Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Utslag på stiksen...lys lilla!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-08-07, 12:24   #1
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei
Talking

Utslag på stiksen...lys lilla!

I dag har jeg fått utslag på stiksen..var ingenting i går.

Det er litt kult..har vel kommet i ketose da.

Har tenkt å lage taco til middag idag. Men hvordan ungår jeg for mye karber der???

Tenkte at hvis jeg kutter ut skjell og bare spiser litt kjøttdeig med grønnsaker ost og taco saus..så blir en vel mett av det å. Det blir ikke så himla mange karber tror jeg da.

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 12:37   #2
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Utslag på stiksen...lys lilla!

Opprinnelig lagt inn av geysirland, her.

I dag har jeg fått utslag på stiksen..var ingenting i går.

Det er litt kult..har vel kommet i ketose da.

Har tenkt å lage taco til middag idag. Men hvordan ungår jeg for mye karber der???

Tenkte at hvis jeg kutter ut skjell og bare spiser litt kjøttdeig med grønnsaker ost og taco saus..så blir en vel mett av det å. Det blir ikke så himla mange karber tror jeg da.

Alltid gøy å få utslag Da er du i ketose.
Taco spiser jeg kjempe ofte. Det er så digg. Da bruker jeg litt under en halv pose taco krydder og litt taco saus i kjøttdeigen og litt i rømma. Så har jeg det over salat med masse ost og rømme på toppen. Kan tro jeg koser meg med maten når jeg får taco...... Ikke så altfor mye karbiser i det, selv om det er litt i krydderet og i sausen, men du får jo ikke så mye i deg på en gang.... bon apetit (nå fikk jeg lyst på taco)

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 12:37   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Utslag på stiksen...lys lilla!

Her er en krydderblanding til taco (istedetfor posepulveret man kjøper.. som inneholder "mye" sukker):

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ght=%2Ataco%2A

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 12:40   #4
Maxxx
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 50
Innlegg: 119
Maxxx er ny på veien

Sv: Utslag på stiksen...lys lilla!

Taco går greit om en er forsiktig.
En pakke med mix har ca 20 gram fra Old El Paso og 25 gram fra Santa Maria. Salsa har vel en 6-8 gram pr 100.
Så er en ikke forsiktig fåe en i seg en halv pakke mix, 1 dl rømme, litt salsa, litt ost, litt grønnsaker og vips er det hele "dagsrasjonen" med karber eller mer.
Jeg bruker halve pakken med mix og har i litt tacokrydder fra Hindu. Da får jeg i meg ca 5 gram karbo fra kjøttet. Så kommer rømme og kaninfor i tillegg.
Kjøpte i går en tacosalsa fra First Price, den har 3,5 gram pr 100. Men jeg stoler ikke helt på det, siden jeg ikke kan fatte hvordan en kan lage salsa med så lite karber i.

__________________


Maxxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 12:50   #5
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Utslag på stiksen...lys lilla!

Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.

Kjøpte i går en tacosalsa fra First Price, den har 3,5 gram pr 100. Men jeg stoler ikke helt på det, siden jeg ikke kan fatte hvordan en kan lage salsa med så lite karber i.

Denne bruker jeg! Kjempegod!
Jeg ser at "billig-merkene" ofte har lavere karbeinnhold en de kjente merkevarene.
Dette er nok fordi de bruker mindre sukker og mer vann, når det står 3,5 kan du stole på det
Jeg blander et helt glass med salsa i kjøttdeigen, og spiser seterrømme, ost og issalat til!

  Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 13:01   #6
Maxxx
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 50
Innlegg: 119
Maxxx er ny på veien

Sv: Utslag på stiksen...lys lilla!

Tro om First price har krydder også? Og i så tilfelle kanskje har den litt færre karber enn Old el paso og Santa Maria?
Vet du noe om det moinx?

__________________


Maxxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 13:38   #7
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Utslag på stiksen...lys lilla!

Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.

Tro om First price har krydder også? Og i så tilfelle kanskje har den litt færre karber enn Old el paso og Santa Maria?
Vet du noe om det moinx?

De har krydder, husker ikke hvor mye kh det var, bare at det var FOR MYE!!
Hindu har tacokrydder, uten sukker! Har ikke funnet dette selv, men har skjønt at man må lete i krydderhylla, ikke tacohylla.

  Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 13:55   #8
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Utslag på stiksen...lys lilla!

Det har funket for meg, spiser minimalt med kjøttdeig på da. og har ikke sett at det står sukker på pakken fra old elpaso, pleier å være nøye på det.... men uansett har jeg ikke merket noe, en måte å få i seg nok karbiser på, for det sliter jeg med

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 14:30   #9
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Utslag på stiksen...lys lilla!

Det står både sukker og glukosesirup på old el paso pakken
Det er 18 kh i en pakke krydder, og det står ikke oppgitt hvor mye av det som er sukker, derfor styrer jeg unna...

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09
Ketolysestix - Får ikke 100% utslag (mørke lilla)... Adele Ketolysekuren 8 07-05-07 18:13
Mørkelilla på stiksen monki Ketolysekuren 7 16-03-07 22:43
Jeg får ikke stixen til å bli lilla Marian Spørsmål og svar 8 22-02-07 22:28
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no