Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-10, 09:20   #376
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Så fantastisk morro at det går så bra med maten, Grotingeling!! Dette her er kjempenyttig trening, og lover veldig godt for fremtiden, ja! Et under at du ikke liker amerikanske kaker og desserter, tror JEG lett hadde greid å finne noe godt (Har aldri vært i USA, men endel på amerikanske restauranter i europa, og aldri har jeg spist meg mer stappmett på dessert....) Lykke til videre på ferden

Enig med deg, Solange. Jeg la på meg MASSE da jeg var på utveksling i USA. Men da var man ung, så det smeltet av med MASSE trening da jeg kom hjem.. Ikke like greit når man har kommet over 20 årene, for plutselig HOLDER den dumme kroppen så mye mer fast på alt.. (sa hun og klaget mer enn hun kanskje hadde grunnlag for) =)

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 09:23   #377
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

WOHO=) I går kveld tenkte jeg som så... dette går aldri nedover:P (fordi jeg tydeligvis har en tendens til å tenke sånn mot midten av uka)... Og i dag? MINUS 700 GRAM=) Så i dag har jeg gått ned totalt 8,5 kg og har bare 12 kg igjen

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 09:25   #378
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Artig å høre Grotingeling. Jeg var i USA for en del år siden og da gikk jeg faktisk ned 2 kg husker jeg, uten at det var meningen. De har ganske så voldsom mat der synes jeg, sånn som den osten ja, grøss. Godt man kan kreve litt der, selv om de har litt tungt for å skjønne at noen ikke spiser masse ost med ekstra dressing og enda litt ost

Kos deg videre!!!

__________________


JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 09:29   #379
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

Enig med deg, Solange. Jeg la på meg MASSE da jeg var på utveksling i USA. Men da var man ung, så det smeltet av med MASSE trening da jeg kom hjem.. Ikke like greit når man har kommet over 20 årene, for plutselig HOLDER den dumme kroppen så mye mer fast på alt.. (sa hun og klaget mer enn hun kanskje hadde grunnlag for) =)

Hahaha, da har nok litt i vente, knis
Men grattis med vektnedgangen!!! Kjempebra, 12 kg ,da har du jo ikke så mye igjen

__________________


JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 09:46   #380
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Hahaha, da har nok litt i vente, knis
Men grattis med vektnedgangen!!! Kjempebra, 12 kg ,da har du jo ikke så mye igjen

haha jeg vet
Jeg gleder meg sånn til jeg kommer ned til halvveis til målvekt. Det blir deilig å se doble sifre! bare 1,5 kg igjen dit!

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:33   #381
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

haha jeg vet
Jeg gleder meg sånn til jeg kommer ned til halvveis til målvekt. Det blir deilig å se doble sifre! bare 1,5 kg igjen dit!

Ja, når man er halveis så ser man liksom lyset i tunellen. Gleder meg sykt til deg jeg også, er forsatt noe kg til jeg er der da men.

__________________


JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:44   #382
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Ja, når man er halveis så ser man liksom lyset i tunellen. Gleder meg sykt til deg jeg også, er forsatt noe kg til jeg er der da men.

Nei,men det er jo ikke SÅ langt til halvveis for deg heller!? Jeg kjenner det er deilig å merke på kroppen at det går nedover. deilig å våkne om morgenen og se begynnelsen av den kroppen jeg hadde før. =) bare 7 kg igjen til jeg er nede i en vekt hvor jeg er fornøyd.. så er det bare kosmetisk igjen=)

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 17:53   #383
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

UÆÆÆÆÆH! jeg aner ikke hva jeg skal spise til middag. Alt høres slitsomt ut.. og alt jeg vil ha er en kebab. Which ain't gonna happen. Så spørsmålet er: HVA skal jeg spise til middag???

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 19:15   #384
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

UÆÆÆÆÆH! jeg aner ikke hva jeg skal spise til middag. Alt høres slitsomt ut.. og alt jeg vil ha er en kebab. Which ain't gonna happen. Så spørsmålet er: HVA skal jeg spise til middag???

