Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Bilder som viser forandring?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-09, 09:42   #101
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av turbokano, her.

Anyways! bilde 1 er fra nyttårs 07/08,har heller ikke for mange "før bilder" men det er nå bedre en ingenting.bilde 2 er tatt før start på ketose igjen,startet opp 5 januar.-15 kg fra bilde 1 her,skal ned 10 kg fett og ha på noen kg muskel til sommeren,

Takk! Endelig fikk jeg vist samboer at det funker på gutter også!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 12:26   #102
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av turbokano, her.

jeg tar utfordringa:P hehe. begynte å lure på om det bare var en jentetråd detta:P
Anyways! bilde 1 er fra nyttårs 07/08,har heller ikke for mange "før bilder" men det er nå bedre en ingenting.bilde 2 er tatt før start på ketose igjen,startet opp 5 januar.-15 kg fra bilde 1 her,skal ned 10 kg fett og ha på noen kg muskel til sommeren,

WOW! gratulerer! du har da blitt råflott!

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 12:28   #103
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

Veggpryd! stoooor forskjell ! gratulerer! <3 *imponert*

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:50   #104
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Bilder som viser forandring?

Har tatt bilder jeg også da, men de ligger på bloggen min som er:

http://wubbelybubbely.blogspot.com/2...fr-bilder.html

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 16:32   #105
turbokano
Medlem
 
turbokano sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 40
Innlegg: 115
turbokano er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Takk! Endelig fikk jeg vist samboer at det funker på gutter også!

hehe,ekke galt bare det

turbokano er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 17:13   #106
Smiline
Medlem
 
Smiline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Innlegg: 109
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Jeg har postet før og etter bilder et annet sted her, men finner det ikke igjen. Poster her og jeg... Kan bare sende ansikt-bilde - er ikke moden for helfigur enda...

Dette ble tatt rett etter start på Skaldeman sommern 2007:


OK, da... et halv-figur bilde kan vel ikke gjøre noe....


Dette ble tatt sommern 2008:


Dette bildet ble tatt igår Januar 2009: Web-kamera... ikke beste kvalitet akkurat.


WOW... fantastisk jobba
Denne ferden klarer du bra.

__________________


Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 18:59   #107
Smultsmurfen
Juniormedlem
 
Smultsmurfen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Akershus
Alder: 44
Innlegg: 46
Smultsmurfen er på en erverdig vei

Sv: Bilder som viser forandring?

Så fantastisk flotte dere er!!!!!!!!
Inspirasjon,inspirasjon,inspirasjon!!!!!!!

__________________



Stolt mamma til 07 og 08 barna
Smultsmurfen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 19:25   #108
TAM
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 24
TAM er på en erverdig vei

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Jeg har postet før og etter bilder et annet sted her, men finner det ikke igjen. Poster her og jeg... Kan bare sende ansikt-bilde - er ikke moden for helfigur enda...

Dette ble tatt rett etter start på Skaldeman sommern 2007:


OK, da... et halv-figur bilde kan vel ikke gjøre noe....


Dette ble tatt sommern 2008:


Dette bildet ble tatt igår Januar 2009: Web-kamera... ikke beste kvalitet akkurat.

Jeg er mildt sagt sjokkert over resultatet ditt. Kjempemotiverende for meg iallefall. Du har blitt kjempeflott.

Det synes jeg alle dere andre har blitt også, jeg blir nesten rørt her jeg.

__________________


TAM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 22:01   #109
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=120
Her er linken til mine bilder...
Det er ved start, og de eg tok i november...hadde ikke nye bilder no, men kommer etterhvert...
Det er 17kg mellom sånn ca!!!!

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 23:48   #110
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av solsikke, her.

http://forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=120
Her er linken til mine bilder...
Det er ved start, og de eg tok i november...hadde ikke nye bilder no, men kommer etterhvert...
Det er 17kg mellom sånn ca!!!!

WOOOOOOOOW flink du errr!!!<3

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 00:34   #111
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bilder som viser forandring?

