Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spising på restaurant?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-08, 22:45   #1
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Spising på restaurant?

Lurer på hvordan dere gjør detta, jeg...
Får besøk til uka, og vet vi blir å ende på restaurant...
Hvilke typer restauranter bør jeg styre unna? Hvordan mat går dere for? Sauser og slikt, stoler dere på det? Tenkte feks hvis jeg på en restaurant som.. la oss si Egon, den kjenner mange til... bestiller biff, med brokkoli istedet for potet.. og har saus på, og evt andre grønnsaker som måtte følge med..
Hjeeelp! Gi meg alle tips og vink dere har!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:00   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Spising på restaurant?

Jeg spiser kjøtt, grønnsaker og saus. Kan seff være mel i sausen, men det lar jeg gå når jeg er ute og spiser. Det er uansett ikke SÅ mye

kos deg på resturant

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 00:10   #3
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Spising på restaurant?

Er bernaise tryggere enn peppersaus? Hm, jævla usikker jeg.. bra jeg har noen dager å forske på før jeg skal ut å spise! Har ikke lyst å gå ut av ketose, jeg liker meg her.. og den planlagte sprekken min er ikke før i mai!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 00:16   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Spising på restaurant?

går fort til mai!
Litt saus ødelegger ikke stort! unn deg det uten så mye tanker.
alle lager uansett sausene forskjellig, så det er umulig å si hvor mye mel de har i.

men bernaise er fetest, så hvis du liker det ville jeg valgt det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:20   #5
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Spising på restaurant?

Jeg ber om dobbel grønnsaker istedenfor poteter/ris, og dobbel porsjon med saus. Bernaise er min favoritt.

Spiser meg god og mett og koser meg med maten. Og dessert har jeg sluttet å få lyst på så det går greit.

Ender dere opp på Peppes har de buffalo wings som er godt.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:30   #6
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Spising på restaurant?

Ja jeg tenker ikke så mye på saus ute nei.... Det viktigste er å få grønnsaker o.l istedetfor pommes frites/annen potet.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:44   #7
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Spising på restaurant?

Uansett; Dersom du vil være helt sikker kan du enten be om kryddersmør på biffen eller du kan spørre om det er mel i sausen. Det gjør jeg - ikke noe problem det! Ekte bernaise skal det ikke være mel i og på skikkelige spisesteder lager de antakelig sausen sin selv. Spør om alt du lurer på, du. Det er du som betaler regningen!

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 12:57   #8
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Spising på restaurant?

sier bare at jeg ikke tåler mel, og spør hva de anbefaler..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 16:17   #9
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Spising på restaurant?

Okei... notert! Snille dere er, som har så gode svar og alt
Jeg får gå for noe med bernaise eller kryddersmør, da.. og be om grønnsaker istedet for poteten!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Restaurant i Oslo? Traxior Generell diskusjon 17 17-01-13 19:25
Hjelp - indisk restaurant og lavkarbo mat... Robyn Lavkarbo generelt 4 06-12-07 00:27
Restaurant med lavkarbomat i Oslo Nooria Generell diskusjon 6 12-07-06 11:28
Restaurant polvott Lavkarbo generelt 3 07-04-06 18:53
Atkins på restaurant Elisabeth Atkins kosthold 12 29-09-04 10:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no