Huff fælt når man har det sånn, er sånn om dagen jeg også, har ikke lyst til å spise i det hele tatt. Men middag klarer jeg helt klart, kjøtt endelig. Jeg spiste kalkun med salat i dag, nam nam..

__________________


JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 19:18   #385
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Huff fælt når man har det sånn, er sånn om dagen jeg også, har ikke lyst til å spise i det hele tatt. Men middag klarer jeg helt klart, kjøtt endelig. Jeg spiste kalkun med salat i dag, nam nam..

problemet er helst at jeg venter for lenge med å lage mat/handle.. Så blir det bare mas. Jeg endte faktisk på kalkun jeg også, og det blir gjerne salat på meg også!

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 19:31   #386
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

ja så er jeg nede i den vekta som står på tickeren ,, det tok fire dager og bli kvitt 4.5 kilo vann,,,egentlig veldig fort ,,men akk så deilig tok en uke oog legge det på meg da.snaut
så nå er det full skjerpings fram til tirsdag ,, da reiser jeg på ferie ,,og håper og tror at jeg skal klare meg bra med maten , men som sagt bacalao skal jeg ha

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 19:37   #387
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ja så er jeg nede i den vekta som står på tickeren ,, det tok fire dager og bli kvitt 4.5 kilo vann,,,egentlig veldig fort ,,men akk så deilig tok en uke oog legge det på meg da.snaut
så nå er det full skjerpings fram til tirsdag ,, da reiser jeg på ferie ,,og håper og tror at jeg skal klare meg bra med maten , men som sagt bacalao skal jeg ha

SÅ deilig å få det bort igjen da!!!=) Bacalao må du kose deg med! Jeg har tro på at det handler om å være moderat. Jeg klarte meg fint på ferie, så det gjør nok du også. Spis litt mindre av potetene og mer av fisken og sånn, da vet du! og vin er jo ok=)

KOS DEG!

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 21:55   #388
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da melder jeg overgang til fase2. Blir ikke til at jeg spiser fase1 middag, så kan like godt bare si jeg hører til her.
veiedag i morgen, men den tror jeg vi går forbi i stillhet. jeg er mer eller mindre på sporet etter sist helg. Ble litt for mye middag i dag da (ble invitert til en venninne som er på besøk. Ikke sett henne på nesten et år..). Men alt i alt går det veldig bra nå. Mye bedre enn før jeg reiste til Trondheim..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:00   #389
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

å må bare si det gått ned enda mer ,,,, nå er det 68.9 og 10.5 kilo ned

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:02   #390
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

å må bare si det gått ned enda mer ,,,, nå er det 68.9 og 10.5 kilo ned

Så flott Gratulerer så masse, fantastisk nedgang.

Mokki: velkommen over!

En riktig god påske til dere alle, vi reiser imorgen.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:27   #391
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

en god venn av meg ,kom innom i ettermidag med en KAKE ,, verdens beste ,,,han vil sikkert at jeg legger på meg ,, neida var sikkert godt ment ,
men går det ann og fryse den tro..den har begynt og rope på meg fra kjøleskapet ,men jeg har ikke tengt og svare,,
men kjenner det er vansklig nå og være så uhøfflig ..hehe

og sitter her og overbeviser meg selv om at jeg blir trøtt og dårlig av høykarbo,, og det gjør jeg jo også

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:35   #392
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

en god venn av meg ,kom innom i ettermidag med en KAKE ,, verdens beste ,,,han vil sikkert at jeg legger på meg ,, neida var sikkert godt ment ,
men går det ann og fryse den tro..den har begynt og rope på meg fra kjøleskapet ,men jeg har ikke tengt og svare,,
men kjenner det er vansklig nå og være så uhøfflig ..hehe

og sitter her og overbeviser meg selv om at jeg blir trøtt og dårlig av høykarbo,, og det gjør jeg jo også

Uansett så skal du ikke ha den, så da synes jeg du bare skal legge den i fryseren hvis du ikke vil kaste den.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 21:38   #393
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

kan ikke kaste ,, det er for drøyt , mannen har jo tross alt stått og bakt denne kaken og tengt på meg,,men den har sluttet og rope på meg nå,, tok ED kjeks og spanderte ei osteskive på den ene det hjalp,,
ja hiver den i frysa , det som skjer er sikkert bare at den kan bli litt bløt ,men det gjør sikkert ikke noe..

