Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Sjampotips?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-11, 15:34   #1
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sjampotips?

Jeg veit vi har forskjellig hårtyper og behov og alt det der, men jeg lurer allikevel på om noen har opplevd noen eksepsjonelt gode sjampoer? Jeg sliter så med å finne noe jeg er ordentlig fornøyd med. Enten så gjør den ikke jobben sin, eller så lukter den feil, eller så oser den av noe som svir i nesa (!), eller så er noe annet galt.

Jeg har sånn passe tjukt hår, noen ganger litt tørt, andre ganger litt fett og ønsker meg litt mer volum. Supert om forslaget matcher ønskene/behovene mine.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:40   #2
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Jeg veit vi har forskjellig hårtyper og behov og alt det der, men jeg lurer allikevel på om noen har opplevd noen eksepsjonelt gode sjampoer? Jeg sliter så med å finne noe jeg er ordentlig fornøyd med. Enten så gjør den ikke jobben sin, eller så lukter den feil, eller så oser den av noe som svir i nesa (!), eller så er noe annet galt.

Jeg har sånn passe tjukt hår, noen ganger litt tørt, andre ganger litt fett og ønsker meg litt mer volum. Supert om forslaget matcher ønskene/behovene mine.

Volumshampo fra matrix eller var det nå wella professional, uansett - orange flaske.

Volumshampo fra kerastase

En god hårkur så slipper du tørt hår, f.eks joico K-pack eller wella professional.

Oily scalp fra kerastase (gir også volum + lukter ingenting)

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:48   #3
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Sjampotips?

jeg har forelsket meg i produktene til joico

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:51   #4
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Liker elvital sin serie for farget hår jeg, de røde flaskene. Lukter godt og hjelper godt på slitt hår! og har du langt hår, så blir håret helt herlig om du børster inn balsamen med ei børste, samme når du skylle ut - i stedenfor å massere det inn. Unngå balsam i hodebunnen så slipper du tungt hår som blir fett fort også.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:55   #5
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Volumshampo fra matrix eller var det nå wella professional, uansett - orange flaske.

Volumshampo fra kerastase

En god hårkur så slipper du tørt hår, f.eks joico K-pack eller wella professional.

Oily scalp fra kerastase (gir også volum + lukter ingenting)

Den fra Matrix har jeg brukt, og jeg synes den svir i nesa. Også ble håret litt vanskelig av det. Kanskje det er hårkuren jeg mangler. Har ikke vært så flink til å bruke det, har liksom nøyd meg med balsam, men det er kanskje ikke nok.

Skal i alle fall gå og sniffe litt på Kerastase. Takk for tips.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:55   #6
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

jeg har forelsket meg i produktene til joico

To som har nevnt Joico, så da er det kanskje noe i det? Skal sjekke den ut. Takk.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:57   #7
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Liker elvital sin serie for farget hår jeg, de røde flaskene. Lukter godt og hjelper godt på slitt hår! og har du langt hår, så blir håret helt herlig om du børster inn balsamen med ei børste, samme når du skylle ut - i stedenfor å massere det inn. Unngå balsam i hodebunnen så slipper du tungt hår som blir fett fort også.

Brukte den for en del år siden, men jeg slutta med den. Husker ikke helt hvorfor, men det var sikkert noe "feil" med den for min del. Skal definitivt teste balsam med børste. Det har jeg ikke hørt om før, men det virker smart. Takk!

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 16:18   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Den fra Matrix har jeg brukt, og jeg synes den svir i nesa. Også ble håret litt vanskelig av det. Kanskje det er hårkuren jeg mangler. Har ikke vært så flink til å bruke det, har liksom nøyd meg med balsam, men det er kanskje ikke nok.

Skal i alle fall gå og sniffe litt på Kerastase. Takk for tips.

Åhh, du er så lik mammaen min

Brukte den og lukta ikke en pelleslappis av den annet en en svak duft. Mamma sa det lukta noe forferdelig! Fine neser dere har!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 17:19   #9
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Sjampotips?

hvordan hår har du da?
Jeg har brukt redken extreme en del, rett og slett fordi at jeg ville ha et langt, sunt og tykt hår, og den hjelp meg virkelig på vei. Den lukter akkurat passe mye, men er dessverre ganske dyr. et hett tips er å handle fra nettet. (feelunique har jeg selv brukt)

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 17:52   #10
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Sjampotips?

jeg pleier handle på strawberrynet.com jeg der får man joico produktene (og mange andre også da) til halve prisen! det er gratis frakt, og bestiller man for under 200 er det jo ikke toll heller genialt!!

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 18:03   #11
fiffi
Medlem
 
fiffi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 70
Innlegg: 145
fiffi har en fantastisk aura rundt segfiffi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sjampotips?

