Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Bloggen

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-07, 20:51   #1
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Bloggen

Er en ting jeg ikke forstår. Når jeg lager et nytt innlegg så vil jeg gjerne ha de f.eks under trening eller vekt.
Bloggkategorier

  • <LI class=smallfont style="MARGIN-BOTTOM: 2px"> Uten kategori (4) <LI class=smallfont style="MARGIN-BOTTOM: 2px"> Vektreduksjon. (0)
  • Trening (0)


men alle legger seg under den som heter uten kategori.

Noen som har funnet ut av dette?

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 23:36   #2
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: bloggen

Har du opprettet noen kategorier ennå da?
I så fall kan du velge hvilken kategori et innlegg skal ligge i hvis du blar ned nedenfor innlegget før du poster det.
Dersom du ikke har opprettet kategorier ennå må du først gjøre det i blogg-kontrollpanelet.
Deretter kan du flytte innleggene dine inn i kategorier ved å velge redigere +velge kategori

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor blog? mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 12 04-11-05 13:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no