linje fremover hadde nemlig bare tenkt å gå på ketolyse i 7 uker, for så å bevege meg over på vanlig lavkarbo etterhvert. Skal ihvertfall ikke tilbake dit at jeg følte meg oppblåst hele tiden (sikkert pga hvetemel), og ca 1 storplate med sjokolade i et jafs daglig.. (selv om d var godt)
det positive med ketolysedietten er at jeg lærer å tenke annerledes, og jeg kjenner at kroppen føles bedre, og jeg lærer å lage meer fra bunnen av, og at jeg lærer å lage mye nye varianter

__________________



Stressguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 10:10   #137
lacosta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 9
lacosta er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Henger meg på denne tråden, jeg. Startet for litt over en uke siden med min egenkomponerte lavkarbo diett i påvente av å få ketolyse boken i posten. Den kom i går så nå er jeg ordentlig i gang. Var visst i gang fra før, men jeg tror nok jeg manglet en del fett i kostholdet, og hadde pittelitt formye karber.
Har på denne tiden likevel klart å gå ned nesten tre kg. så noe har jeg da gjort riktig )

__________________




lacosta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 12:13   #138
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Siden jeg har fri fra skolen pga eksamenslesing, så har jeg i dag trumfa sammen super gode karbonader. Skulle egentlig på spinning kl 0715 i dag, men var så støl etter styrke økta i går at jeg seriøst hadde problemer med å komme meg ut av senga...jaggu!

Uansett, karbonader gikk foran litt lesing i dag.
Brukte; 400gr karbonadedeig, 1 liten løk, 2 egg, 60gr revet ost, 70gr oppskåret bacon, og 2 ss bakepro.

Blanda alt sammen i en bolle og lagde flate kaker i stekepanna. Bruna de på hver side, og så 10 min inn i mikroen for å få de ferdig. Veldig enkelt, og super godt med feks ferske grønnsaker eller blomkålmos med litt ketchup på (den uten tilsatt sukker). Her blir det blomkålmos med masse smør i og litt ketchup i dag
Til kvelden skal jeg lage aspik (min livrett, det er seriøst sååååå godt, og lite karber), så har jeg namme frokost i morra

  Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 13:00   #139
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Noen marsstartere her?

stygt å si det men det er faktisk godt å lese at flere har gått på en smell denne uka!Jeg falt ut av ketose i går, slik jeg trodde, men jeg har tydeligvis begrenset inntaket mitt såpass at jeg gikk ned i vekt allikevel, 600g for å være nøyaktig, så nå er totaltvekttapet på 1,2 kg! Har jo bare holdt på litt under ei uke, så dette må gå bra. Mer bestemt i dag for å komme meg i ketose igjen, så nå må alle måltider følges til punkt og prikke.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 15:16   #140
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg har starta på uke 4. Forrige uke gikk det litt opp og ned, om det var eggløsning eller at jeg ikke spiste knekkebrød, vet jeg ikke, men gikk ned den dumme kiloen på et par dager, da jeg starta med knekkebrød igjen.
Jeg fikk min første iherb pakke i dag. med kokos olje og stevia. Godt under hundrelappen for hele pakka, der skal jeg bestille mer ja. Kokosolja smakte godt syns jeg, er noen som har klagd på konsistensen, at den er ekkel, men ikkeno problem for meg å spise en skje om dagen. Steviaen måtte og prøves, bare sånn sukker, ikke smak på den. Lgde meg et stort krus med te og tok oppi en litt raus 1/4 teskje, jeg elsker søt te. Men holy crap....DEN BLE SØT NOK JA tror nok at jeg ikke skal være så raus på neste tekopp

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 18:31   #141
smokka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 27
smokka er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

smokka: bare et lite tips.. når du sjekker med sticks skal du sjekke på kvelden, minst to timer etter siste måltid.

Hvor er du i syklusen din? har du drukket mindre vann?

Takk for tips Det visste jeg ikke, trodde det var samme når tid på dagen du sjekka bare ikke om morgenen..

Har holdt på halvvannen uke bare og prøver å kutte ned på pepsi max'en så da blir det nok ikke så mye væske som jeg egentlig skulle hatt nei..Får prøve å teste med stixen ikveld da og se hvordan det ligger an! Ble skikkelig deppa da jeg hadde gått OPP 1,1 kg igjen!!

smokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 18:33   #142
catriiina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
catriiina er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Hei.
Melder meg inn her, startet på ketolysekuren for 2 uker siden
Målet er å gå ned 24 kg, og tror det blir lettere å holde motivasjonen oppe når jeg har en plass hvor jeg kan finne støtte, informasjon og tips!

lykke til alle sammen!

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wR2XlcK/]

catriiina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 18:46   #143
Linn23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Linn23 er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Kan jeg få være med her også? Begynte i dag. Mitt mål er å gå ned 20 kg, trivsel vekt 60 kg. Har kjøpt ketolyse produkter hos sunkost, å er dermed i gang. Har fått med meg svigermor, så da får vi håpe at mange kg forsvinner. Veiedag, mandager=)

Linn23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 18:50   #144
catriiina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
catriiina er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Linn23, her.

Kan jeg få være med her også? Begynte i dag. Mitt mål er å gå ned 20 kg, trivsel vekt 60 kg. Har kjøpt ketolyse produkter hos sunkost, å er dermed i gang. Har fått med meg svigermor, så da får vi håpe at mange kg forsvinner. Veiedag, mandager=)

lykke til er mye lettere når en har en alliert og noen som støtter deg!

catriiina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 18:56   #145
catriiina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
catriiina er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Er det noen som har erfaring med de Atkins Advantage barene som er beregnet på fase 1 i atkinsdietten?

catriiina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 21:27   #146
Linn23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Linn23 er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg ser noen her har slik ticker greie, må den legges inn hver gang man skriver en melding eller hvordan funker det?

Linn23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 21:33   #147
catriiina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
catriiina er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Virker nesten slik.. er litt forvirret angående hvordan dette virker, om jeg må inn på den siden for å hente linken for hvert innlegg jeg skriver eller hva?

catriiina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 21:42   #148
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av Linn23, her.

Jeg ser noen her har slik ticker greie, må den legges inn hver gang man skriver en melding eller hvordan funker det?

Min ticker er fra www.lilyslim.com og der har jeg egen konto hvor jeg administrer alle mine tickere som jeg har satt ut på diverse sider. Hver gang jeg går ned litt, så logger jeg meg inn der og skriver inn den nye vekten, og da oppdateres tickerene på sidene automatisk. Denne er festet til signaturen min, ikke meldingene, så alt skjer automatisk

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 21:54   #149
Aranel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen marsstartere her?

Velkommen til dere som har joina i dag Motivasjon trenger vi alle for å ikke sprekke^^

Er det noen av dere som trener ved siden av også eller?

  Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 22:19   #150
Rambo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 1
Rambo er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg har lagt om kostholdet mitt i en måneds tid nå, og satser på langsiktig perspektiv. Håper jeg har gått ned fire kg til sommeren.
Trener to ganger i uka, jeg tror det er viktig å trene. Er du karbosugen, spis fett og gå en tur eller tren som du vil. Viktig å komme seg ut av huset så ikke skapet med sukker, mel, osv frister...

Rambo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf, egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no