Bra jobba, Solsikke! Og så flott hud du har!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 06:06   #112
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Bilder som viser forandring?

Det var skikkelig forandring, Solsikke! Der ser vi hva 17 kilo gjør med oss! Du har blitt ordentlig fin!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 07:05   #113
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av Nitja, her.

Har tatt bilder jeg også da, men de ligger på bloggen min som er:

http://wubbelybubbely.blogspot.com/2...fr-bilder.html


Jeg legger merke til at du skriver i bloggen din at du ikke kan se at du har gått ned??? Det er jo KJEMPESYNLIG!!!!!!! Jeg har gått ned 5kg nå og veier omtrent akkurat det samme som deg, og på meg er det mye mindre synlig enn på deg, så du er heldig med HVOR kiloene forsvinner... Jeg mister de på puppene, armene og ansiktet... Må ned nesten 10kg før det synes på lår og mage, jeg....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 08:48   #114
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg legger merke til at du skriver i bloggen din at du ikke kan se at du har gått ned??? Det er jo KJEMPESYNLIG!!!!!!! Jeg har gått ned 5kg nå og veier omtrent akkurat det samme som deg, og på meg er det mye mindre synlig enn på deg, så du er heldig med HVOR kiloene forsvinner... Jeg mister de på puppene, armene og ansiktet... Må ned nesten 10kg før det synes på lår og mage, jeg....


Er vell noe med øyet som ser :-P
Men jo fler som faktisk ser det og som sier det til meg jo mer ser jeg det jo selv også :-)
"Problemet" mitt har vell vært magen, rompa og lårene, er der jeg har lagt på meg i hvert svangerskap, har sett ut som en ball fra knærne og opp til halsen begge gangene :-P

Har det på samme måte som vennina mi hadde du da, hun mista først over puppene, så ansiktet så fikk hun kjempe tynne armer men så begynnte det og syntes andre plasser også og hu er så tynn blitt at hu ikke kan slanke seg mere.
Hun er 176 cm og veier nå 62 kg men hun ser det heldigvis selv at hun begynner bli for tynn så hun har slutta på ketolysedietten og vedlikeholder kun nå :-)
Tok henne ca 5-6 mnd og gå ned 17 kg (og hun har sikkert hatt 20 sprekker :P)..


Vi får satse på at vi mister 5 kg til like fort som de kg vi har mista til nå :-)
Så på bildene du hadde lagt ut tidligere og der ser du jo kjempe god forskjell på hele deg :-)

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:05   #115
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bilder som viser forandring?

... Og så er det pappas snus på førbildet, altså, ikke min

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:06   #116
*murre*
Nytt Medlem
 
*murre* sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 8
*murre* er på en erverdig vei

Sv: Bilder som viser forandring?

wow!
For en forandring! Så flink du har vært!

__________________
Begynner på Easy Life 9 februar!
*murre* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:19   #117
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det var skikkelig forandring, Solsikke! Der ser vi hva 17 kilo gjør med oss! Du har blitt ordentlig fin!

Tusen takk...er godt fornøyd selv og da, men det er nok noen kilo igjen...men de kommer nok etterhvert..

Lykke til videre

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:21   #118
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bra jobba, Solsikke! Og så flott hud du har!

Tusen takk
Var fine bilder du også har lagt ut...utrolig hvor motiverende det er å se slike bilder...får skikkelig kick til å forsette...selv har jeg jo noen kilo igjen fø jeg er fornøyd, men de forsvinner nok etterhvert håper jeg...

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:23   #119
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av solsikke, her.

Tusen takk
Var fine bilder du også har lagt ut...utrolig hvor motiverende det er å se slike bilder...får skikkelig kick til å forsette...selv har jeg jo noen kilo igjen fø jeg er fornøyd, men de forsvinner nok etterhvert håper jeg...

Ja, men seriøst, ble veldig imponert over den huden altså!

