![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 63
![]() |
Noen erfaringerSer det er mange som sliter her...... Sist redigert av Human : 13-12-08 kl 21:53. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 36
![]() |
Sv: Noen erfaringerTakk for en inspirerende tråd! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen erfaringerTakk for flott innlegg! Dette er nok en erfaring mange smertelig gjør seg. Jeg gikk selv i meieriproduktfella, og inntaket ble til slutt så stort at jeg en stund nærmest levde på ost og "jukseis", dette sammen med en feilslått karboloading i påsken ga meg over tid stadig økende og ustabilt blodsukker og en overraskende stor vektøkning etter mange kg tapt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen erfaringerDet med "å unne seg litt" er jo den store synderen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Noen erfaringerTusen takk for et flott innlegg! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 48
![]() |
Sv: Noen erfaringerKjempeflott innlegg Human.. Og helt enig med deg., Dette er noe man hopper i med begge beina.. Jeg startet i begynnelsen med å fokuserer på tilbehøret. Hva kan jeg ha til, så jeg ikke går lei så fort. Og det gav meg en litt slapp begynnelse. Fikk boken på fredag, ferdig lest på søndag, og vekt kurven nå i helga har en MARKANT endring i forhold til tidligere. Nå er det raka veien nedover som man sier... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Oppstart Skaldeman
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Noen erfaringerJeg tillater meg å lime inn deler av et svar som Skaldeman selv har skrevet over her. For min del er det slik at spiser jeg KUN "fet animalisk mat och dricker vatten" så går jeg raskere ned i vekt men må slite med løs mage. Ikke løs mage slik at jeg bare MÅ på dass, men sånn jevnt trykk som er der hele tiden. Sist redigert av Human : 15-12-08 kl 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 43
Sv: Noen erfaringerDet er en stor sannhet i det at alle må finne sin vei, selv om grunnprinsippet er det samme. Jeg kan spise nøtter og belgefrukt, men fortsatt gå ned en halv til en kilo i uka, det er ikke alle som er så heldige. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Emneord |
erfaring, kur, trofast til kuren |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som har erfaringer med L-CARNITINE? | Iset | Lavkarbo generelt | 3 | 15-04-12 00:21 |
Xenical, noen erfaringer? | Knubbelubba | Spørsmål og svar | 19 | 22-11-07 19:54 |
Ventelo kunder ... Noen erfaringer? | mertan80 | Generell diskusjon | 17 | 24-04-07 22:47 |
Noen med erfaringer fra Bailine eller lign. EMS? | Carbokiller | Generell diskusjon | 3 | 28-04-05 18:15 |
Noen erfaringer med aspartam | Silvandar | Atkins kosthold | 10 | 19-02-04 14:10 |