Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Hva i all verden gjør jeg galt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-07, 18:51   #1
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Hva i all verden gjør jeg galt?

Har fulgt Skaldeman sine råd siden 10 mars og har ikke gått ned noen ting, dette er fortvilende. Det er like før jeg gir opp dette også, HJELP!!!

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:11   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt??

Opprinnelig lagt inn av berit, her.

Har fulgt Skaldeman sine råd siden 10 mars og har ikke gått ned noen ting, dette er fortvilende. Det er like før jeg gir opp dette også, HJELP!!!

Tipper du må legge inn et par eksempler på hva du spiser/drikker, for at noen skal svare mere eksakt....Og gjerne hvor mye overvekt du har. Har du lite, er det nok vanskeligere å gå ned...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:19   #3
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt??

Spiser omtrent hva jeg vil bare det ikke er karbohydrater i det, er svært nøye med det. Ellers har jeg minst 30 kg som burde forsvinne

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:20   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt??

Skriv opp en dagsmeny, du..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:25   #5
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt??

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Skriv opp en dagsmeny, du..

Frokost; bacon med 3 stekte egg
Lunsj: en skål salat med pestodressing (oljebasert) på kantina, ingen karbo
middag: en skål sodd med noen små kjøttboller og 1 gulerot
aftens: 2 stekte koteletter med 2 ss creme f.
Dette er dagens meny

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:32   #6
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt??

I tillegg til at jeg har vært veldig nøye på å ikke spise karbo har jeg trent 3 g i uken à 1 time. Er det rart jeg synes jeg spinner rundt i gammelt fett???

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 01:19   #7
juni78
Nytt Medlem
 
juni78 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 45
Innlegg: 4
juni78 er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Du skriver at du har spist sodd og gulrot. Sodd inneholder vel en del poteter, som inneholder mye karbohydrater? Og gulrot inneholder en del karbohydrater. Dette er ikke akkurat lavkabomat. Er usikker på Skaldemans diett hvor mye karbo han anbefaler, men dette kan være grunnen til at du ikke går ned i vekt

Sikkert noen som følger Skaldeman som kan svare deg bedre.

Lykke til uansett

__________________
Delmål 1



Hovedmål

juni78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 06:49   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Hei
Du har sent med en PM og ber meg svare på dette. Det burde vel Skaldeman klare. Men du skriver at du har bestillt "Slank med ketolysekuren" der vil du oppdage at varierte grønnsaker og salater er viktige for ketosen. Det er korrekt med sodden, dels er det en del KH i gulrøtter og kjøttbollene er klisteret sammen med potetmel. Hvis det er poteter i har du hele forklaringen.
Les boken om ketolysekuren godt, den er kortfattet og lett forståelig.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 07:05   #9
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Skaldeman???

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 08:10   #10
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Spis mer rent fett. Lag deg en "saus" bestående av rent meierismør som du sauser på frokosten din og kveldsmaten din. Ligg unna grønnsaker etc. en stund. Prøv det. Samme hva man sier er det faktisk slik at enkelte av oss blir "tykke" av grønnsaker.
Kanskje er du så karbosensitiv at selv små grønnsaksbiter kludrer det til for deg.
Dette virket i alle fall for meg. Men du må jo selv avgjøre hva du gjør og hører på!

Faktisk er det jo slik at det som virker for en gitt person ikke virker for en annen, og motsatt.

Du kan sikkert med fordel utsette frokosten noen timer. Om natta forbrenner du optimalt av fettet ditt og du trenger ikke ete frokost om du ikke er sulten. det mener også ernæringseksperten Svihus.

Se hva jeg skrev i artikkelen om den svenske undersøkelsen som noen lurte på var skremmende (av Frank) om de gamle georgianerne.
De spiste en perfekt Atkins-diett før Atkins selv visste om det.

Er du redd for å mangle noen vitaminer eller mineraler, trenger du ikke det, men kjøp deg gjerne en enkel Vitaplex som dekker de viktigste vitaminer og mineraler. Koster noen og førti kroner og gir deg forbruk i 100 dager med vanlig dose. Bruker den selv. Den er god selv om den er billig.

Det kan nok være lurt å kontakte legen din for å få sjekket stoffskiftet ditt eller om noe annet ufarlig kan ligge bak. Det kan jo også gi problemer, selv om det faktisk er ganske sjeldent, i alle fall i forhold til det vi tror. Men du var jo flink til å trene husker jeg fra før.

Dette fikser du helt sikkert Berit. det fortjener du. Don't give up!!!

  Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 08:42   #11
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Takker for respons, når det gjelder soddet så utelot jeg potetene selvsagt. Gulrot skal jeg ikke spise mer skjønner jeg. Takk Slaskalainen for dine råd spesielt. God påske ti dere alle,blir uten nettforbindelse

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 10:17   #12
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

vet ikke om det er av interesse, men jeg hadde problemer med å gå ned de 2 første ukene selv, så kuttet jeg ut osten og nøttene som ser ut til å ha gjort underverker. Kanskje prøver jeg å legge til ost igjen for å se om det går.

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:41   #13
Fargo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 13
Fargo er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt??

