Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy-Life februar 2010

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-10, 09:29   #126
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei

Nå trenger jeg noen svar. Det var som jeg trodde. Jeg hadde bare gått ned 0.2kg denne uka og det er jo ingenting. Har jo vært flink hele uka. Er det andre som har opplevd det samme når de følger opplegget

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 09:45   #127
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Hei

Nå trenger jeg noen svar. Det var som jeg trodde. Jeg hadde bare gått ned 0.2kg denne uka og det er jo ingenting. Har jo vært flink hele uka. Er det andre som har opplevd det samme når de følger opplegget

Jeg har ingen fasitsvar, men har jo erfart det samme selv. Forrige torsdag hadde jeg bare gått ned 0,3 fra uken før, og i dag har jeg gått ned 1,5 fra forrige torsdag. Gjort det samme - men kroppen trenger litt tid på å omstille seg tror jeg. En liten pust i bakken før den gyver løs på ytterligere kilo på en måte.

Selv så jeg på forrige torsdag som en "viljestyrketest" for min del. Og besto! Lot meg ikke friste til å "trøste meg" med spiselige saker selv om kroppen ikke ga meg det jeg ønsket - og nå viser det seg at den spiller på lag igjen.

Men: en liten men viktig informasjon. Hvis den vekta du veier deg på på kurset er sånn som den de bruker der jeg går, så viser den bare vekt og fettprosent? Min viser som sagt en del mer (klinikk-vekt), og forrige torsdag - da jeg bare hadde gått ned 0,3 i vekt, så hadde jeg gått ned 0,7 i rent fett - så kroppssammensetningen ble bedre enn hva en enkel vekt kan fortelle deg.

Måler du deg? Jeg tar flere mål enn de gjør på kurset, fordi jeg syns det er motiverende og en god pekepinn på at det skjer noe i kroppen. Jeg måler hals, bryst, midje (smaleste rundt magen), mage (ved navelen), hofter/rompe, lår og overarm.

Stå på videre - du har jo veldig bra resultater så langt!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 17:28   #128
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg har ingen fasitsvar, men har jo erfart det samme selv. Forrige torsdag hadde jeg bare gått ned 0,3 fra uken før, og i dag har jeg gått ned 1,5 fra forrige torsdag. Gjort det samme - men kroppen trenger litt tid på å omstille seg tror jeg. En liten pust i bakken før den gyver løs på ytterligere kilo på en måte.

Selv så jeg på forrige torsdag som en "viljestyrketest" for min del. Og besto! Lot meg ikke friste til å "trøste meg" med spiselige saker selv om kroppen ikke ga meg det jeg ønsket - og nå viser det seg at den spiller på lag igjen.

Men: en liten men viktig informasjon. Hvis den vekta du veier deg på på kurset er sånn som den de bruker der jeg går, så viser den bare vekt og fettprosent? Min viser som sagt en del mer (klinikk-vekt), og forrige torsdag - da jeg bare hadde gått ned 0,3 i vekt, så hadde jeg gått ned 0,7 i rent fett - så kroppssammensetningen ble bedre enn hva en enkel vekt kan fortelle deg.

Måler du deg? Jeg tar flere mål enn de gjør på kurset, fordi jeg syns det er motiverende og en god pekepinn på at det skjer noe i kroppen. Jeg måler hals, bryst, midje (smaleste rundt magen), mage (ved navelen), hofter/rompe, lår og overarm.

Stå på videre - du har jo veldig bra resultater så langt!

Ja den vekta måler vekt og fettprosent. Nei, jeg skal ikke trøstespise. Håper du har rett og at vekta vil lenger ned neste uke. Ja jeg måler meg hver torsdag morgen og jeg hadde gått ned 7,5 cm.
Takk for svar. Det hjelper at det er andre som har opplevd det samme

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 18:57   #129
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei igjen

Nå har eg gått 3 uker akkurat på easylife shaken, har gått ned ca 10 kg og er fornøyd med det
Det eg lurer på om andre har vært borti er dette: Siste uken har eg følt at eg har mindre energi igjen, får lett hodepine, i dag har eg vært syyykt svimmel!! Er litt bekymret for om det er kroppen som reagerer på noe. Er det noen som har hatt samme "symptomene"?? og har det eventuelt gått seg til igjen??