Jeg sverger til Redken sine sjampoer. Kjøper stor flaske på Smart Club som varer leenge. For å spare litt, bruker jeg en billig variant til 1. sjamponering og Redken til 2. Bruker også Redken balsam.

fiffi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 18:34   #12
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Åhh, du er så lik mammaen min

Brukte den og lukta ikke en pelleslappis av den annet en en svak duft. Mamma sa det lukta noe forferdelig! Fine neser dere har!

Den ikke bare lukter, men river i nesa. Litt som å lukte på salmiakk, det gjør vondt om man sniffer for hardt. Skulle gjerne hatt en annen nese, ja.

Opprinnelig lagt inn av marionilona, her.

hvordan hår har du da?
Jeg har brukt redken extreme en del, rett og slett fordi at jeg ville ha et langt, sunt og tykt hår, og den hjelp meg virkelig på vei. Den lukter akkurat passe mye, men er dessverre ganske dyr. et hett tips er å handle fra nettet. (feelunique har jeg selv brukt)

Redken Extreme har jeg brukt masse tidligere, men den hjalp ikke noe særlig synes jeg. Likte lukta på den da. Får sjekke ut Redken i tillegg til de to andre merkene. Takk!

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

jeg pleier handle på strawberrynet.com jeg der får man joico produktene (og mange andre også da) til halve prisen! det er gratis frakt, og bestiller man for under 200 er det jo ikke toll heller genialt!!

Strawberrynet er finfine saker, har handla der tidligere.

Opprinnelig lagt inn av fiffi, her.

Jeg sverger til Redken sine sjampoer. Kjøper stor flaske på Smart Club som varer leenge. For å spare litt, bruker jeg en billig variant til 1. sjamponering og Redken til 2. Bruker også Redken balsam.

Smart sparetips det, ja. Takk.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:09   #13
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Sjampotips?

Eg har slutta med sjampoo, eg. Kjempenøgd! Tok ei bitteliten henna-behandling sist veke og har aldri hatt så deilig hår.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:22   #14
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: Sjampotips?

Jeg har akkurat bestilt marrocanoil shampoo og balsam. Har prøvd oljen og hårkuren fra før og er godt fornøyd! Jeg har tynt hår, men oljen gjør det IKKE fett!

__________________
Mine mål på veien:

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:58   #15
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Eg har slutta med sjampoo, eg. Kjempenøgd! Tok ei bitteliten henna-behandling sist veke og har aldri hatt så deilig hår.

No poo? Hvor lenge har du holdt deg unna? Bra du trives med det, da. Tror det er uaktuelt for meg, jeg elsker lukta av nyvaska hår.

Opprinnelig lagt inn av Ego, her.

Jeg har akkurat bestilt marrocanoil shampoo og balsam. Har prøvd oljen og hårkuren fra før og er godt fornøyd! Jeg har tynt hår, men oljen gjør det IKKE fett!

Den har jeg hørt såvidt om. Googla den kjapt nå og kom over følgende:

Sitat:

Oljen hevder å framheve hårfargen, bekjempe brusete hår og gjøre håret enklere å håndtere.

Det hørtes jammen ikke verst ut, kanskje jeg må vurdere denne også?

Blir jammen litt av en jobb å finne ut hvilken jeg skal teste av alle forslaga som har dukka opp.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:01   #16
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Eg har slutta med sjampoo, eg. Kjempenøgd! Tok ei bitteliten henna-behandling sist veke og har aldri hatt så deilig hår.

Hvorfor du sluttet med det egentlig? Hva gjør du i stedenfor å få det rent?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:32   #17
mysil
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Akershus
Alder: 43
Innlegg: 201
mysil er på en erverdig vei

Sv: Sjampotips?

Etter å ha prøvd gud veit hvor mange shampoer så har jeg falt ned på Tigi Bedhead sine shampoer. Aldri vært mer fornøyd med shampo noen gang
Den er ganske dyr å kjøpe her, så jeg handler på lookfantastic.com, og ei flaske (750ml) varer et helt år hos meg

__________________







mysil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:45   #18
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: Sjampotips?

Ja tror marrocanoilen funker for mange hårtyper og det sier jo litt. Håret blir mye mer letthåndterlig og har en fin glans, men blir IKKE fett (tro meg, var meget skeptisk til å ha olje i mitt tynne hår)! Ville isåfall kjlpet oljen åsså, ikke bare shampoo/balsam og bruke den ved behov. For min del er dette en gang i uka, ikke hver dag.

__________________
Mine mål på veien:

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 08:50   #19
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Sjampotips?

John Masters Organics Zink and Sage og Pureology Nanoworks.

Fri for sulfater, ei heller er de testet på dyr.

Det finnes ikke bedre produkter. Seriøst!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 15:09   #20
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av mysil, her.

Etter å ha prøvd gud veit hvor mange shampoer så har jeg falt ned på Tigi Bedhead sine shampoer. Aldri vært mer fornøyd med shampo noen gang
Den er ganske dyr å kjøpe her, så jeg handler på lookfantastic.com, og ei flaske (750ml) varer et helt år hos meg

Har prøvd noen produkter fra merket, og jeg er veldig fornøyd med de, så jeg setter de opp på lista. Takk!

