Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kvalm og slapp

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-08, 12:06   #1
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Kvalm og slapp

Min 3 offesielle dag på ketolyse.. øvde litt forrige uke... med datt av i helga pgr dåp til min lille herrmann

Men jeg kvalm, konstant trøtt, og sliten...

er dette vanlig?

jeg var jo så godt i gang med treninga, men nå vet jeg ikke om jeg tørrs å møte opp på spinninga i dag jeg.. redd jeg ikke har energi til å klare timen...

har ketosticks fra apoteke, eller det er sånn glucose og ketose stick i en da, men har vel samma effekt.. den ble så vidt en anelse lyyyyse lyse rosa... og vekta tror jeg faktisk viser -1 kg? skulle jo vente til neste mandag med å veie , men jeg tråkker på den vær morgen...en jevla uvane... tror jeg må kaste vekta og kun veie meg til legen 1 gang i mnd..

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 14:23   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvalm og slapp

Helt standard ved dag 3. Ta deg en ekstra ostebit om det blir for hardt... Du fikser dette, alt blir så mye bedre i løpet av en dag eller to!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 14:26   #3
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kvalm og slapp

takk, er litt bedre nå

ost liker jeg ikke, kun smeletet da.. så blir dårlig med rå ost på meg..hehe
tok meg litt cottage cheese da, men det er vel ikke i nærheten av det samma,hehe

Jeg gikk jo sef på vekta igjenn isted, akkurat som om den har forandret seg på 6t...

da kan jeg fortelle at på fredag stod det 105/106, idag 102


erre mulig ? nei tørrs ikke tro på det før veiedagen min på mandagen... hørt flere gått ned å så litt opp første ukene så holder jubelen inni meg ennå

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 15:10   #4
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Kvalm og slapp

Du har vel boka....?
For alt dette her står ganske godt omtalt der....

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 17:59   #5
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvalm og slapp

Joa, det er fullt mulig at du har gått ned såpass mye!
Det er jo mye vann i musklene som blir borte sånn i begynnelsen (femtito ganger på do i det siste?)

Cottagecheese er finfint for mini-karbing. Man trenger bare bittelitt for å komme over kneika liksom. Om en dag eller tre så sier det BING og du går igjennom energiveggen. Herlig følelse, ikke alle får det like sterk, men kanskje du og siden du reagerer såpass sterkt på vannet?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 18:26   #6
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kvalm og slapp

do, ja... mye mere enn før vertfall..hehe

men drikker jo 3 liter vann så det må jo ut det oxo,hehe

går bedre i dag..

blir litt kvalm etter jeg har spist..

sliter med å få i meg nåkk mat da...

siste dagene har jeg bare klart 10 karbo tilsammen... vil dette gjøre at jeg går ned mindre eller??

boka kom i dag.. hater å lese, men må nesten får å få med meg alt..

fikk oxo tablettene i dag.. tok 2 dager det var kjapt..

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 11:05   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kvalm og slapp

Hei

Vi forsøker å være kjappe i nettbutikken , men posten bruker litt tid på pakkene. Det som sendes i brev er imidlertid raskt fremme.
Du bør jo lese boken, hvis du da ikke har kjøpt DVD-kurs , nei forresten man MÅ lese boken. Jeg synes den er lettlest og relativt kortfattet, så det blir vel ikke mye mer enn ca 40 sider som er viktige i første omgang.

Bivirkningene du omtaler er relativt vanlige, ,men som de fleste får du det veldig bra i løpet av kort tid, med velfungerende mage, energi og humør.

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 11:12   #8
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kvalm og slapp

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei

Vi forsøker å være kjappe i nettbutikken , men posten bruker litt tid på pakkene. Det som sendes i brev er imidlertid raskt fremme.
Du bør jo lese boken, hvis du da ikke har kjøpt DVD-kurs , nei forresten man MÅ lese boken. Jeg synes den er lettlest og relativt kortfattet, så det blir vel ikke mye mer enn ca 40 sider som er viktige i første omgang.

Bivirkningene du omtaler er relativt vanlige, ,men som de fleste får du det veldig bra i løpet av kort tid, med velfungerende mage, energi og humør.

Lykke til
Torkil

dere er veldig kjappe ja.. har bynt på boka, også leser jeg veldig mye her inne.. her finner jeg mye god hjelp

mye bedre form i dag, litt småkvalm men ingenting nevne egentlig

ytterligere -1 kg på vekta men ingenting er jo offesielt før veiedag på mandag...

kjenner at kroppen holder på med noe, for var på min vanlige spinning time i går, og svetta som en gris.. det bruker jeg ikke å gjøre, ikke så mye.. var veldig varm.. og ble litt ekstra sliten.. men holder ut, så da er det bare å kjøre på

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 11:22   #9
Happy H
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 77
Happy H er på en erverdig vei

Sv: Kvalm og slapp

Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.

