Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Ang. karbohydrater ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-08, 17:15   #1
Mamma til 2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 8
Mamma til 2 er på en erverdig vei

Ang. karbohydrater ...

Nå har eg bestemt meg for å prøve denne kuren... Fett kuren.. Idag kosa eg meg med egg, pølse og bacon.. (ikke alt på en gang da)
Men eg blir jo litt kvalm må eg si når det bare er slike fete ting.. Men eg lurer på, når eg har nådd min trivselsvekt, skal eg da begynne med karbo. igjen? Eller skal eg ta det gradvis?? Og raser ikke kg på igjen når kuren er avsluttet??

Mamma til 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skalderman Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:46   #2
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater..

Hei Mamma til 2, og grattis med start på lavkarbo! Det at du blir kvalm av alt det fete er ganske "naturlig".

Eller, i allefall hadde jeg det slik i begynnelsen også. Nå har jeg vennet meg til det forlengst, og synes det er kjempegodt med bacon, ribbefett, fete ribbebiter osv. Vel, fettranden på koteletter klarer jeg ikke men det betyr ikke så mye. Jeg passer på å få i meg fett i form av rømme og smør hvis maten blir for mager.

Grunnen til jeg ble så kvalm i begynnelsen, er at jeg var så hjernevasket på at fett er farlig og ekkelt. Vi får jo høre det rundt oss hele tiden - overalt. Det går over etterhvert. Etter en stund på lavkarbo, vil du kanskje synes magert kjøtt og en enkel salat er gørrkjedelig.

PS: De pølsene dine - har du sjekket innholdet på de? Veldig mange pølser består av ganske mye soya og stivelse.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:54   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater..

Nå glemte jeg helt å svar på spørsmålet ...

Det går fint an å øke karbohydratene gradvis etter ferdig slanking. Det er mange som gjør det, men jeg skjønner egentlig ikke vitsen. Det er karbohydrater som har fått oss fete, og jeg vil tro at vi blir fete igjen hvis vi begynner å spise like mye karbohydrater som før vi begynte på lavkarbo.

Å øke karbohydratene med grønnsaker fungerer veldig fint for mange. Øker man med brød og bakervarer, vil nok kroppen begynne å kreve mer karbo etterhvert også. Og da havner man i sukkertåka igjen.... sukk.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:01   #4
Mamma til 2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 8
Mamma til 2 er på en erverdig vei

Sv: Ang. karbohydrater..

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Nå glemte jeg helt å svar på spørsmålet ...

Det går fint an å øke karbohydratene gradvis etter ferdig slanking. Det er mange som gjør det, men jeg skjønner egentlig ikke vitsen. Det er karbohydrater som har fått oss fete, og jeg vil tro at vi blir fete igjen hvis vi begynner å spise like mye karbohydrater som før vi begynte på lavkarbo.

Å øke karbohydratene med grønnsaker fungerer veldig fint for mange. Øker man med brød og bakervarer, vil nok kroppen begynne å kreve mer karbo etterhvert også. Og da havner man i sukkertåka igjen.... sukk.



Sukk, eg higer etter noe godt å spise nå, mange timer sia sist, men kjøleskapet er et trist syn i kveld, får shoppe litt i mårå... Ang. denne kuren så sliter eg litt allerede. Alle mine 3 gutter høljer innpå med melk, sukker og havregryn... ELSKER dette jeg også, og er sååååå misunnelig...
Betyr dette at jeg må gi avkall på dette for ever???

Mamma til 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skalderman Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:20   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater..

Neida, du må ikke gi avkall på det forever. *trøste*

Hvis du er sulten - fort deg å spise! Ingen skal behøve å gå sulten på Skaldemans diett! Stek deg litt bacon og egg, ta deg en tallerken med kokt egg, ost, oliven, tunfisk og majones. Spis deg mett med riktig mat.

Jeg har en mistanke om at du akkurat har begynt på Skaldeman? Det tar noen dager før karbohydratene går ut av kroppen, og så lenge de er der krever kroppen mer karbo. Det er forferdelig ubehagelig, men det går snart over! Stå imot!

Etter en uke eller no, vil du merke at du ikke fyser på noe godt i kjøleskapet mellom måltidene lenger.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 22:38   #6
Mamma til 2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 8
Mamma til 2 er på en erverdig vei

Sv: Ang. karbohydrater..

Hvor mange dager tar det da før "karbolageret" er ute av systemet? Og hvordan merker jeg det??

Mamma til 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skalderman Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:16   #7
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater ...