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 22:02   #130
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

I dag har jeg hatt test nr. 3, dvs det har gått 6 mnd siden jeg startet på easylife. Sånn ca i alle fall.
Fremgang på alle punkter heldigvis, og denne gangen var det treningen som har hjulpet, ikke vekta. Har nemlig bare gått ned 3 kg siden forrige test. Det føles jo deilig da, at treningen gir resultater
Hadde også gått ned 1,3 kg siden forrige uke, så en ekstra liten bonus var jo det. Særlig siden jeg nå spiser vanlig mat igjen. Så det er altså mulig, selv om jeg trodde at etter avsluttet pulverkur ville jeg gå opp igjen. Juhu, jeg elsker ketose-kost!!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 09:18   #131
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av onlyxx, her.

Hei igjen

Nå har eg gått 3 uker akkurat på easylife shaken, har gått ned ca 10 kg og er fornøyd med det
Det eg lurer på om andre har vært borti er dette: Siste uken har eg følt at eg har mindre energi igjen, får lett hodepine, i dag har eg vært syyykt svimmel!! Er litt bekymret for om det er kroppen som reagerer på noe. Er det noen som har hatt samme "symptomene"?? og har det eventuelt gått seg til igjen??

Jeg husker ikke helt hvordan jeg hadde det etter uke 3, men jeg mener jeg hadde de samme symptonene som deg. Jeg følte også mindre energi. Syntes det var rart siden det heller skulle være stikk motsatt.

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 09:20   #132
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

I dag har jeg hatt test nr. 3, dvs det har gått 6 mnd siden jeg startet på easylife. Sånn ca i alle fall.
Fremgang på alle punkter heldigvis, og denne gangen var det treningen som har hjulpet, ikke vekta. Har nemlig bare gått ned 3 kg siden forrige test. Det føles jo deilig da, at treningen gir resultater
Hadde også gått ned 1,3 kg siden forrige uke, så en ekstra liten bonus var jo det. Særlig siden jeg nå spiser vanlig mat igjen. Så det er altså mulig, selv om jeg trodde at etter avsluttet pulverkur ville jeg gå opp igjen. Juhu, jeg elsker ketose-kost!!

Fantastisk bra. Gleder meg til jeg er der du er. Hvordan trener du? Hva slags mat spiser du?. Jeg skal jo begynne å spise igjen neste torsdag og da er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal spise

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 09:55   #133
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Fantastisk bra. Gleder meg til jeg er der du er. Hvordan trener du? Hva slags mat spiser du?. Jeg skal jo begynne å spise igjen neste torsdag og da er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal spise

Takk, fesmak Det er deilig tilfredsstillende, så du kan glede deg Hihi..
Jeg trener for det meste styrke, og utholdenhet på crosstrainer. På senteret jeg går, har vi sirkeltrening og power plate. Det har gjort mye bra for meg, og det er helt ålreit treningsform. Jeg er litt rutinemenneske, så om treningen blir ensformig er det ikke så farlig for meg.
Når det gjelder mat, spiser jeg mat som holder meg i ketose. Litt fordi jeg har noen kg igjen til mål, men mest fordi kroppen har det så bra på dette kostholdet. Dvs. ikke brød og den slags, men en del fett og protein. Det tok litt tid før vekta ville nedover etter easylife, men det er vel ike så rart. Det gjelder bare å ikke gi opp! Tålmodighet lønner seg fant jeg ut Lykke til da!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 10:37   #134
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

I dag har jeg hatt test nr. 3, dvs det har gått 6 mnd siden jeg startet på easylife. Sånn ca i alle fall.
Fremgang på alle punkter heldigvis, og denne gangen var det treningen som har hjulpet, ikke vekta. Har nemlig bare gått ned 3 kg siden forrige test. Det føles jo deilig da, at treningen gir resultater

