Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Cocosa som kosttilskudd?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-11, 15:25   #1
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Cocosa som kosttilskudd?

Hvordan tar man det? og hvor mye til dagen??

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 15:29   #2
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa som kosttilskudd?

Du kan ta det som det er, eller f.eks. putte det i kaffen eller teen. Jeg bruker det i te. "Normal" tilskuddsmengde er vel 1-2 ss per dag. Jeg bruker en drøy ts (eller en liten ss om du vil) i en kopp te to ganger om dagen. Totalt ca 20-30 gram om dagen. Det kan lønne seg å trappe gradvis opp på mengden.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 07:48   #3
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Cocosa som kosttilskudd?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Du kan ta det som det er, eller f.eks. putte det i kaffen eller teen. Jeg bruker det i te. "Normal" tilskuddsmengde er vel 1-2 ss per dag. Jeg bruker en drøy ts (eller en liten ss om du vil) i en kopp te to ganger om dagen. Totalt ca 20-30 gram om dagen. Det kan lønne seg å trappe gradvis opp på mengden.

Mener å ha veid en ss til 30 gram Må lese bak på glasset igjen, for står det ikke 2-3 ss om dagen? og jeg er gærn etter cocosa. ble lei den grønne etter to glass men det går over. Bruker den brune imens det går i kaffien (syns ikke kaffi smaker godt uten jeg nå) eller i te. Leste et sted en kan bruke det til å smøre på brødskiven (les lavkarboløsning hehe)...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 07:58   #4
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa som kosttilskudd?

Her står det litt mer. Minimum 1 ss per dag står det, men at man kan gå opp til 3-4 ss for å maksimere effekten. 1 ss på 30 gram tror jeg må være en veldig stor spiseskje ..?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 08:00   #5
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Cocosa som kosttilskudd?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Her står det litt mer. Minimum 1 ss per dag står det, men at man kan gå opp til 3-4 ss for å maksimere effekten. 1 ss på 30 gram tror jeg må være en veldig stor spiseskje ..?

hehe, ja du kan ha rett. Spiseskje kjøpt på ikea og den er ikke liten nei men jeg kan veie igjen for å teste.

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 17:39   #6
Ordinary
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 14
Ordinary er på en erverdig vei

Sv: Cocosa som kosttilskudd?

Kan man spise den cocosaen som ikke er ekstra virgin også? Har et helt glass av den uten å vite hva jeg skal bruke den til. Steker maten i meierismør.

Ordinary er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men ønsker ikke vektnedgang. 64kg/178cm Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 22:05   #7
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Cocosa som kosttilskudd?

Opprinnelig lagt inn av Ordinary, her.

Kan man spise den cocosaen som ikke er ekstra virgin også? Har et helt glass av den uten å vite hva jeg skal bruke den til. Steker maten i meierismør.

Jeg bruker den i kaffekoppen=)

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kosttilskudd, hva bør jeg ta? Timona Kosttilskudd 6 04-01-10 02:32
Kosttilskudd Paris Kosttilskudd 1 28-09-09 11:05
Kosttilskudd Tøffa Generell diskusjon 11 24-01-07 18:47
Kosttilskudd nita58 Ketolysekuren 1 20-11-06 14:22
Kosttilskudd Lilly Induksjonen 1 10-01-05 23:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no