Antall dager varierer. Noen bruker en uke eller mer - andre bare to, tre dager. Du kan kjøpe ketostix på apoteket. De vil vise om du er i ketose eller ikke (være i ketose = kroppen bruker ketogener som forbrenning i stedet for karbohydrater... eller no sånt).

Jeg bruker de ikke lenger, men i begynnelsen var de greie å ha, for alt var så nytt da. Ketosestix er noen sånne strips som tester urinen. Det spiller ingen rolle når på døgnet du tester, og det er merket på boksen hva slags farge den har hvis du ikke er i ketose.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:27   #8
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater ...

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Ketosestix er noen sånne strips som tester urinen. Det spiller ingen rolle når på døgnet du tester, og det er merket på boksen hva slags farge den har hvis du ikke er i ketose.

Leste akkurat om dette i boka, og der står det at det bør testes om kvelden, for på morgenen kan man få litt utslag uansett, fordi kroppen har fastet i mange timer.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 13:01   #9
Mamma til 2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 8
Mamma til 2 er på en erverdig vei

Sv: Ang. karbohydrater ...

Hva kan jeg erstatte brød/havregryn med da? Knekkebrød?? Og hva annet enn vann kan jeg drikke, bøtter på i lassevis, og kunne tenkt meg noe annet enn bare vann hele dagen... Kan jeg drikke kaffi/te?

Mamma til 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skalderman Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 13:21   #10
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Ang. karbohydrater ...

Når du først begynner å finne oppskrifter her inne, så blir man hekta!
*Brød (Iset-brød anbefales! Uten mel)
*Vafler (pepperkakevafler)
*Supper (tomatsuppe med kjøttdeig)
*Ovnsbakt kylling
*"Vaniljeis med jordbær" (uten sukker)
*Rømmegrøt (uten mel)
Her inne er det masse, masse deilige forslag.

Når det gjelder hva du skal drikke, så anbefales vann sterkt, fordi det gjør det lettere for fettet å bli skilt ut. Men cola light (den er nemlig uten aspartam) er uten karbohydrater. Er jo ikke sunt likevel, men ganske lovlig. (NB. Noen opplever at nedgangen stopper opp hvis de spiser kunstig søtstoffer)
Stikk innom noen journaler for å få råd, start gjerne din egen journal så kommer det alltids rennende inn folk med oppmuntring..
Lykke til!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 16:27   #11
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater ...

Jeg har funnet en kjempegod oppskrift i en av disse lavkarbobøkene. Den bruker jeg ofte når jeg skal lage med noe kjapt - og når jeg før i tiden bare skulle ha en brødskive:

Lapper:
- 3 eggeplommer stavmixes sammen med et halvt beger cottage cheese
- 3 eggehviter stivpiskes
* Rør lett sammen
- Rør i en god neve revet ost av fritt valg (helst hvitost, da )
* Krydre blandingen etter egen smak med f.eks. salt, pepper, cayenne, grønne krydder osv.

Legges på stekeplaten med skje (husk bakepapir) Stekes i ca. 20 minutter på 200 C, eller til de blir gylne.

Dette er yummi! Ta på godt med meierismør og noe godt pålegg.


Godt vann:
- Fun Light
- Ta deg en Cola Light/Cola Zero en gang iblandt (lørdagskos?)
- Vann med sitron/lime (kjedelig det også... jeg vet.)

Lørdagsgodt:
- Bacongull med rømmedip (har enda ikke blitt lei det)
Bland i litt tandori/masala krydder i rømmen så har du en perfekt dip som smaker bedre en de fæle ferdigposene du får kjøpt ved potetgullhylla. Tandorikrydderet finnes i de aller fleste butikker der salt og pepper står.

Havregrøt/Cornflakes:
Spis det gjerne - men da går du ikke ned i vekt.
Rømmegrøt eller smørgrøt lages på 5 minutter.

Rømmegrøt:

- Et beger med rømme
- et halvt glass med en blanding av fløte og vann (3 dele fløte og en del vann)
* La det koke litt.
- Tilsett Johannesbrødkjernemel som tykningsmiddel - ikke bruk maisenna eller potetmel, og for all det ikke hvetemel. Mengden aner jeg ikke, det blir forskjellig hver gang... Jeg blander det ut med vann først og da må jeg være superrask så det ikke stivner i glasset. Tips om JHBKM mottas med takk
- Litt salt

Etter et par, tre minutter er den ferdig. Husk en solid klatt med meierismør, Splenda, Kanel og rød Fun Light!

