Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-10-09, 20:05   #1
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg har bursdag på lørdag, og det blir feiring både lørdag og søndag. Jeg har bestemt meg for å spise det jeg har lyst på, dette blir min første planlagte sprekk. Neste blir til jul. Jeg har ikke sprukket så veldig tidligere, har spist sjokolade 2 ganger siden jeg startet 3. august. Da har jeg sklidd ut av ketose, men har gått inn igjen dagen etter. Jeg har ikke følt noe fysisk ubehag.

Men jeg har hørt om at enkelte blir veldig syke når de har en stor sprekk. Så jeg er jo redd for at det skal skje noe, spesielt på lørdagen da, sånn at jeg ikke kan ha det planlagte selskapet på søndag.

Hva er det egentlig som skjer med dere som blir syke av en sprekk? Er det mageknip og diaré, eller verre ting? Spiller det noen rolle HVA man spiser? Det blir jo kaker og godteri her, men også noe poteter og brød.

Uff, jeg føler meg jo litt som en taper, som planlegger å sprekke...

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:24   #2
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg blir "fyllesyk" og så går jeg opp ca 1,5 kg. Og de renner ikke av på et øyeblikk når jeg går inn i ketose igjen, de må slites av på vanlig vis. Ser mange fort går ned igjen sånne kilo, men ikke alle tydeligvis. Skifter litt stil til Fedonaktig for å slippe uhell nå fremover.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:04   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg har hatt "spis-hva-jeg-vil"- dag i dag og jeg blir ikke syk/dårlig på noe vis!
Litt oppblåst og sånn, men ikke noe annet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 00:28   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg blir ekstremt høy på sukker, det prikker i hele kroppen, og så kræsjer jeg. Kan sovne gående omtrent.
Ellers får jeg vann og verk og ødemer i hele kroppen, migrene, blir allergisk mot katten og ganske dårlig i magen.
Nå har jeg sprukket to små ganger på tre år, så det har nok litt å si, ettersom jeg ikke er det minste vant.
Men en gang i året må jeg ta glukosbelastning, og da må jeg drikke sukkervann. Like j**lig hver gang!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 01:51   #5
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

her må jeg henge meg på og sjekke "bivirkninger".
Jeg har en planlagt sprekk helga om 14 dager.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 07:31   #6
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Det aller beste med en sprekk er gleden av å komme tilbake til lavkarbomaten. "Vanlig" mat gir meg en uro, et sug i kroppen som jeg ikke klarer beskrive, samt jeg blir sulten. Det er slitsomt å være sulten!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 07:38   #7
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

jeg føler meg helt jæ**li* når eg eter sukker.

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:03   #8
lulla1975
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 55
lulla1975 er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg har hatt noen planlagte sprekker. Blir på ingen måte syk, men jeg blir jo helt karbojunkie på 1-2-3. Jeg tenker da på snop, brød og boller hele tiden. Det tar meg 2-4 dager på lavkarbo før suget er borte igjen. Inntaket av karber gjør at magen inntar ballongfasong. Væskebinding i kroppen som følge av karboinntak gjør at jeg (det gjelder forsåvidt alle) spretter opp noen kilo, men for min del er disse borte igjen på kort tid. Så det er ulemper med disse planlagte sprekkene, men jeg velger å ha de innimellom likevel. Men det er sant at det er deilig å returnere til vanlig lavkarbo igjen etterpå - jeg setter da så pris på å spise noe som føles bra for kroppen igjen. Sist begynte jeg å lengte etter rå broccoli da jeg var i bursdagsselskap med høykarbomat :-)

__________________
Lulla - sofagris & bokorm

lulla1975 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:36   #9
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Hehe, ja rå broccoli er helt fantastisk, skjønner hva du mener. Jeg pimpa lavkarb. øl og spiste chips. Lite øl og mye chips for å si det sånn. Og da tenkte jeg at om dette hadde vært blomkål hadde det ikke gjort noe... hihi, pils og blomkål er liksom ikke en slager på pubbene.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:40   #10
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg har ikke hatt en direkte sprekk, mn jg spiste et par nutrilett barer og en pakke sukkerfrie Ifa over 2 dager - og det førte til at jg gikk opp 3 kg i vekt. Jeg vet ikke hvor tøft det er å få av de kiloene enda, fordi det skjedde nylig. Så det må jg rapportere om senere. Men magen min var ikke blid, jg fikk så vondt. Og den har styra fælt et par dager nå. Kjenner det blir leeenge til neste gang jg spiser feil. Jg er overbevist om at lavkarbo er d rette for meg. Så jg har til og med bestemt meg for å ikke ha en eneste sprekk i jula. Så får vi se om jeg klarer å holde det

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:56   #11
ireile79
Medlem
 
ireile79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Saltnes, Råde
Innlegg: 326
ireile79 er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg har hatt sprekker noen ganger, men den verste var med en posjon Kylling Chop Suey fra kinarestauranten
Da stod magen som en ballong og det bråka og smalt hele kvelden og natta... Selvom det kun var sausen (tror jeg) som ikke var veldig lavkarb, så skulle jo egentlig resten gått bra; kylling, brokkoli, gulrot (litt fy), vannkastanjer, bambusskudd, minimais og løk.... OG jeg spiste ikke risen.