Jeg ser at du trener 3 ganger i uken. Er dette noe du har begynt med etter at du begynte på skaldeman? I så fall kan det hende du har lagt til litt muskler. Du burde måle deg i tillegg til å veie deg. Ettersom hva jeg har forstått er det ikke uvanlig at vekten står stille mens livvidden minker.

Fargo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:06   #14
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Smart med osten , jeg har spist endel fet ost. Og ang treninga så har jeg holdt på med før dietten. Slutta å røyke etter vel 40 års "damping" så det er vel i ulage alt , det er 1/2 år nå i april siden siste trekk, og vekta har økt formidabelt..

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:30   #15
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Spis mer rent fett. Lag deg en "saus" bestående av rent meierismør som du sauser på frokosten din og kveldsmaten din. Ligg unna grønnsaker etc. en stund. Prøv det. Samme hva man sier er det faktisk slik at enkelte av oss blir "tykke" av grønnsaker.
Kanskje er du så karbosensitiv at selv små grønnsaksbiter kludrer det til for deg.
Dette virket i alle fall for meg. Men du må jo selv avgjøre hva du gjør og hører på!

Faktisk er det jo slik at det som virker for en gitt person ikke virker for en annen, og motsatt.

Du kan sikkert med fordel utsette frokosten noen timer. Om natta forbrenner du optimalt av fettet ditt og du trenger ikke ete frokost om du ikke er sulten. det mener også ernæringseksperten Svihus.

Se hva jeg skrev i artikkelen om den svenske undersøkelsen som noen lurte på var skremmende (av Frank) om de gamle georgianerne.
De spiste en perfekt Atkins-diett før Atkins selv visste om det.

Er du redd for å mangle noen vitaminer eller mineraler, trenger du ikke det, men kjøp deg gjerne en enkel Vitaplex som dekker de viktigste vitaminer og mineraler. Koster noen og førti kroner og gir deg forbruk i 100 dager med vanlig dose. Bruker den selv. Den er god selv om den er billig.

Det kan nok være lurt å kontakte legen din for å få sjekket stoffskiftet ditt eller om noe annet ufarlig kan ligge bak. Det kan jo også gi problemer, selv om det faktisk er ganske sjeldent, i alle fall i forhold til det vi tror. Men du var jo flink til å trene husker jeg fra før.

Dette fikser du helt sikkert Berit. det fortjener du. Don't give up!!!

Nå er det jo faktisk slik at man kan spise en god del grønnsaker hvis man spiser 20 gram karbohydrat for dagen, særlig hvis man velger grønnsaker med lite karbohydrat som blandet salat og brokkoli. Dette er jo også noe Skaldeman nevner i boken sin.
Ja, enkelte blir tykke av grønnsaker, men de aller fleste tåler 20 gram lavglykemiske karbohydrater for dagen. Med bakgrunn i dette mener jeg at du gir et dårlig råd hvis jeg har forstått deg riktig, du oppfordrer til nullinntak av grønnsaker. Nå skal ikke jeg starte en ny diskusjon om grønnsaker eller ikke grønnsaker, men det er jo ikke til å stikke under en stol at måltidene blir mer variert, fristende og smakfulle med litt grønnsaker.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 14:20   #16
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Trolljenta,
det er verdt å se på. Hvis en person (uansett hvem - trenger ikke være konkrete her) i et slikt tilfelle ser at "det løsner", så er man inne på noe.
For løsner det , så løsner det vanligvis fort. 1 karbe er ikke alltid 1 karbe det heller - i praksis. Jeg sa jo heller ikke for all framtid, men en stund, altså for å prøve. I et tilfelle som vi diskuterer snakker vi også om at den helt korrekte teorien ikke dessverre slår helt til --- slik hun selv sier det.

Men for all del, det er lov å være uenig med meg. Om andre gir andre tanker enn mine, er det bare helt supert.

Det er flott om mange engasjerer seg. Nicht wahr?

  Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 20:35   #17
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Du kan sikkert med fordel utsette frokosten noen timer. Om natta forbrenner du optimalt av fettet ditt og du trenger ikke ete frokost om du ikke er sulten. det mener også ernæringseksperten Svihus.

Er også enig i dette, er du ikke sulten om morgenen så ikke spis. Forøvrig det eneste rådet fra Svihus som er bra. Det er faktisk det eneste han kunne skrevet i boka si. Resten er bare tull. Han kunne faktisk bare skrevet en liten gul lapp med dette rådet på og gitt ut.

Enig også ang. ost (og fløte), nøtter

Også trenger du ikke trene 1 time 3 ganger i uka, holder i massevis med 1/2 time 3 ganger eller 2 i uka. Husk det er ikke treningen som gjør deg slank men kosten.

Lykke til!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 21:29   #18
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Også trenger du ikke trene 1 time 3 ganger i uka, holder i massevis med 1/2 time 3 ganger eller 2 i uka. Husk det er ikke treningen som gjør deg slank men kosten.

Lykke til!

?? Det er jo ikke noe bakdel å få opp kondisen og muskelmassen da. Du blir jo ikke akkurat muskuløs av å slanke deg uten trening, snarere muskelløs. Det er jo greit å prøve å bytte ut det som tidligre var fett med muskler.