Åh, nå ble jeg sulten....

Omelett:
3 egg piskes sammen med en svett fløte. Krydre og stek. Omelett er en multirett, den kan blandes så mye godt!

Det ble mye, men jeg anbefaler deg å surfe på oppskriftene her innn. Det kryr av skikkelig gode lavkarbomåltider - og inspirasjon til å lage de!


Sist redigert av Veggpryd : 22-01-08 kl 16:45. Årsak: La til noen kjappe matretter
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 17:54   #12
Mamma til 2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 8
Mamma til 2 er på en erverdig vei

Sv: Ang. karbohydrater ...

Takk takk for supre oppskrifter..
De må eg prøve, er lei egg, bacon nå....
Eg har vore heilt ødelagt i dag.. Spiste i 12.30 tiden-gikk for å handle for å så hente guttene mine på bhg.og skole. Til vanlig bruker eg ca. 25min.hjemover fra bhg. I dag brukte eg 1 (!!!) time. Beina mine var som blylodd, og måtte ta pause etter bare noen meter... Er det normalt å bli sååå totalt utslått??

Mamma til 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skalderman Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:27   #13
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater ...

Ja, det er veldig vanlig. Har vært der selv. Det går over etterhvert det også, og da føler du deg piggere en noengang!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 20:49   #14
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ang. karbohydrater ...

Si fra hvis dere kommer over en oppskrift på øl med null karber
Det er vel det eneste jeg savner veldig, men nåjå - det er et luksusproblem.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:01   #15
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Ang. karbohydrater ...

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Si fra hvis dere kommer over en oppskrift på øl med null karber
Det er vel det eneste jeg savner veldig, men nåjå - det er et luksusproblem.

Øl uten karbo finnes ikke. men både Tuborg og Ringnes Lite er brukbare. 2,5kh pr halvliter. Redlight Beer set samme. Grans hadde en variant de også, men vet ikke om den finnes lenger.(billig)

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 21:07   #16
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ang. karbohydrater ...

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Øl uten karbo finnes ikke. men både Tuborg og Ringnes Lite er brukbare. 2,5kh pr halvliter. Redlight Beer set samme. Grans hadde en variant de også, men vet ikke om den finnes lenger.(billig)


Takker for tips, da kan man tillate seg litt øl i ny og ne

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 10:45   #17
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater ...

Åh, øl. *savne*
Må innrømme at jeg tar meg en øl noen få ganger (med litt dårlig samvittighet, da), men heldigvis er jeg veldig glad i rødvin også.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 10:58   #18
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Ang. karbohydrater ...

Om dere skal til sverige så finnes det lavkarboøl her også.
Spendrups Bright Brew - 1 g karbohydrater!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 12:03   #19
Annemora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Innlegg: 38
Annemora er ny på veien

Sv: Ang. karbohydrater ...

Opprinnelig lagt inn av Goggen, her.

Øl uten karbo finnes ikke. men både Tuborg og Ringnes Lite er brukbare. 2,5kh pr halvliter. Redlight Beer set samme. Grans hadde en variant de også, men vet ikke om den finnes lenger.(billig)

Får du tak i Redlight er den å foretrekke - den har 0,5 g karbohydrat pr 100 ml, dvs 2,5 g karbohydrat pr halvliter.

Tuborg Lite og Ringnes Lite har begge 1 g karbohydrat pr 100 ml, dvs 5 g karbohydrat pr halvliter; det er dobbelt så mye som Redlight.

Du kan med andre ord nyte 2 halvlitere Redlight å få i deg like mange karbohydrater som ved 1 halvliter Tuborg eller Ringnes Lite.

__________________


Annemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtype-diett + lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 19:04   #20
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ang. karbohydrater ...

Opprinnelig lagt inn av Annemora, her.

Du kan med andre ord nyte 2 halvlitere Redlight å få i deg like mange karbohydrater som ved 1 halvliter Tuborg eller Ringnes Lite.

Og de vet å ta seg betalt også, tror jeg blir nødt til å melde overgang til vin, som jeg ikke er så veldig glad i

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 14:57   #21
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Ang. karbohydrater ...

jeg målte blodsukkeret etter 4 halvlitere med rignes lite og det var 5,9 - så det gir ganske lav belastning!

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ang karbohydrater. cilemora Ketolysekuren 11 02-09-07 23:07
Ang mengden karbohydrater annemo Ketolysekuren 1 03-06-07 22:18
Å kombinere fett og karbohydrater Fettet Lavkarbo generelt 3 10-02-06 17:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no