Min 3 offesielle dag på ketolyse.. øvde litt forrige uke... med datt av i helga pgr dåp til min lille herrmann

Men jeg kvalm, konstant trøtt, og sliten...

er dette vanlig?

jeg var jo så godt i gang med treninga, men nå vet jeg ikke om jeg tørrs å møte opp på spinninga i dag jeg.. redd jeg ikke har energi til å klare timen...

har ketosticks fra apoteke, eller det er sånn glucose og ketose stick i en da, men har vel samma effekt.. den ble så vidt en anelse lyyyyse lyse rosa... og vekta tror jeg faktisk viser -1 kg? skulle jo vente til neste mandag med å veie , men jeg tråkker på den vær morgen...en jevla uvane... tror jeg må kaste vekta og kun veie meg til legen 1 gang i mnd..

eg hadde d sånn etter dag 1 og 2..va super kvalm og kjempe hodepine.
men no e d dag3 og eg e heilt fin igjen!!!!!

eg ble dårlig av smaken v meierismør eg brukte t steking, så har kuttet ut d

lykke til videre, dette skal vi klare

__________________




Happy H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 13:17   #10
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Kvalm og slapp

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.


Du bør jo lese boken, hvis du da ikke har kjøpt DVD-kurs , nei forresten man MÅ lese boken.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 13:46   #11
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvalm og slapp

Sitat:

siste dagene har jeg bare klart 10 karbo tilsammen... vil dette gjøre at jeg går ned mindre eller??

Det vil ihvertfall muligens kunne forklare slappheten din. Overgangen til ketose kan være hard, men om det går lenger enn en uke til uten at du blir bedre, MÅ du høyne karbinntaket ditt til 15-20. Om jeg går under 20g karb/dag blir jeg slik du beskriver.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:04   #12
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kvalm og slapp

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Det vil ihvertfall muligens kunne forklare slappheten din. Overgangen til ketose kan være hard, men om det går lenger enn en uke til uten at du blir bedre, MÅ du høyne karbinntaket ditt til 15-20. Om jeg går under 20g karb/dag blir jeg slik du beskriver.

går litt bedre nå altså.. er ikke helt sikker på hvor mange carber jeg får imeg iløpet av en dag jeg.. har ikke råd til vekt akkurat nå så blir litt sånn ca mål.. mellom 10-15 tror jeg altså...men er i god form nå da.. håper bare vekta går nedover..vertfall minimum -1kg tror jeg garantert jeg har gått ned...

skulle liksom kose meg til senkveld i dag men en bitteliten neve baconsvor og et shotglass pepsi max.. men jeg tørrs faen ikke. er redd jeg ødelegger alt.... 3 dager til veie dag.. gru gleder meg...

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:06   #13
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kvalm og slapp

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.


nå har jeg lest boka

men hadde jo lest så mye innepå forumet før jeg fikk den at jeg viste nesten alt som stod der fra før av da. men greit å ha lest den....

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 21:55   #14
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvalm og slapp

Sitat:

har ikke råd til vekt akkurat nå så blir litt sånn ca mål.. mellom 10-15 tror jeg altså...

Innom og maser igjen jeg. Det er ikke nødvendigvis sånn at jo mindre karb du spiser jo fortere går det. Noen stopper opp fordi de går for lavt. Torkil anbefaler 15-20, da bør du spise 15-20.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:01   #15
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Sv: Kvalm og slapp

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Innom og maser igjen jeg. Det er ikke nødvendigvis sånn at jo mindre karb du spiser jo fortere går det. Noen stopper opp fordi de går for lavt. Torkil anbefaler 15-20, da bør du spise 15-20.


det forstår jeg, at jeg ikke går fortere ned.. har bare slitt litt med å få i meg mat pgr kvalmen som jeg hadde, dermed tror jeg det ble litt lite karber ... har sikkert motsatt effekt kan jeg tenkte meg... går sikkert saktere ned vis man kjører lavere ant karbs med vilje.. var ikke bevist , bare ble sånn

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:25   #16
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvalm og slapp

Ok Bare passer på deg vettu

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 22:28   #17
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kvalm og slapp

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Ok Bare passer på deg vettu

Takk for omtanken Bare koselig at du passer på vethu

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:01   #18
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kvalm og slapp

Men nå er jeg spent på den offisielle mandagsveiingen!!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:11   #19
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kvalm og slapp

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Men nå er jeg spent på den offisielle mandagsveiingen!!


den viser -3 kg ganske fornøyd.. men litt skuffet samtidig(tro det den som vil for vekta har vært dag i hele uka vist -4-5, men jeg landet da altså på -3 idag... ikke at det dårlig altså...

men da fikk jeg nåkk straffa mi for de 2 rugbrødskivene jeg spiste igår
det var helgakosen min lism...

men jeg han trent spinnin 4 dager i uken i 2 uker, drukket 3 liter vann om dagen, spist regelmessig.. så tror nåkk at det er disse forandringenene som har gitt resultate jeg da, ikke ketolyse i seg selv

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slapp og kraftløs Mumse Ketolysekuren 5 01-04-08 00:55
Dag 8, litt slapp og uvel Nea30 Ketolysekuren 1 29-03-08 14:20
Føler meg så slapp ? karoks Ketolysekuren 6 25-06-07 15:21
Hjelpes så kvalm jeg er, hodevondt også, har dette noe med kosten å gjøre? stinemarie Ketolysekuren 13 17-05-07 14:36
Kvalm? Isalien Spørsmål og svar 6 20-01-07 21:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no