Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketostix?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-08, 11:48   #1
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Ketostix?

Hvor lang tid går det før en har bommet eller spist feil før det slår ut på stixen er det mulig å gå opp 2 kg på 1 døgn veide meg igår morges, var da 71,1 kg idag 73 Må jo si det da at jeg ikke gjorde bommelom igår, så det kan jo være det som er årsaken. Får se det ann til neste fredag da jeg har veiedag det samme skjedde forige uke også. Nå er det slutt på snikveiing for meg, blir jo helt deppa av det. Tar jeg vekta igår så har jeg kun gått ned 2 kg siden jeg starta på ketolysekuren for 4 uker siden, hadde jo trodd at jeg sulle gått ned mer. Gikk ned 2 kg de 2 første ukene, men etter det har det gått opp og ned de 2 kg som en jojo. Teller karber og har kutta ut det meste av fløten. Hadde håpet at jeg skulle fått vekk de kg mine nå med lavkarbomat for ingen ting annet har julpet. Går tur hver dag og føler at jeg er flink og gjør alt riktig, men resultatene uteblir

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketostix og Fløte Skorpia Atkins kosthold 23 10-07-11 12:11
Billige ketostix! elian Lavkarbo generelt 9 21-06-10 16:35
Ulikt utslag på ulike ketostix Lubbelura Ketolysekuren 7 06-04-09 00:01
Solsikkefrø, ketostix, Mentos.... nita58 Ketolysekuren 2 19-02-07 15:29
Ketostix Benzo Spørsmål og svar 6 16-09-05 22:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no