Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Så er jeg i gang

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-06, 19:23   #1
Lille trille
Gjest
 
Innlegg: n/a
Smile

Så er jeg i gang

I morgen er den store dagen for å starte denne dietten Er utrolig spent på hvordan dette kommer til å gå. Er veldig motivert, men også forberedt på at det blir tungt

Er ny i dette forumet og famlet litt i blinde for å finne fram. Er det noen som har tips om hvordan en treffer folk her i forumet??? Chatte??

Glad for tilbakemeldinger

  Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:49   #2
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Så er jeg i gang

hei hei, vet ikke så mye om eurodietten, men me atkins så har d ikke vært noen tunge dager (har vært på den en månede nå)

d viktigste e at du e 100%motivert og går inn i dette me livet som innsats

D går så bra skal du se.....stå på og velkommen skal du være...
Og ikke minst LYKKE TE

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 19:52   #3
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Så er jeg i gang

Heisann!

Jeg er på ketolyse, og har vært det siden 10.juli
Jeg trodde ikke jeg skulle klare dette her, men det funker som fy!!!!
Den beste avgjørelsen jeg har tatt noen gang!!

Er du motivert nok, klarer du det så fint så!!

Velkommen skal du være!!!

Lykke til

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:31   #4
Sjokomonsen
Juniormedlem
 
Sjokomonsen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 12
Sjokomonsen er på en erverdig vei

Sv: Så er jeg i gang

Hei lille trille!
Velkommen i klubben!! Jeg har gått på eurodiett i snart 2 måneder og har gått ned 12 kilo. Det har egentlig gått utrolig fint, noen uhell innimellom, men det må vi faktisk bare leve med.
Maten var ekkel de første dagene, men så finner du mer ut av det, jeg hadde også vondt i magen, men det var over etter to dager. Siden har det vært helt greit. Jeg gikk den 6 kilo de 8 første dagene, det var litt i raskeste laget, var litt skummelt rett og slett, men så har det gått i vanlig langsomt tempo etter det, og selv om det setter tålmodigheten en smule på prøve, så er jo det bra for kroppen.

Det er ikke så mye akkurat her som handler om eurodietten, da må vi som er her bli flinkere til å skrive (og det kan vi jo bli), men om du vil chatte finner du meg på msn maoeg@online.no OBS! Dette er ikke en e-postadresse som funker, det er bare msn-adressen min.
Det å kunne chatte med noen andre og utveksle erfaringer og tips er bra! Vi trenger å høre at vi følger normal progresjon, og vi trenger tips til å gjøre maten en smule bedre. Suppene trenger hjelp til å bli litt mer sexy, ellers er det helt greit, frokostblandingen, noen av dessertene og pannekakene er til og med gode... Og så kan du glede deg til fase to hvor middagen blir kulinariske høydepunkt med bare rent kjøtt og grønnsaker. Mmmmm. Takk og farvel til ekle poteter!!!

Ønsker deg lykke til!! Så snakkes vi!!

__________________
Hilsen
Sjokomonsen
Sjokomonsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert utforskende Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:34   #5
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Så er jeg i gang

Lykke til!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 13:57   #6
Lille trille
Gjest
 
Innlegg: n/a
Thumbs up

Sv: Så er jeg i gang

Hei alle sammen og takk for innspill. Utrolig bra og vite at jeg ikke er alene kampen mot vekten..

I dag har jeg til nå hatt 2 måltid, en kakao og en kyllingsuppe. Tror det smaker greit, jeg er så tett i pappen av forkjølelse at jeg ikke kjenner så mye, men velger og tro at det er sabla godt ...

Hunden stakkar skjønner ikke noenting, tenk den får tur støtt og stadig, kan vel si at den ikke er rimelig utskjemt med det, siden hun er så travel og ha med på tur.....stakkars... Men nå er det greit som selskap, men som sagt så får jeg ikke den store trimmen i og med hun har så god tid..

Har fri fra jobb i dag, og det var litt godt siden dette er første dagen, blir spennende hvordan jeg skal legge opp dagen på jobb, siden det er så travelt at lunsjen som oftes blir forskyvd.

Håper vi prates alle sammen snart, kjekt å høre hvordan det går med dere alle sammen

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no