Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

H&M og BH-str

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-10, 13:08   #76
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Faktisk så så hennes gamle bh'er med størrelse B/C for store ut i forhold til de nye! Så det er nok lurt på bli målt i en undertøysbutikk.

Str hos change og la senza er større enn "vanlige" butikker. Jeg bruker 80G på change, 80 E/F på la senza og 80 E på lindex. Man kan nesten ikke gå utifra en str, for alle butikkene har forskjellige. Bli målt på nytt hvor du går, for de har forskjellige størrelser

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 13:10   #77
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Som jeg tror jeg har sagt før i denne tråden, dersom man minsker i omkrets, så må man gjerne opp i cup-størrelse selv om puppene ikker har endret størrelse. Cup-størrelse har i hovedsak med forholdet mellom omkrets under og over puppene og mindre med selve størrelsen på puppene å gjøre. Derfor må også venninna mi som har omtrent nøyaktig like store pupper som meg, men som er veldig smal rundt ryggen bruke E/F-cup, mens jeg er B/C-cup, fordi jeg er bredere om ryggen enn henne.

Ja, det vet jeg. Men jeg mente at det var litt rart at når hun går ned i vekt, minker i omskretsen, så blir ikke puppene mindre. Hun har jo så og si samme cup i forhold til omkrets nå, som før. Og det syns jeg var heldig, for når jeg blir smalere rundt, ja, da følger puppene etter
Forklarte kanskje litt dårlig

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 14:40   #78
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Str hos change og la senza er større enn "vanlige" butikker. Jeg bruker 80G på change, 80 E/F på la senza og 80 E på lindex. Man kan nesten ikke gå utifra en str, for alle butikkene har forskjellige. Bli målt på nytt hvor du går, for de har forskjellige størrelser

Åh, jeg må si meg uenig. Eller en strl 85E/F var UTROLIG trang på La Senza, og på Change passet 80 helt ypperlig. Veldig stor forskjell på butikkene ja. Venninna mi reagerte også på at hennes "vanlige" bh størrelse IKKE passet på La Senza i omkrets.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:59   #79
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Ja, det jeg mener. Du må opp i str på La Senza og Change (Du mener bare hos La Senza, men ja, samme poenget)Jeg har handlet mest hos La Senza, og opplevd det ofte der, men som sagt så har jeg 80G på de tre bhene jeg har fra change og bruker 80 E på LS og Lindex. Det som er fint med change, syns jeg, er at str er str. Om de er større enn andre steder, så stemmer de overns innda i butikken i hvert fall. Hos La Senza kan en i 80 var løsere enn en i 85 og en i 80 være supertrang etc.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:03   #80
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Konklusjonen er at jeg er enig :P Men, syns også at change har små str. Fordi jeg IKKE bruker 80 G til vanlig. Herregud, høres ut som et telt! :P

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:11   #81
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Hos La Senza kan en i 80 var løsere enn en i 85 og en i 80 være supertrang etc.

Ja, dette er veldig frustrerende! Jo penere bh'en er, jo strammere er den faktisk!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:16   #82
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Ja, jeg vet! Og nå om vinteren så skulle jeg ønske at man bare kunne kjøpe ved å se på str, men må av med alle de j.... klærne og så prøve en som er for liten! Så på med klærne igjen og ut og kjøpe en med i hvert fall 5 cm mer for at den skal gå rundt.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:19   #83
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: H&M og BH-str

Jeg har opplevd at de vier seg godt ut da
Jeg kjøpte sånn 5 cm forlengelsesgreier, og kunne ta den vekk etter en uke.

Men etter jeg var hos Change er jeg nå helt frelst! Aldri opplevd SÅ BRA SERVICE.
Dama kom inn og ut av prøverommet med nye varer og størrelser, og sjekka at enhver jeg prøvde passet. (Godt jeg ikke er så sjenert, for jeg blotta jo alt, om ikke mer )

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:56   #84
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Ja, enig der. La Senza er helt uuuuuumulige når det komemr til å vie seg ut og! Konklusjonen er egentlig at jeg ikke liker la senza så godt, men syns de har mye fint til tider. Change kan bli litt enveiskjørt noen ganger. Men enig med servicen. La Senza har bare unge jenter uten pupper som egentlig ikke ka så mye, føler jeg, mens på change er de litt opp i åra og virker som de kan mer. Ååå, gud, nå fikk jeg så lyst til å handle undertøy. Men skal vente og se om de krymper nå når jeg er på slankern

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:22   #85
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: H&M og BH-str

Jeg går bare til La Lina i Oslo. ALDRI mer delte pupper, pupper som spretter ut, skjorter som ikke får på. Gikk jo ned 5kg på 1-2-3 hos La Lina! http://www.lalina.no/
Bh'ene er fine og behagelig, om enn stramme ja...

Gikk forøvrig fra 85DD (lindex, etc) til 75F/80G. Med andre ord alle de vanligste feilene, for stor omkrets og for liten cup.

Nå som jeg går ned i vekt må jeg nok snart over 70! Mein Gott! Og bh-cup'en har dessverre ikke forandret seg noe. Noen som vil ha??

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 22:23   #86
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: H&M og BH-str

Når man er stor med store pupper finnes det jo nesten bestandig noe å bruke, selv om det ligner på potetsekker

Prøv å lete etter en BH i 95A/95B.. *fnis*

Glad jeg er nede i 80 a/b, kan velge friere

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 18:16   #87
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Cherry, La Lina har masse bher i små cup som også er store rundt. Prøv der

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 18:38   #88
Trulta:)
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 4
Trulta:) er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av linesol, her.

Har gitt opp billig Bhåer. Har 3 som kostet skjorta, men de sitter ekstremt godt. Holder på plass det som skal holdes på plass.

Disse har jeg lenge og de holder seg like fint. Maria Jo legger ved en link. Jeg bruker den fra tidløsefavoritter, har en i svart og beige.http://www.mariejo.com/collection/cl...N/default.aspx

Kunne ikke vært mer enig. De mest fantastiske bhene jeg har hatt noen gang

Trulta:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 19:19   #89
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Å, så ikke det nederste du hadde skrevet cherry. Jaja...

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no