Jeg tror jeg er litt kort i hue jeg - for jeg skjønner ikke hva du mener med "test nr. 3".... Kan du mate meg med te-skje tror du?.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 19:11   #135
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg kan gjerne mate
Test nr. 3 er altså den 3. i rekken av fysiske tester vi har på kurset. Har ikke alle det?? Den første hadde vi ved oppstart, og så hver 3. måned etter det. Sånn tester kan vi ha så lenge vi er medlem på senteret faktisk.
Man tester kondisjon, sit-ups, push-ups, bevegelighet m.m... Veldig bra tilbud syns jeg!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 19:41   #136
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Jeg kan gjerne mate
Test nr. 3 er altså den 3. i rekken av fysiske tester vi har på kurset. Har ikke alle det?? Den første hadde vi ved oppstart, og så hver 3. måned etter det. Sånn tester kan vi ha så lenge vi er medlem på senteret faktisk.
Man tester kondisjon, sit-ups, push-ups, bevegelighet m.m... Veldig bra tilbud syns jeg!

Takk for mating

Sånne tester har jeg aldri hørt om.....ikke noe som gjøres der jeg går i hvert fall.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 20:27   #137
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Nok en ting som er forskjellig altså.... Rart!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 01:02   #138
Martheoo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 4
Martheoo er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Nok en ting som er forskjellig altså.... Rart!

Lurer på hva dere andre betaler i mnd og slikt?

Martheoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 09:51   #139
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg betaler 1390,- i seks måneder, og deretter 359,- pr. mnd. (honnør/student-pris - full pris er 459,- eller no' sånn tror jeg)

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 10:41   #140
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei

Jeg betaler 990 i 1 år. I går sprakk jeg kraftig. Jeg åt hjemmelaget pizza og en flaske rødvin. Må se og hente meg inn igjen. Jeg har heller ikke hørt om test.
Noen andre som har sprukket slik som jeg mens de er på kur?

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 11:30   #141
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Hei

Jeg betaler 990 i 1 år. I går sprakk jeg kraftig. Jeg åt hjemmelaget pizza og en flaske rødvin. Må se og hente meg inn igjen. Jeg har heller ikke hørt om test.
Noen andre som har sprukket slik som jeg mens de er på kur?

Hei fesmak.

Det første eg tenkte når eg leste innlegget ditt var...1 flaske rødvin?? Ble du ikke enormt full?? hehe Har liksom hørt at vi tåler utrolig lite i denne ketosefasen
Eg er av den oppfatning at det ikke er fullstendig krise om en sprekker litt, er jo bare en selv det går utover, ting tar litt lenger tid (iallefall om en kommer ut av ketosen). Syns vi ofte har en tendens til å være altfor streng med oss selv eg.
I går feiret eg 3 uker på kun pulver med 100g kyllingfile og bittelitt brokkoli Det var egentlig litt skuff...ikke så godt som eg hadde drømt om faktisk...og fikk masse sånne ekle små klumper bakerst på tungen, herregud...noe skal det jo alltid være

Du har jo et kjempefint resultat så langt!! Nå er det bare å se fremover og komme inn i rutinene igjen Masse lykke til.

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 21:28   #142
Martheoo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 4
Martheoo er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg betaler 1390,- i seks måneder, og deretter 359,- pr. mnd. (honnør/student-pris - full pris er 459,- eller no' sånn tror jeg)

Hehe, vi betaler 1299,- hver mnd i 1 år. Har hørt at tidligere var det 1299,- i seks mnd og vanli treningsavgift resten av året. Så vi spurte eieren av senteret. Nei, de hadde fått beskjed av hovedkontoret til Easylife at ALLE måtte betale det samme over hele landet pga. konkurranse og slikt i Oslo området og andre store byer (her i byen er det bare 1 plass som har easylife og de kunne derfor tenkt seg å bare ha 1299,- i et halvt år for deltakerne sine) Grett å vite at det bare var tull da!

Martheoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 11:05   #143
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Så rart at det er variasjoner på kursavgiften også :-)

Hvis jeg har forstått det rett betaler vi 995,- i 6 måneder og vanlig treningsavgift resten av året - litt i underkant av 500,- i måneden..