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:11   #19
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Hege_, her.

?? Det er jo ikke noe bakdel å få opp kondisen og muskelmassen da. Du blir jo ikke akkurat muskuløs av å slanke deg uten trening, snarere muskelløs. Det er jo greit å prøve å bytte ut det som tidligre var fett med muskler.

Les hva jeg skrev da! Du trenger ikke å trene for å miste vekt. Og jeg sa vel heller ikke at hun skulle slutte å trene? Man må bare ikke tro at det bare er å trene av seg kiloene. Men jeg har fokus på at kosten (kun lavkarbo) gjør underverker på vekta. Hvis man skal trene av seg vekta så kan jeg si at en sjokolade på 100 g må man gå i nesten 1 time for å forbrenne, så er det bare å regne selv hvor mange timer du må gå for å forbrenne 1 kg fett. På lavkarbo kan man enkelt miste 1 kg rent fett på en uke, uten sult og uten å trene så mye som 1 minutt. Det kosten som er viktigst når man vil slanke seg. Og svaret er lavkarbo.

Det er heller ikke lett å få opp muskelmassen. Da er det kun styrketrening som gjelder. Trener du hardt og riktig 1 - 1 1/2 time(r) pr. uke så kan du gå opp ca. 1/2 kg til 1 kg muskelmasse på 1 mnd. Så det er virkelig ikke bare bare. Det sa ihvertfall min personlige trener da jeg gikk på styrketrening.

På lavkarbo så mister du ikke muskler, du øker faktisk i muskler uten å trene. Du trenger ikke tro det men det er fakta. Men det stemmer det du sier hvis man lever på lavfett/høykarbo, men det gjør man jo ikke her inne.

Sitat:

Det er jo greit å prøve å bytte ut det som tidligre var fett med muskler.

Dette gjør faktisk kroppen selv bare man spiser riktig mat. Dessuten blir ikke fett til muskler. Fettet renner bort og musklene blir større.


Opprinnelig lagt inn av meg

Er også enig i dette, er du ikke sulten om morgenen så ikke spis. Forøvrig det eneste rådet fra Svihus som er bra. Det er faktisk det eneste han kunne skrevet i boka si. Resten er bare tull. Han kunne faktisk bare skrevet en liten gul lapp med dette rådet på og gitt ut.

Glemte hans andre råd. At man ikke bør spise brød (men ikke pga karbo men grunnet kaloriene). Det er jo også ett godt råd så dette kunne han også tatt med. Så da greier han å fylle ut en hel gul lapp.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 16:49   #20
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Vel overstårr påske folkens!
I dag er dt 1 mnd siden jeg smakte potet/sukker/mel/pasta ol. Har holdt meg totalt avholdende, ikke et mikrogram engang. Likevel er det ingen forandring på vekta, jeg tror jeg tørner. Dette er skikkelig deprimerende og jeg er en prøvelse for omgivelsene. Ikke fordi det plager meg at kosten er forandret, men det er så trist å ikke gå ned. Jeg trenger HJELP!!!!

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:06   #21
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Ikke gøy når dietten ikke fungerer. Noen trenger faktisk litt mer karbo i form av grønnsaker for å gå ned i vekt. (i forhold til den dagsmenyen lenger oppe).

Har du sett denne tråden?
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5043

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:15   #22
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

har lest nå, har også kjøpt ketolyseboken, synes det ser så innviklet ut ?? du har jo et misunnelseverdig resultat, sukk bare jeg kan si det samme engang. Er villig til å leve lavkarbo resten av livet om det bare funker

__________________
Berit
berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:19   #23
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av berit, her.

har lest nå, har også kjøpt ketolyseboken, synes det ser så innviklet ut ?? du har jo et misunnelseverdig resultat, sukk bare jeg kan si det samme engang. Er villig til å leve lavkarbo resten av livet om det bare funker

Neida, så veldig innviklet er det ikke! Så lenge en leser boken godt, og veier maten litt i begynnelsen, så går det seg til!

I tillegg så kan Ziggylapper, Pippmuffins og Prinsessebrød hjelpe en langt på veg til å erstatte brødmåtider!

Det kommer helt sikkert til å bli lavkarbo for resten av livet for min del!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:21   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Ketolysekuren er ikke så vanskelig. Tar litt tid i begynnelsen, men ting setter seg i fingrene etter hvert. Jeg syns kuren er veldig grei og enkel å følge.
Litt planlegging må jo til, og man må jo "ofre" noe, det må man på alle kurer. Syns ikke det blir noe offer heller når man:
Spiser god mat, blir mett, får en bedre hverdag,osv....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:26   #25
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hva i all verden gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Neida, så veldig innviklet er det ikke! Så lenge en leser boken godt, og veier maten litt i begynnelsen, så går det seg til!

I tillegg så kan Ziggylapper, Pippmuffins og Prinsessebrød hjelpe en langt på veg til å erstatte brødmåtider!

Det kommer helt sikkert til å bli lavkarbo for resten av livet for min del!

Prøvd søke etter pippmuffins...har du en oppskrift eller link?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no