Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-06, 12:53   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Jeg har nettopp snakket med pappa, og nevnte i forbifarten at jeg hadde sånn hodepine, men at jeg mente at det var fordi jeg hadde drukket for lite. Han snakket om at han også hadde hodepine, og at han mente at han hadde det på grunn av været og trykket i luften, og at han mente at sånn type hodepine var arvelig.

Så tenkte jeg etter, og jeg mener å ha merket det før, at når været er som det er nå, så får jeg hodepine. Nå er det ganske tungt ute, overskyet og fuktig vær (iallfall her i Oslo).

Er dette bare tull? Noen som vet om det finnes noe forskning på dette, med hodepine i forhold til høytrykk/lavtrykk? Og om det er noe man selv kan gjøre for å forebygge?

Hodepinen min har vart siden i går kveld. Tok 2 paracet da, og det letnet litt. Våknet i dag med sterk hodepine, tok 2 paracet, men det letner ikke i det hele tatt. Det er foran i panna, og bakover mot toppen av hodet - om det betyr noe.

Det hjelper når jeg holder to fingre oppe ved nesa, liksom inn i øyehulen, men med en gang jeg slipper, smeller hodepinen tilbake.

Det kan selvsagt være spenningshodepine - men jeg mener at den type hodepine er annerledes, og at når jeg har det, så hjelper paracet - samt at det hjelper at jeg legger meg ned på senga og slapper av en halvtime.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-03-06, 13:40   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Hei Mofsen

Jeg vet ikke noe om forskning på dette området, men jeg vet at jeg har klokkertro på at det er noe som heter 'vær-hode-pine'. Jeg er også sånn. Og på værhodepine virker ingen medisiner for meg heller. I tillegg virker også forskjellig 'grunn' inn på kroppen min. Eller det er kanskje mer riktig å si at 'endringer' i grunnen virker inn på kroppen min. Det vil si at jeg gjerne får hodepine eller kroppslige smerter når jeg forflytter meg fra ett sted i landet til et annet - som kanskje har annen grunn, annet klima osv.

Før - da jeg bodde i Oslo - så hadde jeg jo tilpasset meg Oslo-vær-og-klima-og-grunn, og ble skikkelig sjuk hver helg jeg var hjemme hos mamma og pappa på Hamar. Nå er jeg som oftest i fin form her - men får store smerter i Oslo. Og i Trøndelag. Fsjempli.



*veldig usikker på om jeg har svart på no' spørsmål nå - for jeg gjør så mange ting på en gang at jeg ikke er særlig fokusert visst....*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 31-03-06, 13:53   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Jeg vet heller ikke om noe forskning på det, men flg legen så er det ganske vanlig at vi "revamtikere" ihvertfall merker væroverganger på ulikt vis. Hode eller kropp. Og mange plages under lavtrykk generellt eller vind... Stabilt høytrykk, kaldt eller varmt er best for meg Stabilt vintervær med høytrykk er muligens hakket bedre enn en varm sommer....(men har ikke lyst til å innrømme det, for det er en del andre fordeler med varmen som gjør at jeg føler meg bedre )

Og det Fedonistensier om "grunn-forandringer", det har jeg og lurt på, men har egentlig trodd det har vært noe annet. Andre senger el...men "it make sence" faktisk det hun sier om forflytning. Dog har jeg lurt litt på om det kan ha med grunnforholdene der jeg bor til enhver tid som er årsaken, for det er ikke alle steder jeg har klart å tilvenne meg forholdene....

Vind og skiftende trykk....det er bare helt for j*lig

Bortsett fra det så herjer det et virus nå som setter seg på balansen, hodet og nakken. Har slitt ei uke nå. Svimmelheten er tilnærmet borte, men nakken og hodet krangler enda....men dette var jo bare en digresjon da

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 31-03-06, 14:04   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Supre svar, damene mine

Det med revmatisme.. jeg har nok noe i "blodet" der muligens, mamma er revmatisk og alle søsknene hennes (fra mormor).

Det med hodepine.. pappa og alle søsknene hans har migrene (fra farmor). Søster har muligens noe migrenegreier, jeg har ikke hatt det (som jeg vet om) - men det er ligger kanskje noe i genene.

Nå skal man jo ikke bli hypokondrisk - men jeg synes det er spennende å forstå hvorfor hver enkelt av oss er skrudd sammen som vi er.

Det med "grunn" er også spennende. Jeg merker det med en gang om jeg går under høytspentledninger, f.eks. Jeg og exen pleide å gå tur på Sognsvann, og det "dirret i meg" når vi gikk under høytspentledningene der oppe. Han merket ingenting, og mente jeg var koko.

Kroppene våre er så finstemte avogtil, jeg blir helt fascinert, jeg!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-03-06, 20:41   #5
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Jeg har hørt at folk får hodepine av dårlig vær, men at det ikke primært skyldes været men at de er for lite ute i perioder. Dagslys og frisk luft er det smått med når uværet hyler rundt hushjørnene. Er det i tillegg kaldt og surt knyter man seg og strammer musklene i kroppen. Da især musklene i nakke/skulderregion. Det fører som kjent til hodepine.. Har aldri funnet noen forskingsrapport som støtter opp om dette, men synes selv det høres temmelig logisk ut.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 31-03-06, 22:41   #6
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Ja, dette finnes det forskning på. Ikke så lenge siden jeg leste om dette - men husker selvfølgelig ikke hvor.