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:26   #144
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Nei, nå må jeg skjerpe meg. Jeg har bare fortsatt å sprekke. Hvorfor skal at være så vanskelig. Har lyst på mat hele tiden. Jeg har vært flink med treninga da, men kosten er jo minst like viktig. Nå skal jeg klare meg ut dagen. Jeg trenger nok hjelp til motivasjonen. Gruer meg skikkelig imorgen da det er kurskveld og jeg må fortelle om hva jeg har gjort. Jeg skulle jo liksom gå på bare pulver ut denne uka og. Helt utrolig når jeg har klart det i 5 uker så presterer jeg å ødelegge alt. Nå er jeg virkelig skuffet over meg selv.

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 11:15   #145
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei du fesmak
Kan du fortelle litt om disse sprekkene dine? Hva består de i?

Og så: Får jeg lov til å arrestere deg litt? (gjør det uansett hva du svarer, så bare svar "OK" du )

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Gruer meg skikkelig imorgen da det er kurskveld og jeg må fortelle om hva jeg har gjort. Jeg skulle jo liksom gå på bare pulver ut denne uka og. Helt utrolig når jeg har klart det i 5 uker så presterer jeg å ødelegge alt. Nå er jeg virkelig skuffet over meg selv.

Du snakker om dette som om du har gjort noe kriminelt, og det har du vel ikke? Du har ikke drept noen i karbo-rus, har du vel? Jeg vil gjette at du rett og slett er menneskelig.

For det første, så er det NÅ jobben begynner sånn jeg ser på det. Nå når vi har gått på pulver en stund, lysten på mat begynner å innhente oss, gamle vaner begynner å "pirke oss i siden" - for nå har ikke Easy Life nyhetens interesse lenger. Den første måneden på hvilken som helst kur fungerer som regel veldig bra - og så begynner det tøffe.

For det andre, så har du ikke ødelagt alt! Det er det mest IDIOTISKE uttrykket jeg vet om!! Blir skikkelig provosert av dette jeg, og jeg påstår at det er media og evt. kursledere som har prentet denne tanken inn i hodet på oss.

Hvis en sprekk VIRKELIG hadde ødelagt alt, så ville følgende skjedd:
- alle kilo man har gått ned, hadde kommet på igjen
- alle nye vaner, tanker og følelser ville blitt nullstilt og man ville vært tilbake der man startet

Har det skjedd??

Og denne "nå er jeg virkelig skuffet over meg selv" - hva skal du bruke det til? Hvorfor ikke tenke som så at det er bra den sprekken kom såpass tidlig i prosessen, for da har du masse tid til å brette opp ermene og gå tilbake til de tingene du vet du skal. Det er jo ikke mer vanskelig enn at du sier til deg selv: nå blir det en uke til på pulver - for dette vet jeg at jeg kan. Jeg bare glemte meg litt...

Ikke vær så streng mot deg selv. Hadde du vært så streng mot meg hvis jeg hadde fortalt det samme?

og - stå på videre, dette fikser du helt fint!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 14:37   #146
Tojne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 26
Tojne er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Så fint skrevet Fedonisten, og jeg er helt enig med deg.

__________________
Tojne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:10   #147
RitaBo
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 50
RitaBo er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei alle easy lifere.
Jeg er også helt enig med Fedonisten. Veldig bra og få noen kloke ord. Jeg er i min 4.uke, begynner på den 5. i morgen. Skal på kurset i morra, og gruer meg. Jeg har spist middag som består av lavkarbo grønnsaker og kjøtt, fugl eller fisk ved siden av. Jeg vet at jeg kan gå opp i vekt når jeg innfører mat igjen, og jeg har ikke gått opp mer enn 200 gram (på min egen vekt), men likevel blir jeg så skuffa. Dagene fram til middag er så tøffe, og jeg er redd jeg gjør noe feil. Hva spiser dere?

RitaBo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 15:19   #148
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Hei du fesmak
Kan du fortelle litt om disse sprekkene dine? Hva består de i?

Og så: Får jeg lov til å arrestere deg litt? (gjør det uansett hva du svarer, så bare svar "OK" du )


Du snakker om dette som om du har gjort noe kriminelt, og det har du vel ikke? Du har ikke drept noen i karbo-rus, har du vel? Jeg vil gjette at du rett og slett er menneskelig.