Opprinnelig lagt inn av Ego, her.

Ja tror marrocanoilen funker for mange hårtyper og det sier jo litt. Håret blir mye mer letthåndterlig og har en fin glans, men blir IKKE fett (tro meg, var meget skeptisk til å ha olje i mitt tynne hår)! Ville isåfall kjlpet oljen åsså, ikke bare shampoo/balsam og bruke den ved behov. For min del er dette en gang i uka, ikke hver dag.

Jeg kjenner igjen skepsisen, ja, for er det noe jeg ikke vil, er det å få mer fettete hår, hehe. Er vel egentlig neppe noen som vil det, da. Men takk, jeg noterer at det er flere som er fornøyd med det merket.

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

John Masters Organics Zink and Sage og Pureology Nanoworks.

Fri for sulfater, ei heller er de testet på dyr.

Det finnes ikke bedre produkter. Seriøst!

Det hørtes interessant ut. Jeg er litt på det kjøret om dagen, der jeg helst skal ha økologisk og fri for ditt og datt. Er det gitt at om en produsent ikke oppgir at det ikke er testa på dyr og slikt, så er det nettopp det, altså testa på dyr?

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 17:01   #21
gvm82
Medlem
 
gvm82 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ryfylke
Innlegg: 92
gvm82 er på en erverdig vei

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Ego, her.

Ja tror marrocanoilen funker for mange hårtyper og det sier jo litt. Håret blir mye mer letthåndterlig og har en fin glans, men blir IKKE fett (tro meg, var meget skeptisk til å ha olje i mitt tynne hår)! Ville isåfall kjlpet oljen åsså, ikke bare shampoo/balsam og bruke den ved behov. For min del er dette en gang i uka, ikke hver dag.


Eg har veldig tynt hår, og det har frykteligt lett for å bli flatt og fett, men maroccoanoil fungerer fint for min del. Vett ikkje om det er ein lettversjon, men det blir deiligt mjukt og luktar godt

__________________
Har du en hage og et bibliotek, da mangler du intet. (Marcus Tullius Cicero)
gvm82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 18:44   #22
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Jeg veit vi har forskjellig hårtyper og behov og alt det der, men jeg lurer allikevel på om noen har opplevd noen eksepsjonelt gode sjampoer? Jeg sliter så med å finne noe jeg er ordentlig fornøyd med. Enten så gjør den ikke jobben sin, eller så lukter den feil, eller så oser den av noe som svir i nesa (!), eller så er noe annet galt.

Jeg har sånn passe tjukt hår, noen ganger litt tørt, andre ganger litt fett og ønsker meg litt mer volum. Supert om forslaget matcher ønskene/behovene mine.

Når du sier at du har noen ganger litt tørt hår og andre ganger litt fett hår, da lurer jeg på hvordan huden din er? Er du fet i huden, eller tørr i huden?? For det finnes gode kombinasjonshampoer- Som Fet Hodebunn/ tørt hår og Tør hodebunn/ fett hår. De er totalt forskjellig og gjør ikke problemet nå mindre om du bruker feil type shampo. Ut fra at du ønsker volum så blir det ofte flat oppe i roten ved fet hodebunn.. så da kommer det til å bli flat så lenge du bruker shampo for bare tørt hår om probleme er fet hodebunn og tørt hår.
Ser det har kommet masse gode forslag, som kerastase, redken, joico, marrocanoilje, wella og tigi.. det er kjæmpebrae merker som har mye utvalg. vill anbefale deg å gå til frisøren for å få hjelp til å finne en shampo som passer akkurat DEG.
Å bruke butikkvarer vill jeg ikke anbefale deg, de inneholder mye tillsettningstoffer og silikon som ikke er bra for verken hodebunn eller hår.
Vil heller ikke anbefale deg å slutte å bruke shampo som jeg ser noen her har gjort, håret blir IKKE rent ved bare vann.

Jeg jobber som frisør, og har vært borti mange av de merkene . Men å anbefale deg en shampo uten å sjett håret ditt er ikke alltid like treffsikre

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 20:26   #23
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Vil heller ikke anbefale deg å slutte å bruke shampo som jeg ser noen her har gjort, håret blir IKKE rent ved bare vann.

Du om det, men mitt hår og hodebunn har det betre enn nokon sinne. Litt bakepulver og eddik ein gong i veka er alt som trengs.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 22:00   #24
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Du om det, men mitt hår og hodebunn har det betre enn nokon sinne. Litt bakepulver og eddik ein gong i veka er alt som trengs.


Hva gjør eddik og bakpulver godt da?

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 01:30   #25
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Du om det, men mitt hår og hodebunn har det betre enn nokon sinne. Litt bakepulver og eddik ein gong i veka er alt som trengs.

du tuller.. Du vet vel hva det gjør mot håret ditt?! og så ofte tror jeg ikke noen har godt av det.. Kan umulig være friskt hår.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no