Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Positive kommentarer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-10, 17:04   #1
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Positive kommentarer

--------


Sist redigert av Etherena : 03-01-11 kl 19:17.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 17:11   #2
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Positive kommentarer

Jeg får kommentarer om at jeg ser mye slankere ut. Men, dette er fra folk som vet jeg går på kur, så jeg føler ikke at det "betyr" like mye på en måte..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 17:12   #3
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Positive kommentarer

De koseligste tingene jeg har hørt har ved tre anledninger fra ulike mennesker som står meg nært vært "Så godt du ser ut, Sandra", og ikke med den undertonen av at "godt" seg rund ut, men fresh i ansiktet, litt mer energi og aura Veldig koselig

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:12   #4
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Positive kommentarer

jeg bor på en liten plass og får mange ganger høre...herregud hvor blir det av deg da....så slank du har blitt hva gjør du? og det er utrolig morro å høre gir litt ekstra motivasjon også da

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:17   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Positive kommentarer

Jeg har gått ned hele 2 kilo - TO - og en godt voksen og godt rundt kvinne i slekta mener at jeg må ha gått ned mye mer enn det. Hun påstår at klærne henger og slenger rundt meg og at jeg har blitt sååå tynn. Jeg har vel gått inn litt i cm, men ikke så voldsomt mye altså. Hun var veldig interessert i hvordan jeg spiser nå da - og med sin dia2 og overvekt så....

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 22:00   #6
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Positive kommentarer

Får masse positive tilbakemeldinger Ikke så mye på vekt og det der enda, for det synes ikke enormt godt enda. MEN, nesten alle jeg kjenner har kommentert humøret de siste månedene og det er enda viktigere!

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 13:11   #7
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: Positive kommentarer

Haha, jeg har (etter en periode med ketolyse) hatt en "tvunget" sprekk på over en måned. Alle som visste at jeg spiste lavkarbo før, og som ikke kommenterte det en dritt da, skal ABSOLUTT spørre meg om hvor mye jeg har gått opp etter jeg begynte å spise høykarbo igjen

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 13:31   #8
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Positive kommentarer

I tillegg så ser jeg det veldig godt på andre som har lagt om til lavkarbo.

Det at jeg gikk ned 40kg førte til at mange rundt meg også la om kosten, og jeg blir like overrasket hver gang jeg møter de over hvor godt de ser ut.

Tydelig at det ikke bare vekten som påvirkes av lavkarbo

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 10:03   #9
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Positive kommentarer

Det er sååå hyggelig med positive tilbakemeldinger!
Sist uke i kantina på jobben kom en av damene på salgsavdelingen bort til meg og sa at jeg så så slank og flott ut!
Hun lurte på hva jeg spiste og da måtte jeg jo legge ut om lavkarbo

Det gir inspirasjon videre

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 14:11   #10
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Positive kommentarer

Alt blir jo litt bedre, synes jeg da. Med vekttap, stort eller lite, så kommer litt bedre humør og selvtillit. Dette vises veldig godt. De fleste bemerker at jeg ser ut som et nytt menneske, selv om jeg vet at det ikke vises så enormt mye på vekta enda. Men jeg har det jo mye bedre med meg selv.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 17:10   #11
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Positive kommentarer

Jeg opplevde noe spesielt i går.Jeg traff på en dame som har vært kunde hos meg for ca 3-4 år siden har ikke sett henne siden.Hun sa:kan jeg spørre deg om hvorfor du er blitt så tynn(med en litt bekymret minne)hehe jaja det er første gang noen har sagt det til meg.Jeg sa nå sånn det var at jeg hadde gått inn for det skiftet kosthold åsså videre..
Men for å si det sånn da har jeg noen mange kilo igjen til jeg har nådd målet mitt da...så jeg er for all del ikke tynn ennå.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjekt med positive reportasjer iblant streber Generell ernæringsdebatt 9 29-09-10 16:27
Nasjonalt råd for ernæring positive til lavkarbo trillian78 Nyheter / media 64 08-12-09 16:19
Positive bieffekter krokodillen Livets lyse side 9 23-08-09 17:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no