For det første, så er det NÅ jobben begynner sånn jeg ser på det. Nå når vi har gått på pulver en stund, lysten på mat begynner å innhente oss, gamle vaner begynner å "pirke oss i siden" - for nå har ikke Easy Life nyhetens interesse lenger. Den første måneden på hvilken som helst kur fungerer som regel veldig bra - og så begynner det tøffe.

For det andre, så har du ikke ødelagt alt! Det er det mest IDIOTISKE uttrykket jeg vet om!! Blir skikkelig provosert av dette jeg, og jeg påstår at det er media og evt. kursledere som har prentet denne tanken inn i hodet på oss.

Hvis en sprekk VIRKELIG hadde ødelagt alt, så ville følgende skjedd:
- alle kilo man har gått ned, hadde kommet på igjen
- alle nye vaner, tanker og følelser ville blitt nullstilt og man ville vært tilbake der man startet

Har det skjedd??

Og denne "nå er jeg virkelig skuffet over meg selv" - hva skal du bruke det til? Hvorfor ikke tenke som så at det er bra den sprekken kom såpass tidlig i prosessen, for da har du masse tid til å brette opp ermene og gå tilbake til de tingene du vet du skal. Det er jo ikke mer vanskelig enn at du sier til deg selv: nå blir det en uke til på pulver - for dette vet jeg at jeg kan. Jeg bare glemte meg litt...

Ikke vær så streng mot deg selv. Hadde du vært så streng mot meg hvis jeg hadde fortalt det samme?

og - stå på videre, dette fikser du helt fint!!

Takk for flott svar. Jeg kan godt fortelle om sprekkene jeg hadde. Det startet på fredag da jeg tok hjemmelaget pizza og 1 flaske rødvin. Lørdagen kom og jeg hadde tenkt å kjøre på festen men så slapp jeg og da var det vin igjen. Spiste et par toast og litt gryterett. Søndag skulle vi vaske og rydde etter festen og jaggu ble det ikke noen glass vin da og + gryterett. I går innhentet¨jeg meg litt og spiste kyllinglår. I dag har jeg spist en halv karbonade. Har planlagt en salat til middag. Fra imorgen er det full skjerpings.

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:07   #149
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Må si meg enig med Fedonisten.OK - du "sprakk". Glem det og fokuser på det du har fått til!! Du er bare menneskelig - og ved å dvele ved det, vil det ikke gagne noen - aller minst deg selv.Jeg droppet pulver etter 2 uker (av ulike grunner) og det er vel bare 1-2 på kurset jeg går på som går på Mix nå hvor de tar 3 kosterstattere og spiser 1 måltid (jeg begynte 28. januar). Jeg går ikke like raskt ned, men jeg har gått ned nesten 5 kg og har begynt å legge til meg nye vaner. Det har sikkert du også.Alle stegene vi tar for å få til en ny livsstil er en god begynnelse, noen ganger snubler og sklir vi et par skritt tilbake, men det er bare å ta et nytt steg. Det blir bedre! Det er iallefall jeg sikker på.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:21   #150
NOLUNA
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 12
NOLUNA er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

hei,jeg har gått på kurset i 5 uker, 3 uker på erstatter en uke på mix og nå en uke på mat(Lavkarbo). Jeg betaler 1399 i 6 mnd etterpå vanlig avgift. Vi betaler også 700 kr uken for pulvere, har hørt det er litt forskjell i pris der også. Jeg har gått ned 10 kilo på disse ukene, og sliter nå med å få i meg mat ofte nok. 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider er ofte når man har ødelagt seg selv med max 2 måltider om dagen før. I easylife boka står det 8+8+8 dvs 8 kun kost, 8 1 måltid og 8 mix, men ingen i min gruppe følger den.Vi også fikk beskjed etter 14 dager at vi kunne spise litt protein, men du må komme i ketose først. Gøy at det er felre en meg på denne type kur

NOLUNA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life høst 09 Camillas Andre dietter 228 02-12-09 16:37
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no