Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Captain morgan, og bacardi razz!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-10, 12:01   #1
marita22
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 2
marita22 er på en erverdig vei

Captain morgan, og bacardi razz!

hei

Begynte på ketolysekuren for snart 3 uker siden, og har gått ned 4,8kg og 7cm rundt midjen!!! veldig fornøyd med det, og håper det kommer til og gå jevnt og trutt nedover.

Jeg har alltid vært en festglad jente, som pleier og feste stort sett hver helg. Nå har jeg hatt opphold i snart 4 uker, siden det er anbefalt! Skal på fest igjen neste helg, og gleder meg veldig! El gru-gleder meg da.. Lest så mange forskjellige tråder innpå her, og er redd for og bli skikkelig full, og evnt spy og måtte hjem før vi i det hele tatt kommer oss på byen!! :/ Men skal ta det rolig! Prøve i alle fall.. Hehe.. Har ikke tenkt og gå tilbake i gamle spor med og feste hver helg igjen, men ta meg en fest i ny og ne!

Så over til det jeg lurer på Jeg har trodd hele veien at jeg kan drikke captain morgan, og bacardi razz siden dette er rom- og favoritt drinkene mine!! Har en flaske av hver og har gledet meg til og blande de med pepsi max!! Men... Jeg har lest forskjellige tråder på det også, og noen sier det er en del karb i de, og noen sider det er 0!! På matvaretabellen står det feks 0!! Hadde jo vært sååå bra om det var det Er det noen som vet helt sikkert???

marita22 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse:) Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 12:08   #2
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: captain morgan, og bacardi razz!:)

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/IN...mpTo=OfferList

Captein Morgan har i alle fall et sukkerinnhold på 0,6 gram per liter. Det er ikke så mye! Bacardi Razz står det ukjent på, men kan ikke tenke meg at det er så mye, siden det er brennevin. Så lenge du er forsiktig og blander med sukkerfri drikke, går det nok bra

Håper det blir en bra fest!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 12:17   #3
marita22
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 2
marita22 er på en erverdig vei

Sv: captain morgan, og bacardi razz!:)

Takk for svar! Glemte og nevne at det er captain morgan spiced gold jeg har, og den står det ukjent på på polet sine sider!! Men gikk og så på flaska nå, og der står det 1karb per 100ml Hehe.. Så da går det an med den i alle fall!! Jippi For blir sikkert ikke såå mye hvis man tåler mindre! Da gjenstår bare Bacardi`n

Og over til noe helt annet! Hvordan får jeg fram den weight loss ticker`n? Når jeg lager den kan jeg velge mellom 3 forskjellige linjer og kopiere og lime inn!? Hvem av dem er den riktige? Og hvor limer jeg den inn? Hehe...

marita22 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse:) Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 14:00   #4
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: captain morgan, og bacardi razz!:)

Les her du:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25879

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
KH i Bacardi Razz? Pombagirl Spørsmål og svar 9 13-01-09 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no