Eller ved sprekk, så blir jeg som tidligere skrevet veeeeeldig mye lettere sugen på søtt og karber, men ellers kjenner jeg ikke stort til det bortsett fra på vekta...

__________________
Min Journal


ireile79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:30   #12
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg merker det ved å være oppblåst i et par dager, har problemer med hard mage osv.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:33   #13
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg vil takke for alle innspill så langt, det ser ut til at folk har veldig ulike erfaringer, ja. Jeg blir jo lit betenkt, men nå har jeg drømt om marsipankake helt siden jeg startet på kuren og nå MÅ jeg ha det!

De to gangene jeg spiste sjokolade, merket jeg som sagt ingenting på kroppen. (Den ene gangen spiste jeg fordi jeg var svimmel, og da forsvant svimmelheten etter at jeg fikk i meg sjokolade). Den ene gangen veide jeg meg dagen etter, og hadde da faktisk gått ned.

Jaja, det får nå bare stå til. Hvis det går dårlig, får jeg heller prøve å holde meg unna karber i jula. Da skal jeg til utlandet, og da vil jeg i hvert fall ikke bli syk! Så jeg får ta dette som en test.

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:52   #14
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

jeg blir høy på sukker - skikkelig sånn sprette rundt høy....*ler*en kollega av meg foreslo at jeg kunne bekke innpå cola så kunne jeg jobbe for ho og siden jeg ble helt jojo av det.....*ler*
går litt opp i vekt men det henger ikke lenge i.....og deet er nok bare vann eller noe......for det merkes ikke på annet enn vekta lissom
men jeg blir dårlig i magen ( smerter og diare) og jeg eter for mye karbo i gangen (dvs mel ol).....

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309

Sist redigert av lille74 : 25-10-09 kl 11:57.
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:54   #15
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

jeg har også sånne planlagte sprekker. innemellom. som venne middag og bursdagen til dattra....osv. og jeg føler ikke lenger de som noe nederlag..........så lenge de er planlagte og man henter seg inn igjen etterpå.

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 12:05   #16
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Sist gang jeg hadde en kontrollert sprekk var det på Toro Lasagne med fløte i stedet for melk og uten pastaplater. Jeg datt ut av ketose og dagen etter måltidet føtes beina mine blytunge og jeg hadde null energi. Den dagen var tung altså....Og (dette er litt ekkelt) for første gang på leeeenge luktet det faktisk vondt av bæsjen min......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 22:40   #17
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Jeg har gått på lavkarbo nå i 4måneder, og har hatt ei skikkelig sukkeruke! Jeg blir helt elendig, så jeg fatter ikke hvorfor jeg 4 dager denne uken har spist snop. Smågodt på tilbud og julemarsipan er ikke bra for med
Jeg har fått hjertebank, oppbåst til gangs, tror ikke jeg har vært så ille noen gang før! Kjempevondt i magen og generelt dårlig form! Anbefalles ikke!

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:08   #18
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Når jeg sprekker blir det som å gi et glass vin til en alkoholiker. Jeg vil bare ha mer. Nå har jeg vært syk (svineinfluensa!) i 4 dager og det jeg har orket å spise har vært brødskiver, sjokolade og engelsk konfekt. I går hentet samvittigheten meg inn fra sukkerkjøret, og jeg fikk laget meg en pizza, men den har jeg nesten ikke rørt.

Nå sitter jeg med skikkelig oppblåst ansikt, oppblåst mage, har lyst på noe godt men vet ikke helt hva, er skikkelig slapp og har hodepine. Jeg visste det ville skje, men jeg tenkte at jeg var jo syk, så da gjorde det liksom ikke no'. Det angrer jeg en smule på nå...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:56   #19
Lillebille
Medlem
 
Lillebille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 181
Lillebille er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Stakkars deg, da... Ønsker deg god bedring, virkelig!!

Lillebille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 01:24   #20
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Så var den helgen over, og selv om jeg har spist masse kaker og godteri disse 2 dagene, så føler jeg meg i fin form. Jeg hadde litt mageknip på lørdag, men det var alt. Vekta viser nå (natt til mandag) 2,3 kilo mer enn den gjorde lørdag morgen. Så akkurat det er jo ikke bra. (Jeg legger ikke denne oppgangen inn i tickeren, for disse kiloene skal av og jeg vil ikke regne dem med engang.) Jeg har vært veldig få turer på toalettet, og magen ser oppblåst ut så regner med at det ligger litt av hvert og skvulper inni der.