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 08:06   #394
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg tror jeg hører med her inne jeg siden jeg driver med fase 1,5 hele tiden. Vet ikke hvor lenge, men til jeg skal inn til kostveileder ihvertefall. Jeg har tulla så mye denne vinteren, men nå er jeg på god gli og har holdt meg i to uker- Da syns jeg det bare blir lettere og lettere å holde meg..

Siden dere diskuterer USA. Jeg bodde der ett år og tok av 10 kg jeg. Ikke meningen det. Men levde så travelt litv p åhigh school med sports aktiviteter og andre ting så og si hver da. De har et fantastisk tilbud innen sport der borte på skolen...

Nå skal vi bort til USA i høst, og da skal jeg ikke være p ådiett, men håper jeg er en del kg lettere innen da.

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:41   #395
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle sammen

De fleste her har jeg hilst på i Fase 1 men nå melder jeg med inn her, kommer til å kjøre noen dager til på Fase 1 siden jeg har vært syk og det har gått så som så med maten.
Men fra helga satser jeg på at jeg er på rett kjøl og at jeg da også lager ett måltid for dag
Veiedager har jeg normalt på lørdager, men siden jeg har bestemt meg for å at kun vekta hos legen gjelder kommer jeg ikke til å rappprtere vektnedgang før jeg har vært hos legen.
Pr forrige fredag når jeg var hos legen viser vekta 10,6 minus og det er jeg strålende fornøyd med
Så er det bare å håpe det går like bra frem til neste time som er 19.mai.
Snikveiiing vil forekomme men det for å sjekke at vekta peker nedover

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 15:18   #396
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Fungirl, godt å se deg tilbake i form - kjiipt å være syk
Sniikveiing kan vi vel noe om alle tenker jeg, og det er jo kjekt å se tallene bli mindre

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 15:25   #397
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da er det bare 3 dager igjen av ferien, og jeg er nå veldig klar for å være langt unna alt som lukter frityr!!!! Regner med å starte opp med ED fase 2 igjen på fredag (blir nok en del soving for å komme seg i riktig tidssone først), og så skal jeg til legen på kontroll neste tirsdag. Blir spennende å se hva status er etter denne ferien.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 22:17   #398
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er i live. men har desverre falt helt av lasset siste uken. Skal ikke komme med noen dårlige unskyldninger overfor meg selv.. For det er bare idiotskap fra min side. I morgen reiser jeg på hytten. Skal ha med eurodietmat til meg, og planen er å klare meg fint der oppe. Trim får jeg også, for det blir tur i fjellet håper jeg. Så kommer tilbake neste uke. Forhåpentligvis ikke så langt unna der jeg burde ligge i vekt nå..
Har ikke veiet meg denne uken, og velger å ikke gjøre det heller...

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:20   #399
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er også i livet og er på lasset, men jeg får ikke i meg grønnsaker! Bare jeg ser en blomkål så får jeg helt hetta.
Så om noen vil dele sine grønnsakstips med meg så tar jeg gjerne imot

Kose deg på hytta Mokki

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 13:26   #400
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Grønnsaker ja - det kan fort bli en vane å nesten bare spise blomkål og brokkoli. Her er noen av min favoritter som jeg bruker som alle bortsett fra 1 er blomkål/brokkoli-fri:

Ratatouille - man tager hva man haver av grønnsaker, svisjer i pannen og tilsettter knuste tomater og krydder.

Tynne skiver av selerirot stekt i smør, krydret etter smak

Selerirotmos - kok seleri sammen med blomkål, mos det hele og tilsett smør, melk og krydder

Grillet aubergeen (husk å la skivene ligge minst 30 min med salt på begge sider for å få ut det meste av vannet - tørk så av det meste av saltet før de stekes/grilles)

Ellers så har jeg opprettet en fase 2 - oppskriftstråd her

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst Macarena Eurodiett 2094 28-09-11 10:07
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no