Og takk!
Jeg er egentlig ganske fornøyd nå, forsåvidt. Men jeg vet at jeg må få ned fettprosenten og midjemålet en del ennå, i og med at jeg er sterkt disponert for diabetes (blanding av type en og to; LADA). Så når jeg er ferdig så vil jeg tilsammen ha tatt av over tretti kg. Det er helt sykt å tenke på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:59   #120
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, men seriøst, ble veldig imponert over den huden altså!

Og takk!
Jeg er egentlig ganske fornøyd nå, forsåvidt. Men jeg vet at jeg må få ned fettprosenten og midjemålet en del ennå, i og med at jeg er sterkt disponert for diabetes (blanding av type en og to; LADA). Så når jeg er ferdig så vil jeg tilsammen ha tatt av over tretti kg. Det er helt sykt å tenke på!

Ja, enig i det altså...det er mange pakker margarin det, eller 3 sekker med poteter(10kg sekker) og det er ganske mye altså, og skikkelig tungt. Tenk deg det å gå å drasse de med seg overalt!!
Er skikkelig stolt over oss!!
Stor klem

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:01   #121
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bilder som viser forandring?

Jeg har faktisk helt vann i bøtter tilsvarende søtten kg bare for å kjenne på hvor mye jeg har gått ned, og det er ganske utrolig! Knapt så jeg klarer å løfte det

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:08   #122
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

Ja, det er faktisk slik....
Men eg har og tenkt på ein ting siden jeg trener mye, så har jeg nok i realiteten egentlig tatt av mer "fett" på kroppen siden muskler veier mer enn fett, og kjenner det er begynt å komme mer og mer muskler. Så burde nok kjøpt meg en vekt der det vises mer spesifikt....får sikkert også mer motivasjon av det. Har du prøvd dette???

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:11   #123
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bilder som viser forandring?

Opprinnelig lagt inn av solsikke, her.

Ja, det er faktisk slik....
Men eg har og tenkt på ein ting siden jeg trener mye, så har jeg nok i realiteten egentlig tatt av mer "fett" på kroppen siden muskler veier mer enn fett, og kjenner det er begynt å komme mer og mer muskler. Så burde nok kjøpt meg en vekt der det vises mer spesifikt....får sikkert også mer motivasjon av det. Har du prøvd dette???

Jeg skal ikke skryte på meg noe særlig med trening. Trener litt yoga, og går en time eller to hver dag (mer sånn formålsmessig, går i stedet for å ta trikken og sånn). Men jeg tok en kroppsanalyse på et treningsstudio før jul, og fikk en pekepinn om muskelmasse, den var litt lav i bein og nedre mageregion, men greit ellers. Muskler veier jo ikke akkurat mer, men de tar mindre plass i forhold til størrelse
Og, så er det jo en kjent sak at mer muskler gir større basalforbrenning, så jeg burde nok bli flnkere til å trene, det er bare det at jeg ikke kan trene på en sånn måte at jeg blir lei, for jeg liker ikke å trene i vanlig forstand. Men elsker yoga, og å svømme, og nå som vi har fått et nyrenovert Tøyenbad, så er det virkelig på overtid å kjøpe klippekort der, bare jeg får spenn

Men veldig spennende å ta den kroppanalysen, altså. Det var en lignende vekt som Tanita, og jeg skal ta en ny en når jeg er nærmere målet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 19:53   #124
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien

Sv: Bilder som viser forandring?

For en god motivasjon!

Jeg så på bilder av meg selv fra jula jeg, og måtte skrattle. Heldigvis er magen mindre nå

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 22:12   #125
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Bilder som viser forandring?

Jeg har hele bilder også, men jeg ser så forferdelig ut.
Her er et lite utsnitt ihvertfall


Første bildet ble tatt 20. januar i fjor, andre 6 september. Minus 20 kilo.
(jeg har pupper under der et sted altså.. De var bare litt blyge den dagen )

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny og klar for en forandring:) helene:) Spørsmål og svar 6 15-06-08 15:22
Helse og forandring Marianne Fysisk og mental helse 3 27-10-06 14:30
Forandring av kh innhold? Daizy Lavkarbo generelt 6 17-08-05 14:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no