Nå blir det faktisk fint å komme inn i vanlig gjenge igjen! Gjestene fikk med seg det som var igjen av kaker, så da slipper jeg å ha de fristelsene i hus. Det ble selvsagt mye slankeprat i selskapet, og alle var veldig interesserte i å høre om Ketolysekuren. Mitt "salgsargument" er "Hvorfor gå på vanlig slankekur hvor man er sulten og fysen hele tiden, når man kan følge Ketolyse og spise god mat og være passe mett?" Jo'a, de måtte jo innrømme at det høres bra ut.

Takk til alle som har delt erfaringer i denne tråden, det er interessant å lese hvordan andre opplever sprekker. Og så er det litt trøst å se at det er relativt vanlig med planlagte sprekker.

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 01:52   #21
Rangelet
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 67
Rangelet er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Blir raskt trøtt, får oppblåst mage, mageknipe kan oppstå

Btw, noen som vet hvorfor huden blir oppblåst? Er det vann? Hvorfor får noen ekstremt oppblåst hud, mens andre ikke?

Rangelet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo funker Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 09:28   #22
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

De gangene jeg har hatt en planlagt sprekk har jeg bare nytt maten jeg . Får litt luft i magen en dag eller to og får søtsuget tilbake, men jeg synes faktisk de sprekkene er verdt det for min del. Det er ikke ofte jeg unner meg noe, men jeg legger inn noen i løpet av året slik at jeg har noe å se frem til. Unnskyld meg altså men lavkarbo kaker kommer ALDRI til å bli det samme som ekte vare altså hehe iallefall ikke for meg

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 09:43   #23
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Hehe, ja rå broccoli er helt fantastisk, skjønner hva du mener. Jeg pimpa lavkarb. øl og spiste chips. Lite øl og mye chips for å si det sånn. Og da tenkte jeg at om dette hadde vært blomkål hadde det ikke gjort noe... hihi, pils og blomkål er liksom ikke en slager på pubbene.

*ler*

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 12:50   #24
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

De gangene jeg har hatt en planlagt sprekk har jeg bare nytt maten jeg . Får litt luft i magen en dag eller to og får søtsuget tilbake, men jeg synes faktisk de sprekkene er verdt det for min del. Det er ikke ofte jeg unner meg noe, men jeg legger inn noen i løpet av året slik at jeg har noe å se frem til. Unnskyld meg altså men lavkarbo kaker kommer ALDRI til å bli det samme som ekte vare altså hehe iallefall ikke for meg


Du sier noe! Den ene gangen jeg prøvde å lage lavkarbokake, ble det totalt mislykket. Så det har jeg gitt opp.

På en eller annen måte har en av kakekiloene mine fra helga forsvunnet i løpet av natta! (Og før noen spør: Nei, senga mi er IKKE våt!)

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 13:36   #25
noraa
Juniormedlem
 
noraa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 41
noraa er ny på veien

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Forrige fredag hadde vi en fryktelig hektisk dag på jobb, med opptak (jobber i tv-bransjen) og med en deadline hengende over hodet på oss. Jeg har alltid hatt litt problemer med magen (spesielt ved inntak av melk og hvetemel), noe som har forsvunnet etter at jeg startet på lavkarbo i mai.

Men, denne dagen var jeg altså ganske stressa, og det eneste spiselige innen rekkevidde var sjokoladekjeks som noen hadde lagt på en skål. Tankeløs som jeg var, spiste jeg et par av disse.

Tiden etter det har vært som et mareritt. Magen blåste seg opp som en ballong og det føltes som den hadde blitt brukt som boksesekk. Jeg ble svimmel og kvalm og har følt meg helt elendig siden, med to tonn luft i magen, ikke noe vits i å gå på toalettet, og attpåtil gikk jeg opp 3 kilo. Sånn hadde jeg det fram til igår. (Forresten: er det noen som vet om luft i kroppen gir utslag på vekta?)

Idag er jeg som ny, de 3 kiloene er borte igjen, magen er fin. Og sjokoladekjeks er noe jeg aldri i mitt liv setter mine ben i nærheten av igjen! Pføøy!

noraa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg/Kjernesunn Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Sprekk sara Lavkarbo generelt 4 15-04-09 11:03
Ketose - Hva skjer når man blir syk? mammamia Generell diskusjon 3 18-03-08 14:58
Da ble det en "sprekk" idag, usikker på hva som skjer videre? Torkil? megselv Ketolysekuren 30 28-11-07 18:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no