Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dvd'en til Torkil?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-09, 13:29   #1
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien
Smile

Dvd'en til Torkil?

Hei.. jeg har søkt. men dette søkegreien på forumet her er forvirrende som pyy!

så jeg spør igjen!

Hva er det på dvden? er den vettu? forklarer den hva som kroppen gjør i ketose osv? er det torkil sjøl på den?

er den motiverende?

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 13:40   #2
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Dvd'en til Torkil?

Klippa ut fra infoen om dvden på ketolyse.no.

DVD - Ketolyse Slankekurs
Ketolyse Slankekurs på DVD er et komplett slankekurs i levende bilder.
Nå har du for første gang i Norge muligheten til å følge et komplett slankekurs hjemme i din egen stue!
Slankekurset baserer seg på Ketolysekuren, en slankekur som allerede har slanket tusenvis av nordmenn!
Denne DVDen gir deg en innføring i Ketolysekuren fra A til Å. Ketolysekuren er for deg som ønsker en enklere slankur som gir deg et stort og raskt vekttap uten å oppleve sult og slapphet. DVDen er et ypperlig alternativ til deg som ikke har tid eller mulighet til å delta på tradisjonelle kveldskurs.
Kurset er filmet over fire kursdager, du er herved invitert til å delta. På filmen følger vi en gruppe mennesker som alle går på kuren. Vi tar del i deres daglige erfaringer, vi ser hvor enkelt det faktisk er å følge kuren basert på bruk av vanlig norske matvarer. DVDen innheolder en egen fjernsynskjøkken seksjon hvor vi viser deg hvordan diverse retter til frokost, lunch og middag tilberedes. Vi drar på butikken, og vi viser deg hva du skal kjøpe og hva du skal styre unna for å gå ned i vekt.
Nordmenn reiser mer enn tidligere, hvordan fungerer kuren på ferie? Hva kan du spise under fjerne himmelstrøk. Vi tok med kamera, du ser resultatet!
Mosjon er sundt, og i kombinasjon med Ketolysekuren vil du oppleve et raskt vekttap. Mosjon trenger ikke å være lange økter i helsestudio. Jeg viser deg hvordan du enkelt kan mosjonere og hvorfor dette er så viktig.
DVDen inneholder mer enn 4 timer video, her er en egen "Spørsmål og Svar" seksjon som gir deg svar på alt mulig du måtte lure på i forbindelse med kuren. Og det beste av alt, du kan se og "delta" på kurset når det passer deg!
Er du normalt frisk og ønsker en slankekur uten sult, som gjør deg full av energi og glede og som i tillegg fjerner nettopp det du ønsker mest av alt, nemlig fett, da er ketolysekuren noe for deg!

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:16   #3
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Dvd'en til Torkil?

okay takk Noen som har sett denne og har noen erfaringer?

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:26   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Dvd'en til Torkil?

Jeg har sett den, og syns den er bra. Ja det er torkil som "kurser" oss på den.
Jeg hadde lest boka veldig godt og satt meg inn i den før jeg fikk dvd, så for meg var det ikke så mye nytt for min situasjon der og da, men en del tillegg er jo det.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 17:56   #5
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Dvd'en til Torkil?

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

Noen som har sett denne og har noen erfaringer?

Jeg har sett deler av dvd`en, må dele opp litt ellers blir jeg helt overinformert
Jeg har også lest boka, men syns at det var mye lettere å forstå hvorfor og hvordan denne kuren virker når Tokill forklarte det "live" enn å lese i boka. Er ikke så fryktelig glad i å lese teori....

Dvd`en bestod av filmer fra ekte kurs i ketolysekuren, oppskriftsdel (Torkill som kokkelerer ) og tips om mosjon, sydenreiser og litt sånn vanlige spørsmål og svar.

Om den er nødvendig? Tja, det er jo så masse info å finne på forumet her, så strengt tatt klarer man seg sikkert uten. Men når den først er i hus er den alikevel kjekk og ha

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 18:14   #6
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Dvd'en til Torkil?

TAKK da har jeg lyst til å kjøpe den siden jeg ikke har lest boka så utrolig godt, jeg har lest boka, men ikke pugga det i boka, fordi boka var teori basert (for meg er det drit kjedelig! hehe^^)

takk for alle svar

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:08   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Dvd'en til Torkil?

Hei
DVD´en er ikke nødvendig.
Det er boken,tablettene og stix og naturlig mat.
Resten er tilbud til de som ønsker noe mer. DVDén er tenkt som supplement med litt mer utdypende info og litt matlaging, et stavgangkurs og en seanse om hva man kan gjøre på en sydentur.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 20:23   #8
pjusket
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 82
pjusket er på en erverdig vei

Sv: Dvd'en til Torkil?

Jeg har DVD'en og synes den er kjempefin! Man blir mye mer motivert av å høre på Torkil og se hvordan det går med personene han følger opp under kursene sine. I tillegg får man veldig mye nyttig info forklart, ting som står i boka, men som hvert fall jeg skjønte mye bedre når jeg hadde sett DVD'en. Absolutt verdt pengene!

__________________


pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 20:13   #9
Rooogern
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Elverum
Alder: 43
Innlegg: 14
Rooogern er på en erverdig vei

Sv: Dvd'en til Torkil?

Noen som har dvd`en som vil selge den?

__________________


Rooogern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 19:59   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Dvd'en til Torkil?

Hei
DVDén er utsolgt hos oss på Ketolyse. Og siden vi opptar et nytt nettkurs, har vi valgt å ikke trykke opp DVDén med det gamle nettkurset.
Men det finnes mange Meny butikker som har DVDén stående i hyllen.
De som kjøper nettkurs i år får mulighet for å få tilgang til det nye nettkurs i april/mai.
Som tidligere nevnt er nettkurset og DVDén ganske like, bortsett fra at nettkurset har muliget for vektkurve, dagbok og søkning i karbohydrattabell.
Vennlig hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Torkil MorStine Ketolysekuren 7 20-06-10 20:28
Torkil? Kanutten Lavkarbo generelt 6 30-09-07 11:20
Hei Torkil... Brimstone Spørsmål og svar 2 13-03-07 00:51
Spørsmål til Torkil Nirren Ketolysekuren 12 06-03-05 19:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no