Værsyke er høyst reelt, og ikke innbilt.
Det er bl.annet bevist at folk blir mer aggressive i trafikken når det har vært lavtrykk lenge.

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 10:39   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Jeg påvirkes av høytrykk og lavtrykk.
På dager med høytrykk, så våkner jeg tidlig og er skummelt våken (selv med lystett rullegardin). Og på dager med lavtrykk, så er jeg litt sånn tung og treig. Jeg kan våkne om morgenen og kjenne om det er blitt veldig kaldt i løpet av natten (smerter), selv om vi har det rimelig varmt inne.

Og når det kommer todenvær, da blir det høytrykk i hjernen min. Da presser det på.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 11:02   #8
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Sånn lavtrykk, høytrykks greier er jo kjemi da. Ikke rart om vi blir påvirka når elektroner og protoner og sånt veksler opp og ned og bytter fra minus til pluss og omvendt! Og noen er ekstremt følsomme for sånt. Blant annet sånne folk som er allergiske mot elektrisitet..

Så Lise du fungerer nok som en slags lynavleder.. Ellers kan du jo få jobb som værstasjon.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 12:04   #9
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Jeg er revmatiker og kjenner godt forskjell, For meg er ikke det hverste hverken høytrykk eller lavtrykk men forandringen :-( Vekslende vær er helt pyton. Fullmåne får meg forresten til å bli søvnløs , men jeg vet ikke om det har noe med revmatismen å gjøre.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 12:08   #10
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Opprinnelig lagt inn av Grethe

For meg er ikke det hverste hverken høytrykk eller lavtrykk men forandringen :-( Vekslende vær er helt pyton. Fullmåne får meg forresten til å bli søvnløs ,

Samme her... . og nå er det skiftende vær hele tiden. Har erfaring med fullmåne jeg og...merker det godt. Og i vind. Blåser like mye storm i kroppen min som det blåser ute....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 13:12   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Dette er spennende!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 15:33   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Opprinnelig lagt inn av Anne

Og i vind. Blåser like mye storm i kroppen min som det blåser ute....

......det har med levera di å gjøre det Anne......


__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 20:29   #13
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

......det har med levera di å gjøre det Anne......


Jammen, jammen.....hva er det i veien med den da? Du skremmer jo vettet av meg når du sier sånn vettu....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 20:43   #14
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jammen, jammen.....hva er det i veien med den da? Du skremmer jo vettet av meg når du sier sånn vettu....

Å - det er ikke farlig det skjønner du! Det er på samme nivå som at jeg mobber MHM med milten hennes og 'gud-og-hvermann' med tarmen.

Konsentrer deg om å puste med magen, drikk vann og gå regelmessig på do. Hvis du i tillegg tenker gode tanker, er snill mot deg selv og ikke 'soper problemer under teppet' men møter dem - så ordner alt seg

Beroligende fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 20:48   #15
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

så ordner alt seg

Beroligende fra Fedonisten

Takk nå ble jeg beroliget Skal gjøre som du sier.....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 21:20   #16
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Takk for påminnelsen om vannet!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-04-06, 00:09   #17
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Jeg blir ihvertfall månesyk Og jeg blir veldig tung og trøtt og får lett hodepine når det er lavtrykk. Regn om sommeren virker rensende og oppkvikkende på meg, mens regn om vinteren virker motsatt. Jeg blir "oppladet" av tordenvær! Ihvertfall når det virkelig bryter løs etter å ha vært lummert en stund.

Sitat fra Susanna (eller Sanna som hun kaller seg nå) Ehdin, i boka "Helbred deg selv" - kap 2 "Vi består av energi" (nemlig! ):

"Når solen skinner fra klar himmel, når det regner kraftig, ved en foss eller når man dusjer, dannes det negativt ladede ioner som har en beroligende og helbredende virkning på oss mennesker. Under storm og tordenvær dannes det i stedet positivt ladede ioner som kan forårsake alt fra uro, aggresjon, fysisk svakhet, apati, hodepine og andre smerter til pusteproblemer. Disse problemene kan begynne allerede tolv timer før uværet bryter løs, og man føler på seg at uværet vil komme. Når himmelen er dekket av et grått skylag, spesielt i november og mars, pleier jeg å si at "lokket er på". Hvis lokket er på i flere uker etter hverandre, merker man det virkelig på folks humør og på opphisselsen i trafikken!"

(Det var kanskje dette du også hadde lest, Zoë? )

Det står mer om både været og om elektromagnetisk stråling i kapittelet, men det får dere lese selv . De har den til 49 kr på bokklubben.no (den gamle utgaven). Bra bok som tar for seg mange aspekter ved helse .

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om hodepine HP Induksjonen 11 10-10-15 14:06
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 21:50
Carbo Grabbers bare tull eller? Maz Kosttilskudd 3 26-01-04 19:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no